-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
330
Vagy valami érdekes autó. Civic? Egyáltalán nem igénytelen a szervizre. Bravo? Ennyi erővel akár 2.0TDI passatot is vehetnél, az sem megbízhatatlanabb. 159? Ez a legszebb, de nem jó autó. Nehéz, rohadós és a motorja sem a megbízhatóságáról híres.
K20 Accord, vagy ha van vér a pucukában, akkor 330 BMW.
Összegzés:
A Bravot a 8 szelepes 110 lovas 1,9 JTD-vel kell venni, az megbízható.
A 159-et csak a legnagyobb benzinnel venném.
Civic meg nem autó, Accord vagy BMW[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #128432 üzenetére
Nincs a civic-el semmi gond, csak unalmas, semmilyen autó, mint a golf. Nagynak nem nagy, erősnek megint nem erős, feltűnőnek feltűnően csúnya, azon kívül minden frankó. Túlárazott, és nem ér annyit, amennyit elkérnek érte. Ezen kívül nagyon megbízható, kivéve ha mégsem, de akkor drága bele minden.
Alfába gyenge lesz a 150 ló, mert nehéz. Vagyis fogalmazzunk úgy, hogy éppen hogy elég bele, de semmi extra.
Azt hittem élvezetes autót akarsz venni, nem az elvárásoknak megfelelni. Accordot magadnak kell behoznod. Ne légy lusta, keress egy rendes autót.
4 milláért viheted Fruzsit, az legalább rendesen felszerelt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Mondjuk a visszafelé forgó fordulatszámmérőtől a falra tudnék mászni. Elég mű hangja van...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #128997 üzenetére
Legbiztosabb mód a kompresszió mérés, vagy megnézed mennyi kartergázt termel, persze ehhez tudni kéne értelmezni, amit láltsz és érzel a kezedet a nyitott olajbetöltő felé téve alapjáraton. Valamennyit fog és a dízel mindig többet tol, mint a benzin, kérdés, hogy mennyit.
Nézesd meg szakértővel.
w333 Még jó, hogy Te nem értesz hozzá és nem szólsz bele.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #129001 üzenetére
Kell hozzá egy megfelelően skálázott manométer a hozzá való redukciókkal(direkt dízel motorhoz). Kiveszik az izzító gyertyákat és megtekerik üresen a motort, de az izzÍtó helyére betekernek egy nymomásmérőt. A mért kompresszió pontosan megmutatja a motor állapotát. Egy rendes dízel motor 30Bar hengerenkénti nyomással rendelkezik új korában és 18-20 bar az elhasználódási limit gyártótól függően. Ha a kettő között van és nincsenek nagy eltérések a hegerek között, akkor a motor állapota megfelelő.
Kb 50 euró egy ilyen mérés. Szerintem megéri.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #129014 üzenetére
Vettem már ki gyárit 400 000km után. Persze hideg motorból, meg se nyekkent egyik sem. És olyan is volt, hogy 15 000-et futott beletört, mert túlhúzták. Nem jellemző a belegyógyulás,legalábbis VAG-on belül nem. DCI már neccesebb, de azokat negy ívben kerülom.
Az sem mindegy milyen hosszú a gyertya. Minél hosszabb és véknyabb, an
nál biztosabb, hogy megnézed a hengerfalat és a dugattyúk tetejét is.kornelka Ha tudja, hogy hodegen nehezen indul, nem fog belemenni, de akkor nyert ügyed van, mert fizetés nélkül is rájöttél, hogy nem a következő autódat nézed. Nem kell megijedni, ritkán törik bele. Mennyire vagy szerencsés?
Legjobb hideg motornál. Melegen már jobban feszül minden.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Kornel #129016 üzenetére
Eddig mindegyik dízelemet -5 fok alatt vettem. Elég jól meg lehet állapítani a motor és a befecskendezők állapotát a reggeli füstpamacsból. Ezért szeretek télen dízelt nézni. Ha meleg motorral várnak, az nem jó jel. A mostani octavia jégbe fagyva várt a telepen, előbb le kellett takarítani a 20 centis havat a verdáról.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz roberto211 #129098 üzenetére
Polo2 1.4D
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz hobizoli #129193 üzenetére
Sokan azt hiszik hogy nem, pedig de. Ebben is az van, csak nem jellemző annyira a hiba, mert hosszabb lett a lekvár imbus tengely.
Aki nem akar ilyen hibákat, az golfot vagy octaviat vegyen, ott a CFH motorcsalád nem kapott kiegyenlítő tengelyeket, olajpumpa olajban futó szíjjal hajtva. Csere periódus nincs, bírja a fél millió km-t, nem úgy mint ez az egység: [link] Passat nincs kiegyenlítő tengely nélkül mert az prémium érzést nyújt....amikor megfárad és várod a trélert. A TFSI-be is bele
baszverték a csúfot.[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #129383 üzenetére
Az sem mindegy, hogy hobbi autó, vagy mindennapi használati tárgy. Egy hobbi autó fényleggyen, mint a Salamon töke, de egy melóbajárósban nem lehet minden nap rend. Sokan a garázsban simogatják és leigénytelenezik az utcán álló, minden nap a dolgát végző gépeket.
Az, meg hogy egy autó koszos, nem jelenti azt hogy elhanyagolt. Nálam legalábbis biztosan nem, az viszont igaz, hogy ha árulja, akkor legyen tiszta, mikor jönnek megnázni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #129539 üzenetére
Nem az a legfőbb baj, hogy tekerik, hanem az árát is növelik utána. Meg lehet venni a sokat futottat is, de ne kérjenek érte annyit, mintha keveset futott lenne.
Ha tényleg mindent cseréltek benne és ellenőrizhetően jó az autó, akkor adja olyan áron mint a keveset futottat, de ne tekerje.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz B-L-A-C-K #130075 üzenetére
Alapmotorral nézed mindet? Ezek semmire nem jók. A Forddal mentem Milánóból Genfbe nemrég. Ritka retek hangja van, és 140-nél egy padlógázra nem történik ABSZOLÚT SEMMI. Nálam a 140 lovas kétliteres skoda még 180-nál is érezhetően gyorsul, de ez a lusta disznó semmit nem csinált.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz Integrale #131145 üzenetére
Nekem sokkal többet mond, amikor látom az új vezrérműszíjat a 10 éves görgőkön és eredeti vízpumpán(számla csatolva a vezérlés cseréről ahol a pumpa és a görgők is szerepelnek). A papír sok mindent elbír, aki ért hozzá, az kiszúrja karbantartott autót a papírok nélkül is.
Sokszor látni ilyet: új futómű alkatrészek, de minden csavar éle ledarálva. Régi önbiztosító anyák az új gömbfejen(1x használatosak), régi féltengely anyák az új csuklón. Repedezett gumi fékcsövek gépzsírral bekenve, hogy betömjék a repedést.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem értem mit akarsz kérdezni. De komolyan. Mi a gondod?
Arról volt szó, hogy az összes meglévő számla mennyivel növeli az autó eladhatóságát. Ha nem vagy autószerelő és nem értesz hozzá, akkor növelheti, aki meg lát is nem csak néz, az majd eldönti, hogy mit hisz el a számláknak, avagy mennyire vágott át a szerelőd, amikor azt hitted, hogy Te mindent megadtál a vasnak.
Mert sok esetben a számlát gyűjtögető de laikus tulaj nem is sejti, hogy mennyire valós az a számla, amit kapott. Mit cseréltek valójában a pékek és mit számláztak ki. Erre akartam célozni, nem arra, hogy érteni kell hozzá. Persze, hogy jobb, ha látod, hogy legalább törődni akart vele, még akkor is ha nem minden ül a számlák szerint, de legyünk realisták. Én magamnak sem hiszek, a csavarokat is mindig megnézem magam után is, hogy meghúztam-e.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz SzlobiG #131584 üzenetére
Hol láttál szakadt láncot? Csak nyúlnak, annak is hangja van időben. A zinterneten nem kell mindent elhinni.
Ezt nézd meg, legalább nem fogsz zöldeket beszélni.
Az olajnyomásos láncfeszítő a gyenge pont. Amíg nincs olajnyomás, addig nem feszít kellőképpen, és indítózásnál ugorhat egy fogat. Ennek természetesen vannak előjelei, csak az elhanyagolt motorokkal fordul elő, ahol figyelmen kívül hagyják a reggeli traktor hangot.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz bitpork #131587 üzenetére
Érik már itt is a chip, csakhogy kevesebbet fogyasszon. Már unom, hogy ilyen sokat eszik. Megíratom 200 lóra, ahogy számolom, akkor csak 3,2-őt fog fogyasztani. Kidobom a DPF-et a VW csaló szoftot, az EGR-t, katalizátort, pótkereket, az emelőt meg az anyóst. Mindjárt jobban fog menni. Ja nem, a csaló szoft marad, még jól jöhet a környezetvédelmi vizsgán.
Mondjuk a vizsgabiztos végig matatta az ülést de csak nem lett meg a kar, hogy mivel kell hátra húzni. Jót röhögtem. Nem sok Laurin járhat oda.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung QN800D: Neo QLED 8K tévét teszteltünk
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Kupon kunyeráló
- Fotók, videók mobillal
- OLED TV topic
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Counter-Strike: Global Offensive (CS:GO) / Counter-Strike 2 (CS2)
- Politika
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs