-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szabonagyur #202582 üzenetére
Ezen akadsz fenn?
Az elmúlt pár napban olyan helyesírási hibák voltak itt, hogy "Geralt" forog a Goljában.Szerintem viccből írta így.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
dangerzone #202615 üzenetére
Mazda, de hiába 186 ló, muszáj pörgetni, hogy menjen.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
dangerzone #202635 üzenetére
Beszélgettem Mazda szervizben dolgozó szerelővel, és szerinte brutálisan túl vannak már bonyolítva ezek az új szívó motorok is, tehát több hiba lehetőség is rejlik bennük.
Ha 5 évig használod, akkor tök mindegy, hogy TSI vagy Skyactiv. A Mazda 3 kívül-belül nagyon ízléses és sportosan elegáns, ráadásul az is biztos, hogy eladásnál sokat fog érni a szopó benzin motor. Ennek ellenére használtan én nem venném meg, mert tartanék a rozsdától, de nem kell aggódni, mert egy nagyon szűk rétegbe tartozok.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
#46372352 #202657 üzenetére
Mostanában rengeteg embertől hallom ugyanezt a hibát, és mindenféle autó/motor kombinációval. Nekem kezd gyanús lenni, hogy a lónyál üzemanyagok tehetnek róla. Nekem nem csinálta eddig egyik verdám se, de szinte csak prémiumot tankolok.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szőröscica #202698 üzenetére
Újabb autót akar, és nem igaz, hogy nincs semmi különbség.
Újabb autó = nagyobb luxus = több pénz kidobásNekem is bőven elég lenne egy autó, pl. F Astra kombi is ~300k-ért (ikerbabakocsi abban is elfér), de helyette van egy 11x drágább Superb-em + G Astra városozni. Babaszállításra mindenképp újabbat, kényelmesebbet, biztonságosabbat akartam.
Gazdaságilag nem éri meg új/abb autót venni. De nem is ez a lényeg.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
tboy93 #202718 üzenetére
Egyetértek.
Egyedül az autópálya tempóval van gondja. Nem annak elérésével és tartásával, hanem a 4000 feletti fordulatszámmal, ami értelemszerűen a fogyasztást és a zajt is kellemetlenné teszi. Mondjuk annyit tuti nem zabál, mint annak idején az Almera, sőt a G Astra jobban fogyaszt városban, mint az Almera néha országúton.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Dika22 #202901 üzenetére
Ha rendesen karbantartott példányt tudsz kifogni, akkor nagyon megbízható. A rengeteg konszern társ, és az elmúlt évek/évtizedek miatt már szinte gombokért van hozzá sok alkatrész, szükség esetén bontóban is. Ha kis fogyasztás és nagy beltér a cél, illetve nem jársz sokat az ország egyetlen településének (Bp., irónia) belvárosában, akkor ajánlott vétel.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
KisApám #202911 üzenetére
Avensis T27 1.8 benzin. A 2.0 se rossz, de nem megy annyival jobban, mint amennyivel többet eszik. Ennyiért csak facelift előttit tudsz nézni, ami elől olyan szép, mint egy lóharapás, de legalább nagy és megbízható.
5 személyre kompaktok közül az Octavia és a 2. UFO Civic kombija alkalmas, de ez utóbbi nem fér bele a keretedbe, az előbbiből pedig a jó 1.4TSI-vel szerelt se. Ezeknél kisebb beltérrel rendelkező kompaktot biztos nem néznék, mert egész egyszerűen picikék, nincs lábtér hátul.Ezek mind kompromisszumosak egy nagyobb egyterűhöz képest. De azokból nincs igazán jó benzines ennyiért.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Cartman023 #203026 üzenetére
200k km-nél szoktak előjönni a költséges alkatrészek problémái. Valamikor sokkal tovább bírják, de inkább ez a jellemző, pl. kettőstömegű, részecskeszűrő, turbó. Én lehet előbb vennék dízelt 300k km-rel, mint 200k km környékén.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Cartman023 #203031 üzenetére
"Egyébként hihetelen mennyire elszálltak az árak"
Ez már lassan 2 éve tart, és egyre feljebb mennek. A fő okozója az euro normák miatti új autó drágulás (20+ %), aztán a covid (nem tudom %-ban kifejezni), végül nálunk egy kicsit még a forint hanyatlása (10-12%) is közrejátszik.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
V.Stryker #203038 üzenetére
Pár napja beszélgettem egy kereskedő ismerőssel, és most az üzemanyagárak miatt mindenki dízelt akar tőle venni, pedig a "divat" miatt ráállt a benzines autókra (a gépparkjának 70-80%-a benzines), de a kutyának sem kellenek most.
Hibrideket nem szokott árulni, szóval azzal nincs tapasztalata, de biztos pörögne.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
HUTCHDB #203092 üzenetére
4 hengeresek:
Kia Ceed/Hyundai i30 1.5T/1.5DPI
Octavia/Golf/Leon 1.5TSI
Toyota Corolla 1.8 Hybrid/1.2T
Honda Civic 1.5T
Renault Megane 1.33 TCe
Mazda 3 2.0Ezeken kívül van egy rahedli 3 hengeres, amiket én csak szükség esetén ajánlanék. Illetve vannak kisebb SUV-ok is ennyiért. Ha esetleg tudsz valami flotta kedvezményt szerválni, akkor Skodáéknál durva ajánlatok vannak. Kollégám most rendelt 9.16M-ért egy Kodiaq-t 1.5TSI-vel, és van benne pár extra is, ráadásul "csak" laza 1 évet mondtak a beérkezésre.
Ezek csak kompaktok, de közép-kategóriásat ma már nem kapsz 10-12M alatt. Jó kompromisszum lehet a felsoroltak közül egy kombi, de Octavia-ból egy ötajtós is odacsap rendesen méretben.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
molnarpeter #203158 üzenetére
Nézz használt árakat. Ha Toyota, akkor mindegy a forma.
gaborn1: Én pl. a szellőztethető bőrt nagyon jónak tartom, de nem releváns a véleményem, mert a "hideg" ülést kedvelem. A saját autómban sem használom az ülésfűtést, csak a feleségem kedveli.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Én azt tudom. Azért mondtam, hogy én a "hideg" ülést bírom, mert télen alapból az, és nem kapcsolom be az ülésfűtést, viszont nyáron csak forró ülés létezik, főleg ha bőr. Abba beleizzadni borzasztó érzés, tehát a szellőztetés a világon az egyik legjobb dolog a bőrülésnél. Nekem szövet van, így szerencsére nem jelent ez akkora problémát.
De ezzel az ülésfűtés vagy szellőztetés felfogással egyedül vagyok, mert minden ember ülésfűtést akar, amit én egyenesen ki nem állhatok.
Most olvastam pár napja valahol (talán TC), hogy volt egy közvélemény-kutatás, és az ülésfűtés volt a legfontosabb extra a többségnek. Én ezen teljesen elképedtem. Mi a jó abban ha sterilre melegíti a tojcikat az ülés?
Nőknél még megértem...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
gaborn1 #203164 üzenetére
Tisztában vagyok ezzel, enyémben is több fokozatú.
Maradjunk annyiban, hogy a bőrülésnél a szellőztetés egy adomány a mérnököktől.Télen is nyomnám.
Én a Camry-t venném, pedig szedán, és rosszul pakolható a csomagtartó. A RAV4-et vegyék azok, akik nem tudnak már úgy leülni, mint fiatalon, egész nap padkára akarnak felállni, nem számít nekik a több literes többletfogyasztás (ez nekem se), és szeretik a "teherautós" vezetési stílust.
De ebben sem releváns a véleményem, mert még egy Vitarában is úgy érzem magam, mintha kamionban vagy buszon ülnék.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Stylewars_kp #203182 üzenetére
A mai használtautó árak miatt 700k-ig nem lesz egyszerű dolgod. Stilo 1.9JTD-ből tudsz talán legkönnyebben kifogni valamit. A VW-t felejtsd el, azok előtte is jól tartották az árukat, de most 1M alatt nem hiszem, hogy van értelmes darab.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Ugyanúgy tudok előzni a szívóval is, csak többet kell kuplungolni meg kavarni a váltókart. Én konkrétan annyi hátrányát érzem csak a szívónak, hogy egy fokkal kényelmetlenebb az előzés. Mondhatnám úgy is, hogy a turbóssal "úriasabb". De természetesen ha teljesen döglött a szívó motor, mint faterom 1.2-es G Astra-jában, akkor már vannak problémák. Az 1.4-esem egy sportautó ahhoz képest, a 2.0 Mazda pedig még rendelkezik értelmezhető nyomatékkal is. Én mk2 6-ossal mentem, ami 10 pacival kevesebb és kb 200 kg-mal nehezebb, de 3000 felett már az is ugrik.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
TheProb #203255 üzenetére
Ezért hoztam fel példának, hogy néha konkrétan a turbósból ülök át néhány mp különbséggel a sokkal gyengébb szívóba, és ugyan érzem a különbséget, de teljesen élhető. Ahogy mondtam is, az a leglényegesebb, hogy mennyire viseled jól a változásokat.
Btw. a 165 lovas kompakt Mazda is arrébb tud állni. 130kg-mal nehezebb, de 75 lóval erősebb az Astra-mnál. Értem én, hogy euro 6d, de attól még van erő abban az autóban. A gázreakciót kell megszokni. Mindenképp próbálj ki egyet, mielőtt döntesz.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
TheProb #203344 üzenetére
A TSI értelemszerűen sokkal erősebbnek tűnik az alacsony fordulatszámon jelentkező kellemes nyomaték miatt. De 4M alatt már 1 évvel ezelőtt sem láttam értelmes MQB platformos 1.4TSI-vel szerelt autót, így ezektől kicsit ódzkodnék.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
diegho #203348 üzenetére
Biztosan mindenki ennyiért tud venni egy kb hibátlan darabot.
Én 2.0 CRTDI-t vettem 3,3M-ért (bő 1 kategóriával nagyobbat), 110k km-rel, 100%-ban gyári fénnyel, közepes felszereltségben, de több ezer hirdetést, és rengeteg autót néztem meg élőben előtte, mielőtt sikerült ezt levadászni. Továbbra is fenntartom, hogy a mostani helyzetben ennyiért, ilyen kaliberű autókat fenntartásokkal kell kezelni, különben nem lenne 4M felett a nagyja, és még ott is sok a hulladék.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Gombinyó #203353 üzenetére
Kompakt.
Egy új kompakt dupla ennyinél kezdődik, egy hibrid meg majdnem 3x ennyi. Ha meg kisautókról beszélünk, tehát eggyel kisebb kategóriáról, akkor 4-4.5M a beugró a fapadosokba újonnan, és 6M egy hibrid.
Sajnos 2021-ben ez a szomorú valóság, és ez csak rosszabb lesz.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Hajas Mao #203427 üzenetére
Fogyasztás miatt főleg a kicsiket javaslom, de én is G Astra-t vettem én ilyen célra (mondjuk olyan áron, hogy nem lehetett kihagyni). Helyedben még ránéznék az 1.4-es Fabia-ra is (1.2 felejtős). Az is megbízható, jól fogyaszt, masszív, és szerintem a felsorolt kisautóknál biztonságosabb.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Berrik00 #203430 üzenetére
Ilyen felhasználásra a dízelek a legoptimálisabbak, de értéktartásban a hibridek odaverik őket. A GS az nagyfiú kategória, és jóval drágábbak hozzá az alkatrészek, mint a közép-kategóriában. Annak idején sokat nézegettem IS-t és GS-t is, de az IS-t sokkal olcsóbb fenntartani. Lehet, hogy inkább az utóbbit nézegetném a helyedben. Nagyon megbízható ilyen korban is, és lehet külön-külön a cellákat is cserélgetni.
Ennyiért ha az a cél, hogy minél halkabb és megbízhatóbb legyen, akkor Lexus IS300h vagy VW Passat 2.0CRTDI. Akár lehetne Avensis is, de az nem olyan halk, mint a Passat, de ez igaz a Mondeo-ra, 508-ra, Insignia-ra és Superb-re is. A Lexus pedig prémium kategória, de megbízhatóságban és fenntartási költségben porrá veri a német prémiumokat. Esetleg még Audi A4 B9 2.0TDI szóba jöhet.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
szőröscica #203433 üzenetére
"Meg ezt az 1000km-es heti hazajarast is at kene gondolni, egy vagyon."
Sógorom is így nyomja, mivel a kislányait minél sűrűbben akarja látni. Haza szeretne jönni végleg, de minimum 300k a fix bevételi igénye havonta, viszont a környéken ezt nem tudja megoldani a hentes szakmában, sőt még a 2/3-a sem egyszerű. Most heti hazautazással és 4 nap munkával is bőven 300k fölé jön ki.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Berrik00 #203446 üzenetére
A dízel autók most is olcsóbbak használtan, mint a benzines társaik ugyanazon típuson belül, pedig újonnan jóval drágábbak. A nagyobb városokban még jobban megfigyelhető ez a tendencia, ami csak növekedni fog.
A kétezres dízelek nagyon megbízhatóak szinte minden márkán belül ebben az árkategóriában, szóval azoktól sem kell túlzottan tartani, de értelemszerűen a Toyota hibridek (Lexus is közéjük tartozik) ilyen szempontból minden belső égésű motort leköröznek, ráadásul a fix karbantartásuk is kedvezőbb. A fékeket is ritkábban kell cserélni, mivel a visszatermelés miatt erősebb a motorfék. Nincs turbó, részecskeszűrő, magasnyomású szivattyú stb... Ahogy említettem is, az akksiban egyenként lehet cserélni a cellákat. Nálam két okból esett ki az IS300h, és végül Superb-et vettem. Az egyik az volt (nyomosabb indok), hogy nagyon megugrott a hibridek ára, és már nem mertem tovább nyújtózkodni. A másik pedig az, hogy az ikerbabakocsi jobban elfér a Superb-ben, de ez nem annyira lényeges, mert a Lexus-ba is beletapostam volna.
Szerintem a Golf 4 pont hangszigetelésben és futóműben volt a legkulturáltabb annak idején, tehát a Golf 7-esben nem ezeket tartom a legnagyobb fejlődési területnek. Ettől függetlenül természetesen jóval halkabb, de nem közép-kategóriás szinten. Nekem a Golf 7-ben a tökéletes harmónia tetszik a mindennapi használatában. Minden annyira magától értetődően működik benne, és annyira profi mindenben a kategóriáján belül, hogy néha letaglózó tud lenni pl. egy azonos életkorú Focus-hoz vagy Astra-hoz képest. Az anyagminőség szerintem egyáltalán nem etalon, de az összeszerelés minősége már az.
Utazóautónak én eggyel magasabb polcról választanék. Egyrészt nem esznek sokkal többet, másrészt alig drágább a fenntartásuk, pl. 2.0 CRTDI Golf 7 vagy Passat B8 között nincs nagy különbség. Másrészt a közép-kategóriások jól érezhetően komfortosabbak. Harmadrészt helykínálatból sosem elég semmi, kérdezd nesa fórumtársat.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
hobizoli #203449 üzenetére
Bp és környéke szintén hetelős feladat lenne számára, ráadásul a munkakörülmények is sokkal rosszabbak lennének. A jelenlegi munkahelyét nagyon szereti, nagyon korrekt körülményeket biztosítanak neki, és heti 4 napot dolgozik csak.
Itt a környéken 200k felett nem tud keresni hentesként, és nem hajlandó más szakmát választani.#203453 joamilestoné: Értem én, hogy van egy sztereotípiád a luxusautók felé, de egy hibrid Lexus-t mégis olcsóbb fenntartani, mint egy általad említett 1.6-os modern dízelt, és az értékvesztése is jóval kisebb. Akkor mi a probléma?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
hobizoli #203455 üzenetére
Mert a munkásszálló nem ideális a család számára, nincs ott is egy házuk, ott nem található meg a rokonság 90%-a ~20km-es körön belül, és nem tudnak németül. A Bp és környékére nem vonatkozik a nyelvtudás rész.
Elég hajmeresztő dolgokat tudsz kérdezni. Mintha ezek a dolgok így működnének.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
kuyarashi #203473 üzenetére
3.5M-ig nem kapsz épkézláb mk3-as Superb-et. 3.3M-ért vettem tavaly az mk2 faceliftet, de csak azért, mert sürgősen eladóvá vált. 4.1M-ért találtam akkor ugyanilyen felszereltséggel és futás teljesítménnyel mk2-t.
Most az árak még jobban felkúsztak.
MK3 5M-tól felfele kezdődnek, de egy olyan autóról beszélünk, ami még mindig kapható szalonban, és bőven 10M felett, tehát a kereted duplája a realitás.sky11: T27-esből csak normál szedán és kombi van.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Paxker315 #203483 üzenetére
Egy Toyota dízel fenntartási költségei a drágább dízelek közé tartozik, mivel itt Európában nincs akkora háttere, mint a VW/PSA motoroknak.
Hosszútávon többszöröse egy dízel Avensis fenntartása a hibrid Auris-hoz képest. Nem a fogyasztás miatt, hanem a zsebbenyúlós alkatrészek miatt. Nem csak a dízel alkatrészek drágábbak, hanem a két autó közötti méretosztály különbségekből fakadó alkatrészárak is, pl: fék és futómű.
A felhasználásod mellett a hibrid akksi se éli éppenséggel a legszebb napjait, de ha kell az autó, akkor inkább ez legyen.
Arra már rájöttem, hogy neked a vezetés egy hatalmas púp a hátadra. Mérlegeld át.
Én szeretek vezetni, de ami ennél is fontosabb, az a szabadság érzése, hogy bármikor mobilis tudok lenni. Ez utóbbi számomra "minden pénzt megér".megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz
Tothgera30 #203510 üzenetére
Pont a héten említették a topikjában, hogy zabálja a kuplungot.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Mobilhasználat külföldön
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- Tidal
- Házimozi belépő szinten
- Akciófigyelő 2024: PlayStation év közepi leárazások
- Steam, GOG, Epic Store, Humble Store, Xbox PC Game Pass, Origin Access, uPlay+, Apple Arcade felhasználók barátságos izgulós topikja
- Politikai mémek
- Bestbuy játékok
- További aktív témák...
- Eredeti Mazda alufelni-garnitúra
- Riwall PRO RALM 4640 SPi,40V AKKUS ÖNJÁRÓ 46CM FŰNYÍRÓ, TÖLTŐVEL 4DB 4Ah AKKUVAL ELADÓ 2ÉV GARANCIA
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Traktor és kamion matricák széles választékban! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!