Új hozzászólás Aktív témák
-
neduddki
nagyúr
válasz dovitt #22689 üzenetére
HI!
eze kerdezm minek szosz bele, ugyanis kek!!! , csak csendben mondom, em mondom ugyis felesleges
udv
neduddki
mod: de felteszem a kerdest
1 honan vesed eszt a baromsagot?
/2 nem Te vagy veletnul az a vizsgabisztos akit JB-ben meg kellet szivatni a megyei fonokevel???:- )))/[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz dovitt #22693 üzenetére
HI!
Meg 1x kerdezem, ha nem ertesz hossza es lila fingod sincs a dolgokrol akkor minek szolsz bele?
udv
neduddki
mod: szerencsetlen alulkepozett visgabiztossal meg ne viccel, jol elasztatta magat , de csak amganak koszonheti
[ Szerkesztve ]
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz dovitt #22697 üzenetére
HI!
na akkor lassan irok hogy meg te si felfogd: i d e z e k:
"[...]
4: EURO-II minősítésű, katalizátoros, szabályozott keverékképzésű - benzinüzemű vagy EURO-II minősítésű dízelüzemű gépjármű;
[...]
Kék színű plakett - korszerű, környezetbarát járművek, amelynek a környezetvédelmi osztályba sorolása: 4, 6, 7, 8."na akkor ezek utan legyszives ertelmezd, arrol en nem tehtek hogy a vizsgabisztosok /tiszteetl a kivetelenk/szintjen vagy, szerencsere az nkh-sak tugyak etelemzni, mozik utca is, ill, a heves megyei nkh altal oktaott gyongyosi vizsgabisztos is, sajnso ugy tunik KE, JNKSZ, SZSZB nem, Te hova valosi vagy hogy hozzaadhssalak a dicsoseglistahoz?
udv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz dovitt #22699 üzenetére
HI!
koszonjuk a fiyelmet agy megtiszteltes votl ez szamomra
udv
neduddki
p.s. de akkor sem hagy nyugodni: nem ertsz hozza lila kodo nincs nem olvastad/nem tudtad ertelmezni a leirtakat akkor mi a francnak eroskocc?
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
neduddki
nagyúr
válasz dovitt #22701 üzenetére
HI!
ugye arrol sincs semmi lila kodod hogy mi fojjik visgaztatas alatt mo-n kornyezetvedelmi besorolas ugyben?
mosakodasi proba nagyon gyenge, hagy abba es inkabb foglkozz massaludv
neduddki
https://facebook.com/bestwax.eu, mailto: bestwax.eu@gmail.com hamarosan: www.bestwax.eu a lustasag fel egesseg, en tejjesen egesseges akarok lenni
-
lujó55
őstag
-
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz dovitt #22958 üzenetére
Jogszabály.
Tompított fényszóró vetítési képe.
130km/h:3,6=36m/s azaz a belátható úthossz 3 másodperc nagyjából....
Fékútra vonatkozó adatok.
Ismeretlen úton vezetsz. Mire kell számítanod? A táblákkal jelzett veszélyekre, /vadveszély, gyalogosok stb./ de kérdés, kell-e számítanod kivilágítatlan kerékpárosokra például, hiszen a KRESZ azt írja:
26§(4): A jármû sebességét az (1)-(3) bekezdésben említett sebességhatárokon belül úgy kell megválasztani, hogy a vezetõ jármûvét meg tudja állítani az általa belátott távolságon belül és minden olyan akadály elõtt, amelyre az adott körülmények között számítania kell.Kell és nem lehet....
Úton keresztben fekvő embert például milyen távolságban észlelhet a járművezető sötétben, tompított fényszóró használata mellett.....
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz dovitt #22965 üzenetére
Olvastad? Pont támogatólag írtam....
Autópályán gyalogosra vadveszélyre nem kell számítanod, sőt kerékpárosra és traktorra sem. De egyéb úton sem kell, vadra és gyalogosra sem, ha nem jelzik táblával. Kerékpárosra/traktorra/lovaskocsira sem kell, ha az adott útról le van tiltva.
De. Nincs olyan szabály, amely minden veszély lehetőségét leírhatja. Például az út szélén várakozni gépkocsival csak főútvonalakon tilos, a normális ember mégis úgy próbál megállni, hogy minél messzebbről észrevegyék a közlekedők. Persze nem minden sofőr normális....
Khelben megfogalmazása nekem se stimmel, inkább úgy mondanám, hogy olyan sebességgel, hogy a jelentkező veszély lehetőleg elhárítható legyen.
Mert mi van akkor, ha megy egymás után tíz kocsi ötven méterenként sötétben 90-el, majd a nyolcadik elé ugrik ki a vad? Nem gyakori, de előfordulhat. A nyolcadik kocsi ötven méterre lát, ha az előtte haladót nézzük.
Vagy egyedül mész az úton, szembe folyamatosan jönnek, tehát tompítottal, majd a Te sávodban találkozol egy útra dőlt fával? Nem tudod elhárítani a veszélyt, bármilyen óvatos voltál. Vagy Te vagy az első a sorban és Khelben módjára 60-al mész, folyamatosan előzgetnek, az előző gépkocsik közül valamelyik azért szenved balesetet Veled együtt, mert a szembejövő sávban jön egy kivilágítatlan kerékpáros például és visszarántja a kormányt, majd ütközik Veled...
Tehát a tartós tötyörgés sem jó nyilván, de nem mehetsz mereven kilencvennel sem, csak azért mert szabad, ha például helyi lévén tudod, hogy az adott szakaszon valószínűleg ott lesz Józsi bácsi a kivilágítatlan biciklijével az adott időszakban.....
Ha nincs ott éppen, legfeljebb kicsit később érsz haza, de ha ott van....Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
MaciG
addikt
válasz dovitt #23137 üzenetére
Egyik közeli ismerősömet meszelték le nem olyan régen, azt nem tudom mennyi volt a véralkohol szintje, ő azt mondta 3 sört ivott előtte. A következő hétre behívták a rendőrségre és kicsit be van parázva miatta (Én is be lennék), mert régebben már kapták el ittas vezetésér ,egyszer nagyjából 10 éve, meg egyszer még annál is régebben, csak ugye akkor még nem volt zéró tolerancia. Egyszer már ilyen utóképzésen is volt ezmiatt..
lujó55 : Köszi!
BANZAII
-
MaciG
addikt
válasz dovitt #23139 üzenetére
Értem, és igazából azért érdekes ez az egész ,mert az egyik oldalon ezt találtam:
"Amennyiben nem ez volt az első eset, hogy ittasan ült a volán mögé, vagy személyi sérülés is történt, akkor a legsúlyosabb következményekre lehet számítani. Többszörös visszaesőként akár ténylegesen letöltendő szabadságvesztés, és akár örök vezetéstől való eltiltással is számolni kell a jelenleg hatályos bírósági gyakorlat szerint."
BANZAII
-
Bubu79
addikt
válasz dovitt #23204 üzenetére
Szerintem olvasd el még egyszer a sztorit elejétől a végéig - nem ő volt a Type-S-sel
Mindamellett ez az izmozósdi nem való az utakra, nem mindenki sumákker, hogy le tudja reagálni a boyrészereket...
[ Szerkesztve ]
"In the mist | dark figures move and twist | was all this for real | or just some kind of hell | 6-6-6 the Number of the Beast | Hell and fire was spawned to be released" - Iron Maiden: The Number of the Beast
-
MPowerPH
félisten
válasz dovitt #23199 üzenetére
Type S...a fene tudja, nem szoktam nézegetni a rizsrakétákat. Asszem 200 ló, 2000ccm -es moci. Jah, az az R. Akkor meg tényleg nem értem, mit játszotta a janit.
Nekem addig semmi problémám ezekkel, amíg nem velem szórakoznak. Elég volt egyszer, mikor egy barom összetörte az autómat. Még egy ilyen eset nem fog előfordulni. Én tőlem ott csinálja a hülyeségeit, ahol akarja, de nem előttem és mögöttem. Pedig aznap még normálisan is mentem, mert 11l alatt maradt kicsivel a fogyasztásom, ami már nagy szó. Mindig olyankor fogom ki a b@rmokat.[ Szerkesztve ]
Don't Tread On Me
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz dovitt #23402 üzenetére
Nem vezettem még olyan autót, aminek kisebb a saját tömege 500kg-nál...
Sokszor ültem autóbuszban, ennek jellemzően 5 ezer kg-nál is nagyobb a saját tömege...
Ellenben itt pl. nem szlalomozva oltották a tüzet a lánglovagok gondolom....[link]
Nem igazán értem egyébként, hogy milyen okból tud jobban tüzet oltani, aki kamiont vezet? Ennyi erővel a mozdonyvezetők még inkább előnyben lennének, hajóskapitányok non plusz ultra, tartályhajókapitányok aztán nagyon-nagyon, mégis a tartályhajót a legnehezebb eloltani ha ég, pedig a vízben van, igaz annak gyakorlatilag soha nem gyullad ki a kereke....Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz dovitt #23625 üzenetére
Nálam a 31-es paragrafus és a 34 -es 4. pontja, mivel a leírás alapján nekem nem az jött le, hogy párhuzamos közlekedésű útról lenne szó.....
Az, hogy a mögötte megálló járműveket mellőzni akarja, nem is látható a kanyarodás megkezdésekor valószínűleg, mivel a tükörben már csak akkor látja ha már a sávból kitért... Ilyen alapon soha nem kanyarodhatna az ember balra , ha már megálltak mögötte,mert mindig jöhet valami barom a sort előzve......[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
Khelben
nagyúr
válasz dovitt #23634 üzenetére
A rendőrség először is megnézi, szabad-e az adott helyen előzni. Ha nem, akkor egyértelmű, hogy a Fordos a hibás. Ha lehet előzni, akkor meg fogják hallgatni a tanúkat és ki fog derülni, mi volt előbb: a Ford előzése vagy a Mercedes indexelése. Ha a Merci előbb indexelt, és a Ford csak utána kezdett előzni, akkor megint csak a Fordos lesz a hibás.
A Fordos amúgy tuti bukta a biztosítást, mert a biztosító a rendőrségi vizsgálattól függetlenül azt fogja mondani, hogy kereszteződés előtt megálló kocsisort előzni olyan felelőtlenség, ami a biztosítási szerződésbe ütközik.Az elhárítási kötelezettséget meg lehetetlen számonkérni, elég, ha annyit mond, hogy nem vette észre.
[ Szerkesztve ]
-
philoxenia
MODERÁTOR
válasz dovitt #23634 üzenetére
Nem, a kocsisort előző tudja elhárítani, mert ő folyamatosan figyelhet.....
Nonszensz, hogy számon kérnétek a kanyarodótól, hogy nem figyelt, holott a kocsisort előző mindenképpen többet lát. Ha szerintetek indexeléskor látnia kellene a kanyarodónak, hogy előzik-e akkor az előzőnek szintúgy látnia kellene, hogy valaki kanyarodik. A lassuló kocsi mögött lassuló többi kocsi nyilván azért nem kezdett előzésbe, mert a kanyarodó indexe már ment egy ideje.... Nézzétek meg a térképen a kereszteződést, nyilván jó ideje indexelt már lefordulás előtt. Legalábbis én úgy szoktam.... Amint elhagyom az egyik kereszteződést rögtön,ha a másikban le karok fordulni.
Ti arra gondoltok, hogy a sort előző úgy gondolta, hogy úgysem fordul le a kanyarodó?
Ha pedig, ami valószínűbb, nem vette észre, miért lassul a sor, akkor a lekanyarodó hogyan láthatta volna őt? Egyik irányban egyenes irányú a fény, a másikban pedig kanyarodik?
Ha egy járművet előzök, mindig számítanom kell arra, hogy legkésőbb mögé vissza tudjak húzódni, ha elé már nem tudok.... Minden előzésnél lehet olyan körülmény, amit a másik jármű mögül nem látok. Ha tehát sávot váltok duplán figyelek, hogy be tudok-e menni az előzendő jármű elé, ha sort előzök, akkor pedig mindig sanszos, hogy vissza kell sorolnom valahová a sorban... Ez alól egyedül az út szélén parkoló kocsik a kivételek.... Majdnem álló kocsisort nem ötvennel előzök nyilván, mert nem tudom miért állnak. Ha ilyenkor olyan járműnek ütköznék, ami jóval nagyobb, akkor saját épségemet kockáztatnám. Persze vannak az országban valóban nagytudású sofőrök, akik az ilyen sor előzését vasúti átjáró előtt is megjátsszák.... Olyankor szinte soha nem lökik le a vonatot a sínről.....Szerk. Sőt, az út szélén parkoló kocsik előzésekor is fokozott óvatossággal kell eljárni, mert előfordulhat, hogy valaki éppen indulni akar.....
[ Szerkesztve ]
Később általában nem értek egyet azzal, amit korábban leírtam. Ehhez néha évek kellenek, néha percek csak...
-
brd
nagyúr
-
dabadab
titán
válasz dovitt #23712 üzenetére
Szerinted hétköznap reggel nyolckor a Bécs környéki autópályák Bécs felé tartó irányában, amikor mind a négy-öt sáv tele van, és az a sáv, amiben haladok, ott minden autó egységesen 110-zel megy, akkor szerinted mégis, milyen sebességgel kellene közlekednem?
DRM is theft
-
-
-
zsid
senior tag
válasz dovitt #24308 üzenetére
Azért, ha baktatsz a ködben a külső sávban autópályán mondjuk 90-100km/h-val( tegnap voltak akik még ennyit se mentek ) és jön valaki aki ereszti mondjuk 130-140nel, akkor észre vegyen időben. Sokat számít.
Tegnap a Lechner Ödönről fordultam a Soroksári útra a dél felé a Dandár utcánál, az előttem levő Ford(asszem) pedig észak felé. Kaptuk a zöldet, elindultunk, a Sorin a külső és a belső sávban állt egy-egy autó, mi már elindultunk amikor a középső sávban egy középkorú fószer benézte a pirosat egy Nissan Vanettetel. Majdnem fékezés nélkül tolta oldalról telibe az előttem haladó kocsit. Nemtom hoval figyelt, nem volt gyanús hogy a körülötte levő sávokban állnak, csak ő megy ...
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
-
Winner_hun
félisten
válasz dovitt #24313 üzenetére
Kár erőlködni, látszik rajtad hogy nem tudod helyesen használni. És nagyon sokan vannak akik olyanok mint te, felkapcsolják aztán vakuljon a másik.
Akkor olyan erős mint a féklámpa, a lényeg hogy erősebb a helyzetjelzőnél, így messzebbről észrevehető.► "Kicsit olyan webcaritas" ◄ ヅ
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs