Új hozzászólás Aktív témák
-
biker
nagyúr
válasz Integra #8707 üzenetére
volt az olaszliszkai után, hogy egy nő elütött egy gyereket, és elhajtott a ci...ok miatt, és csak a rendőrökkel mert visszamenni, őt sem vonták felelősségre
Elektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
biker
nagyúr
válasz Integra #8720 üzenetére
Ez is addig működne, amíg az összes tetű nem ülne a börtönben.
mert ma mi van, egyet elítélnek, bírót leverik, minden bíró megijed, és többet nem büntetnek.
Ilyen a magyar...ennek így kéne működni:
- egyet elítél
- megveri tíz
- tíz másnap börtönben
- másik bírót megveri 20
- másnap 20 börtönben
- aztán csak elfogynakElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
bobsys
addikt
válasz Integra #8738 üzenetére
csepel-népliget kört mentem, fosás van rendesen, igaz én is mindenhol a megengedettel mentem, de családostul mentünk és külső sáv szigorúan
viszont
csepel szabadkikötőn már mértek sima autóval (eddig mindig rendőrkocsi állt ott) az 50es táblánálEnterprise Admin? Kirk kapitany leszel? - Ne törődjél semmivel, egyél zsömlét kiflivel
-
parandroid
nagyúr
válasz Integra #8733 üzenetére
"az utak kb üresek, senki se mer menni"
Ez gondolom azért van, amiért én 2 óra alatt jutottam el az Osztyapenkótól Székesfehérvárig... A 4 napos hétvégére teljesen kiürült Budapest. Kb. Siófok után lehetett normálisan jönni a pályán (azaz elérni a megengedett legnagyobb sebességet. Persze a külső sáv üres volt ezután is, mindenki a belsőben ment. Ahogy a pályának vége lett, nem találtam egyébként semmi különöset a május 1-je miatt, ha csak annyit nem, hogy a Balaton vonzáskörzetében (Keszthely, Hévíz) a szokásosnál is nagyobb a forgalom. Extra gátlásokat nem tapasztaltam, csak a frissen megjelent német lakókocsisok tötymörögnek. Ja, és megjelentek tömegesen a motorosok, és hülyébbek, mint valaha.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
divot
veterán
válasz Integra #8751 üzenetére
Én ma 220 km-et mentem vidéken, és semmi ilyesmit nem tapasztaltam, bár nem is siettem, csak ha valaki nagyon meg akarta mutatni, hogy a Fiat Panda 100hp nem is olyan jó autó.
Főleg az volt kedves, amikor egy baszott nagy és meredek emelkedőn a Mecsekben 100km/h-nál egy Opel Cosra elkezdett a gyorsító sávban villogni a hátam mögött. Ja, mondom, az más, akkor visszarakom ötödikbe.
-
amol
addikt
válasz Integra #8738 üzenetére
Bár én nem nagyot kolbászoltam csak a városban de a kollektív fosásból nem sokat tapasztaltam. Ugyanúgy száguldoztak és cikáztak a Szentendrei úton mint korábban (amire felfigyeltem: két X márkájú, egy Civic és egy Mégane).
X márkájú terepjáró liechtensteini rendszámmal, belül tiszta retek, rendszámtartón magyar szöveg, index nélkül cikázgat km-eken keresztül - természetesen semmivel sem került előrébb a lámpák miatt csak a frászt hozta a többi autósra.
X márkájú személyautó egy sávos úton kereszteződés után 10 méterrel, megállni tilos és záróvonal hatálya alatt az úton parkol. Még kikerülni sem lehet szabályosan.
X márkájú személyautó forgalmas út mellett a járdán parkol mert lusta gyalogolni plusz húsz métert, a gyalogosok az úttesten kerülik.
Porsche Carrera kopasz minigengszterrel Árpád Fejedelem útján kanyarodósávban csutkagázon előz, index abban sem szériafelszereltség. Pedig a Porschésok közül csak a Cayenne-esek szoktak türhők lenni.Remélem nem kell jelmagyarázat az X-hez.
Különben a 30-40-es korlátozások olyan helyeken ahol valóban nem indokoltak marha nehezen tarthatóak be, szinte sehogy. A 60-70 már tartható ha az embernek van hozzá türelme.
-
ABE
őstag
válasz Integra #8818 üzenetére
Megszokás kérdése, de lehet vele gyorsan és pontosan is váltani. Japán után természetesen furcsa a váltó lötyögőssége, de ettől még nem olyan rossz, hogy az örömautózást tönkretegye. Mondjuk nekem a Focus váltó sem jött be, hiába dicsérik, Renyó váltót jobban szeretem. Beteg vagyok.
-
ABE
őstag
válasz Integra #8823 üzenetére
1-es és 2-es Focus is, egykutya a kapcsolhatóság, a kettes váltókarja rövidebb, talán ennyi a lényeges (és a váltógomb bénább szvsz). Legtöbb helyen dícséreteket olvastam róluk, nekem átlagosnak tűnik inkább. Az mondjuk mai napig rejtély, hogy 80-nál hogy volt képes bekapni az 1-es fokozatot az első Krókuszunk... Számomra pedig Twingo váltó mindkettőt veri, mert azzal képtelenség félreváltani, és sosem akad meg.Ennyit a német-francia véleményemről.
[ Szerkesztve ]
-
ABE
őstag
válasz Integra #8825 üzenetére
Manapság már csak elvétve vannak extrém rossz autók, ott is inkább a komplex elektronika miatt eredő meghibásodások ronják le a képet. Na meg nagy balszerencsével ki lehet fogni szinte bármely márkánál egy selejtet, és persze le is lehet amortizálni egy autót hamar, ha a karbantartást elhanyagolják és nem figyelnek oda a gépre.
-
erdoke
titán
válasz Integra #8825 üzenetére
Az 1-es Focus 5-ös és a 2-es Focus 6-os váltója jó. Nem tökéletes, de nincs lényeges különbség az Accord váltójához képest. Az 1-es fóka ötös váltója 4-ből 3-ba tudott recsegni, és néha picit akadós volt a hátramanet, kellett neki egy új tövig kuplungolás. Ilyen apró gondjai az Accord váltójának is vannak. Az asszony 307-ese már más kategória, de még elfogadható. Ami elfogadhatatlan, az az F Astra váltója.
A legjobb aláírás a héten
-
erdoke
titán
válasz Integra #8845 üzenetére
A dízeles autónak is van optimális fordulatszám-tartománya, meg a benzinesnek is. Sőt, mindkettőn belül komoly eltérések akadnak. Pl. van olyan dízel, ami mocskosul húz 1500 rpm-től 4500-ig, és van olyan benzines, amivel csak 4500 és 6500 között lehet normálisan autózni (lásd dragonfx ).
Más. Ma autóztam kb. 250 km-t (80 % M3), és tényleg mintha óvatosabbak lennének az emberek. Persze most is volt egy-két ökörállat, akik különféle szartalicskákkal őrült módjára hajtottak. Én simán 100 ezres tartományban büntetném azt is, aki az amerikai, BMW-nek álcázott álterepjárójában végig a belső sávban halad, miközben a külsőben kilométereken keresztül nincs senki, és az útburkolat minősége sem rosszabb.
A legjobb aláírás a héten
-
Bubu79
addikt
válasz Integra #8901 üzenetére
Gondolod a jogsi hiánya visszatartó erő lehet ilyeneknél? Azt sem tudja mit csinál...
Poénnak veszi az egészet - amíg balesetet nem okoz a farokságával...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
Bubu79
addikt
válasz Integra #8904 üzenetére
Dehogy is - csak arra próbáltam célozni, hogy valószínűleg nem tartaná vissza semmitől a jogsi hiánya... Az autó elkobozása talán...
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
erdoke
titán
válasz Integra #8901 üzenetére
Az autót elég könnyű lehet megtalálni, a tulaj meg majd nyilatkozik, hogy ki vezetett.
Túl sok GTA-t nyomtak a primitívek.
Ilyenkor mindig eszembe jut, hogy a gyerekeim is bóklászhatnának egy ilyen előtt az út szélén, városban 150-200-as tempóra nem lehet nevelni őket.A legjobb aláírás a héten
-
biker
nagyúr
válasz Integra #8928 üzenetére
nem úgy megy az...
50@87, és nem vették el, csak fizetnem kellett...
még a pontrendszer előtt, de a százalékos rész akkor is ugyanaz voltElektromos autó töltő berendezések | Mesterséges növényvilágítás | Mai ajánlatunk: www.gerisoft.hu | www.e-autotoltokabel.hu | www.agrar-vilagitas.hu |
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #8933 üzenetére
hmmm ott azona szakaszon 50nel lehetne menni csak az üllőin?
sokat járok arra én 70es táblára emlékszek...
jó meg lehet 10 éve sokkal másabb szabályok votlak arrafelé...
én 60@80ra egy5ös csekket kaptam ennyi.meg 1 pontot."Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
-
dragonfx
veterán
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #9063 üzenetére
Hát, kanyartól függ a dolog. Visszafordítóban biztos nem padlót nyomok, hanem félgáz, vagy amennyi kell. De ha egy kicsit megcsúszik a fara sokkal jobban íven lehet tartani, és előbb el lehet kezdeni kigyorsítani. Igazából az a pöckölgetés az nem pöckölgetés. Megvan a megfelelő fokozat, közben még nyomom a féket egy pöppet majd a kanyarhoz mérten gázt adok. Ha már érzed, hogy az auto hátulja megindult, le lehet szállni a fékről, csak a gázt kell adagolni és a kormánnyal kell rásegíteni, hogy a hátulja kicsit kint is maradjon.
De ezt elméletben nehéz....
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz Integra #9068 üzenetére
Akkor nem értettél meg. BMW -nél a súlypont középen van, azért is olyan jók alapból a driftre. Próbáld ki egyszer egy kanyarban, meg fogsz lepődni.
Ugye ha lenyomod a féket az auto súlypontja előre esik, a hátsó tengely terhelése relatíve lecsökken. És ha ezt kanyarban teszed az auto hátulja kitör. Na most, ha itt nem nyomod a gázt akkor 2 dolog lehet. Vagy kifarol az auto, vagy visszaugrik a segge, de inkább ez a valószínűbb. Tehát a féket csak a kanyar elején kell nyomni röviden gázadás közben, utánna fel lehet engedni. Utánna már gázzal és kormánnyal lehet operálni.
Ezt most nehogy úgy képzeld el, hogy az auto keresztbe csúszva kanyarodik, csak minimális a hátso rész kitörése. De ez pont elég ahhoz, hogy az auto kicsit túlkormányzott legyen a kanyarban, ne az elejét tolja.De mondom, ezt elméletben nehéz leírni.
Don't Tread On Me
-
-
Skót
aktív tag
válasz Integra #9084 üzenetére
érdekes lehetett
RGB-s linket nekem is küldhetnél mert sztem pont abban azidőszakban hanyagoltam kicsit jobban a ph!-t és lemradtam a hülyeségei nagy részérőllsc: igen, értettem hogyan gondolod, nem írtam idézőjelet ("kitépni")
Nyilván ki lehet venni szépen, véletlenül már nekem is sikerült egyszer kuplung nélkül (Direkt még nem próbálkoztam)[ Szerkesztve ]
"A modell alkatú nők olyanok mint egy rossz rádió: nem lehet rajtuk semmit fogni! Hát tényleg ez kell Nektek?"
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Dark Souls sorozat
- Honda topik
- TCL LCD és LED TV-k
- BestBuy ruhás topik
- Lakáshitel, lakásvásárlás
- Politika
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- X1 Carbon Gen11 14" 3K OLED i7-1355U 16GB 512GB NVMe ujjlolv IR kam., gar
- iMac 2019 21.5" 4K (4096 2304) i3-8100 8GB/256GB SSD Radeon Pro 555X/2GB, Garanciával, üzletből
- MICROSOFT SURFACE PRO 5. Gen - 12.3" 3K IPS 99%srgb, i5-7200, 8/256, Magyar vil.bill. +SZLA +gar
- AOC 24G2 24" Frameless Gaming IPS Monitor, FHD 1080P, 1ms 144Hz, Freesync, HDMI/DP/VGA
- Logitech g920 váltóval + rezgő motor
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen