Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz dragonfx #1608 üzenetére
''Ja és nem tudoma VW passatosok mér hiszik azt hogy olyna istenkirály überfaxa, best autójuk van, mikor az slk merci és 7es bimmer képes a külsőbe menni 100zal. Ő neki szlalomozni kell a leállósáv és a belső között. ''
Valszeg cégautó, aztán nyomni kell neki ezerrel.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
válasz dragonfx #1610 üzenetére
Ne várd, hogy megmagyarázzam, hogy miért csinálják. Fogalmam sincs. Az a gyanúm, hogy idegesíti, ha van előtte valaki, és előzési kényszere van, no meg egy jó adag kisebbségi komplexusa, és így kompenzál. Vagy csak egyszerűen idióta.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
t1
addikt
válasz dragonfx #1608 üzenetére
A Passatosok azok nem normálisak, ők előzgetnek városban is össze vissza, múltkor egy új passat tdi elözött meg minket a városban zebránál pedig 60-al mentünk utána haverom idegbajt kapott belement a seggébe akkor már 90-el mentünk, jöttek szemből elég erősen haver megakarta előzni vagyis csak beijeszteni kiállzunk mellé padló oda mentünk mellé egy vén fasz volt aztán vissza mögé 50....
Az autópályán a 130 tényleg ajánlás mert szinte senki nem megy annyival -
dokar
addikt
válasz dragonfx #1626 üzenetére
ez a 12 sec hülyeség, inkább a 8 a valós...láttam hogy ment, az nem 12 sec.....110nél is úgy húzott el mindnekitől mint a meszes
emelkedőn, meg nagyobb sebességnél jól gyorsul, de 0-100-on nem kell tőle sokat várni.
pályán 130-tól odalépni arra jó, de városban lámpától lámpáig még egy 1.3-as Swift ellen se mernék ezzel kiállni.
ha jó állapotban van a verdád (esetleg van egy kis tuning is), akkor egy ilyen 1.9-es passat-ot 0-100-on le tudsz gyorsulni.extra - SEXRay
-
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1649 üzenetére
Hát itt lehet hogy magamra maradok, de én az Accord-t sem tartom presztízs osztályos verdának.
Nagyon jó autó, és kedvelem...de sztem sima felsőkategóriás kocsi.
A presztízs kocsi az lehet persze besorolás miatt is az, de pl. nekem a Phaeton a W12 miatt az legfőképpen, tom van V6 de nálam legfőképpen a W12 adaja különlegességét.
Ha csak sima V6-l árusítanák, akkor lehet hogy besorolásában prestige, de én nem tartanám annak, a minőségi összerakottság dacára. -
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1654 üzenetére
Gallardo nem presztízskocsi, csak sportkocsi (pláne narancsban )
Azok az alapfelszerelések amik egy presztízsautóban alap kell hogy legyen, az a fajta biztonság meg mindenféle dolgok amik feleslegesen súlynövelők egy sportkocsinak.
Persze vannak öszvérek, sportos bálnák, bálnás sportok...de alapesetben egy sportkocsi nem lehet presztízsautó.
persze über nagy elismerést szerzel ha beszállsz egy soros 18hengeres régi Bugatti-ba, vagy akár egy 300-s Mergába, de azok azért alapvetően nem presztízs céllal készültek, csak azzá lettek.
De van ahol összébbmosott a határ, pl. én nem a Gallardo-t hoztam volna fel, hanem mondjuk a Bugatti Veyron-t, ami szvsz a legközelebb áll ahoz hogy egy sportkocsi és egy presztízsverda keveréke legyen. -
EQMontoya
veterán
válasz dragonfx #1672 üzenetére
A gallardo egy olyan autó, amivel már akkor is menő vagy, ha lassan mész...
blunt: jah... vesztettél.
#1675: valszeg vmelyik elkérte apucitól... mondjuk itt miskolcon is vagy egy 20-21 körüli kiscsaj, aki saját TT-vel jár, nem mondom a nevét... 1ik leggazdagabb család miskolcon, papa Astonnal tolja.
[Szerkesztve]Same rules apply!
-
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1672 üzenetére
A guruló fürdőkáddal is egyedi vagy (bár van ahol versenyeznek is vele).
Az egzotikum..bár én inkább ízléstelennek nevezném a Gallardo-t...nem kell érte botozni, a Lambo'-nak a Countach-l és a Diablo-val ez teljesen bejött, ők inkább provokatívnak nevezik, ..mindegy. Szal a különleges, és ritka, vagy gyönyörű, vagy csak piszok drága autók nem lesznek ezért presztízsosztályos verdák.
az egy kategória, uúgy vannak alapjai mint pl. egy alsóközép-közép-felsőközép-felsőkategóriás autónak, uúgy olvasható mint hogy mi a különbség egy coupe és egy sima 3ajtós között.
A piac mossa a határokat, de egy Gallardo, bár mindenképpen figyelemfelkeltő, nem presztízs autó. -
#70869248
törölt tag
válasz dragonfx #1682 üzenetére
Nem tom, nekem úgy tünik hogy ez a presztízs dolog nagyon a felhasz felől közelít.
Egy Bímernek van presztízse, ahogy egy Porsche-nak is sok ember szemében.
..egy Mergának meg pláne.
De ez nem sorolhat hisz mindenhol más és más az emberek hozzáállása.
Van ahol az én autómat is tökre megnézik, van ahol pedig fel sem tünik, és főleg nem prestige class a gyártó modellkínálatában.
A modellkínálat a gyártó osztályozása alá esik, van amit belépőszintnek, gondolnak, van amit a legszélesebb vásárlórétegnek, van amit annak aki kényelmet akar akár drágábban is, és van a prémium kategóriája.
Mindenhol mást és mást céloz és kíván megvalósítani.
A sportosságát is hangsúlyozhatja, egy modellnek...gyárthat belőle RS-t, M5-t, WRX-t..stb.
Van márka ami eleve presztízsautót gyárt, és van ami sportkocsikat.
Van márka aminek a modellkínálata nem bír el egy presztízs kocsit, Toyo' crown régebben mekkora húzás volt ..
..vagy egy több gyártót egyesítő óriás leosztja magának a lapokat, nem kell az europai skacoknak a Ford-tól igazi presztízskocsi, nem kiváncsiak rá, nem vennék meg, ezért kapnak máshonnan.
..vagy ahogy a Merga rájött hogy jó hogy az emberek azt gondolják rólam ez igen, ha veszek egy ilyen autót akkor presztízst is veszek hozzá...de nem célozhatok meg vele szélesebb réteget, mert akkor a fő vonzereje sérül a márkának,..nem is könnyen emésztették meg, pedig muszáj volt, mert míg vki gyártja a drága autókat nagy magas körítéssel tisztességes haszon mellett, addig a másik gyár bődületes hasznot termel az alsókategóriás autói eladásából.
Szal sztem ..legalábbis én így gondolom, a presztízs autót, a gyártó sorolja be,...próbálja felmérni hogy kb. mi kell a piacnak, de nem a vevő sorolja be.
Nekem is van értékrendem pl. autó és autó presztízsértékéről, de az már most kiderült hogy többekkel nem egyezik, és viszont.
Mindenki mást gondol...magasabb életszínvonalon meg pláne, alacsonyabbon meg pláne-pláne.
Ez mind saját vélemény természetesen, másé uennyit ér, és ez sajna off is a topikban -
dokar
addikt
válasz dragonfx #1682 üzenetére
Egy astra bármilyen új is, faxa optikás sosem lesz presztíztsautó, mivel rengeteg van belőle, ugymond bárkinek lehet, és ebben nem csak az ár befolyásoló, hisz lásd presztízsautót szerezhetsz millió alatt is ha veszel egy enyémhez hasonló bimmert, míg hiába veszel 4é egy astrát az sosem lesz pesztízs kategória.
szegény astrám
mellesleg nálam nem a presztizs a lényeg, mellesleg idétlen egy szó, hanem az egyediség.
felőlem egy csilli-villi A8-as audi is elbújhat akár egy kispola mögött is, ha az utóbbi nagyon ütősen meg van csinálva. de úgy tűnik nem csak kinézetben aláz: [link]extra - SEXRay
-
biga
senior tag
válasz dragonfx #1684 üzenetére
Szerintem a Suzuki pont annyira lenne röhejes, mint amennyire a VW a Phaetonnal. Az is így kezdte. Csak a Suzuki egyszerűen nem is akar nagyobb kategóriás autót gyártani (a Baleno a legnagyobb kocsija) nem csak itt nem, japánban sem.
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
bobsys
addikt
-
_seth_
veterán
-
#00809728
törölt tag
válasz dragonfx #1858 üzenetére
Hy!
Nekem is anno a ház alatt volt a garagém.Minden áldott héten valaki ott parkolt.Sokan már sportot is csinálatak belőlle mig végül előkeritettem egy rendőr cimbimet aki kijőtt cédulát otthagyta nekik.
Drago probáld lapos sarku papucsban egy nem cseszi őssze a bokádat+kényelmesebb is benne vezetni -
dokar
addikt
válasz dragonfx #1983 üzenetére
Vazz ma bevettem egy 60ast kanyart 80nal
ez mit jelent? 60-as tábla volt a kanyar előtt vagy pedig 60°-os volt a kanyar?
De nem xartam be, nem satuztam, enm voltam luzer....
füstöltek a gumik? üvöltött a motor? közben a bal kezeddel integettél a csajoknak?extra - SEXRay
-
(Kolombusz)
veterán
-
I_Am
veterán
válasz dragonfx #1995 üzenetére
Ha kanyarvétel akkor hidd el, hogy a quattro sokat dob.
Amugy meg ha már annyira kanyarogni akarunk és közben veszélyes helyzetben is, akkor gyere át egyszer velem Bosznián a hegyeken, ahol 20-40es tábla feletti kanyar nincs, balra száz méteres szakadékok és ha tudod tartani bömivel a tempót, akkor kifizetem az oda-vissza üzemanyagodat ott helyben.
(szerintem nem sok maradna az út végére a fékedből, de lehet a kocsidból sem... )Ha teszed ami a célod, akkor arra vagy hivatott az életben.
-
bobsys
addikt
válasz dragonfx #2016 üzenetére
egy bazinagy teherautón nem látok át, de én is szoktam nézni az előtte lévőket, nem volt az olyan közel, nem siettem (jó időben indultam melóba) csak maga az hogy szarik rá az nagyon felháborító
az én kocsim törik porrá, neki ott az aláfutásgátló vascsőEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
Új hozzászólás Aktív témák
- GIGABYTE RTX 3060TI GAMING OC 8G
- Asus TUF FA507 - 15.6" IPS 144Hz / Ryzen 7 6800H / 16Gb DDR5 4800MHz / RTX 3050 Ti / 1 ÉV GARANCIA
- NVIDIA Dell RTX 2080 Ti 11GB GDDR6 - Beszámítás: OK
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! tado BASIC Okos Radiátor Termosztát 3db-os
- AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen