Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Stauffenberg

    Topikgazda

    válasz Hi!King #3166 üzenetére

    Egyre több olyat ismerek, akik a belépő/amatőr ILC gépüket a polcon használják porfogónak és ők lényegében kiléptek erről a piacról mint vásárlók, velük már nem lehet kalkulálni. A másik hatás pedig amiről te is beszélsz, hogy bezuhant az új belépők (tinik és fiatal felnőtt korosztály) száma.

    Amire én utaltam, hogy akikre továbbra is számítani lehet potenciális vásárlóként, azok egyre inkább úgy állnak hozzá, hogy ha már lúd, legyen kövér, mert ahova nem akar cipelni egy Sony A7-et, EOS R-t, oda elég a mobil is. Mondanom sem kell, ezt én nem osztom, én szeretem a könnyen bárhova elcipelhető MILC-ek koncepcióját (akár csak másodgép formájában), de az én felfogásom kisebbségben van. Na ebben a "lúd legyen a kövér" piaci környezetben próbáljon állva maradni valaki Micro 4/3 rendszerrel, miközben Tony Retardhrup hugyozza az életbölcsességeit az egész koncepció életképtelenségéről és van még egy pár influencer, aki még a 15 éves unokahúgomnak is egy Sony A7R IV-et ajánlana csupa Zeiss objektívvel a macskafotós ambícióihoz.

    A Thinkpad brandet pedig nem tudom mekkora arányban viszi a consumer réteg, de gyanítom, hogy őket tudja a legkevésbé megszólítani, inkább még mindig a corporate szegmensben erősek, így viszont ne keverjük össze azt a felhasználót aki összekuporgatott pénzét laptopra költi, azzal aki a cégtől ezt kapta.

Új hozzászólás Aktív témák