Új hozzászólás Aktív témák
-
MaciG
addikt
válasz nyogo83 #26433 üzenetére
- Kereszteződésben piros lámpa ellen ha nem lát sehol egyetlen járművet sem, szabadon áthajthat.
Nah ha már felhoztad ez az a kérdés ami még foglakoztat. Ha nekem piros van és én körbenézek és nem jön senki, és átmegyek akkor az nekem 100K (tán még sárgán is, bár olyat még nem hallottam, hogy valakit azért is megbüntettek 100k-ra). Viszot ha a gyalogosnak van piros, körbenéz, nem jön senki és átsétál, azt vagy le se xarja a police, vagy megbünteti ilyen aprópénzre... Hol van ebben a balance?
BANZAII
-
MPowerPH
félisten
válasz nyogo83 #26415 üzenetére
Elég régóta vezetek, elég sokat. Most értem haza Varsóból, Krakkóban meg kellett éjszaka utasért. Oda-vissza 2000km, össz. 120km autópálya. És egy grammot nem aludtam, mert tegnap későn délután indultam, és következő délelőtt már jöttem is haza. Saját tempóban jöttem, Szlovák szerpentineket mindenki ismeri. Ha lassan megyek, akkor még mindig úton lennék, nem beszélve arról, hogy nem értem volna időben oda.
Rick4: Senki kedvéért nem veszek vissza semmiből....nincs is mit. Az hogy unalmas az legyen a Te gondod, nekem van egy véleményem, e szerint vezetek a közutakon. És nem fogadom el senkitől a kritikát, addig amíg olyan emberek mondják, akik vezetéstechnikailag nullák, már bocsánat. Mert az aki megszerzi a jogsit, és csak vezet, tök mind1 mennyi km -et, az attól meg egy nulla ezen a téren.
Ma egy köcsög szlovák passat -os miatt akkorát kellett fékeznem, hogy azt hittem megborul az autó, mert a nyomorék olyan kanyarban előzött, természetesen jött a szembejövő is. Én a padkára húzódva satuztam, hogy beférjen. Mert nem tudta kivárni, míg a kanyar után megelőzőm a kocsisort, neki elém kellett kerülnie még a kanyarkijárat előtt. Utána orrba-szájba szivattam a mocskot, soha nem felejti el. Egyenesben tudta nyomni a gázt(ahhoz mindenkinek van ész és tudás, mert ő a király), de a kanyarokban a 140 is sok volt neki, már a féket nyomta telitalppal. Utána már nem akart megelőzni, még faluban a 40-es táblánál sem.A kreszben pedig mindent betartok, csak előzéskor a biztonságos követési távolságot(egy baromság, ha betartanád nem tudnál előzni sem, mert mire felgyorsulnál, és utolérnéd, már jönne a szembejövő), és lakott településen kívül a megengedett sebességet nem. Akinek ez fáj, annak meg nyasgem, menjen vezetéstechnikát tanulni, mert abban nulla az okoskodók 99%-a.
Khelben: Nem fogok én semmit keresgélni, nagymotorra átrágom amit kell, és örökre elfelejtem a sok marhaságot.
[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
MPowerPH
félisten
válasz nyogo83 #26428 üzenetére
Erre még válaszolok. Azért van fék és rendes gumi az autón, hogy az ilyen helyzeteket ki tudd védeni. Ha megveszed a szar noname papucsot, meg elhanyagolod a fékeket, akkor ne csodálkozz, ha nem tudsz megállni. Mert nem csak tempósan kell tudni közlekedni, de utána le is kell tudni lassítani. Sokan vészhelyzetben a féket sem tudják rendesen lenyomni, az ilyen majmoknak miatt találták ki a vészfék asszisztenst, ami némileg kompenzálja a sok nagyokos bénaságát.
Belém is pont így rongyoltak be hátulról, abban az autóban még nem volt ilyen asszisztens, az én káromra.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
qdak
addikt
válasz nyogo83 #26433 üzenetére
Jobbkezes utcánál elsőbbség megadása - kivéve ha nem találja jogosnak, vagy siet.
multkor mutogatott 1 uj táliás nő pedig nekem volt elsőbségem, igaz anno tábla volt ott de azt kitörték, ő meg rutinbol gondolta sztem...(Don Hedo) ஃ°˙*˙°ஃ доступ запрещен ஃ°˙*˙°ஃ; Eladó HP ML350 G6: https://hardverapro.hu/apro/hp_ml350_g6/friss.html
-
kételkedem
addikt
válasz nyogo83 #26921 üzenetére
A cikkek és híradások szokás szerint elég pongyolán fogalmaznak, elég kihámozni, hogy tényleg mi is lesz az új szabály.
Az egyébként is nagyon túlzsúfolt börtönök miatt szerintem nem valami logikus mindenféle kihágást elzárással büntetni, de majd legfeljebb építenek még néhány kótert....Ha igazad van, megengedheted magadnak, hogy megőrizd a nyugalmadat! °°XLIII°° "Isten, áldd meg a magyart" Kölcsey 1823
-
félisten
válasz nyogo83 #26924 üzenetére
Ebben egyetertunk. De a cikk szerint nem arrol van szo, hogy a notorius gyorshajtot bevagjak a bortonbe, hanem aki gyorsan hajt rendszeresen, nem fizet es kozerdeku munkara sem hajlando atvaltani, na azt tenyleg be kell csukni.
Egyebkent akit 110-el elkapnak varosban, azt szerintem azonnal 1 honapra be kene zarni es a jogsijat elvenni 1 evre.
[ Szerkesztve ]
-
-
félisten
válasz nyogo83 #26926 üzenetére
Na errol van szo. Ez ilyen sajnos, a rendorseg kozlekedesi osztalya manapsag penzbeszedesi osztallya alakult, olyan gyikokat latok az autokban, hogy az tenyleg nem valo masra, csak traffipaxozni meg overt megbaxni az usert.
MaciG Raadasul ketto papai es ismertem is oket.
Kickass
[ Szerkesztve ]
-
biga
senior tag
válasz nyogo83 #30871 üzenetére
Azt lehet megússza, hisz azért a motoros sem volt szent a balesetben, de az önbíráskodásból közúti veszélyeztetés (és utána halál) azért nem lesz kellemes sajnos neki De ha nulla büntivel úszná meg, akkor is sajnálnám....
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
-
válasz nyogo83 #32375 üzenetére
és dragonfx: mielőtt nagyon belelovalnátok magatokat, csak megkérdezem hogy milyen egészségügyes tapasztalatotok van? Mert ha valóban epilepszia volt, akkor azt ki tudja váltani pl felvillanó fény, előre jelezhetetlenül, de akár csak hang inger is. Arról ne is beszéljünk hogy hányan halnak meg egészségesen, előzetes diagnózis nélkül.
Természetesen ha marha volt jár neki a f@szkorbács.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
biga
senior tag
válasz nyogo83 #32375 üzenetére
Epilepszia sajnos egy olyan nyavaja, ogy valójában bárkinél bármikor előjöhet. Vannak hajlamosító tényezők ugyan, de egy addig a pillanatig egészséges(nek tűnő) embernél is előjöhet valami okból. És hogy bonyolódjon a dolog, valójában egy roham még csak nem is feltétlenül jelenti azt, hogy lesz több (legfeljebb valószínűsíthető) Ez bizony akár veled is előfordulhat (mint a szívroham, stroke stb is). Ez sajnos ilyen. Ha valóbanez történt, akkor itt bizony nincs felelős (esetleg ha hívő vagy, akkor találhatsz felelőst).
''Fiatalok! Tiétek a jövő! Régebben úgy volt, hogy a miénk lesz. (Sándor György)'
-
MaciG
addikt
válasz nyogo83 #32858 üzenetére
De ez egyébként nem csak az ő hibája, hanem a jogszabályoké is, hogy ad erre lehetőséget. Igaz most csak kiegészítettet, de (ettől az ügytől függetlenül) milyen dolog az, hogy ha én teszek egy vallomást, akkor azt a következő tárgyaláson megváltoztathatom és állíthatok teljesen mást ami ellentmond az előzőnek. Nem vagyok akkor egy kicsit hazug? Ki dönti el akkor most melyik az igaz? És egyáltalán mért hiszen utána nekem, illetve mért számít valamit is a vallomásom? Szóval vannak itt rések/kiskapuk, de amég azok hozzák a törvényeket akik maguk is megszegik, ezek a kapuk nyitva is lesznek hagyva, mert nyilván senki nem akarja maga alatt vágni a fát.
Más. Ma találkoztam város belül egy olyan táblakombinációval, hogy "Vigyázat gyerekek" és alatta meg egy 40-es sebességkorlátozás. Ott akkor 35km/h a limit?
BANZAII
-
Khelben
nagyúr
válasz nyogo83 #32869 üzenetére
nem vagyok jártas a jogban, de hogy a közúti veszélyeztetés alól felmentették, meredek. Mégis mi kellett volna hozzá, hogy az a vád is megáljon?
Például hogy a kamionos, aki azt mondta, hogy látta, amikor a bmw üldözte és leszorította a fiatot, igazat mondott volna. De a per során visszanézték a forgalomfigyelő kamerákat, és kiderült, hogy nem is láthatta a két autót.
-
mephi666
nagyúr
válasz nyogo83 #35772 üzenetére
fb-n láttam és nem szoktam hozzászólni nyilvános postokhoz - most sem tettem - de ugyanez a kérdés fogalmazódott meg bennem... az oktató felelőssége az egész, bármit csinál a tanuló pár éve amikor tanultam, már 2. alkalommal kivitt az oktató a forgalomba és azzal nyugtatott, hogy azért van ott, hogy megakadályozza, nehogy hülyeséget csináljak... minden az ő felelőssége
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
-
-
amargo
addikt
válasz nyogo83 #40595 üzenetére
mondjuk felvillantani se tul jo, en szeretem elkerulni a balesetet, igy elengedem es inkabb par homo neger skotoot kivanok nekik, akik megszabaditjak egy eletre a szekrekedestol. onnantol biztos nem nyomna tovig a gazt..
“The workdays are long and the weekend is short? Make a turn! Bike every day, bike to work too!”
-
félisten
válasz nyogo83 #40845 üzenetére
Amig itthon akar en is minimalis osszegert (30-45k) barmikor betudok szerezni egy ilyen igazolvanyt, addig szerintem felesleges is boncolgatni, hogy miert latunk sok hasonlo auton ilyet.
Mar nem tudsz. Az nrszh dont rola, hogy jogosult vagy-e es nagyon nehezen adjak mar meg.
[ Szerkesztve ]
-
MaciG
addikt
válasz nyogo83 #41317 üzenetére
" Mondjuk alapbol hivtam rendort, mert van boven tapasztalat ebbol a "helyszinen elismerem, majd utolag visszavonom c. storybol"."
A vicc, hogy ilyet meg lehet tenni, hogy elismeri majd visszavonja, aztán járkálhatsz rosszabb esetben évekig bíróságra...
Én ha ilyen van, hogy a másik fél elismeri, akkor abban az esetben nem hívok rendőrt, ha van két tanú is a helyszínen akinek felírom az adatait.BANZAII
-
félisten
válasz nyogo83 #41976 üzenetére
Nekem ez ugy logikus, hogy a hozzam legkozelebb eso savra kanyarodok ki, majd iranyjelzes es korultekintes utan atsorolok a masikba. Mivel ehhez itt nincs elegendo hely, csak szuken jobbra kanyarodhatok ki a hozzam legkozelebb eso savba. Itt a kerdeses keresztezodes.
Kresz 31/3
(3)209 A járművel másik útra - ha közúti jelzésből más nem következik - jobbra kis ívben, balra nagy ívben kell bekanyarodni
Tehat a feluljarora nem kanyarodhatok ra.
[ Szerkesztve ]
-
félisten
válasz nyogo83 #41982 üzenetére
Ez igy is van, erre szandekosan nem tertem ki, mert a feluljaro ket savja es a feluljaro melle vezeto "masik ut"-nak gyakorlatilag semmi koze egymashoz. Ha ott csak a feluljaro lenne nekunk, akkor nyilvanvaloan barmelyik savba kikanyarodhatnank. Emiatt fuztem azt is hozza, hogy kikanyarodok a hozzam legkozelebb esobe, majd atsorolok. Illetve itt csak sorolnek, mivel nincs hozza eleg hely.
-
félisten
válasz nyogo83 #41984 üzenetére
Szerintem is, merlegelve azt, hogy a feluljaro melle kisoroloknak is legyen eleg helye szabalyosan kisorolni. Valoszinuleg ezert van kialakitva akkora forgalom elol elzart resz, amekkora. A korabbi google felveteleket nezve a feluljarora szabalyosan csak ugy tudsz rafordulni, hogy balra huzodva kikerulod az elzart teruletet. Az is a gond szerintem, hogy az emberek elott ha nincs fal, akkor mennek. Nem nagyon torodnek a felfestessel, jelzesekkel, logikaval.
-
mephi666
nagyúr
válasz nyogo83 #42072 üzenetére
pff, de akkor menjenek inkább pályára... ott van elég sáv, egyirányú a forgalom és nem kell félni attól sem, hogy kikanyarodik bárki eléjük... (meg a közlekedésben résztvevők is előbb számítanak arra, hogy valaki 200al jön, mint főúton) de leginkább épített, zárt pályára való a versenyzés
"Kis lépés az emberiségnek... hosszú lépést a férfiaknak..." ++++++++++++++ BattleTag: mephiHUN#2258 ++++++++ A kígyó veszélyes állat mert harap, de a takarítónő még veszélyesebb, mert ő Maris
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen