-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Citroware #193112 üzenetére
Ha elég a Polo mérete, akkor szerintem racionálisabb választás lenne, de szerintem nézz utána a fogyasztásoknak, szervizköltségeknek és adóknak. Összességében én arra tippelnék, hogy a Poloval jobban jönnél ki anyagilag, de sajnos az osztrák költségeket nem ismerem.
Új autónál azzal még mindenképp számolj, hogy a garanciához kötelező márkaszervizbe hordanod.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tothgera30 #193151 üzenetére
Ez egy faceliftes, MK2-es fóka, és facelift előtt is ilyen volt a műszerfala. Az első fókának kicsit túldizájnolt’, ronda műszerfala volt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz yuing #193260 üzenetére
Városba én szívó benzint, hibridet vagy elektromos autót ajánlanék leginkább.
Egyik jó barátomnak szívó 1.4-es Bravoja van, és ő is ugyanilyen felhasználásra vette. Nem panaszkodik, megbízható járgány, városba pedig bőven elég a dinamikája. Számomra kicsit érzéketlen és nem csak a city szervó miatt, de céleszköznek teljesen korrekt. A Focus futóműve és kormányzása szvsz. sokkal autószerűbb, de a 2. széria is küszködik a rohadással, így a Bravot jobb választásnak tartom, ha nem ódzkodik az olsz verdáktól a leendő tulaj.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #193342 üzenetére
Cruze-ból 2,5M-ért olyan patika állapotú, bejáratós futásteljesítményű, mekafull’, 1,4T kombit tudtam volna venni október végén, hogy majdnem rávetettem magam.
Két hibája volt:
1. A bőrös ülések olyan kemények voltak, hogy szvsz. 1 óra után bárki aranyeres lenne rajta.
2. Nagyobb belső térre volt szükségünk.
(3. Várhatóan nagy fogyasztás, mert olyan nehéz, mint a tesója, a J Astra.)
Ha szövet belsővel veszi valaki és nem gond az átlagnál nagyobb étvágy, akkor ár/érték bajnok járgány.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #193351 üzenetére
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Gyb001 #193363 üzenetére
Esetleg az új i20, ha belefér. Az a legnagyobb belül és még a Corsa-nál is frissebb egy picit. Egyébként fogyasztásban a Swift nagyon veri az egész mezőnyt, max. egy valódi hibrid Yaris/Jazz tud jobbat produkálni, de azok másfélszer drágábbak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Gondolkozom, hogy az Almerát lecseréljem, mert bőven GTK a motor felújítás + egyebek.
Amióta megvan a Superb, azóta egyszer tette ki a kerekeit a városból, de csak azért, mert még nem élt a Casco-ja a Skodának, tehát 100%-os városi autó lett.
Most van itt a közelben egy 75LE-s, 16 szelepes, szívó dízel, 1.7-es (Isuzu motoros) G Astra kombi. Mennyire ajánlott ez városi rohangálásra? Itt nagy eséllyel nem lesz a következő évtizedben szmogriadó vagy ilyesmi, szóval attól nem kell tartani egy ideig, hogy nem használhatom. Az Almera 11,6L-t fogyasztott ezzel a városi nyúzással, ami a teljesítményéhez mérten túlzó számomra (rátankolással mértem). Ez az 1.7-es SDI ha elmegy 8L körül, akkor havonta ~1500-2000Ft-os megspórolnék az üzemanyagon, és az autó műszaki állapotának fenntartása is szvsz. olcsóbb lehet az Almeránál.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #193407 üzenetére
Na bakker. Auto-data-n néztem, ahol azt írja, hogy SDI, de alá meg beírták, hogy "turbocharger"...
Figyelmetlen voltam...Az Almera a műszakiig (szeptember) épeszű áron fenntartható lehet, de ott már GTK lesz.
A legfontosabb az, hogy rühellem az autót, sőt amikor megvettem, akkor is csak a feleségem erősködött. Nekem sosem tetszett, G Astra-t akartam már akkor is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #193441 üzenetére
Magyar autókat néztem Totálkárral. 2-nél le is kértem, és mindkettőnél részletesen leírta, hogy mit cseréltek, és mennyibe került az egész.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Kickass #193451 üzenetére
Rozsdamentes Mazda 3 mk2, 2.0 benzin full felszerelt + alváz- és üregvédelem.
3M-ből bőven megvan, nem forgalmi akadály, a csomagtartójába be lehet taposni egy babakocsit (430L), a motorja pedig nagyon megbízható és bírja a ridegtartást. Mk2-es Mazda 6-ot ismerem ezzel a motorral, és annak a fogyasztása is kedvező, vegyesben 8L alatt van, de nagyon sportosan is 9L alatt megáll.
Egyetlen egy hátránya a rozsdásodási hajlam, de ezt időben megcsípve lehet orvosolni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #193487 üzenetére
Az a nem mindegy, hogy azonos karbantartás mellett mennyire problémás egy autó.
Egy Honda ha megkap mindent időben, akkor nagyon parasztul kell ahhoz használni, hogy baja legyen. Természetesen ha hanyagul kapja meg a szükséges szervizeket, akkor ugyanúgy tönkremegy, mint bármi más.
Na ezek a dolgok nagyon-nagyon sok autónál nem igazak, és odafigyelve is pénztemetők.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Ez engem nem túlzottan érint. Azért sem, mert összemérhetetlenül tisztább a levegő itt, mint Pesten.
Voltam már mindenféle időszakban a fővárosban, rengeteget jártam fel, és szálltam meg különböző szállodákban a covid előtti években.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Lacko32 #193751 üzenetére
I40-ben kipróbáltam azt a motort, de ahhoz rendkívül méltatlan volt (a Carens pár kg-mal nehezebb is).
Városban, óvatosan cirkálni teljesen elegendő, de országúti előzésekhez kevés, mert akár 2-3-at is vissza kell váltogatni, bömböltetni kell, és ez ebben a kategóriában egyszerűen siralmas. Autópálya tempónál pedig szintén túl magas a fordulat és hangos, hiába 6 sebességes.
A-ból B-be elvisz, de azt a csendet és határozottságot nem tudja nyújtani, mint egy olyan kategória-társa, amibe rendes motort raktak.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Nekem fogalmam sincs, hogy alap ülés van-e a Superb-ben, de az oldaltámasza olyan, hogy alig fér bele a hátam, és meg se moccanok egy elmért kanyartól. Van benne deréktámasz, de csak kézzel állítható. Ettől függetlenül a 92-es F Astra-m kagyló ülése volt a legkényelmesebb minden közül, amiben életemben ültem (német import, nem láttam egy magyar Astrában sem olyan ülést). A Superbet kb. középsz@rnak mondanám, 3-4 óránál többet még nem ültem benne, de szerencsére nem fájt semmim.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #193800 üzenetére
Csináltam már ezt is, azt is. A hosszas netes keresgélés, majd viszonylag hosszabb utazás eddig úgy tűnik, hogy jobban bejött (kopp-kopp).
Ja, és kulturált magánszemélytől nagy eséllyel tudsz jó autót kifogni. Ebben az esetben a kulturált alatt azt értem, hogy korrekten viselkedik, ami az autóján is megmutatkozik.
Ha a kocsinak matt a lámpája, okádék a beltere és jól láthatóan hetek/hónapok óta lemosva sem volt, akkor viszontlátásra. Ha kívülről is jól láthatóan igénytelenül bántak vele, akkor a műszaki tartalomtól se várj sokat.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz csabooooo #193820 üzenetére
Leon oké, és mindkét motor jó a maga kategóriájában, de dízelből azonos áron szebbet, jobbat lehet kifogni, mivel a benzin jobban tartja az árát.
Távol-keletiből csak benzin vagy hibrid.
A fóka motorja nem túl megbízható, ráadásul a 3 henger az sosem lesz 4...
A Tipo kicsit elavult (Bravo padlólemez), egyszerűbb, olcsóbb a többihez képest.
A 308 egy titkos tipp, és 2.0HDI-vel is nézheted.
Auris hibrid 3,5M-ból a legeslegalja, szóval felejtős.Esetleg még az Octaviát és Golfot is megnézheted. Ugyanazokkal a motorokkal, mint a Leont.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz csabooooo #193827 üzenetére
Teljesen jó a TSI is, mert nem fogyaszt sokat, de ahogy írtam is dízelből ugyanolyan összegért jobbat kapsz. Ez nagyrészt a dízelbotránynak köszönhető.
Ha dízelt választasz, akkor inkább európait, és VW CRTDI VAGY Pug HDI.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz TrollBalint #193849 üzenetére
I40: A motor nagyon gyenge a kasztnihoz, de a hátsó lábtér még mögötted is hatalmas lesz.
Ceed: Ebbe már élhetőbb az 1.6-os szívó, de sokkal kisebb benne a hely, mint az I40-ben.
IX35: A motor épphogy elegendő bele, de nehéz és magas, tehát sokat zabál.
Optima: Egész korrekt kompromisszum. Arrébb lehet vele állni és nem is fogyaszt borzasztóan sokat.
Insignia: Nem ismerem ezt a motort.
Astra: Jól megy, de mivel olyan nehéz, mint egy közép kategóriás autó, ezért annyit is eszik.
Avensis: Nem véletlenül ilyen drága. Ha van rá keret, akkor jó nagyon kocsid lehet. Viszonylag jól megy, korrekt a fogyasztása és nagyon megbízható, illetve a beltér minősége is nagyon időtálló.
Civic: Ez is jó verda, de ugye puttonyban nem túl acélos. A motorjáról szerintem nincs mit mondani.
Skodák: A motor sajnos nem túl megbízható, de mégis megvan a használtpiacos benzines felár. Octaviát inkább 1.4-1.5 TSI-vel, de a Superb-be ez már kevéske, oda 2.0 dízel való.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #193883 üzenetére
Jól használható egy kis köbcentis turbó benzin is egyterűben egy nagyobb szívóhoz képest, mert jobban fogyaszt és hamarabb jön a nyomatéka. De majdnem olyan bonyolult, mint egy TDI, mégsem olyan hatékony, szóval csak fél megoldás.
A lényeg, hogy nem véletlenül volt annak idején az egyterűek nagyon nagy része dízel. Most kényszerből kapják a kicsi, turbós és/vagy elektromos rásegítést. Ésszerű, mérnöki magyarázat nincs a dologra, csak a divat okozza.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Lacko32 #193897 üzenetére
Erősen kompromisszumos választás lesz ez, erre készülj fel.
1. Nincs túl sok egyterű.
2. 80-90% dízeles.
3. A benzinesek viszonylag sokat zabálnak és cserébe nem túl rugalmasak, mert nagy tömeget és szelet kell mozgassanak.
4. Az igazán megbízható, egyszerű benzinesek mocskos ritkák, mint pl. a Mazda 5, ami borzasztóan rohad (mind).Én szinte bármelyik másik egyterűt megvenném a Mazda 5-ön kívül. Abból szerintem nem létezik már olyan példány, aminek az alja nem full barna.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #193939 üzenetére
Benzin 1.8-2.0 ajánlott. Az 1.6-os sem rossz, de ha elkezdi enni az olajat, akkor nem lehet felújítani, mert túl vékony a hengerfal, meg ugye érezhetően gyengécske..
Dízelből inkább a 2.0 D4-D, de itt már a 2.2-es javítva lett.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Ez egy minden tekintetben sokkal komolyabb autó, tehát így nézve simán jobb vétel, mint a stift kicsit olcsóbban.
Az már más kérdés, hogy a költségesebb alkatrészekkel bíró dízel autók közül kb. két lépcsővel jobbat kapsz ennyiért.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ricsxx #194039 üzenetére
A J Astra-ban lévő 1.4T az egyik, ha nem legjobb turbó benzines motor volt a maga idejében (a K-ban már közvetlen befecskendezős sajnos), szóval azt nyugodtan veheted. Az 1.6-osról sokkal kevesebb tapasztalat van, így többek között én sem tudok róla túl sok infót adni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz slett27 #194049 üzenetére
Az Insignia valójában inkább 1700kg+, nem 1.5 tonna. A Lancerből az 1.8-as nem megy jobban az 1.6-osnál, de ennek okát én sem tudom.
A helyedben tuti turbósat vennék, különben benned marad a hiányérzet a következő autódnál is.#194050 Red_Bull: A G Astra bő egy generációval öregebb konstrukció, viszont ha pl. 1.4-es motorral választod, akkor megbízhatóságban hasonló, mint a stift, ráadásul nagyon olcsó hozzá minden alkatrész. Tulajdonképpen kényelemben és hangszigetelésben sincs nagy különbség, mert az Astra hiába régebbi, mégiscsak eggyel magasabb kategóriába tartozik. Fogyasztásban sincs nagyon különbség, mert a vasaló stiftből az első generációs elég szomjas volt, ami az utódjánál már nem állt fent. Viszont ha számít a csomagtartó mérete, akkor inkább Astra.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz TrollBalint #194067 üzenetére
A K Astrának az ára és az infotainment rendszere a legjobb. A 1.4T jól megy, korrekt a fogyasztása, de közel sincs olyan megbízható, mint az Avensis 1.8-as szívó benzinese.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz [CS]Blade2 #194097 üzenetére
A guminyomás ellenőrző már 2014.11.01-től kötelező minden autóban.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- CURVE - "All your cards in one." Minden bankkártyád egyben.
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Építő/felújító topik
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Macska topik
- OLED TV topic
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- AMD GPU-k jövője - amit tudni vélünk
- Gitáros topic
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- További aktív témák...
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen