-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
fentebb irja, hogy "nem a nemet triobol"
A steer by wire-t a Q50-nel egyebkent mindenhol fikazzak... Vajon tenyleg olyan szar, vagy csak a bimmer meg a jaghez kepest? Mert mondjuk szerintem a mercedeseknek legendasan erzeketlen fos a komranyzasa(2014+-hoz meg nem volt szerencsem) es vajon ahhoz kepest is szar?[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz szőröscica #151110 üzenetére
Nem kell oda diesel, csak egy csiga...
-
footy
addikt
válasz molnarpeter #151536 üzenetére
A 7g DSG-t hiaba csereltek ki, egy betegagy marad.
-
footy
addikt
válasz MPowerPH #151544 üzenetére
Most nezem, hogy a ZF 8HP az osszehasonlitasi alapod. Hat ez igy nehez ugy lesz, mert az a valto szerintem a jelenlegi legjobb a piacon es a DSG szerintem neked is rangatos lesz, az Aisin pedig lassu. Bar a ketto kozul en meg mindig inkabb az utobbit vennem.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz MPowerPH #151591 üzenetére
ezert nem nezek konszernes gepet, mert kikotes az automata valto, de a dsg miatt az osszes kiesik
Jah en is igy vagyok vele, pedig a B8 passat kovetkezonek eselyes lett volna. A vicces az hogy meg a hibridbe is dsg megy ott 3! kuplunggal.(#151592) Acheron
Azt azert erdemes megemliteni , hogy a tiptronic csak a nagy motorokhoz jart (3000+)evjarattol fuggoen pedig csak akkor ha quattro is volt melle. A multitronicrol jot meg nem hallottam. Nekem bejott mikor probaltam, de allitolag az egy igazi betegagy.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Primary92 #151844 üzenetére
Az Exeot en amugyis passzolnam, mert az egy B7-es A4, tehat egy generacioval le van maradva a kategoriatarsakhoz viszonyitva es ahhoz kepest pedig eleg draga.
Az octaviak nagyresze tipikus szethajtott teruleti kepviselo auto a passat pedig 90%-ban nemet import hulla, szoval nem lesz egyszeru egyikbol sem epkezlabat talalni.
Nem rossz autok, de a magyar piac erdekesen arazza a VW csoport autoit.
Szerelore visszaterve, en is pont a amiatt maradtam a VW-nel, de mar megbantam, szoval ez ne legyen szempont.(#151845) SzlobiG
A sprimonitor szerint akar igaz is lehet. bar szerintem ment egy 90-es etapot valami 0 forgalmu uton.
Ami viszont tenyleg erdekes hogy a frissitett modell automataval es 192 loval alig ker tobbet. -
footy
addikt
válasz SzlobiG #151850 üzenetére
Nekem volt 1. gen mazda 6-om. A sarvedoket 10 eves koraban csinaltattam meg, akkor kapott egy alvazvedelmet is. Nemreg lattam az autot es nem tunt fel hogy rugyezne valahol pedig mar 14 eves.
(#151851) Dare2Live
Ezt a rozsdat te mindig megemlited, nem tudom hany mazdad volt, de en kozel sem talaltam ennyire tragikusnak a helyzetet a sajat automnal, pedig en Ausztriaban vettem es itt is hasznaltam.
A cikkben szerintem arnyalja a kepet hogy az usa piacra nagyobbreszt a 3-as szedant veszik, ami joval gyengebb minosegu mint a hatchback. (A szedan mexikoban keszul a hatchback pedig japanban.) -
footy
addikt
válasz Primary92 #151853 üzenetére
Azért választottam VW konszern autót, mert minden sarkon halmokban állnak az alkatrészek,
Nekem ezzel az allitassal ket bajom van:
1. A bardiban vagy unixban raktaron alig van valami tokmindegy milyen tipusrol van szo, masik reszrol viszont berendelnek neked gyakorlatilag barmit masnapra vagy aznap delutanra.
2. A bontott alkatreszbol valoban tobb van a konszern tipusaihoz, de az meg szerencsejatek, vagy mukodik vagy nem (ha vissza is cserlik buktad az idot mert tobbet all a szerelonel az auto es mivel o dolgozott vele, neked ot attol meg ki kell fizetni.)sokan értenek hozzá. Az újabbakra ez mennyire igaz?
Tele van wannabe szerelokkel az orszag, akik azt mondjak hogy ertenek hozza. Jo szerelobol keves van, azok pedig elboldogulnak mas tipusokkal is. Egyebkent foleg egy ujabb dizelnel ugyis valami specialista is fog kelleni a szerelon kivul. Ha befecskendezoket kell merni, vagy magas nyomasu pumpat felujitani, akkor azt a szerelo haver nem fogja tudni megcsinalni, barmilyen tipusrol is legyen szo.(#151855) wwhy
Az Astra sokkal komolyabb autonak erzodik, en azt vennem.[ Szerkesztve ]
-
-
footy
addikt
válasz travis84 #152025 üzenetére
A tablazatban szereplok helyett inkabb egy 1.4Tjet bravo (arban pedig 1,5-tol mar lehet jokat talalni). Nagyobb a csomagtartoja, olcso hozza az alkatresz es megy is. A Jazz sem rossz valasztas, de autopalyara az nem valo. Az 1.4 siman birja a palyazast, de a zajszigetelese gyenge igy faraszto vele utazni. (A Ceed is uvolt palyan a FL utan mar jobb lett a zajszigetelese. A Honda 1.8-cal sem egy tuzijatek, 1.4-gyel konkretan forgalmi akadaly es melle meg zajos is palyan)
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Atomgeszi #152087 üzenetére
A fentiek kozul en egyiket sem vennem meg.
Inkabb ezeket neznem:
FL(2010-) Kia (Pro)Ceed 1.6 CRDI kezivel mert az automataja oldschool
Fiat Bravo 1.4T-TJet/1.6Jtd
Lancia Delta 1.4T-TJet/1.6JtdAusztriaban meg nem lesznek annyira nagy szigoritasok mint nemetorszagban, kulonben az autopark 70%-at el kellene takaritani...
A 6. fokozathoz ne ragaszkodj, mert az semmit nem mond el a vegattetelrol. (VW-nel az 5-os BMT valto hosszabb mint a 6 fokozatu sima)
A Versichern24.at-n mindenkeppen kalkulaljon egy biztositast, hogy legyen viszonyitasi alapja.
Valoszinuleg nem akar majd 2.0tfsi-t (azt egyebkent se akarjon) -
footy
addikt
válasz Atomgeszi #152091 üzenetére
Miert ragaszkodik a VAG-hoz? Presztizs kerdes? A Bravo semmivel nem rosszabb auto mint egy Golf5.
Sot en inkabb vennek 1.4Tjetet mint TSI-t.
2004-tol 2010-ig nehez VAG-tol ajanlani. Persze a TSI nem problemas annyira mint sok forumon olvasni, de a T-jettel meg tenyleg semmi problema nincsen... -
footy
addikt
válasz bitpork #152095 üzenetére
Nekem nem szamit, de lehet hogy o azt hiszi, hogy ha a Lancia Y szar volt akkor az osszes olasz az.
Gyanúzok azért, mert az osztrák szervizek elsősorban a német autókkal vannak barátságban, de ez csak egy tipp
Meg nalunk a 6e fos kisvarosban is van Fiat szerviz(#152096) AwfulTruth
+1 a Leon 1.6ra es a Stilo FL-re[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Atomgeszi #152110 üzenetére
Ahogy fentebb is irtam a FL-t kell keresni Kianal. 2010-2012-ig. Mas a lampa, kormany es hutoracs. (meg jopar apro dolog meg de ezek a legfeltunobbek.)
Bravonal az elso modellevet nem vennem, de 2009/2010-tol mar ajanlhato.
Tempomat:
Kianal egyszerubb ha eleve tempomatosat keresel(van belole eleg sok) mert olyan 500 euro az utolagos beepites es meg randan is nez ki.
A Bravonal elvileg csak a (alfa?)kart kell berakni esetleg egy vezeteket behuzni. 70-120euro kb. (bar ennek nem art pontosabban utananezni, mert evjaratonkent elteres lehet)(#152113) =WiNTeR=
Felforralja magat.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz z123456789 #152137 üzenetére
Japan vonalon maradva:
- Subaru Legacy
- Mazda 6Ha nem muszaj japannak lennie akkor
-S60
- Alfa159 -
footy
addikt
válasz bitpork #152116 üzenetére
Hegymenetben vagy araszolasnal, felforrosodik az olaj es mivel a mechatronika egyseg a valto hazaban van igy relative konnyen megeghet. Altalaban "csak" a nyomasszabalyzo szelep eg meg, de az esetek 90%-ban az egesz egyseget cserelik, csak otthoni barkacsoloknal lattam hogy a szelepet csereltek volna.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #152152 üzenetére
Ilyen szempontbol a 7G dsg a multitronicra hasonlit, mert az is egy szar volt. (legalabbis a megbizhatosagat tekintve)
Hagyomanyos automatanak(tiptronic) szvsz csak a user az ellensege. (ritka olajcsere+tipras)ui.: Par scenario amiert nem hallottal rola a kornyezetedben:
- mert egyben csereltek a valtot ill. mechtronika egyseget
- mert 6G DSG-t hasznalnak (dq250 nem dq200)
- Mo-n gyakorlatilag nincs hegy
- nem hasznaljak dugoban az autot
+1 a kozmikus sugarzas egyben tarja a valtotA DQ200-nal nem kell turni a netet hogy problemat talalj, ha csak rakeresel hogy "7G DSG" a google ontja magabol a forumokat, nem kell "problemen" vagy "anfalligkeit" vagy hasonlo szavakat melleirni.
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz Mágus2 #152166 üzenetére
A környezetemben van egy pár, az elején mindenki dícsérte hogy tök jó a fogyasztás meg dimanikus vele az autó aztán az egyiknek rángatni kezdett a másiknak pedig folyamatosan hibaüzeneteket dobott. Amikor pedig az enyém volt (csaló)szoftverfrissítésen kérdeztem a szerelőt, hogy ő mit gondol a 7G dsg-ről aztán mondta hogy ő magának soha nem venne. (és nem azért mert nem szereti az automatát)
Ezek nyilván mind elszigetelt esetek -
footy
addikt
válasz Atomgeszi #152245 üzenetére
Nem tudom hogy az 1.8-2.0 FSI-e, azoknal elofordulhat kokszosodas. Viszont nem csak emiatt hanem mert a fenti turbok dinamikusabbnak erzodnek es alacsonyabb fogyasztast kinalnak, maradnek mellettuk.
A Bravo tempomattal kapcsolatban:
Fiat Bravo magyar forum
Fiat Bravo nemet forum -
footy
addikt
válasz Harlond #152341 üzenetére
A fenti kettot nem nagyon imserem, viszon egy ilyen Sportage-et bevallanek.
Automata vs Kezi:
Ha a bolygomuves automataban cserelve van az olaj, akkor nagyon sokaig elmegy. A kezinel van kettostomegu es kuplung, ezeknek az arabol egy kis/kozepes automatafelujitas lehet csinalni. Szoval en automatat vennek. -
footy
addikt
válasz Atomgeszi #152395 üzenetére
Ne csak a Willhaben-t nezzetek, a Gebrauchtwagen-en ertelmesebb hirdetesek vannak.
Itt tempomattal 2 van[ (az egyik becsben), de ha kiveszed a tempomatot mar 12-re bovul.
Nem vennek magyarorszagrol autot ha nem muszaj, szarabb a kinalat is es a papirozas nyugjet is felesleges bevallalni.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz BigBlackDog #153397 üzenetére
Insignia (5ajtos) 1.4T/1.6T ? Akar automataval(bar az csak a 2.0T es ujabb 1.6T-hez jar) is...
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Chereiose #153435 üzenetére
Miert kellene cserelni? Ne dolj be ezeknek a totalcaros riogatasoknak. Nem kell 100ezrenkent turbot cserelni.
Ha nem taposod hidegen es 10ezrenkent lecsereled az olajat nagyon sokaig elmegy.
Az en golfomban most van 240ezer az elozo tulaj 25-30ezres csereperiodusokkal hasznalta en lementem 20 ezer kore. A turbo meg eredeti.
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Háztartási gépek
- Apple Watch Sport - ez is csak egy okosóra
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Parfüm topik
- iPhone topik
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Óvodások homokozója
- Ezeket a telefonokat mutatják be az idei nyár folyamán
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Arlo Smarthub VMB4540 Féláron!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- noblechairs Hero fekete/piros gamer szék eladó
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen