Új hozzászólás Aktív témák
-
MPowerPH
félisten
válasz spirit007 #9021 üzenetére
Akkor ezek szerint ha előzni készülök és mondjuk gyorsan kell 5 -ből 3 -ba tenni mondjuk 130 -nál, akkor nem szabad? Szerintem ez badarság... Van ott annyi kenés, csak a motorolajon nem szabad spórolni. Az biztos, hogy egy Suzukiban nem csinálnám ezt, de az más technika.
Azt kihangsúlyoztam, hogy a Wallis után rákérdeztem az autószerelőmnél is, aki ugyancsak azt mondta, hogy nem árthat. Sőtt, néha még jó is, ha a motor egy kicsit szabadon pöröghet.
Szerintem ha rángat a motor akkor már régen rossz... És azt tényleg nem tolerálja.
No mind egy, mindenki másképt csinálja. Én tudom, hogy még így is simán elmegyek az autoval 400k km -et, és akkor se a motor, hanem a karosszéria fog szétesni.Don't Tread On Me
-
dokar
addikt
válasz spirit007 #9021 üzenetére
Ezt anno mikor a fordulatszám mérő még csak a mesékben létezet úgy tanították , hogy mikor már "rángat" a motor akkor kell visszaváltani.
A csiga seggit! Mindig abban a fokozatban kell lassulnod az adott sebességnél, mint amiben gyorsulni szoktál ugyanennél a sebességnél. Kivételt képez ez alól a gyorsulási verseny és a vészfékezés. Tehát ha 3-ban gyorsulsz 40-től 60-ig, akkor ugyanebben az intervallumban nyugodtan visszateheteted 3-ba lassulásnál. pl: 120-90: 5, 90-60: 4, 60-40: 3, 40-10: 2, 10-0: kuplung.
extra - SEXRay
Új hozzászólás Aktív témák
- Házimozi haladó szinten
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Autós kamerák
- Tanulmányi tapasztalatok a Műszaki Egyetemmel kapcsolatban?
- Minecraft
- Magga: PLEX: multimédia az egész lakásban
- TP-Link Archer C5 - AC1200 router
- Több stúdiót is bezár költségcsökkentésként a Microsoft Xbox részlege
- Okos Otthon / Smart Home
- A fociról könnyedén, egy baráti társaságban
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen