-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz AMD Power #146722 üzenetére
Az Astra nem rohad, ha nem volt törve, viszont a fókára figyelni kell ilyen szempontból. Futómű és váltó tekintetében a fóka sokkal jobb, tehát vezetni is, továbbá ha jól rémlik, egy csillaggal többet is kapott az NCAP-tól.
A G Astra ülései borzasztóak. Én pl. ha vennék, azonnal cserélnék valami Recaro féleségre...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz matyi012345 #146729 üzenetére
Bakkancs Micra.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #146740 üzenetére
Ha fontosak azok a dolgok, amiket írtál, akkor megéri a csere. A golf 4-est még jó áron el lehet adni, szóval simán belevághatsz.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #146747 üzenetére
Hogyne lenne különbség. Futómű, váltó, biztonság. Ezekben számottevő a különbség a 2-es fóka javára. Anyagminőségben mondhatni visszalépés, de majd tapogasd ki, mennyire zavar.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #146751 üzenetére
Szopó 1.6, szóval nagy különbség nincs. Fóka újabb, több elektromos kütyü, több hibalehetőség. Ez utóbbi vonatkozna egy Golf 5-re is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #146756 üzenetére
Ácsi, én azt mondtam, hogy ha számodra fontosak az előnyei, akkor megéri a cserét, mivel jobb autó, legalábbis vezetési élményben biztosan jobb (külső dizájnban meg sokkal, de ez szubjektív).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #146863 üzenetére
Az egy méltatlanul elítélt autó, pedig egész korrekten össze van rakva, biztonságos, hatalmas, kényelmes, nem rohad, viszonylag megbízható, olcsón fenntartható és facelift előttiből 1.3M-ért már nagyon szépeket lehet lőni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz middleaged #147033 üzenetére
Szia!
Jó választás, főleg hogy a kevés futással kímélnéd a futóművét, ami sajnos nem bírja a magyar utakat, és sajnos elég drága a szervizelése. Motorokról majd írnak az olaszos' beállítottságú fórumtársak néhány sort.
Arra készülj fel, hogy ugyan nem rozsdál, mint egy 323F, de egyéb, kisebb hibák előfordulhatnak, pl. elektronikai problémák.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz _adaml21_ #147147 üzenetére
"Koreait meg azért nem vennék, mert ennyi pénzért már az ízlés is egy kicsit szeretném, ha közbeszólhatna, na meg az értéktartás is egy szempont."
Én úgy vettem észre, hogy a ~10évnél fiatalabb koreai autók nagyon durván jól tartják az árukat.
Kia Cee'd-ből 6M-ért már nagyon jót kapni, és 7 év garancia van rá, ami neked pont ideális lenne, mert kb. ennyi ideig használnád. Ez csak egy racionális érv volt, és mint tudjuk, az autóvásárlás nem mindig követi eme eszmét.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #147169 üzenetére
Pedig alap kellene legyen egy több milliós terméknél, főleg hogy újat akar venni az ember...
Btw. Opeléknek elég sok ilyen célú autója van, de ugye népszerűek is, szóval lehet van várakozási idő.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ACAB95 #147240 üzenetére
Ha találsz ennyiért 116lovas, 1.6-os H Astra-t, ami nem akar szétesni, akkor az jó választás lehet. Ha nem volt rommá törve, akkor nem rohad, az említett motor nagyon megbízható és a fogyasztása sem rossz, illetve a megadott felhasználási körülményekhez jól passzolna, főleg a kombi változat.
Egyébként a Focus MK2-es lenne a legjobb választás, szintén 1.6-os benzinessel, de sajnos kizártad, így túl sok lehetőség nincs a megadott keretből. 1.5M fölött már sokkal több a lehetőség a kizárt márkákon kívül.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ACAB95 #147245 üzenetére
Ha növelhető a keret, akkor marad tuti tippnek a H Astra, illetve képbe jöhet az Octavia 2-es, Corolla, Civic stb. is.
A Roomstert nem ismerem, a Mazda-nál figyelni kell a rohadásra, mert az bárhol képes rá, bárhol.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ViZion #147257 üzenetére
Szia!
G Astra. Gombokért fenntartható, városi hajhászást is tűri, és ha normális állapotú marad nálad, akkor nagyon könnyen eladható (veszik, mint a cukrot). 1.4-es, 90LE példányt keress mindenképp, mert erre a motorra nem kell rákötni egy olajfinomítót, mint az 1.6-os verzióra, ami több olajat zabál, mint benzint...
Dízelt ilyen kis futásteljesítményhez, és hidegen hajtáshoz semmiképp sem javasolnék.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ViZion #147260 üzenetére
Az 1.6-os 8 szelepes 75LE, az 1.4-es 16 szelepes pedig 90LE, tehát ne a motor hengerűrtartalmából indulj ki alapvetően.
Az más kérdés, hogy a 8 szelepes 1.6-os örökélet +1 nap, de az 1.4-es 16V se kutya. Viszont 16 szelepes 1.6-ost én semmiképp sem ajánlok. Nem láttam még olyan darabot belőle, ami ne zabálta volna az olajat. A 116pacis, felújított változata már sokkal jobb.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ViZion #147262 üzenetére
A 3 közül leginkább a fókát ajánlanám 1.6 bengával, de figyelni kell a rozsdára. A 2. generációs Megane problémás darab, főleg elektronikailag, de a Picasso már egy fokkal jobb, főleg ha nem zavar a szappantartó forma.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Astra.
Leon-t, Octavia-t nem vennék ennyiért, főleg 1.6 alattit.
A G Astra nem rohad, csak ha törve volt, de ez utóbbi állítás minden autóra igaz.ViZion: Ha jól rémlik, az 1.8-asban van kettőstömegű, aminek a cseréje 99%-ban az új gazdára szokott várni. Munkadíjjal ~200-300k... Én inkább 1.6-ossal venném.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ViZion #147290 üzenetére
A Focus-t is könnyű eladni, szóval ilyen helyzetben jó választás lenne, de ott is inkább 700-800k-nál kezdődnek az értelmes állapotú darabok. Ha 500-600k körül találsz egy jót, akkor azt még akár haszonnal is eladhatod jövőre.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz #94529552 #147293 üzenetére
A vételi árhoz képest.
Nem is értem, hogy az üzemanyag költségét miért nem raktad bele a felsorolásba, pedig várhatóan az lesz a legnagyobb kiadás.
Értelemszerűen ha minden költséget számol az ember, akkor egy autó megvételén, majd eladásán elképesztően nagy mértékűt bukik, kivéve ha esetleg valamilyen különleges old timerrel vagy épített autóval üzletel valaki. Viszont ha megveszel valamit 600k-ért, amire ráköltesz egy év alatt ~300k-t (üzemanyagon kívül), majd eladsz 700k-ért, akkor azzal mocskos jó vételt csináltál, és jól szálltál ki belőle, pedig buktál 200k-t. De ha váltogatja az ember az autókat, akkor inkább ilyen lehetősége legyen, minthogy olyat vegyen, amit féláron ad el utána. Tulajdonképpen amit te írsz, az "kopás és használati díj", amit az előzőre, a következőre és az azutáni járgányra is rá kell költeni... Ha roncsot veszel, az természetesen már más helyzet, ott már nem csak "kopásdíj" van, hanem egyéb, nem rendeltetésszerű használatból következő parajelenségek is, amin mindenképp óriásit buksz.Szerk.: Ha átmeneti időre kellene autót vennem ebben a kategóriában, akkor én elsősorban G Astra, Focus, Golf 4 trióból válogatnék, mert nagyon egyszerű őket eladni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Szajo #147302 üzenetére
Kompaktok: Focus MK2, H Astra, Corolla E12, Civic 7gen, Bravo 2
Utazóautók: Avensis T25, Mazda 6 (rozsdára figyelni!), Mondeo MK3 (ebből ennyiért a legszebbeket kapni, fullos felszereltséggel), B5.5 Passat, Vectra C facelift
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #147309 üzenetére
Gondolom még fiatal, nem tudja, hogy a férfi hordja a nadrágot, de az asszony mondja meg, hogy melyiket.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz gaborbol #147324 üzenetére
A Kiának még nincs akkora neve, hogy merjem magasabb árat szabni, és ez az USA-ban gondolom hatványozottan igaz. Ettől függetlenül mocskos jó autókat csinálnak, szóval majdnem minden termékük best buy.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Sztenly #147334 üzenetére
Swift 1.3 fullos felszereltséggel, rozsdamentesen kijön ennyiből. Városba nem is nagyon ajánlanék ennyiért mást. A Swift papírból van, szóval az 1.3 16V motorral arrébb is lehet vele állni, jól is fogyaszt és nem kell félned a meghibásodásoktól sem, ha megkapja a kötelezőket.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Sztenly #147352 üzenetére
Sokszor lenézik és nem adják meg neki az elsőbbséget, de ez minden hasonló kategóriás autóra vonatkozik. Rengetegszer tapasztalom azt, hogy már 5-10mp elteltével is villogok mutogatok, majd kiesek az autóból, hogy "menj csak nyugodtan", de a Swift-es nem mer kijönni. Konkrétan tegnapelőtt is volt egy ilyen esetem. Szegények nincsenek ehhez hozzászokva, sajnos sok a tahó.
F Astra kényelmesebb, feltéve ha megfelelő ülések vannak benne, de az ritka... Persze nagyobb, tehát jobb, "bálnásabb" a rugózása, de csodát ne várj. A váltója borzasztó egy stifthez képest, a vízforralásra meg be kell kapcsolni a fűtést. Ha nincs benne légkondi, és már bepálltak a golyóid a 60°C-os autóban, akkor fullba letekert ablak mellett a fűtés már nem oszt nem szoroz, és legalább a járgány sem kotlik meg alattad egy pesti dugóban. Én még szerencsére nem jártam így, de ismerősöm egy B Corsa-val igen, amiben hasonló a technológia.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Tegyük fel, hogy szerencséd van és nincs semmilyen számottevő hibája, aztán ha benyomod a klímát, és fel akarsz menni egy nagyobb emeledőn vagy előzni szeretnél, akkor vakarni fogod a fejed, mert a 75 paci + 1135kg-os saját tömeg + ami benne van már nem fog úgy menni, mint ahogy azt elvárná az ember egy 21. századi autótól... és akkor még finoman fogalmaztam...
Btw. városban is zabálna, de nem menne...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #147407 üzenetére
A fiatalság és full felszereltség a H Astra és MK2-es Focus faceliftre vonatkozott.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Victoryus94 #147518 üzenetére
G Astra. Ahhoz majdnem olyan olcsó minden, mint a régi stifthez vagy F Astra-hoz. Egyébként minden kategóriában az az autó a legolcsóbb, amiből a legtöbb van, és ez nem véletlen.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #147574 üzenetére
A fehérben ráadásul 16 szelepes 1.6-os van, ami "több olajat eszik, mint benzint".
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest