Új hozzászólás Aktív témák
-
Calogero
addikt
válasz Integra #16713 üzenetére
Sajnos ilyen világban élünk.
Valamelyik nap hogy kiléptem az irodámból, egy vádoltat kísértek a rabomobilhoz. Láb és kéz bilincsben volt meg rajra volt a vezető szíj. A Tranzit hátuljába lábbilinccel elég nehéz beszállni, ezért kísérőnek kell segíteni, kis "lépcső", majd szépen megkérni hogy "legyen szíves a gépjárműbe beszállni". Ha csak belőkné akkor a rabőr fegyelmiig meg sem áll.
Sőt ha túl szoros a bilincs, már akkor is a jogaikra hivatkozva tesznek panaszt.Sőt ha valakit jogerősen elítélnek pl emberölésért, és engem megkérdeznek hogy miért kapott bűnügyi költséget, ami kipostáztam neki, akkor nem mondhatom azt hogy gyilkosságért, emberölésért, hanem 1 rendbeli bűntettért. Sőt gyilkosnak sem nevezhetem, hanem elitéletnek. Mert ha nem így tennék akkor én megsértem az ő jogait, és én húznám a rövidebbet....
-
lajafix
addikt
válasz Integra #16713 üzenetére
dehogy nincs joga, sőt joga van csak igazán, ne keverd bele az igazságérzetedet, azt hogy pár ezer ember nem bírt tömegközlekedni miatta egy fél óráig, ami mondjuk 800 forintos órabérrel 2000 emberre 1 óra kieséssel számolva 1,6 milliós kárt jelent. Büntetést csak a tiltott parkolásért kaphat, ami ezek szerint 30 rugó körüli összeg, és a joga akkor is fennáll, hogy ua állapotban kapja vissza az autóját, ahogy otthagyta, ha a hatóság elszállítja. Ha kár keletkezik az ótóban a szállítás során akkor azt a T Hatóságnak meg kell térítenie. Ez a jog. Az igazság meg 2 baseball ütő kromofággal párosítva, de jogszolgáltatásra képes csak az állami hatóság, aki kiosztja az igazságot, még kap 2 év letöltendőt is a jogtól a végén...
Rock'n Roll
-
proof88
addikt
válasz Integra #16740 üzenetére
Na igen, a kerékpárutak. Mai napig egy csomó gyalog- és kerékpárút, amire járatjuk-járatjuk-járatjuk a pofánkat, hogy nem jó-nem jó-nem jó, ne a gyalogosok közé vezessék be a kerékpárosokat, mert az senkinek sem jó. Ott van pl. a Budai Rakpart, kinek jó az, ha rengeteg gyalogos, nem kis mértékben turista ott közlekedik, és a kerékpárosok is oda vannak terelve? A kerékpáros is közlekedne, ráadásul gyorsan, és bár a KRESZ szerint a gyalog- és kerékpárút használata nem kötelező a kerékpárosnak (csak a kerékpárúté), sajnos sokan oda kényszerülnek, a gyalogosok közé, mert pont olyan út van vele párhuzamosan, ahol elég veszélyes az autóforgalom, ezalatt azt értem, hogy szűk a hely, sok busz/teherautó jár arra, esetleg a kerékpáros feltartja a forgalmat, mert nehéz megelőzni anélkül, hogy a szembe forgalmat zavarnánk vele, stb. Van sok hely, ahol ki lehetne alakítani kerékpársávot/utat, de nem képesek rá. És igen, vannak helyek, ahol semmit nem tesznek a kerékpárosok érdekében. Pedig sokan ülnének kerékpárra, aki egyébként nem mer az úton menni, mert fél tőle, a járdán meg inkább ne tekerjünk, veszélyes, főleg másra.
Azt mondjuk hozzátenném, hogy én már megszoktam autók között közlekedni vele, de én be is tartom a szabályokat és van is kresz-vizsgám, fél év alatt csak volt gondom autóssal, mert benéztem egy helyet, ahol macisajtom volt, de elbénáztam, szégyelltem is magam. Sok kerékpáros lesz@rja a szabályokat, esténként meg a kedvencem, amikor kivilágítatlanul közlekednek. Egyik legrosszabb élményem az volt, amikor szembe jött velem ~25-tel a kerékpárúton egy kivilágítatlan egyén és csak pár méterre láttam meg magamtól, szerencsére ő látott engem (mivel volt lámpám), tehát nem lett belőle baj. Akkor nagyon gondolkodtam, hogy kimegyek az útra, ott legalább autók mennek, akik világítanak és látom őket. Szerencsére azóta van egy sokkal erősebb lámpám, amivel elég jól látok előre, szóval sötétben a kivilágítatlanokat is messzebbről meglátom.
A P+R is sokkal jobb lenne, ha több lenne. Kevesebb autó kéne a város belsejébe, szerintem mindenki boldogabb lenne, ha a város belsejét elkezdenék a kerékpárosok irányába tolni. Persze lenne autóforgalom, de szabályzással kevesebb lenne és megfelelő infrastruktúrával biztosan sokan közlekednének kerékpárral.
Most voltam Szegeden, első látásra ott komolyabban veszik ezt, mert ahol én jártam, mindenhol lehetett jól közlekedni kerékpárral.
Bocsi a hosszú offért. -
Snoop-y
veterán
-
jerry311
nagyúr
válasz Integra #16745 üzenetére
Ez ilyen. Nekem havi ~760 km a melóba járás autóval (napi ~36 km). Napi 80-90 perc összesen az oda vissza út. Ugyanez BKV-n napi 180-200 perc lenne. 3-as metró végig + busz az egyik, villamos a másik végén és persze egy kis séta is.
Azért szánalmas, hogy 36 km-t másfél óra alatt lehet megtenni. Ez 24 km/h átlagsebesség. Gyász.
-
fekeandras
őstag
válasz Integra #16732 üzenetére
Hát persze, hogy a levegő munkacsoport képtelen javaslatán alapul az egész.Ezen meg sem lepődöm de azon már igen, hogy mennyi hülye támogatta a javaslatukat a főpolgármesteri hivatalban.Aztán most, hogy ekkora közfelháborodást váltott ki a dolog gyorsan kihátráltak... Seggfejek!
-
Khelben
nagyúr
válasz Integra #16905 üzenetére
akár 200 is lehetett. És ez egy terepjáró volt, amíg nem lett ilyen kicsi.
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz Integra #17001 üzenetére
Természetesen van értelme, de sokan még mindig azt hiszik, hogy a jó kocsi mindenképp megvédi őket, a szabályok betartásával meg nem foglalkoznak... Pedig 50-el a városban pont nagyon jól jöhet az öv, de azt mondják sokan, hogy "a városban nem szoktam bekötni magam...."
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
_seth_
veterán
válasz Integra #17128 üzenetére
Pont ezt akartam linkelni
Na igen szép és jó, hogy most előveszik őket... és mivel lesz jobb? Van értelme? Nincs... bekerül a kreszbe egy olyan sor, hogy "sebességmérés idejére a rendőrautó megkülönböztető jelzés nélkül is igénybe veheti az autópályák leállósávjait, buszmegálló öböl elejét, járdát, stb..." mivel lesz jobb utána? Semmivel, ugyanott fognak ugyanúgy mérni mint eddig... nem ezt kellene szigorítani még ha valóban bosszantó is, hogy tilosból fotóznak és bizonygatják, hogy ejnye-bejnye miközben őket is meg lehetne büntetni de pl a kilométereken át nem indexelő (miskolc), behajtani tilosnál mégis behajtó rendőrök valamit az egyszerűen tilosban parkoló rendőrökre kellene rászólni bár annak sem lenne értelme hiszen őket egy másik rendőr nem bünteti meg akkor pedig nincs mitől félni.
Intel i7 13700KF - Gigabyte B760 Gaming X - Crucial DDR5 PRO 2x24 GB - Gigabyte RTX 4060 Gaming OC - Crucial T500 PRO 1TB + P5 Plus 2TB - TP-Link Archer TX50E - Zalman Megamax 600W - Zalman N5 OF - DeepCool AK620 - SAMSUNG Odyssey 49" C49HG90DMRXEN
-
Dumb
senior tag
válasz Integra #17116 üzenetére
Haveromat tavaly május 1-én lekapták az M1-en 80-as táblánál, októberben kijött a bünti, és simán megnézte a képet a helyi kapitányságon /Érdekes, hogy attól a naptól szigorodott, 110-el ment, és 15.000 Ft volt csupán/
Ez "szép" [link]
[ Szerkesztve ]
"Aki háborúzik, az a legnagyobb barom!"
-
fekeandras
őstag
válasz Integra #17293 üzenetére
Egy pillanatra megijedtem.Ismerek egy hondás csajt (ITR) járt sokat a ringre gyorsulni.Mikor először olvastam még nem volt fotó, azt hittem ő volt az.Mindegy, szerencsére semmi "komoly" (kopp kopp kopp) baja nem lett a sofőrnek.Az autó csak egy tárgy.Rommá törik, kész, kuka.Abból lehet venni másikat.Egyébként mindenki agyon fikázza a Civicet, hogy milyen szarul törik stb... szerintem meg kifejezetten jól egyben maradt a bukfenc után.
[ Szerkesztve ]
-
-
szasanyi
félisten
válasz Integra #17468 üzenetére
Ezt nem azért vezetik be, hogy azokat is el tudják vinni, hanem mert úgy nagyobb lesz a bevétele a fővárosnak. Megnézném mondjuk, hogy eddig is hányak tudtak kibújni a bünti alól mondjuk azok közül akik Renault Thalia-val, vagy akik Porsche Cayenne-nel (de írhatnék X5-öt is) követték el ugyanazt a szabálysértést.
Bp-en meg elmennek a p*ba ezzel a hülye szabályozással, mert az minden csak nem korrekt! És bizonyos szempontból mind1, hogy kerékbilincs, vagy elszállítás lesz a vége. Az ott lényeg, hogy az első sor vége teljesüljön.Nyugati az ország, de keletre tart. Már megint... Nálunk visszafelé jár az óra?
-
dragonfx
veterán
válasz Integra #17553 üzenetére
a puntos a legütösebb szerintem ..villamosínen.
az astont, ferrarit, x6ot és a angy S mercit láttm élőbe is parkolni épp így.max. máshol.a merdzsó szinte mindig ott áll.a ferka meg az aston 1-1fejesé.
"Ha valami túl szép, hogy igaz legyen, akkor az valószínűleg nem is igaz"--Logout 2014
-
jerry311
nagyúr
-
aesir
veterán
válasz Integra #17676 üzenetére
Nem. Hogy mutatna a magyar rendszámodon a német TÜV?
Természetesen ki sem adnák rá, ki sem adhatnák rá, te pedig fel sem rakhatnád a nemzeti hatósági jelzésre az idegen cuccot.
Sehogysem jön ez össze, csak akkor ha mondjuk németesíted az autód. Onnantól viszont szabad pálya sokminden
Van saját életem...
Új hozzászólás Aktív témák
- POCO F2 Pro 6/128GB
- Üzletből, garanciával, patika állapotban, iMac 27"5K (2019) i5/16GB RAM/Radeon Pro 570/1TB Fusion/
- üzletből, új Razer Book 13" i7-11th gen 16RAM/1TBSSD FULLHD IPS TOUCH FULL FÉM váz/magyar bill.
- Apple gyártói garanciával, bontatlan, iPhone Se 3 kártya-független, apple világgaranciával
- iPhone 13 Pro Max 128GB Gold/ PATIKA ÁLLAPOT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen