-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
GIJoe
őstag
válasz kisza25 #185837 üzenetére
Szia, én Ibizzával is szemezek persze a csinosabb 2008as változattól, de alig találok
munkába járni kellene nekem is, akár 1 dízel is, mi a véleményed a minőséget illetően.
Igazából 206os méretű kisautót szeretnék, ez helykínálatilag hogyan áll, alig találok leírásokat meg jó áron persze, akár...Mondjuk az idő nekem dolgozik, nem sos 1-2 hónap...
-
nagyúr
-
nagyúr
-
nagyúr
-
szabonagyur
félisten
válasz kisza25 #185882 üzenetére
Nem ez volt a kérdés, mivel J Astrat sem kapsz ennyiért és a kolléga arra írta, hogy nem venne a válság környékéről.
De amúgy ha 1.4 fapad Golf V azon kívül hogy fapad a válság miatt egy rossz autó??? Én csak ezt a részét nem értem továbbra sem, hogy a válság miatt miért lenne rossz egy autó.
-
szabonagyur
félisten
válasz kisza25 #185886 üzenetére
Mindegy nem érted a dolgot, teljesen másról beszélsz.
a válság miatt a legtöbb autó ebben az időszakban gyengébben felszerelt,
Ezt mire alapozod? Vannak hozzá konkrét számaid vagy csak úgy mint egy sokak által bólogatott igazságot hoztad be?
Akinek csak alapra van pénze/igénye az mai nappal is egy gyengén felszereltet vesz (kérdés kinek mi a gyengén felszerelt), emlékeim szerint se a Tipo se a Seat nem a jéghegy csúcsa hiába bőven válság utáni mindkettő, ergo bármikor találni gyengébben felszereltet vagy simán van ilyen igény is.
[ Szerkesztve ]
-
Doki16
addikt
válasz kisza25 #185926 üzenetére
Konkrét példány ami nekem van az végig vezetett összes számlája megvan. Ez eléggé jó így nekem
Sajnos a 20-30k km csereperiódus a flottakezelő miatt van. De van kis remény az alagút végén, mert gyakorlatilag ennyi km-t csak autópályán lehet beletenni. Úgy meg talán jobban viseli az olaj.Amúgy a linkelt példány még akár jó is lehet, de az egész hirdetés gány. Ha lenne egy jó autóm amit a hirdetés feltételez legalább lemosnám, nem egy bokorba beleparkolva fényképezni le. Ilyenkor mindig az van bennem ha egy legalább 5 perces mosásra nem képes valaki, meg normális hirdetésre akkor milyen lehet az autó karbantartása. Ingyen adja a HAHU a dokumentumkezelőt, de nem képesek vele élni.
Ami tény, hogy ennyiért simán vehető lenne a kocsi egy hibakód olvasás és átvizsgálás után. 90k egy dióhéj Barcsiknál.
A Tyrannosaurus Rex legközelebbi ma is élő rokona: a csirke.
-
CactuS
Arcképgyáros
válasz kisza25 #185931 üzenetére
Kb. így van, nálunk 30k alatt ritkán mennek autók (általában a különlegesebb darabok, amiket utána saját használatra megvesznek és a cég állja az értékcsökkenést), haszongépjárműveknél van köztes olajcserénk, mert azok a 40-50k-s periódusok már túl vannak a vicc kategórián. Enélkül is egyfolytában hullanak a Jumperek, Transitok. A tervezhető szervizek tervezhető költséget jelentenek, az a kisebbik gond, eleve úgy megy ki az árajánlat, hogy ezek benne vannak. A gond azzal van, amikor hullik az autó, pl: most a Transitoknál elreped az adblue tartály és nincs gyártás, nincs cseredarab. Áll heteket az autó, assistance buszt/áruszállítót kb. soha nem tud adni, ha tud, akkor is pár napra alapvetően. Na ez az igazi szívás, mert így ez az autó nem keres és helyette egy másikat is be kell fogni doglozni.
És jól tudod, az olajcsere is beleszámít, ezért is vannak így kitolva az intervallumok.
Have you ever noticed that anybody driving slower than you is an idiot, and anyone going faster than you is a maniac? George Carlin
-
zolee3000
tag
válasz kisza25 #186113 üzenetére
Talán nem is annyira "merül" állásában, inkább gyengül, rövidül az élettartama. Hamarabb adják meg magukat a cellák, ha majd újra aktív használatba kerül. Igazából ez volt a legnagyobb félelmem egy esettlegesen "túltárolt" hybriddel kapcsolatban, hogy megveszem, aztán az első évben megpusztul a teljes akksi vagy a nagyrésze, és cserélni kell, mert az komoly tétel.
-
prsq
tag
válasz kisza25 #186213 üzenetére
A PHEV kb. ott van árban mint egy elektromos. (Újan.)
Én hibridben - nem PHEV, az a véleményem, hogy ha a userre bízzuk a töltést, az csak árt az akkunak, az autó okosabb :-) - gondolkoztam sokáig, de aztán rájöttem, hogy rossz irányba megyek.
Nem lenne kihasználva a hibrid, sokat állna, az nem tesz jót az akkunak, illetve országúton, hosszú távokon nem is jön ki a hibridség előnye igazán. Városba meg túl nagy, nem praktikus, és félteném a sok parkolási analfabétától. (Yaris hibrid lehetne, csak elszállt az ára.)
Ezért most az a terv, hogy lenne egy utazós autó (benzin, semmi extra), és városba egy elektromos, az pont ideális szaladgálni rövid távon. (A kettő együtt nem lenne sokkal többe, mint egy közepes PHEV.)
De a jelenlegi trend, hogy minél nagyobb akkukat nyomnak a villanyautókba, nekem nagyon nem kedvez/tetszik.
Nagyobb akku= magasabb ár, hosszabb töltési idő, nehezebb autó=nagyobb fogyasztás. A hatótáv kevésbé érdekel, mert ahogy most számoltam, egy papíron kb. 200 km-es hatótávú villanyautó (valóságban vegyük a felét) egy hétre elég lenne egy töltéssel.Csak ilyen villanyautó nem igazán van. Az e-Up/skoda citigoe volt, azokat - nem véletlenül, ezek szerint más is gondolkozik hozzám hasonlóan - villámgyorsan elkapkodták. Amúgy meg a ion/miev/czero van, ami korához képest drága.
Így egyelőre várom az olcsó kis városi villanyautókat (Twingo, Dacia, olcsósított Honda e). Állítólag az új állami támogatás is ezekre lesz. (A soktízmilliós kamuhibrid PHEV-ekre egy forintot nem adtam volna eddig sem.)
-
prsq
tag
válasz kisza25 #186216 üzenetére
Akinek minőség meg presztízs, hát jó, de pont ezeknek nem járna az állami támogatás. Többszörannyi kis elektromos autó futkoshatna a városokban, ezzel kevésbé szennyezve a levegőt (meg a "zajt"), ha nem nagy luxus Mercikre meg BMW tankok PHEV változataira adták volna azt a pénzt, amit nem is nagyon töltögetnek, mert csak a zöld rendszám miatt vették, hogy ingyen parkolhassanak velük.
-
zolee3000
tag
válasz kisza25 #186213 üzenetére
Ezzel egyetértek. Valóban ez az a helyzet, amiben lehet értelme a PHEV-nek, de szerintem sem feltétlenül fogsz vele jobban kijönni anyagilag, mint egy sima benzinessel vagy dízellel. Ahogy írtad te is, Doki16 is: jelenleg luxus ill. elhivatottság kérdése. EV/HEV autót jellemzően nem az ár-érzékeny júzer vesz.
@prsq (#186214): Ezt én is így látom. Amíg nem tud ténylegesen 600-700 km-t elmenni egy töltéssel az EV, addig elég bele a max. 60 km-es hatótávot biztosító akksi. Aki egy autóval akar mindent megoldani, annak a 200-300 km-es hatótáv pont nem lesz elég, ha meg csak városban használja, akkor meg feleslegesen nagy. (Az extrém kevés használatot meg, hogy tudniillik, 2-3 hétig elég egy töltés, szerintem az akksi se szeretné.) Egy nagyobb EV jelenleg csak azoknak ideális, akik annyit mennek naponta (fix ingázás), hogy pont elég a hatótávja. De ez a felhasználók igen kis százaléka lehet. És akkor az átlagosnál hosszabb utakra még mindig kell nekik egy második autó.
@rbalint88 (#186215): Igen, úgy (külső keverékképzeses vagy kettős befecskendezéses benzinmotorral) már jó lehet a PHEV, de ugyanezt gondolom az öntöltő hybridekről is. Abból is csak a Toyota-féle HSD-nek látom értelmét, és olyat nem vennék, amiben ugyanaz a turbós, direkt befecskendezéses benzinmotor van, mint a nem elektrifikált változatokban. A PHEV RAV4 nagy sláger lehet.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz kisza25 #186223 üzenetére
Nem tudom, felétek hogy adták, németeknél ott az elektromos, illetve hibrid autók rendszámának a végén az E betű ( pl.: B - XY - 123 - E , ahol XY a város/ járás kódja). Na most amennyi Q7-et, meg X6-ot, vagy ML Mercit, vagy mittoménmilyen 2,5 tonnás luxusszuvot itt ilyen E végű rendszámmal látni, az kicsit vicces. Sok köze az üzemanyag-takarékossághoz, vagy károsanyagkibocsátás-csökkentéshez mindenesetre nemigen lehet. A 0-100 gyorsulásban persze gondolom azért besegít.
p
I talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
zolee3000
tag
válasz kisza25 #186223 üzenetére
De most még mintha az EV-s támgatás is fel lenne függesztve ideiglenesen. Mintha ilyesmit olvastam volna valahol.
peterkeT: Szerintem itt is dettó. (Visz. jobb környéken lakom, itt egymást érik a zöld rendszámos Mercik.) Ez a nagy lendületű elektrifikáció abszolút nem a Föld megmentéséről szól, hanem büntetések elkerüléséről (a CO2 flottaátlag javításáról) a gyártók részéről, felhasználói oldalról meg a kedvezményekről (pl. parkolás) - term. tisztelet a kivételnek.
[ Szerkesztve ]
-
parandroid
nagyúr
válasz kisza25 #186233 üzenetére
Engem is mindig kérdeznek, hogy miért nem repülök inkább 1000 km-re, milyen hülyeség már 10-12 órát vezetni. Csak ugye 4-en vagyunk, meg 2 kicsi kutya, plusz csomagok. Az induló reptér is 200 km tőlem, meg az érkezési reptér is, plusz ha bármi késik, akkor lesz az több is, mint 12 óra, és fizethetem itt a reptéri parkolót, ott meg az autóbérletet. Amennyibe egy út így kerülne, annyiból kb lehet venni egy 10+ éves eldobhatós passatot csak arra az egy alkalomra. Mondjuk abból a pénzből, amit évközben megspórolok az elektromos helyi közlekedéssel.
pI talked to that computer at great length and explained my view of the Universe to it and then... it commited suicide.
-
őstag
válasz kisza25 #186260 üzenetére
A Bravo jó konstrukció állítólag. A műhelypornóban szerepelt egy dízel példány + Totalcar benzines használtteszt.
Totalcar amúgy egy cikkben még össze is gyűjtötte ezen szegmens autóit tavaly nyáron.
Adott esetben 1.5 millió egy Volvo C30-ra is elég lehet, ami szintén egy különlegesebb autó. Ha számít a megjelenés is.
-
kisza25
félisten
válasz kisza25 #186747 üzenetére
De jó, hogy a link helyett egy arcocskát sikerült beraknom
[részletes teszt ami pont erről szól]
Amúgy az arcocskára nyomva is bejön a link[ Szerkesztve ]
Eladó Seat Leon FR multi kormány, szép állapotú (2013 utáni leonokba benzin/diesel jó)
-
alázógyík
őstag
válasz kisza25 #186810 üzenetére
A Mazda 3/6 fórumon olyan mennyiségű olajzabáló és rohadó autót lehet olvasni, látni, hogy az elképzelhetetlen.
Ettől függetlenül újonnan biztos jók. Valakinek.
Mi újonnan vettük, és nekünk is 200K körül elkezdett enni 4-5l olajat 1000km-en. Jaa, és azt hiszem 2x kellett kuplungot és 1x váltót cserélni. -
sutszi
veterán
válasz kisza25 #186810 üzenetére
Nekem is van rozsdám nem tagadom... de 15 évesen már nem kuriózum...
Csak azért érdemes helyén kezelni a dolgokat. 234K km felett nincs olajfogyasztásom és szépen gurul...kopó fogyó költéseim voltak... Most az, hogy szar az út, és eltörik a rugó...hát istenem....
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
-
sutszi
veterán
válasz kisza25 #186815 üzenetére
Szép...de 1db 2003-as Golfból én nem fogok általános mintát képezni a teljes 2003-as Golf állományra... Viszont az teljesen valid, hogy alánézés nélkül Mazdát venni...nettó hülyeség.
Ez az olajfogyás...ez nem márkaspecifikus...lásd Ecotec... Meg amúgy én megnézném, hogy milyen csereperiódus meg milyen bánásmód mellett alakult az ki...
[ Szerkesztve ]
Mondja, Mr. Babbage, ha rossz adatokat ad meg a gépnek, akkor is jó válasz fog kijönni belőle?" Képtelen vagyok felfogni azt az értelmi zavart, ami valakit egy ilyen kérdés feltevésére késztethet. - by Charles Babbage
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft
Város: Debrecen