Új hozzászólás Aktív témák
-
Integra
titán
én is megtudom magyarázni, de minek tegyem? vállalom ennyi.
lámpa mindig felkapcsolva, index mindig van, biztonsági öv is, autó mindig top állapot, mindent megteszek azért, hogy rendben legyenek a dolgok.
nem száguldozok át falvakon 150nel, nem ragadok bent a kereszteződésekben és a zebránál is mindig megállok, még ha mögöttem erre dudálnak is, a gyengébb sofőrökre figyelek és segítem őket ha a helyzet engedi, nem dudálok rájuk, mert semmi értelme, még a parkolni képteleneket se zargatom.
megteszem amit lehet, aztán a többivel nemtom mi van, nem tudok világot megváltani.
viszont fenntartom magamnak a jogot, ha valami miatt úgy hozza, akkor megszegjek minden létező szabályt, kockáztatva a jogsim. szerencsére ezzel csak nagyon ritkán éltem. de ha kellett, megtettem....egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
sasa311
veterán
Egyet kell értsek Integrával abban, hogy jelenleg a gyorshajtás a "legmegbocsájthatóbb" bűn - nem extrém keretek között.
Merthogy én azt tökéletesen megértem, sőt támogatom is, hogy egy kertvárosba, ahol emberek laknak 50, neadjisten a konkrét lakóövezetbe, ahol az átmenőforgalomnak ~0val kéne egyenlőnek lennie 30 a megengedett. Nagyon helyes.
De egy főúton, ahol nincs semennyi gyalogosforgalom, vagy ha 3 km-enként van is akkor az lámpás zebrás kereszteződéssel történik, ott miért 50? A Hungárián biztonságos a 70, a Pesti úton (ami ugyan úgy teljesen elzárt 4 sávos út) már csak az 50?
Ha 40 éve a trabantnak biztonságos sebességnek ítélték az 50et (akkor tán még 60 volt?! ), akkor egy mostani jóval fejlettebb autónak miért is 50 mondjuk 70 helyett?
Félreértés ne essék, nem ész nékül akarok száguldozni, csak az olyan helyeken, mint pl. a főutak 95%-a, ahol teljesen abnormális esetben szükséges csak intenzíven fékezni (mondjuk baleset vagy idióta gyalogos esetén, aki a tilosba rohan az út közpén) szvsz nyugodtan kiverhetnének egy 70es táblát. Én úgy veszem észre az egy lélektani határ, és nagyon kevesen mennek gyorsabban ott is, ahol akár lehetne, mint pl autóúton.De integrára visszatérve, nagyon is igaz, a rendfenntartó szervel - közlekedési oldalról nézve - jelenleg az a gond, hogy ahelyett, hogy
az idiótát aki benn áll keresztbe a kereszteződésbe
vagy a barátját, aki a balos sávból 2 sávon keresztbe kanyarodik jobbra
vagy aki előzi a sort úgy, hogy jönnek szembe és a szembejövőknek kell lehúzódni, hogy ne legyen csatt
Vagy a kretént aki a belvárosban kiveri az elakadásjelzőt az út közepén és bemegy a sexshopba
stb stbHelyett azt büntetik, akit könnyű. Vagyis a tök egyenes úton, ahol valami útfelújítás után kinnmaradt a 30as tábla tök indokolatlanul beállnak egy bokor mögé és trafiznak. Hát ezt nevezem igazságszolgáltatásnak.
Annak lenne nevelő vonzata, ha beállnának az Üllőire reggel 7 és 9 között, aztán aki nincs bekötve bumm 20K, aki előzi a sort szabálytalanul bomm 50K + 6 hónap.
Annak, hogy suttyomba az 50 helyett 65el "száguldó ámokfutókat" letrafizzák és küldözgetik nekik a büntetéseket csak annyit érnek el, hogy anyázik magában a delikvens, de nem fog legközelebb 49el végigmenni az úton.
Viszont ha +bnák 20K-ra egy héten 2x mert nincs bekötve bekötné magát, meg ha beállna a kereszteződésbe és kapna a 40K-s csekket nem állna be többet...Az megint más tészta, ha valaki kilóhússzal megy városba, annak vegyék is csak el a jogsiját ha elkapják.
Es mondd, a passzatszelet szemelyesen fingtad, vagy csak iranyitottal?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen