-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz szőröscica #49782 üzenetére
> Inkább arra, hogy mivel a kombi egy nagyobb légtérből áll, ezért kicsit "kongósabb".
Nem, a szelzaj az egyik lenyeges kulonbseg.
> Ha csak egyszer kell valamit pakolnod, ami nem fér be a szedán csomagtérajtaján, már megérte a kombi. Pl. egy tévét hazavinni.
Miert erne meg ennyitol? Akkor a teherauto a legjobb valasztas? Manapsag majdnem minden nagyobb muszaki cikket hazhozszallitanak. Ha evente egyszer kene egy nagyobb auto, akkor berelsz/kolcsonkersz/szallittatsz. Ez is egy megoldas. Es akkor a maradek 364 napon egy halkabb/neked jobban tetszo autoba szallhatsz be esetleg. Persze ez csak azokra vonatkozik, akinek a szedan jobban tetszik.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Na, turbocsere a C5-on. Apa kezdodik
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Ma vittem szervizbe, meg ott van, es garancialis, szoval semmibe nem fog. Meg nem jott vissza, csak most hagytak uzenetet a szervizbol, hogy ez van, es hogy holnap meg nem tudok ertemenni. 69900 km van most a kocsiban, a hiba(uzenet) talan egy ezressel ezelott jott ki. Valamilyen szinten biztos mukodik, mert 170-el gond nelkul lehetett jonni a palyan vele. Igazabol csak hegynek felfele nem volt elegendoen eros.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Integra #50110 üzenetére
Egyelore 100%-osan elegedett vagyok a vetellel. (Tenyleg, valami miatt sok mas autot is vezettem mostansag, amin gondolkoztam, es az a kenyelem/minoseg/szepseg, amit ez a C5 ad, egyszeruen nincs meg mashol, marmint ebben az arkategoriaban.) Szoval ha lehet, megtartom.
Egyebkent meg az se biztos, h komplett turbocsere, nem igazan beszelt angolul a szervizes.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Napfénysüti #50172 üzenetére
Egyebkent csak a szorakoztatas kedveert: azutan kaptam a hibauzenetet, amikor autopalyazas utan megalltam tankolni. (Nem hajtottam gyorsan.)
Ha ennyitol lehal a turbo, akkor az anyaghiba. Egyebkent ugyanez a motor van a 200 lovas Ford Mondeokban is, es nem tipikus a turbohiba, szoval remelhetoleg egyedi eset.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
-
nagyúr
válasz EQMontoya #50284 üzenetére
Ugye mint azt mar regebben eloadtam, az elmeletem szerint akkor kell termeket venni egy gyartol, amikor mar mindenki szerint szar, mert akkor raszorulnak a minosegellenorzesre. A C4-C5-DSx szeriarol is tok jo hirek vannak, a legujabb Peugeot 308-rol sem sok rossz velemeny van. A Ducati Monsterekkel is ez volt, a legszarabb motorok voltak sokaig, aztan amikor mar nagyon billegett a szeker, akkor azert rendbehoztak a minosegbiztositast.
Az, h a konkret autommal mi lesz a tapasztalat, az meg szinte tok lutri. Nincsenek akkora durva kulonbsegek autok kozott (statisztikakat elnezve): ha mondjuk valamilyen markanal az esetek 5%-aban fordul elo valami hiba, az mar oriasi problema, es akkor van 1:20 eselyed, hogy belenyulsz. Szoval flottamenedzserkent nem vennek franciat, de egy mintanal egesz mas a helyzet, igazabol a konkret auton (=szerencsen) mulik, hogy mennyit fogsz szopni vele. Ezert vettem garancialis autot.
Eqmontoya: ujonnan nem olcsobb, csak jobban esik az ara. Ujonnan nem vettem volna ilyen C5-ot, az biztos. Egyebkent meg a belter minosegerol nem allitom, hogy jobb, mint egy hasonlo kategorias A4-es, sot. En elsosorban az ulesekrol beszeltem.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz bitpork #50636 üzenetére
Lehet. De 99.9999%, hogy nem. Es ha ott dolgozott volna, az se jelent semmit, mert a mernok attol mernok, hogy mer. Azaz a donteseket tesztekre, meresekre, statisztikakra alapozza, legalabbis amennyire csak lehet. Ha egy numerikusan meglehetosen kevesbe modellezheto rendszerrol, mint pl. egy komplett auto van szo, akkor ott nem lehet igazan raerzeses alapon dolgozni.
Ha csinalok egy rendezoalgoritmust neked, akkor jo esellyel meg fogom tudni mondani meres nelkul is, hogy adott processzoron mennyi ido alatt fog vegezni (bar sokat kellene szamolnom hozza). Egy komolyabb szoftverrendszernel ez nem mukodik, mert tul sok az ismeretlen. Saccolni tudok, de finomhangolni nem lehet meresek es tesztek nelkul.while (!sleep) sheep++;
-
-
nagyúr
válasz EQMontoya #51018 üzenetére
Ugyanakkor nem ugyanannal a fordulatnal kell nezni a teljesitmenyt a ket motornal, mert ugye van valto is a vilagon. Az erdekes a 'hasznalhato fordulatszamtartomany', azaz pl. (hasrautesszeruen) a Honda a teljes tartomany 50%-an adja le a teljesitmenyekek legalabb az 50%-at, a TDI meg 70%-an. (Nem stimmelnek a szamok, nyilvan -- a lenyeg, hogy egy motor, ami 10000-ig forog, es linearisan no a teljesitmeny 0-10000-ig 0-100 loero kozott, az pontosan ugyanaz a motor, mint ami 2000-ig forog, es linearisan no a teljesitmenye 0-2000 kozott. Kiveve a zaj, persze. Emellett a nyomatek persze inverz modon valtozna.)
Tehat a lenti Honda-motorba berakhatunk (kepzeletben vagy gyakorlatban) egy felezo attetelt, igy ugyanugy 0-5000-ig fog forogni, mint a TDI, igy konnyebb osszehasonlitani. A nyomatekgorbe a kepzeletbeli felezett Hondankon duplaakkora lesz, nyilvan. Egybol lehet majd latni, hogy a TDI 1750 es 2500 kozott 320 Nm-t ad le, a Honda pedig kb. 240-et.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz szőröscica #51194 üzenetére
Remelem jol megnevelted azt a Passatost, o ettol jobb ember lesz, te meg jobban erzed magad, win-win.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
> aki az üzletben akart volna egy csomag édességet, erre az apja azt mondta neki hogy nem
Ooo, es ezt miert is baj? Nem tudom, hogy milyen anyagi helyzetben leszek, ha gyerekem lesz, de az edesseg az biztos, hogy nem a kocsival all kapcsolatban. Egeszen valoszinu, hogy az altalad latott apuka sem a ketszaz forintot szerette volna megsporolni, amikor nem vett a lanyanak edesseget. Mar maga a feltetelezes is rohejesnek hangzik, hogy ezen 'spuroskodott' volna a ficko. Na mindegy.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Elfelejtettem kozolni a Citroen-hireket.
Szoval mondtam, miutan megvettem, hogy nem megy rosszul, de jol se; azert erzodik az, hogy egy 1.7 tonnas kocsirol van szo.
Revidealom az allaspontomat: kurvajol megy - azert jol jon, hogy mar mukodik a turbo
(Fizetnem nem kellett semmit, elnezest kertek, es ennyi.)
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz hobizoli #52365 üzenetére
Szinte biztos, hogy igazad van: 0-90-ig ment eddig is rendesen, de 120-130 korul volt egy 'lyuk', ami egyebkent egyszer egy par percre megszunt (akkor toltam el hirtelen kozel 200-ig, meg voltam lepodve), aztan megint visszajott.
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
245/40R19 98Y gumik csereje: gondoljatok egy naaagy szamra, es szorozzatok meg kettovel.
(Lassan aktualis, eleve kopottak voltak, amikor vettem, es mar sokezer km belement az autoba..)
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz Dr.Zoo #53477 üzenetére
Multkor az A8-ason befekezett a sor, en siman megalltam (sot, kicsit meg engedtem is a feken, hogy a mogottem levo ne erkezzen a seggembe). A mogottem jovo megallt. Ezek utan hangos csuszast hallok, nezegetek, hogy mi van, visszapillantoban latom a fustot... valami koszlott Datsun felig oldalvast csuszott a mogottem levo auto fele, mar vartam a csattanast (meg a masodikat, amikor nekem loki a koztunk levo autot). Aztan megallt.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Michelin Pilot Sport 3-al kapcsolatban valami ellenvetese van valakinek?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Biztos volt mar errol szo tobbszor, de en is teligumi-javaslatokat szeretnek kerni. A C5-re lesz, teli felnim egyelore nincs, de 17"-t tervezek venni, tehat ennek megfeleloen 225/55 R17 gumik kellenenek. 18"-os felnik csak akkor lesznek, ha valami extrem jo ajanlatot kapok, akkor ugye 245/45 R18.
Mivel jelenleg Michelin Pilot Sport 3-ak vannak fent, es nagyon elegedett vagyok veluk, igy Michelin Alpin-ra gondoltam (18" eseten Pilot Alpin-okra, a ketto kozott 40 euro van darabonkent, ha jol latom). Egyeb javaslat/ellenvetes?
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Koszi, esetleg ird meg az arat privatban - bar az elsodleges problema jelenleg a felni. Orulnek, ha eredeti Citroen felni lenne rajta (levegonyomas-szenzorral), es ilyet nem igazan lehet kapni a hivatalos markaszervizen kivul (vagy meg nem talaltam meg a megfelelo helyet). Viszont ha a markaszervizben veszek mindent, az eleg fajdalmasan erintene anyagilag, szoval meg meglatom.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
Kellene teli felniszett az automhoz (a Citroenhez). A nyari felniben van nyomaserzekelo - ha jol tudom, a fedelzeti szamitogep panikol, ha nincs nyomaserzekelo, ugye? 90 euro darabja, ezert szivom a fogam.
while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz AMD Power #65863 üzenetére
Fejloves, azonnal, az ut szelen. Aki motorosok seggeben megy autoval nagy sebessegnel, annak ez jar. Ha egy pillanatra nem tartja rendesen a gazt a motoros/felrevalt/stb, akkor felloki az autos, es egybol meghal.
Embereket olni meg valoszinuleg nem annyira vicces.while (!sleep) sheep++;
-
nagyúr
válasz MunezXBK #65865 üzenetére
Ez egy autopalya, nem zart terep barmi johet (az elotte levo autok kozul valaki fekez kicsit, van egy kavics az uton, kicsit elszamolja az ivet). Azt nem erted valoszinuleg, hogy ha ket auto osszekoccan, akar nagy sebessegnel is, azt meg lehet uszni. A motoros _egybol_ elesik, es ilyen sebessegnel biztosan meghal.
Tenyleg, ha nem nagymotoroztal, akkor valoszinuleg ezt nem erted... ha szerinted kozuton normalis _mas_ emberek eletevel ennyire kozvetlenul jatszani, akkor egy szerencsetlen hulye vagy. Remelem nem vagy az.
Akinek van penze egy R8-ra, az siman mehet palyara is (bar ismertem olyat, akinek volt ilyen kategorias autora, es sirankozott, hogy egy palyanap 1 millaba kerul, mert megeszi a gumikat, en meg rohogtem, hogy negyvenmillios auto mellett ennyire spurnak lenni minimum ciki).
[ Szerkesztve ]
while (!sleep) sheep++;
Új hozzászólás Aktív témák
- Musk átirányította a Teslának szánt AI-chipeket
- Politika
- BestBuy ruhás topik
- Tenisz topic
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Elden Ring
- Milyen autót vegyek?
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Vezetékes FEJhallgatók
- További aktív témák...
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen