Új hozzászólás Aktív témák
-
blunt
aktív tag
válasz
dragonfx #11881 üzenetére
ezt te csak hiszed apafej
az stinek sokkal de nagyobb a presztízse az utcán és bárhol máshol és sokkal több csaj és pasi megfordul utána, mint amikor a bömössel megyek ki.
presztízs? miről beszélünk? a subarunak elég nagy a presztízse azok között, akik kicsit is értenek az autóhoz, vajon miért nem látok lambot rallyban? mert csak marha drágán marha nagy motorból képesek azt kinyögni, amit a turbós autók kicsi köbcentiből is.
a 10 millás autóra reagálva: azért erősen 14-15 ahol a top sti megáll, de ja. 4-5 millió mit számít az átlag magyarnak, nemigaz?
m3ról meg csak annyit, hogy tavaly szeptemberben még a lépést sem tudta tartani velem egy hó fehér e36(?) (nem a legújabb hanem az elötte lévő m3) amikor odalépem 180nál a padlóra. csak a hátamat tudta nézni, azt is jó messziről.
a ferrari nem nyomta? videón rendesen látszik (és hallatszódik) hogy miképp ugrik meg a ferrari amikor ráfordul a videókamerával a srác. erről ennyit.
részemről a téma itt lezárva, olyan ember nem vitapartner, aki max egy 1.6os autót vezetett még csak életében.
és még az utolsó szó jogán. nem véletlenül az összes japán és fifth geares youtube videón ott van a subaru impreza STI és a mitsubishi evo azok az autók között ahol a "super sports car" titulusok szerepelnek.
ha ezek annyira szar autók, akkor vajon a szakértők miért veszik be ezeket mindig a versenyzésbe? ja, várj. te mindjárt megmagyarázod, hogy az összes ember akinek versenyes múltja van és világszerte ismert műsort vezet, az balfék és nem ért hozzá.de te a 316i (lol) bmwddel tudod, hogy mi a menő
[ Szerkesztve ]
-
blunt
aktív tag
válasz
dragonfx #11891 üzenetére
bocsánat, nem fikáztam. ezt már egy éve is mondtam és most is tartom :
az M5 kiválló autópálya autó, nem versenypályára és nem gyorsulásra való.
kivállóan tudsz vele előzni bármilyen szituban, kényelmes és szép.hidd el, hogy nyomta, mert ott villogott rám már messziről, aztán én meg úgy voltam vele, hogy any*dnak villogj és ráléptem a gázra, nem tudott elmenni a kocsi, csak leszakadni.
hozzáteszem: első és utolsó alkalom volt, hogy sti-vel pályára mentem, mint régen is mondtam: városra és trackre STi, autópályára M5.
ez annyiban fordult mára, hogy az új STi-vel megjártam bécs-bp és őszintén meg kell, hogy mondjam: végre nem úgy szálltam ki egy autóból, mint a régi sti-ből, hogy "jaj de jó végre kiszállni", hanem jóleső érzéssel.én úgy gondolom, hogy arra, amire nekem vannak tartva az autóim, azokra tökéletesen megfelelnek. engem soha nem érdekelt se a lambo se a ferrari. szép-szép.. és?
használati érték? én hegyen lakom, nekem kell az AWD és a hasmagasság.
ettől függetlenül ha látok egy ferrarit én is meg tudom állapítani, hogy szép és, hogy marha jó.
ettől függetlenül nálam nem tartozik a "kell" kategóriába.remélem így már mindenkinek világos az álláspontom
-
Gambit
őstag
válasz
dragonfx #12014 üzenetére
Mivel nem feltételezem, hogy az életedben fogsz valaha öltönyt felvenni, ezért elárulom, hogy a zakót le szokták venni az emberek az autóban. Annak viszont határozottan örülök, hogy nem kötöd be magad.
''Akár hiszed, hogy meg tudsz csinálni valamit, akár nem, mindenképpen igazad van.'' - Henry Ford
-
Bubu79
addikt
válasz
dragonfx #12014 üzenetére
Ez nem elfogultság kérdése - ha nem kötöm be az övet pucérnak érzem magam.
A kocsiban van légkondi, a meleg nem zavar igazán.
Az, hogy ki hogyan használja az övet egyéni szociális probléma - ahogyan írtam maximum annyit tudok tenni az ügy érdekében, hogy nem indulok el amíg be nem csatolják magukat az autómban ülők.
Ha más mellett ülök autóban akkor is bekötöm magam, mert így szoktam meg - függetlenül attól, hogy hol autózunk.
De az öv témája éppúgy lerágott csont itt, mint az, hogy a világ legtuskóbb emberei a BMW-sek és az, hogy néhányan a topikban mindig csakis a szabályoknak megfelelően közlekednek és olyan nincsen, hogy akár csak egy táblát is figyelmen kívül hagynának, hiszen ők tökéletesek vezetéstechnikailag.
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
parandroid
nagyúr
válasz
dragonfx #12014 üzenetére
"nyáron dög melegbe mész egy poloba az öv csak rádszorítja nem jár a levcegő megizzadsz rádszorítja..."
No, nem jutott a bömösbe klíma?
"50-60nál ugyse halok meg mégis 1.2 tonna van körülöttem"
Ejnye, megint az a fránya fizika. Rugalmatlan ütközéseket tárgyaló órán gondolom éppen szakállat rajzoltál Einstein portréjára a fizikakönyvben.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
tiv83us
veterán
válasz
dragonfx #12014 üzenetére
Hehe, en ha egy ~ 350,000 kg Boeing 747-esen utazom is bekotom magam, pedig van vas boven.
De egy BMW-bol is lehet repulni akkorat, hogy a fejed szetloccsanjon az aszfalton, meg 20km/h-val is. Tulajdonkeppen azt a celt szolgalna, hogy ne repulj ki.Sasa: Jo az 63/64km/h-nak is
[ Szerkesztve ]
Always Outnumbered, Never Outgunned
-
NoLF
addikt
válasz
dragonfx #12014 üzenetére
nem akarok mélyen belemenni mert semmi értelme, csak egy példát hoznék fel, hogy esetleg átgondolhasd és megfontold az izzadok vagy nem izzadok kérdést:
tegyük fel hogy városban mész 50-60al, s meleg van és nem kötöd be magad mert ennél a sebességnél úgysem repülsz ki az autóból.
nos, szembe jön a kanyarban egy másik dragonracer, csak mondjuk egy kicsit gyorsabban, mondjuk 100 km/h-val.
ha valaha is jártál úgy fizikaórára hogy egy kicsit odafigyeltél, szerintem nem kell magyaráznom hogy mi ilyenkor a következmény, de megsúgom hogy kicsit más, mintha egy másik 50km/h-val közlekedő egyénnel ütközél vmilyen okból.
a gondolkodásmódot amit te alkalmazol, IQ-mentes minden mindegy típusnak hívják, az enyémet pedig józan paraszti észnek. ki a picsa nem szarja le hogy izzadok vagy vág az öv, ha egyszer az ÉLETEM múlhat rajta???
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
AMD Power
titán
-
amol
addikt
válasz
dragonfx #12063 üzenetére
Nem akarom megölni. Olyan megoldás kellene amitől egy életre megtanulja hogy nem lakott területen lármázunk éjjel kettőkor.
Damilt kifeszíteni egy 2x2 sávos+ villamossínes főútvonalon tényleg okos lépés lenne.Versenyezni meg zárt pályán kell ahol más nincs veszélyben. Ahhoz nem kell nagy tudás hogy tövig nyomja a gázt egyenes szakaszon ha megvan a pénze (vagy apucinak) a technikára. Ezek az idióta sztítrészingesek úgysem olyan pengék hogy a kitűnő lábmunka döntene, úgy használják a kuplungot hogy szétesik a váltó. A lóerő dönt, azt meg padon is el tudnák dönteni
Más: nem a márka miatt de engem bosszantanak ezek a német rendszámos 745-ösök és társaik. Nem irigységből, külföldi rendszámmal ezer éves hitelre nekem is lehetne. (Kívülről csak az látszik hogy miben ül az ember, menőbb vagy egy hitelre vett csodával amit sosem fizetsz ki mint egy zsebből kifizetett hétköznapi autóval. Hülye dolog ez a presztízs.) Hanem azért mert szükségtelen ekkora motor városban ahol max. 70-el lehet menni, csak magamutogatás, nem beszélve a környezetszennyezésről.
-
Khelben
nagyúr
válasz
dragonfx #12078 üzenetére
érdekes módon a 200 lóerő feletti autósokat nem zavarja, ha valaki be akar sorolni eléjük, ez csak a 100 lóerős wannabe bmw-snek gond
Tegnap este hazafelé megelőztem egy A8-as audit meg egy dízel thaliát. Melyik kezdett el izmozni? A thalia... Persze csak a füstfelhőből láttam, gyorsulást nem produkált. -
-
amol
addikt
válasz
dragonfx #12197 üzenetére
80+20%=96
Különben 40-es táblától mindenhol belefér plusz 10 és az óra is csal.Az mondjuk nevetséges hogy 100-as táblánál 120 felett, 110-esnél meg 121 felett jár a bünti mert így az egyiknek szinte semmi értelme nincs. Illetve lenne akkor ha nem azt néznénk hogy még épp ne büntessenek.
[ Szerkesztve ]
-
NoLF
addikt
válasz
dragonfx #12229 üzenetére
minden autónál csal, egy elég régi rendelet alapján kötelezően minden autó órájának csalnia kell bizonyos sebesség felett, s exponenciálisan nő a csalás. pl én 40nél 38al megyek (gps szerint) 110nél 105, 140nél 132 és így tovább. gumiméret váltásnál meg persze még többet.
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
amol
addikt
válasz
dragonfx #12229 üzenetére
Nézd, 80-as táblánál a 81 is szabálytalan csak még nem büntetnek érte. Ez a baj hogy számolgatni kell. Ha felemelnék azt a 80-at 90-re és 91-től már büntetnének nem szólnék egy szót se, szerintem az lenne a jó megoldás és akkor nincs vita.
Tudtommal a traffi pontossága nem attól függ hogy 3 lábú állványra vagy magaslesre szerelik
MInden autó csal valamennyit és csak fölfelé viszont minden autó más mértékben. Abban biztos lehetsz hogy kevesebbel mész mint amit mutat. Ez azért ne bátorítson fel -
amol
addikt
válasz
dragonfx #12230 üzenetére
"70-90re gyorsulás..annyira szerintme ez nem izgat senkit kár ezt nézni....én sosme nézek ilyet.."
Pedig ez a lényeges mert ebből derül ki mennyire rugalmas az autó és előzéseknél hogy viselkedik. A 0-100-nak nem sok értelme van mert rendszerint városban nem mész 100-al, pályán meg nem állsz meg. Maximum lehet hősködni a számokkal hogy hú az enyém egy tizeddel előbb van százon -
amol
addikt
válasz
dragonfx #12249 üzenetére
Az a lényeg hogy a 0-100 nem biztosan mutatja hogy mennyire robbanékony az autó menet közben mert egy nehezebb autó elindításához több idő kell, amikor már mozgásban van akkor más a helyzet. Az enyém sem úgy gyorsul álló helyzetből mint egy kisebb valamivel gyengébb autó, hiába erős.
[ Szerkesztve ]
-
amol
addikt
válasz
dragonfx #12559 üzenetére
Amikor leraktad a jogsit közölték hogy milyen körülmények között vezethetsz, nem? Mi az hogy diktatúra? Közút, tehát nem csak a tiéd így megszabhatják hogy milyen feltételek mellett engednek közlekedni rajta. Gondolom te sem szereted ha a vendégeid a szoba közepére szarnak.
Tegnap 38-40 körül mentem el egy háromlábú mellett 30-as táblánál, lehet hogy csekk lesz belőle. Fájdalmas, de jogos.
-
-
Tim82
nagyúr
válasz
dragonfx #12576 üzenetére
"a mennyország turiszt a legjobb szolgáltatást nyújtja"
na befejezem az offolást - nincs is autóm.
"You're going to negotiate with a girl, who thinks she's a space station? - When you put it like that, it does kinda sound crazy." - Audio-GD NFB-11.32 DAC/fejeserősítő eladó - https://tinyurl.com/Tim82HA
-
amol
addikt
válasz
dragonfx #12597 üzenetére
Már kezdtem remélni hogy talán megjön az eszed de reménytelen.
Igen, azt csinálsz a kocsidban amit akarsz csak nem közterületen. Miért olyan nehéz megérteni hogy az nem játszótér? Nem azért aszfaltozzák le hogy az idióták kedvüket leljék benne hanem hogy a normális emberek a szabályok betartása mellett közlekedjenek rajta?
Ha nem lennének ekkora Isten barmai akkor szigorítani sem kéne.Ismerős terület? Egész nap ott járőröznek.