-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194593 üzenetére
Az opel utolsó egyterűje a sintra ami egy pontiac nagyon nem ajánlanám , a zafira meg egy
(4)+(2) személyes miniautó.Meg jön a második gyerek komolyan kell venni a témát 5 ülés mellett ne add kalaptartóig 800L alá a csomagtartót , plafonig legyen meg az 1600L minimum , és a két hátsó kerékdob között nem lehet 120cm nél kevesebb hely ( azér 50 tábla gipszkarton férjen már be egy autóba).
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194597 üzenetére
Figy én ezt bejártam, de az egy szuper dolog egy igazi egyterűbe mikor odatolod a babakocsit asszony kiveszi a gyereket beköti a gyerekülésbe addig te kipattintod a csomagtér ajtót és egy az egyben begurítod a babakocsit, ezt milliószor eljátszottam a családos parkolóba, mellettem még szerencsétlenkedtek mikor odaértünk és még bőven bohóckodtak a logisztikával mikor én már ott sem voltam, és azok az irigy arcok... na az megfizethetetlen.
-
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194604 üzenetére
Egy átlagos napon is ezzel a módszerrel hogy összecsukás nélkül bedobod a babakocsit simán nyersz 20-30 percet hogy nem sakkozással megy az idő, egy napi több megállós nyaralós napon akár 1-1,5 óra b@sz@kodástol is megóvod magad, nem veszekszel anyuval se mert nem leszel ingerült.
Azt én már csak halkan jegyzem meg hogy abban az üléssorban ahol gyerekek vannak nem célszerű semmilyen felnőttnek ott tartózkodni , mert egy esetleges balesetnél senki nem tudja kontrollálni a mozgást és úgy kicsapja egy felnőtt mind kettő gyereket hogy utána már késő lesz rimánkodni, inkább csak azonos súly csoportúak legyenek egy sorba, nejednek igazán semmi de semmi keresnivalója nincs a hátsó ülésen a gyerek majd megszokja, nálunk egyik gyerekkel sem volt különlegesebb gond, nem kell útközben babusgatni a gyereket, ha meg etetni kell akkor addig meg kell állni.
#194601) focvis
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz ngaba #194614 üzenetére
Persze el lehet kényeztetni, engem pl nem zavart ha kicsit vonyított az elején, nagyon hamar megszokta mind a három, ne vedd magadra de a gyerek nem hülye, max a szülő.
(#194615) Lacko32
Menetközbe etetni de ti tudjátok, fékezel és ott fog megfulladni nem tudsz vele mit csinálni 20% esély hogy megbírod menteni., szerintem ha megetetitek 3 órát lehet menni.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194620 üzenetére
Ti dolgotok, de ugye az első 3-4 hónapban nem szabad menetiránnyal szembe ültetni, csak háttal , nálunk addig voltak háttal amíg lábuk még úgy ahogy elfért, mert egy fékezésnél kitörik a nyaka, most nézd nekem mindegy de ha egy kortyot félre nyel menet közbe tápszerből akkor mit csinálsz, otthon más ugye megoldod valamilyen technikával de kocsiba menet közbe
Nyilván a gyerek az első de azért kezeljük a helyén ki a főnök, menetközbe már ne keljen személyzet a gyereknek, most a cumi kell neki megadod.... pár év múlva meg CBR-t kér húsvétra és másnapján meg vakarhatod a villanyoszlopról.
Sajnos ezt személyesen tapasztaltam előbb halt meg a haver mint hogy a gépet láttam volna, sőt az anyja sem látta, mert rögtön hazafele Harkányba kivágta egy kerékre , a villanyoszlop azóta is ott van.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194622 üzenetére
Pedig szerintem a KRESZ sem engedi hogy újszülött menetiránnyal szembe üljön, kifogsz egy buzgó rendőrt feljelent kiskorú veszélyezésért, azt járhattok mind ketten alkalmasságira.
Sajnos az egyterű előtt nekem is meggyúlt a bajom a hordozóval, nem érte át a biztonsági öv, így másikat kellet vennem ami átéri.
-
nesa
veterán
válasz Lacko32 #194624 üzenetére
Ezeket is belehet rakni fordítva nem?
Nekem úgy rémlik hordozóval kezdtük, utána valami hasonló ülés volt fordítva és aztán valamikor 6-8 hónapos korban fordultak menetiránnyal szembe, de pontosan már nem emlékszem, soha többet nem vágyom már ezekre az időkre, háromszor jó volt, és elég is.
Úgy tudom szervizbe kitudod kapcsoltatni, ill utólag is beépíthető a kapcsoló, volvonál így láttam gondolom a Hondában is meglehet csinálni.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Ezektől a kitiltom, betiltom a dízelt mindig kinyílik a bicska a zsebemben, nem tiltani kell a használatát, hanem a törvény alkotónak előre gondolkozni és a gyártását kell betiltani, akkor majd 15-20 év múlva kikopnak, ill olyan jelentéktelen számban lesznek az utakon hogy nem érdemes foglalkozni vele, ugye én emlékszem 1990-2000 ig minden második évbe belengették hogy a kétüteműeket kitiltják, azt soha senki nem merte meglépni, mégis elfogytak ill jelentéktelen számban vannak.
Mára már öröm számba megy ha évente 2-3x látunk egy Trabantot hogy gyerekeim egyáltalán lássanak ilyet, de nem is olyan képük van róla mint anno nekünk hogy kalap sz@r, ők azt mondják aranyos autó.Egyébként én PL az egyik dízelem szívesen cserélném villanyra, és nem azért mert ettől megnyugszik a down kóros kislány, hanem mert egész egyszerűen olcsóbb lenne a napi 52km.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Toyota 2.0 D4D 1CD motorkódnál mire lehet számítani 400.000km környékén, meddig futnak el ezek? úgy hiszem ezekben még nincs kettős tömegű.
-
nesa
veterán
2006 Zafira 1.9cdti (jtd) 150lovas motor mennyire ajánlott, mire kell figyelni?
-
nesa
veterán
Vettem ezt az autót az őszbe, kívül belül patika volt, minden kifogástalanul működött, nem lehetett belekötni, mérete is elfogadható volt, mégis megkellet válnom tőle, olyan vacak sámlik vannak benne hogy 40perc után remegve szálltam ki olyan fájdalmaim voltak.
Meglepett a dolog gyakorlatilag két óra alatt eladtam.Most újra keresek kocsit, de nincs azóta nagyon odafigyelve több üléspróbát is vettem de oda jutottam hogy az EV1 kényelmével semmi de semmi nem ér fel Ev2 is csak gyengén közelíti meg, úgy hogy baj van mert elfogadható állapotú EV1 nemigen van pláne a közelembe.
Sirok hogy nem találok egy értelmes Citroën Evasion, Fiat Ulysse, Lancia Zeta, Peugeot 806 gépet, már ezek a ku..a franciák sem tudnak olyan penge fotelokat csinálni, néztem az új kínálatot is de a szalonba kiugrottam belőle hogy én ebben tuti nem akarok ülni.
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #197778 üzenetére
Az a baj a volvo ülésél hogy azt nem lehet belerakni ill nem olyan egyszerű,(tiltott átalakítás) és használhatatlan lenne mert azok nyújtott lábú vezetéshez vannak kitalálva, ezekbe meg inkább kamionosan ül az ember.
Amúgy lényegre tapintottál mert francia után csak volvoban tudok ülni, azokba valahogy mindig jó ülések vannak.(#197779) vzsryl
Persze, írtam is hogy elmentem szalonba beleültem és az ülés egy kalap x@r, ugrottam ki belőle az ülés tervezést biztos már kiadták Günteréknek de tuti nem Stuttgartba.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz MC Pite #197829 üzenetére
Octaviába úgy fér bele a 3 gyerek ülés hogy a középső gyereket be bírd kötni ahhoz a baloldali gyerekülést ki kell venni mert az ülés alá esik a csat utána berakod a balszélső gyerek ülést úgy hogy félig lelóg hogy be bírd kötni, aztán bekötött állapotba gyerekkel a helyére rakod a gyereket megkéred hogy mindenképp vegye az ölébe a kezét és jól bevágod az ajtót mert az utolsó 5cm nél már idomul a gyerekülés az ajtóhoz.
Ennyit az MK2 skodárol, ezen kívül még 2012 es v/xc70 volvoval van tapasztalat az pont annyival szélesebb hogy be bírd csukni az ajtót és egy hangyaf@sznyit könnyebb a művelet, volvo v50 érdekes de ez hátsó ülőlapot tekintve 5cm mínusz szélességben a 70- hez képest de a támla kialakítása és a támla két szeléről kipattintható kárpitozott darab miatt nem rosszabb a 70 es nél.
Van egy Mk3 oktáv is, az eleve reménytelen olyan a formájúak az ülések hogy kár is megpróbálni, legtöbbször nem is a szélesség határol be hanem a béna tömésű ülés.
-
nesa
veterán
válasz w.miki #198521 üzenetére
Én ezeket ki tudnám hagyni, itt nézd meg mit kínálnak a lakhelyed közelben, és vidd a legjobbat amit találsz, mondjuk egy 15-20km körzetbe, olyanokat nézz meg amiken kb friss műszaki van.
Én valami 2000 előtti adagolós szívó dízelt néznék, azokon annyi az elektronika hogy van 1db mágnesszelep az adógólon hogy le bírd állítani.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz w.miki #198526 üzenetére
2500-4000Ft ig kb kapsz hozzá flexi csövet + amiért valaki felrakja 5000-10000Ft Kb 30perces munka, vagy elviszed szervizbe ahol nem fogadnak el olyan alkatrészt amit te viszel mert csak az tuti amit ők vesznek, meg nekik jobb kedvezményük van mint neked+ olyan duma hogy hanyatt vágod magad 2x .... ök kedvezménnyel megveszik neked a csövet 15.000-20.000Ft + a munkadíj + kiszállás a csőrét ( ami majd nagyon hülye méret lesz és nagyon nehéz beszerezni) lesz még egy 25.000-30.000Ft és hallgathatod hogy mekkora szívás volt az egész meló, de neked nagyon olcsón megszámították, és 40.000-50.000Ft körül meg is vagy.
Én startból nem megyek olyan helyre ahol nem jó az általam vitt cucc, egyébként volvo szervizbe is elfogadták az általam vitt vezérlés szettet, csak szervizkönyvbe beírták hogy én vittem.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz IMIIKE1998 #198539 üzenetére
Én 300 tol volvo s40- v40 et mondanék, n is most vettem egy EV2 , meg tavaly ősszel egy Hyundai egyterűt, a 2 alkalommal megnéztem vagy 60db autót nyugodt szível mondom neked 400k - 1,4M mind szinte pont ugyanolyan jó vagy xar kinek hogy tetszik, az ár attól függ mekkora arca van az eladónak, ill menyire sürgős neki.
S40 T4 200 ló! 5-600k ér már nagyon szépnek kell lennie.Én régen vettem már autót műszaki nélkül 30k ér , nem tudták mi baja, hülye hangja volt meg nem ment, az egyik vezérmű bögyök szinte nullára volt kopva, 1db lapka kellett meg egy másik vezérmű tengely, a többi lapkát nem fizettem nyilván azok csak cserélve lettek a szelephézag miatt..
Szóval nagyon meg kell nézni mire vered el a pénzt.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz IMIIKE1998 #198545 üzenetére
Nem hiszem hogy drága lenne hozzá bármi is, kevesebb a gond ha turbó nélkülit veszel, de az nem megy úgy, kérdés mire akarod használni, ha csak napi 2x 8km mész tök felesleges az erős kocsi.
A 250D nél azért nem nehéz gyorsabb kocsit venni, szerintem az 1.6 benzin s40 is fürgébb.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz IMIIKE1998 #198549 üzenetére
Én személy szerint a tigrát biztos nem venném számításba, de kinek hogy.
-
nesa
veterán
válasz IMIIKE1998 #198552 üzenetére
Nem tudom melyik generációról beszelünk?
Az első generáció az szerintem ronda, biztonságról meg nem is beszélhetünk, a második generáció kevésbé ronda ott már említésre méltó a biztonság. szerintem vegyél rendes méretű autót, a tigra nekem nagyon nem adja.
Konstrukció: opel corsa, csak csúnyább[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz egyedülülő #198642 üzenetére
Volvoban nem fogsz csalódni.
-
nesa
veterán
A TDCI egy fantázia név, valójában HDI .
Nem katasztrófa de meg kell nézni, ha Bosch vagy siemens, vállalható, ha egyéb, delphi, denso vagy ki tudja mi ott kell hagyni azonnal.A cdti meg egy JTD de azért van benne egy csavar, mert az Opel bele okoskodott, vissza kell álltani az eredeti fiat szisztémára és nincs gond.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz bitpork #199217 üzenetére
Ez sajnos csak 4 lövetű, 2.2JTD/hdi
Úgy hiszem ez platino, bár nem tudom mi különbség van köztük, ebben is minden benne van amit akkor tudott az autó ipar, ez a 6 fotelos változat, elektromos ajtók meg minden... És kopp kopp minden működik az ülésfűtést leszámítva, arra még rá kell nézni.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #200034 üzenetére
Én úgy tudom piac függő volt c30 awd, szerintem letezik az usa piacon de mintha itthon is láttam volna már, de persze öntapadós betű bárhol megtapad.
-
nesa
veterán
válasz runner 125 #200060 üzenetére
Akkor építeni kell, ha valaki nem tud élni nélküle.
-
nesa
veterán
válasz vzsryl #200873 üzenetére
Ha egyterű mindig csak ez a hármas van az asztalon, ezt soha nem értettem miért, hiszen ott a másik négyes is C8, 807 , Ulysse, Phedra, szerintem sokkal jobb autók mint a másik hármas.
Úgyis még jövök itt kepekel, én ezt vettem tavasszal, nyaralás után lehet eladom, mert rájöttem valami nagyobbat szeretnék, most már végre valami normális méretű autóra vágyom.
-
nesa
veterán
válasz vzsryl #200880 üzenetére
Ha az épp eladásra kínált darabszámokat nézem a francia olasz négyesből kb negyede van mint a vw trióból,.
A baj az hogy én akkor is rengeteg sharan ikreket megnéztem mikor az EV1 et vettem és kivétel nélkül siralmas állapotok uralkodtak a vw féle trióba, mindnek lógott a bele gusztustalan volt, minden letörve kitörve szar az egész, mikor tavaly volt a 6 hónapos hyundaios botlásom akkor megnéztem vagy 20 at kivétel nélkül volt xar az összes.
Tavasszal mikor az EV2 vettem akkor is megnéztem vagy 30 at a trióból 1,6M vagy 1,8M ig néztem őket igazából arra jutottam hogy nem az ár határozta milyen az autó pont ugyanolyan xar volt az 1.8millios is mint a 600 as kérdés az volt a tulajnak mekkora az arca.
És az hogy belül okádék volt mind látványosan rohadt az összes, kb a felének aláfeküdtem borzasztó állapotok voltak amit idén megnéztem kb 30 at abból 25db már 2-4 éve bontóba kellet volna adni, a maradék meg pont bontó érett volt, kivétel nélkül mind lelegeztetőn volt, ne érts félre én 90% ban magam javítom az autóimat 20+ éve lakatolok de ezeknek neki állni sem érdemes gyűrni össze kockára és újra lehet beolvasztani.Amire azt mondták kivan lakatolva ott az abban merült ki hogy a tábla lemezt felpöttyöztek az aljára hogy eltakarják a lyukat borzasztó, én még mindig vennék egy ilyen sharant de nincs, nem létezik, a másik meg a toló ajtó hiánya, ugye az csak később jött, azok még nagyon drágák, meg azokra már nem is vágyom úgy mint az 1.9TDI re.
(#200879) tboldi
Egy Chevrolet Suburban vagy GMC yukon XL szerintem már jó lehet.
-
nesa
veterán
válasz parandroid #200882 üzenetére
Francia vonalon most a pug rifter, citroen berlingo, opel combo, toyota proace city, négyes de ez ugye egy számmal kisebb.
Nagyobbnak ami az EV sorozat utódjának tekinthető "EV3" Citroën SpaceTourer , Peugeot Traveller, Toyota ProAce, Opel Zafira Life, ha új autóról beszélünk, de itt most használtról volt szó.
A vw sharan úgy volt hogy nemsokára megszűnik, az a baj SUV ezeket nem tudja pótolni még egy bmw X7 is csak éppen karcolja méretben a nagy egyterűeket egyszerűen a suv felépítésnek rossz a hely kihasználása, már rég itt kellene lenni BMW X9 nek meg valami x9 XL kategóriának audi, volvo vonalon, de ezek árban nem jó márkák, szóval halott ügy ezrét mondom én hogy Chevrolet Suburban és testvérei a jó méret.
-
nesa
veterán
Azon gondolkozom hogy eladnám a Volvot meg a Lanciat is, de kíváncsi lennék ki mit ajánlana, mit vegyek, nekem nem sok ötletem van, de egyenlőre nem mondanám el mire gondoltam hátha van jobb is ami eddig elkerülte a figyelmem, max 2 millióig, ami fontos kényelem, klíma, biztonság, értelmezhető csomagtartó , 5-9 fő közti úgyis 5 max 6 ülésél használnám., és legyen elérhető az tipus itthon, leginkább dízel játszik, ami tetszene az elérhetetlen nem kapható.
-
nesa
veterán
válasz Luck Dragon #201702 üzenetére
Én is az L2h1 scudora (testvérekre) gondoltam de reméltem van más is ami elkerülte a figyelmem.
A Nimitz jó, teszik környezetbarát... csak néhány apró probléma van vele, szóval nem jó, akkor úgy kérdem hogy B jogsival menjen legyen elég 1 fő az üzemeltetéshez , ne keljen több ezer ember hozzá. -
nesa
veterán
válasz Luck Dragon #201707 üzenetére
Nekem is ez volt a gondolatom hogy ilyet, de jó lenne ha lenne más alternatíva is.
Nekem nagyon tetszik a v8 dízel hang.
(#201706) zoo8800
Voyager tetszik, lehet ok nélkül de engem kicsit ráz a hideg a VM motoritol.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Sziasztok!
Autóvásárlás előtt állok, most közepes méretű autókat nézegetek mindig beakadok az örök szerelembe BMW E38 (L)
Most jelenleg nem találok olyat amire úgy rávetődnek de hajlandó vagyok várni.Kézi váltós lenne a cél de az olyan ritka mintha nem is létezne.
Mi a vélemény az 725tds automata párosról egy ilyen régebbi vágású automata mennyire lehet szopóág.
Na meg az első generációs 730d automatája vajon ugyan az, vagy már nyűgösebb cucc ?Tudom hogy a tds kamrás, volt sok kamrás dízelem, tudom hogy kell velük bánni.
Rohadásra mennyire hajlamos a típus? az újabbak nekem már nem tetszenek, sőt igazán az E32 lenne jó, de az nincs dízelbe.
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #204229 üzenetére
E38 ba csak 725tds van vagy 730d Ill a 40d v8 dízelt nem merem. 20d nincs ezek a régi 30d még adagolósak voltak, azt hittem ez már CR.
-
nesa
veterán
válasz vzsryl #205256 üzenetére
Én a citroenembe 7 év alatt tettem bele több mint 120k km et, úgy hogy nem járunk séta kocsikázni, ha megyünk van célunk is, az én autóm csak én vezetem, és ez alatt a 120k+ km alatt nagy átlag 2db autóm volt, néha 3db (mind a hármat csak én vezettem) ha csak 1db lett volna akkor szerintem 200k km felett lett volna.
-
nesa
veterán
E38 725tds automata váltó menyire problémás, ismeri valaki?
-
nesa
veterán
Sziasztok! Eladtam ma a Phedrat, csak egy villám kérdés 1.9 Pd TDI nél van olyan verzió amit jobb elkerülni?
pl 101 lovas?[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #205499 üzenetére
A 725tds el baj van, tegnap elvitték, volt még szem előtt egy OT előminősített audi 100 2.5tdi de azt is elvitték.
725Tds automatája mennyire problémás?
(#205498) molnarpeter
honnan derül ki melyik TDI ben van dpf van valami évjárat ami vízválasztó?
Csak a DPF es verziókban vacak a veztengely?
-
nesa
veterán
Egy 2004 es H astra 1.7cdti az mekkora probléma halmaz?
-
nesa
veterán
válasz szőröscica #205636 üzenetére
Én is de nincs autó egy darab se ami érdekelne, így már olyat kell néznem ami kicsit sem érdekel.
Van még 1db e39 525 tds de az nekem nem annyira bmw(#205634) molnarpeter
Váltóhiba nélkül is van elég gondomVan még egy megane scenic 1.9DTI RXT .
Sok a sz@rkupac, tegnap próbáltam egy autót de már az első 5 méteren elengedtem, mondtam a tulajnak adja le a bontóba , megsértődött. de az utánam jövő vevő meg áradozott milyen fasza, megkérdeztem mivel jöttél uazal?
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Watch 2 Pro - oké, Google, itt vagyunk mi is
- World of Warships
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Revolut
- Formula-1
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen