-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz tboy93 #147610 üzenetére
Mazda 6-ból talán ez, viszont a T25 ennyiért felejtős, esetleg még +300-500k...
Mazdánál minél olcsóbb, annál jobban kell figyelni a rohadásra. Esélyes, hogy amit linkeltem, annak rommá van már rozsdálva az alja...[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Mauzes #147690 üzenetére
"Mivel előre becsülve olyan 6-8 év és 150 ezer km körül adnám majd el"
Kérlek próbálj ki egy Kia Optima-t.
Szerintem arany középút a Passat és a Mazda 6 között, ráadásul pont annyi ideig használnád, amíg garanciás.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz dangerzone #147724 üzenetére
Szia!
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BrukoMisike #147754 üzenetére
Hogy s méret kategóriánál maradjunk: S80
2.4-es, öthengeres, D5-ös motor. Megbízható, ha karban van tartva. 500k maradjon zsebben a kötelezőkre + az esetleges apróbb hibákra, amik ennél a kategóriánál elég magas áron mehetnek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Mágus2 #147758 üzenetére
Valóban.
Egy passatklubos bejegyzés zavart meg, mert oda A6-ot írtak, de gondolom elgépelték. Hivatalos wikipedia oldalon már az A4-et sorolják hozzá.
Egyébként miért van az, hogy a B5/5.5-ös Passat-ot akkorának érzem, mint a vele egykorú A6-ot, de az A4-et meg kisebbnek? Van mindegyikből a rokonságban, és határozottan ilyen érzést kelt mindenkiben.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BrukoMisike #147764 üzenetére
Nagyon megbízható a D5-ös, 5 hengeres motor és szerintem kényelemben az S80 (de már egy S60 is) a legjobbak között van. Egyetlen hibája van szerintem, mégpedig a hatalmas fordulókör, tehát városi hajhászásra nem túl jó opció.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #147792 üzenetére
Valamit valamiért. Ha nekem olyan autó kell, amiben van kettőstömegű, akkor nem sajnálom rá, pedig rohadtul nem látom értelmét benzinesben, ráadásul anyagilag is megviselne egy ilyen alkatrész csere, de ha egy majdnem 3 milliós Volvo lenne a hőn áhított vágyam, akkor az a néhány évente előforduló nagyobb beruházás nem hatna meg, főleg ha nem is lenne rá szükség, mert pont nem döglene be alattam... Azért nem 10k km-enként kell cserélni egy kéttömegűt...
Te se olyan autókat nézel, amiket gombokból fenn lehet tartani, de a kényelemre, luxusra áldozol. Ez így van rendjén.
Ha 300k-ért vennék egy csotrogányt, akkor már más a helyzet, de 3millió mellett már alapból fenntartanék 500k-t csak egy első, fullos szervizre.(#147795) kdavid94: Ez a pontos helyzet.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BrukoMisike #147798 üzenetére
Szerintem mindkettő azonosan megbízható, és szervizköltségben sincs olyan eget rengető különbség, viszont az S80 sokkal "nagyfiúsabb".
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Victoryus94 #147812 üzenetére
C Corsa, de ha ennyire fontos a kényelmes ülés, akkor kell nézni valamelyikez bontott, komolyabb üléseket, és probléma megoldva... Szerintem ezekhez elég olcsón lehet guberálni valamilyen értelmesebb ülőalkalmatosságot. Annó G Astra-hoz kerestem, és rengeteg lehetőség volt 20-30k között, főleg Recaro-k...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Napfénysüti #147851 üzenetére
Esetleg UFO Civic. 1.7-ért már kapni, bár a jó ártartásuk miatt inkább 2m felé kell nézelődni, viszont jó áron el tudod majd adni pár év múlva.
A Fóka 2-esből esetleg egy nagyon tip-top facelifteset éri meg ennyiért venni. Egyébként nagyon jó ár/érték arányú autó, pont múltkor olvastam róla, hogy 2013 óta nem esett a használt ára, mert akkora volt rá a kereslet Magyarországon, és hiány mutatkozott belőle, ennek következtében a nagyja külföldről behozott darab.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #147895 üzenetére
Túlbonyolítod. Nagyon egyszerű az oka a magas árazásnak. Ugyanaz az oks, mint most az ingatlanár emelkedésnek. A kereslet elképesztő ütemben nő, amivel a kínálat nem tudja felvenni a versenyt. A gazdasági válság éveihez képest most kb. dupla annyi autót és ingatlant vesznek az emberek. Majd megkeresem a használtautó eladásokról szóló, több éves eladási listát, de most telefonról írok...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #147903 üzenetére
Azt remélem tudod, hogy az új autók már minden kategóriában olyan komoly konstrukciók, hogy ha olcsóbban adnák, akkor deficites lenne az üzlet. Múltkor azt hiszem totalcaron volt egy cikk, hogy a gyártóknak mennyi profitjuk van átlagosan egy eladott autón. Még a prémium márkákon sincs egetrengető profit. Az autóipar ilyen szempontból elbújhat az Apple mögött.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tsebacsi #147907 üzenetére
"Észérvekkel próbáljunk hatni rá"
Drágám, ez az autó kövérít!
...
Nézzünk valami másfélét!!!44négy!(#147908) adalbert1: Külföldről pótolják bőven az akkori eladási hiányt, de így se győzik...
Szerintem a C-Max is kiváló járgány, nekem is nagyon tetszik. Tulajdonképpen egy családiasabb fóka, és a magasabb kasztni ellenére is nagyon jól vezethető, nem billeg, kiváló a futóműve.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz enginev3.0 #148181 üzenetére
"200ezer km alatt"
Az valószínűleg tekerve van, ráadásul lényegtelen, mert állapotot veszünk, nem km állást.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuckyL #148423 üzenetére
Nővéremnek volt Punto 2-es, ami hetente legalább kétszer volt szerelőnél, tehát nagyobb átkot el sem tudok képzelni nála. Viszont tisztában vagyok azzal is, hogy nem mindegyik darab olyan, mint az, és egy nagyon korrekt kisautó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz aero. #148447 üzenetére
Hát... izé... A C Vectra beltere tényleg elég "undi", de jóval masszívabb, biztonságosabb, modernebb és komolyabb benyomást kelt az egész járgány. Én nem tudnám egy lapon említeni őket, mondjuk a kombi és/vagy jól pakolhatóság megszállottja vagyok, ezért kicsit elfogult is, főleg ha meglátom a Vectra kapacitását előrehajtott hátsó ülésekkel, megindul a nyálelválasztásom...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz adalbert1 #148461 üzenetére
"Sikeresen találtam egy olyan kereskedést, ahol szinte az összes általam érdekesnek talált típusból van készleten (H Astra, Jazz, Focus II, Corolla/Auris, C-max), holnap szerintem elmegyek megnézegetni őket"
"az értékesítő alig akart kulcsot kihozni (kb. 6 autót néztem volna meg, 2-t hozott ki)"
"persze az ő szempontját is megértem, de azért nem esett jól"
Tanulság:
1. Nem lesz fenékig tejfel egyetlen kereskedés sem, sőt...
2. Vagy pofátlan leszel, és addig próbálkozol, míg sikerül rendesen gyakorolni a vásárlói jogaidat, vagy úgy jársz mindenhol, mint tegnap.
3. Megunod, és elhozol THM nélkül valamelyik erre alkalmas kereskedésből egy új autót, "amibe először te finghatsz bele".Én a 2. pont első felét követném, de ha visszafogottabb típus vagy, akkor ez az opció nem fog működni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ß3NC33 #148528 üzenetére
Szia!
Ha már csak egy 1.4-es turbósra cserélnéd, akkor is nagy ugrás lenne teljesítményben. Nem muszáj egyből GTI-t venni, de persze nem lebeszélni akarlak róla, viszont a majdnem másfél tonnás J Astra-hoz az 1.6 szívó borzasztó kevés.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz gzbotii #148555 üzenetére
Én elég sokat utaztam egy B Corsa-ban, Punto 2 pedig volt a családban. Abszolút más ligának éreztem a kettőt, sokkal jobb a Fiat. Kényelmesebb, halkabb, pörgősebb, szebb kívül-belül, meg ugye modernebb is (nem is tudom, talán ~6 évvel újabb konstrukció...).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Integrale #148733 üzenetére
Csak kíváncsiságból rákerestem hahu-n, hogy egyáltalán vannak-e ezek 600k-ig (A4-et tudtam, hogy lesz). Mazdából van 5 db, amiből kettőnél fel is van tüntetve, hogy hibája van, amik hasra ütve is legalább 300k-s problémák, de valószínűleg van ott még mit csinálni, szóval 1-1,5m alatt nem állna meg a történet. E46-ot nem is találtam.
Amúgy a Mazda 6 kétezres dízele tényleg rossz konstrukció, ismerősöm is megszívta vele. Tavalyelőtt vette 2m-ért (2007-es, közepesen felszerelt), de hiába locsolt rá 400k-t, még mindig valami csörömpölt a motortérben. Rozsdálni nem rozsdált, így 10 hónapig árulva el tudta nyomni 1.25m-ért.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #148990 üzenetére
A mi 1.2-es, 8 szelepes Punto 2-esünk úgy vitte a 150km/h-t, hogy érzésre még bőven volt benne tartalék. Nem tudom hogy csinálja a Fiat, de eddig amiben ültem, az mind 1,5-2x erősebbnek tűnt, mint amilyen valójában, és a fogyasztása is kb. Swift szinten van (a Punto 2-nek).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs