Új hozzászólás Aktív témák
-
proof88
addikt
válasz dabadab #23889 üzenetére
Mondjuk tény, hogy ha elkezd keresztbe állni vagy netalán forogni a kocsi, az kemény.
Egyébként ha óvatosan kanyarodok és nem csinálok semmilyen gyorsítást vagy fékezést kanyar közben, de valamiért mégis azt érzem, hogy kezdi tolni az orrát az íven kívülre a kocsi, akkor mit ajánlotok jobban? Mert van az, hogy kicsit a középállás felé korrigálok a kormánnyal, hogy visszanyerje a tapadást az első kerekek, meg van az is, hogy kicsit jobban megnyomom a gázt, mert akkor csak kihúzzák a kocsit az ív irányában.
Az enyhe gázelvétel miért nem játszik? Akkor több tehénkedés lenne az első kerekeken, ami jobb tapadásra bírnák őket ... vagy akkor a hátsó kerekek lennének veszélyben?
Új hozzászólás Aktív témák
- ThinkPad P16 Gen1 16" QHD+ IPS i7-12850HX RTX A2000 32GB 1TB NVMe magyar vbill ujjlolv gar
- Eladó iPhone 11 Pro 256 GB Midnight Green szép állapotú - 12 HÓ GARANCIA - S1530
- Tobii Eye Tracker 5
- MacBook Pro 16" M1 Pro Chip 32GB RAM/ 1TB SSD 27% Áfa
- SMSL DO400 asztali DAC és fejhallgató erősítő, Bluetooth 5.1 LDAC MQA-CD 32bit 768kHz DSD512 eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest