Új hozzászólás Aktív témák
-
syberia
veterán
válasz Logitech #50296 üzenetére
Itt egy hasonló eset, bár nem baleset. De ha az lett volna belőle, szerintetek ki a hibás? Az esti híradóban is említve volt, a mercis profizmusát külön megdicsérve. Én egyelőre nem foglalok állást, de határozott véleményem van az eseményről.
(#50302): Vérében van a vezetés. Már az oviban is körforgalom volt a jele.
-Biztosúr kérem, nem volt ott jobbra nyilazó tábla, annyira megijedtem ettől, hogy balra rántottam a kormányt![ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz syberia #50304 üzenetére
Benéztem, erre a körforgalmas videóra gondoltam.
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
Néha nagyon becsapós sajnos, főleg éjszaka az országúton. Latyakos , nedves útfelület , de hiába van szétsózva, be lehet kapni eljegesedő szakaszokat. És ha pont ott van egy hirtelen lassító kocsisor....egyszer nagyon közel voltam egy ráfutásos balesethez, hiába tartottam majdnem kétszer akkora követési távolságot.
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
Kimásolok egy kommentet a videó alól, egyértelmű ki a hibás:
"A környéken lakom, most is arrafele jöttem (igaz, busszal), megnéztem, most mi és hol van kirakva (Google maps régi).
Szóval: A Baross utca, ahol a Suzukis és a kamerás kocsi közlekedett, kitáblázott főútvonal. A Bartha Lajos utcán, ahonnan a kisteher érkezett, főútvonal vége tábla, közvetlen alatta macisajt, a videón ez utóbbi nem látszik, mert a másik oldalán van a gyalogosátkelő tábla, az takarja. Mindkét tábla szép sárga, fényvisszaverős keretbe van foglalva.
A kamerás kocsinak bal keze fele van a Kinizsi Pál utca, ami a metró felújítás óta kétirányú azért, hogy a 194M pótló járatot át tudják engedni.Sajnos eléggé problémás kereszteződés, rendszeresek a balesetek, bár ez akkor is így volt, mielőtt kétirányúsították volna a Kinizsit.
Minimum lámpázni, vagy körforgalmasítani kellene."https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz t72killer #50414 üzenetére
Az ilyen rohadékokról eszembe jut Afrika. Vagyis inkább az, hogy ott mi történt volna vele, egy ilyen "mutatvány" után.
A saját felelősség, mint olyan, nem létező fogalom a szótárában.dh66e: Ha szellemi fogyatékos lenne, a jelződ inkább dicséret számára.
A kocsija után kötni, és végighúzni a helyszínen akkora sebességgel, amivel megölt egy másik embert. Amúgy talán börtönbe sem kell mennie, majd kitalálják hogy szívbeteg.[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz Chris Kiki #50426 üzenetére
Pont annyira drasztikus, mint az elkövetett cselekmény. Az ne zavarjon, hogy konkrét emberöléssel kapcsolatban írtam le, finomkodás nélkül a véleményemet. Vannak olyan országok, ahol lehet hogy nem úszta volna meg élve az ámokfutó, én inkább az igazságszolgáltatástól várnám el, hogy rendesen végezze a rábízott feladatot. Láttunk már hasonló esetet, ahol szinte ejnyebejnyével megúszta a vétkes.
Az állatkínzásos párhuzamodra pedig nem reagálnék, inkább gondolkozz mielőtt csapkodni kezded a klaviatúrádat.(#50429): Császár Előd megvan? Ebben az esetben remélem már példát fog statuálni a bíróság. Az apukának meg gratulálok, hogy ilyen állatot nevelt fel.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz Chris Kiki #50432 üzenetére
Ebben egyetértünk. Civilizált országban a lincselés sem megoldás semmire, lásd Olaszliszka. Nem mintha ott ámokfutó lett volna az áldozat, aki az autót vezette. De erre nem kanyarodnék el, nagyon más a kontextus.
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
Ettől simán el kéne venni a hivatásos vezetői engedélyét.
(#50557) Lauda: Az osztrák autósok között magas arányban fellelhető, a frusztrált szellemi fogyatékos fajta. Ráadásul provokálni sem kell némelyiket, elég ha meglátja a rendszámodat. Biztos besokalltak a muskátli ültetéstől, bezzeg a vendéglátásban ráfeszül a művigyor a pofazacskójukra.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz samujózsi #50563 üzenetére
Ez a vadb@rom kamikaze-módban előzött, szart a többiek testi épségére. Szerintem egyáltalán nem egy kategória az általad említett manőverrel.
Ha azt látja a sofőr, hogy nem tud megelőzni egy kerékpárost/robogóst, a biztonságos oldaltávolság megtartása, és a szembejövő forgalom veszélyeztetése nélkül, akkor nem kezd bele az előzésbe.
Persze ez sokszor nem így valósul meg, engem is csapott már meg közelről közveszélyes autós menetszele, bringázás közben.https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz kw3v865 #50804 üzenetére
Csak halkan kérdezem, a szabálytalanul közlekedő rendőrautókat is ki fogják szűrni ezek a civil autók? Sajnos azt lehet látni, hogy hasonló arányban szegik meg rendszeresen a KRESZ-t, mint a hétköznapi autósok, holott pont nekik kéne példát mutatniuk.
(#50806): Egy szép példa, de mobillal kézben vezetők vegzálása sehol...azokra pedig igazán rászállhatnának szvsz.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
Nem tudom máshogyan megfogalmazni, ez a motoros meg akart halni. Sajnos nem a családalapítás előtt fogott bele a kísérletbe.
Ez kivédhetetlen baleset volt, szerintem egy átlagon felüli képességű autós sem tudta volna elkerülni, a kamikaze motoros akcióját.BigBear: egyetértek, a megtévesztő sebesség a kulcsszó. Lakott területen száguldozott. Ha kereszteződés utáni zebrán átszalad pár gyerek váratlanul, akkor sem tud megállni időben.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
Ebben az esetben egy másik suzukis nem használta a látását, korábban kitárgyaltuk, az autós volt a vétkes, a motoros szabályosan közlekedett.
szerk: Megnéztem újra a baleset pillanatát, elvileg látnia kellett volna a suzukisnak a motorost, de ez már az utolsó pillanat a megállásra/korrigálásra. Nehéz megítélni, de feltételezhetően az autós vezetésre alkalmas állapotban volt, a látási viszonyok kiválóak.
A kis ívben kanyarodással szabálytalanságot követett el, tehát nem vitatom a felelősségét neki sem.[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz mephi666 #51040 üzenetére
Itt már elkezdett bekanyarodni, akkora sebességgel, hogy mindenképpen a motorkerékpár útját keresztezi. Előtte az egyenes útszakaszra benézve, a kanyarból felbukkanó alakzatot láthatta, a fent látható pillanatban a "kocka már el van vetve".
mephi666: Tegnap a Hűvösvölgyben kerékpároztam, a főúttal párhuzamos kerékpárút megy arra. Nem tudom hogy ez a márka átka e, de egy suzukis nő kanyarodott elém lazán. Előtte több autó bekanyarodott szabályosan, ez meg ment utánuk vakon. Gyárkéményként füstölgő fejjel (cigi a szájában) és rám se nézett. Nem volt vészhelyzet, de ha nem lassítok akkor repülök át a kocsiján. Legközelebb kamerával megyek végig azon a szakaszon, hátha akad még pár szép pillanat.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz MasterMark #51048 üzenetére
Gondoljunk bele, mi hogyan kanyarodunk be, miután meggyőződtünk róla, hogy a szembe jövő forgalom zavarása/veszélyeztetése nélkül megtehetjük. Én már akkor főleg balra figyelek, hátha leugrik egy gyalogos, vagy az onnan érkező nem tartja a sávját. A perifériás látás alig játszik ilyenkor, már 70 km/h körüli tempóval szemből érkező személyautó is tud váratlan meglepetést okozni sajnos.
130 km/h, nem ennyivel ment bele a ricsike a Szentendrei úton elhunyt vétlen autósba? Ott nem volt kérdés az ámokfutó felelőssége, a megtévesztő sebesség fogalmával nagyon is tisztában volt a bíróság!(#51049): Talán ez is benne van a pakliban, de ez nem menti fel az ámokfutót.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz mephi666 #51055 üzenetére
Miért, az autópályán mindenki szembe jön?
Két öreg házaspár hajt autójukkal a német autópályán, pontosan 81 km/h-val. Egy rendőr megállítja az autójukat.
Az egyik öreg megkérdi: - Túl gyorsan hajtottunk?
Erre a rendőr: - Nem, de miért mennek ilyen lassan?
Öreg: - Miért, gyorsabban is hajthatnánk?
Rendőr: - Persze, itt 130 km/h-val nyugodtan mehetnek.
Öreg: - De a táblán az áll, hogy A81.
Rendőr: - Igen, és?
Öreg: - Hát, gondoltam, hogy akkor 81 km/h-val kell mennem.
Rendőr: - Nem dehogy, az csak az autópálya száma.
Öreg: - Ja, vagy úgy! Köszönöm a felvilágosítást!
Majd a rendőr benéz az autó hátsó ülésére, ahol két kővé dermedt, tágra nyílt szemű öregasszony ül. Erre megkérdezi a rendőr: - Mi baja van a hátul ülő két idős hölgynek? Talán nem érzik jól magukat?
Erre a másik öreg úr: - De, de. Csak most jöttünk a B252-esről!ON: A középkorban ez a hír, a "mai akasztás" rovatba kerülne: Zebrán gázolt egy kátrányos helyzetű
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
Remélem ennek már a múlt héten bevonták a jogosítványát. Ha volt.
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
Kicsit sok volt a hétvégi GTA a buszvezetőnek. Már csak egy,a keresztező úton érkező, piroson áthajtó behemót hiányzott a képletből.
Napi zebrapinty.. De inkább k*cs*g.
(#51125) BigBoss91: Ha 50 km/h a motoros sebessége, akkor valószínűleg nem kezdi meg a kanyarodást a suzukis, mert látja hogy baleset lesz belőle. Ha végig ekkora sebességgel halad a motoros, akkor az autós már régen átért volna a szembejövő forgalmi sávon.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz Big_Boss #51128 üzenetére
Pedig nem nehéz, ha emberi sebességgel érkezik szemből a másik, akkor meg sem próbált volna elé kanyarodni. 50 km/h nem számít megtévesztő sebességnek, a baleset helyszínén annyi volt a megengedett. Sajnálom az elhunyt motorost, de a zebrán száguldozás, az számomra megbocsáthatatlan.
(#51130) mephi666: Szerintem sem a fordos a hunyó. A legtöbb ráfutásos baleset a túl kicsi követési távolságra, és a gyorshajtásra vezethető vissza. Feltéve ha tényleg így történt, akkor a terepjárós nőé a teljes felelősség. Viszont felmerül a kérdés, a közlekedési szakértő (ha volt), mi a fészkes fenét csinált a tárgyaláson?!
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz syberia #51133 üzenetére
Az részeges ámokfutó nem is akart fékezni, inkább letolta az úttestről a másik autóst.
Az olaszoknál egy Fiat Panda is kemény dió lehet a pályán.
(#51137) BigBoss91: Nem hiszem, a suzukis nem volt semmilyen szer/alkohol hatása alatt. Ekkora sebességkülönbsége, lakott területen belül nem számít az ember, kivédeni a másik felelőtlenségét nem lehet. Ha nem az autóba csapódik, akkor a következő kanyarban egy oszlopnak. Vagy megöl egy ártatlant, mert szereti a sebességet.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz kenguru99 #51136 üzenetére
Ha ez USA-ban történt, akkor a pickupos csoda hogy túlélte a rendőrre mutogatást. Remélem kapott sokkolót, bár a hülyesége épp eléggé az.
Itt már betölti a videót.https://howbad.info/
-
syberia
veterán
Ezek a helikopterek...és a követési távolságot sem tartják be!!
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
A motoros baleset margójára, ez az ütközés kísértetiesen hasonló. 18+
Bár lakott területen kívül ment túl gyorsan, és az aszfaltra festett "SLOW" felirat figyelmeztette, de ekkora tempóról autóval sem lehet lelassítani időben.(#51156) MasterMark: Skandináviában vezetéstechnikai gyakorlatokat is meg tudni oldani műgyantán, például a klasszikus jávorszarvas-tesztet, ha jól emlékszem.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz Mr.Csizmás #51161 üzenetére
Neo mindig megadja az elsőbbséget.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
Nem rossz, én ezt szeretném meghallgatni, a repülőtér felé a gyorsforgalmin.
(#51214) MasterMark: Nem tudom, de amikor már a motorháztétón pislog a gyalogos, nem mindegy mennyi a reakcióidő?
(#51217) philoxenia: 86 éves mammer, útban a fogorvos felé.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
Hát ez marhagázolás!!!
philoxenia: "De nyugodtan élj tovább abban a hitben, hogy a közlekedés balesetmentessége a reflexeken múlik."
Azon is, meg a vérmérsékleten is. Szerintem ha előrelátóan közlekedünk, kevésbé érhet meglepetés, és az sem baj ha ismerjük a járművünk viselkedését. Gondolok itt a hirtelen kormánymozdulatra, vészfékezésre.[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz philoxenia #51803 üzenetére
(#51838) Lauda: Hold my steering wheel!
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
Elmebaj a köbön.
(#52258) Lauda: Azt mondják, kettőn áll a vásár, itt eléggé ez volt a helyzet. Amúgy egy modern kamion fékútja jó útviszonyok között meglepően rövid.
[ Szerkesztve ]
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz philoxenia #52260 üzenetére
Nincs itt semmi látnivaló, csak hidat szállít!
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz Reggie0 #52263 üzenetére
Megnéztem újra, szerintem a Renault sofőrje volt a felelős az ütközésért. Csak a felvételen-számomra-nem látszik hogy átvágott e a belső sávba, miután a kamionos megkezdte az előzést. De egyértelműen akadályozta, a felvételen látható első előzési kísérlet is ezt bizonyítja.
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
Hold my change! Na ez a túlélő, nem a medveszarból palacsintát sütő Bear Grylls!
https://howbad.info/
-
syberia
veterán
válasz Reggie0 #52288 üzenetére
Na igen, és elég sok idióta szeret a másik seggében kocsikázni, mert nem tudja értelmezni a biztonságos követési távolság fogalmát. Ha az elől lévőnek hirtelen erősen fékeznie kell, akkor ki lesz a hibás? Mi persze tudjuk, de ezt utólag megállapítani, ha szemtanúk sincsenek....
https://howbad.info/
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen