-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz bitpork #153796 üzenetére
Nemsokara nem is nagyon fogsz tudni mast venni.
Az egyik baratom nemreg(5 honapja?) vett autot. Vasarlas elott vacilalt hogy szivot vagy turbos vegyen.
Rabeszeltem a turbosra es azota is halas. Kevesebbet fogyaszt 1.0 Focus mint az 1.4-es Ibizaja(2003?) es oriasi elorelepes minden(komfort, biztonsag, stb) teren.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Napfénysüti #153818 üzenetére
Nem kell sokat hajtani, a 2.0PD egy fos motor.
Volkswagen 2.0 PD TDI (Piezo-PD) (Itt nem soroljak fel az osszes hibajat)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz diegho #153997 üzenetére
Attol fugg milyen szempontbol. Megbizhato konstrukcio, lancos(nem VW/BMW fele hanem rendes) vezerlessel.
Jo a fogyasztas es dinamika is. Viszont autopalyan kisse zajos.#153999) bara17
Felszereltsegbeli kulonbsegrol nem tudok, de a futomu az kenyelmesebb lett. (Elotte elegge pattogos volt) -
footy
addikt
válasz TayRol #154091 üzenetére
Ha nem akarsz dieselt, akkor nezz meg egy Nissan Pulsart. 1.2T-t. Sokkal csendesebb mint a fenti ket auto.
(#154104) TayRol
még egy kérdés: automata autót is nézegetek (illetve ha nem új lesz akkor talán bele is fér a keretbe ). nagyjából minden gyártónál hasonló kiadásra lehet számítani karbantartás terén, vagy van olyan, amitől baromira tartsam távol magam (esetleg épp hogy ajánlott)?
A duplakuplungosokkal szokott gond lenni foleg a VW 7 sebessegesevel. A hagyomanyos wandleres automatakat nyugodtan lehet venni, ha 60-80 ezrenkent ledobod az olajat, akkor orok elet. -
footy
addikt
válasz TayRol #154115 üzenetére
Az octavia kombi is teljesen jo, nekem mondjuk a bele nem jon be (zongoralakk) meg az eleje sem. Az ulese is kerdeses, a FL elottit probaultem, de hosszabb tavon nem talaltam kenyelmesnek. Amugy ez a TSI mar teljesen jo nem kell tole felni. Viszont en inkabb az elobbiek miatt egy Leon ST-t neznek meg.
-
footy
addikt
-
footy
addikt
válasz xtevo #154175 üzenetére
Ha benzines kell akkor Bravo 1.4 Tjet. Nem kombi ugyan, de a kategóriához mértek nagy a csomagtartója.
Esetleg egy Avensis 1.8/2.0 vagy Astra H 1.6/1.8Viszont évi 20k-nál érdemes lehet elgondolkozni dízelen. Alacsony költségű a Kia Ceed 1.6 ill a testvérmodell Hyundai I30 is.
Vagy ami kicsit költségesebb de még mindig elég gazdaságosan üzemeltethető az Astra H 1.7 esetleg egy Seat Altea 1.9PD (bár a PD-nek borzasztó hangja van szerintem de van akit nem zavar) -
footy
addikt
válasz Predator2 #154201 üzenetére
Az autó jó, a kategória egyik legjobbja. A motor elvileg már az átdolgozott változat, ahol nem volt gond az olajzással. (bár ennek azért nem árt utánanézni)
Az ESG váltó viszont gagyi, nem igazi automata. Kettőstömegű is és részecskeszerű is van az autóban. Ezek viszont ne legyenek döntőek a vásárlásnál, mert gyakorlatilag minden hasonló évjáratú autóban benne vannak. -
footy
addikt
válasz TayRol #154295 üzenetére
A wandleressel a valtas finomabb.Fokent az elindulas a kellemesebb vele, mert a folyadek viszi at az energiat ezert van egyfajta kuszas.
Persze lehet a wandlerest ugy programozni, hogy hatbaqrjon, de az csak a sport programos/sportos hangolasu autoknal jellemzo.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Ha rendben van az auto es tovabbra is megfelel az igenyeknek akkor nem szabad valtani. 2 ok:
1. A hasznaltauto vasarlas mindig rizikoval jar.
2. Az auto (nagyon keves kiveteltol eltekintve) rossz befektetes.A fenti 2 modellben csak az a kozos, hogy mindketto Ford.
Van rengeteg alternativa mindkettore, csak el kell donteni, hogy SUV/egyteru ill. kezi vagy automata kell.
A Ford durashift-je egyebkent nem a megbizhatosagarol hires. -
footy
addikt
Mondjuk a franciak nagyon szepek ebben a kategoriaban, de franciak...vagy kar tartani a berogzulestol (marmint hogy a jo auto vagy japan vagy nemet) uj auto eseteben?
Nem tudom kinek vannak az ilyenek berogzulve, de azon nyomni kell egy resetet
Foleg ugy hogy alapbol a Renault es a Mazda is tobb garanciat kinal mint a VW. Egyebkent mindegyiknel kiterjesztheto.(mar ha parazol) -
footy
addikt
ma már a VW-ket sem az örökkévalóságnak gyártják
Nyugi, nem is gyartottak oket soha az orokkevalosagnak. Regebben a gyartok nehezebben tudtak megbecsulni az egyes alkatereszek elettartamat es nem volt ennyi darabszam meg ilyen sulya a profitmaximalizalasnak,ezert nagyobb volt a "rahagyas".A Capture-t kihuznam a listarol, helyette felvennem a Nissan Pulsart es az Alfa Giuliettat.
-
footy
addikt
Tényleg igaz az újautó mazda 3-asokra is, hogy valszeg 2 év múlva tiszta rozsda lesz? De min. 4 év múlva?
Közel sem ennyire gáz a helyzet. Ha parázol, akkor viszont lehet csináltatni egy viaszos alvázvédelmet.
Valamint mi a helyzet a Mitsu ASX-esekkel? Japán és nyögve belefér a keretbe és széép.
Gagyi olcsó beltér, a mai turbosokhoz képest hallott motor.
Szerintem nem éri meg.Van már 4-5 ajánlásod, menj el próbáld ki őket. Gép elől nem lehet autót venni
(#154806) sasa134
Sztem vedd azt amibe beleülve a legjobban érzed magad.
+1A 7es Golfról kb azok akarnak lebeszélni akiknek nincs és sosem volt olyan autójuk. Tőlük jönnek a ''vedd a franciát'' ajánlások.
Én 5db VW csoportos autó után bármikor átülnék egy új Megánba. Az is biztos hogy a fapad Golf helyett a jól felszerelt Meganet venném.#regenmindenjobbvolt
Ez butaság, a mai autók sokkal jobbak mint a 10 évvel ezelőttiek. -
footy
addikt
válasz molnarpeter #154808 üzenetére
WACHS-Unterbodenschutz de van a Nigrinnek is
(#154810) psg5
Bármelyik gyártót is nézzük az alapváltozatok soha nem hozzák azt az érzést amit a közepesen vagy magasan extrázott modellek tudnak. A VW-nél ez hatványozottan érvényes. pl.: A legtöbb gyártó 1 max 2 féle ülést kínál az autóihoz, viszont a Golfnál van 4féle. A fapad(trendline) változatnak pedig sokkal gyengébb minőségű az ülése mint a comfortline-nak. (közép szint). A highlineban, pedig állítólag a zajcsillapítás is jobb picivel. (bár ez lehet hogy annak a függvénye, hogy a highline-hoz rendelhető a színezett biztonsági üveg)
A mazdnál (amennyire én tudom még mindig) csak egyfajta ülés van és annak lehet a bőrözött vagy a textil változatát kérni, viszont ez az ülés jó(gerinctámaszos), tehát csak emiatt nem kell megvenni a következő felszereltségi szintet.
Félre ne érts, a Golf egy tök jócélszerszámautó, de nem trendlineként.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
A Civic eleg draga es az eddigieknek az NVH mutatoja eleg gyenge volt, ezert es mert nekem az ufo civic oriasi csalodas volt lehuznam a listarol,de probald ki, mert lehet neked bejon.
(#154919) johnny82
Nekem csak a csiga a lenyeg, a hengereket nem szamolom naponta es a hasznaltban pedig semmit nem erezni belole, hogy 3v4 henger.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
Egyre erosebb a kenyszer, hogy elpasszoljam a Golfot, igy adodik a kerdes, hogy mit vegyek 10e euroig a kovetkezo 3-4 evre az alabbi feltetelekkel:
- 2.0 diesel
- max 180Le (min 130)
- min 2009-es evjarat
- max 150e km (skippeljuk a nem km-t hanem allapotot veszunk reszt, mert a valosagban a 250e folotti autok szinte eladhatatlanok itt ausztriaban es emiatt szivok most a golffal is)
- csendes
- megbizhato
- kombi
- automata valto jo lenne, de ezzel kapcsolatban hajlando vagyok kompumisszumot kotni. (DSG nem)Amit eddig kihuztam:
- Passat (B6 szar, B7-bol meg fapad van ennyiert)
- Insignia (bajos, foleg automataval)
- C5 (ebbol sincs igazan jo ennyiert, betegagy meg nem kell, nomeg a belseje sem annyira gyere be)
- Accord (draga, kicsi a valasztek belole es nem is nagyon tetszik)
- Superb (gagyi belul es a zajcsillapitasa gyenge, DSG)
- Avensis (ez is eleg gagyi,de lehet adnok neki meg1 eselyt, bar nincs automataval)
- 3er (kis csomagtarto, bajos dizelek)Az eddigi eselyesek (es ami ellenuk szol):
- Laguna (kemeny futomu es nem tul nagy csomagtarto)
- 508 (mind uvegtetos es gyanitom, hogy nem olcso a csere)
- V70 (gyer a valasztek)
- Mondeo (eleg puruttya meg Titaniumkent is es kemeny a futomu, csak 2010-ig van rendes automataval)Egyeb tipp?
[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Nordschleife #155998 üzenetére
Ja a mazdat is kiejtettem, csak elfelejtettem odairni. (Gyenge felszereltseg(Ausztriaban dragabbak), kemeny futomu es DPF problemak miatt meg mert a dizelhez nincs automata)
508
2 dolog miatt:
- beleolvastam a nemet 508 forumba es volt olyan akinek magatol megrepedt
- Aussztriaban nagyon draga az auto fenttartasa, a Caso pedig meg ratesz egy lapattal. Egy pelda (a legjobb bonusz besorolasom van):Peugeot 508SW 163LE
- Kotelezo biztositas + sulyado: 1000euro (/ev)
- Kotelezo biztositas + sulyado + Casco oresszel: 1250euro (/ev)
- Kotelezo biztositas + sulyado + Casco onresz nelkul: 1700euro (/ev)[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz bitpork #156001 üzenetére
(#156002) [vilike]
Az , villannnyal(#156003) alázógyík
Egy par honapja neztem egyet, de kicsit csalodas volt. A motor nem volt az a fickos, persze 1.7-tol nem lehet csodat varni (fentebb irtam hogy 2.0-t keresek), belter is eleg viseltesnek(zongoralakk karcos, ules kiulve) tunt.
Aztan talaltam angol hasznalttesztet es ott is ezeket irtak altalanosan, ugyhogy az is kiesett. (Nem egyedi eset) -
footy
addikt
válasz alázógyík #156006 üzenetére
Eddig az a befuto, csak a kemeny futomu ne lenne. Bar legfeljebb rarakok valami 15-os ballonos gumit aztan kesz
A masik hogy annal amit kiprobaltam eleg szar votl a zajcsillapitas, de mivel mindenhol azt irjak hogy csendes ezert valoszinu megnezek megegyet.
Most talaltam egy Mazda6-ot a kozelben lehet lecsekkolom azt is. Bar xenon es navi nem lenne rossz es ez mindketto ritka a 6osban.(#156007) bitpork
Mar gondolkoztam, de ebben az arkategoriaban nincs ertelmes, foleg nem automataval.
A mazda6 2.5 bejonne, de ahhoz duplazni kellene a raszant osszeget.
Mar kinomban neztem Astra J 1.4 turbot is. Viszont a beleseje nagyon nem gyere be. A gombtengera kozepkonzolon egy hanyas, konyoklo csak a legjobban felszerelt valtozatokban van amihez van elektromos kezifek is. A fogyasztasrol mar ne is beszeljunk.
Ausztriaban egyebkent meg annyira nem tiltjak a dieseleket (a nemreg megvalasztott kormany elvileg nem is fogja), viszont ha uj autoban gondolkoznek akkor valoszinuleg benzinest neznek.[ Szerkesztve ]
-
footy
addikt
válasz Lacy6 #156011 üzenetére
A Laguna 3 nem volt 4 controlos. 17-es teli gumik voltak rajta. Meglepoen ugyesen mozog a meretehez kepest. Ez a kombo meg igy eppen hataron belul van ami a kemenyseget illeti, viszont amiket nezegetek(jobb felszereltseggel GT-Initiale) azok 4Controlosak es mindegyiknel irjak hogy sportfutomu van es 18-as kerek. Az mar tuti tul kemeny nekem.
Az 508 lenne a befuto, mert az jobban is tetszik (allitolag a futomucve is jobb es a zajcsillapitasa is), de felek a panorama tetotol. -
footy
addikt
Mi a baj amúgy a DSG-vel? Az olajos nem szarik be állítólag Jobban szeretem a hagyomanyos automata kuszasat es hasznaltan kevesebb rizikot latok a wandleres konstrukcioban.
Én biztos egy mk2 FL octaviát vennék.
Akkor miert nem vettel mar egyet?
Mast en sem beszelek le rola, de nekem se kivul se belul nem tetszik az Octavia. A VW csoporttol amugy is szeretnek mar elszakadni igy az 5. auto utan.(#156015) sasa134
Ennyiért sztem csak francia lesz, esetleg 159A franciaval nincs bajom, kinottem mar a 3F-es szabalybol . Az Alfanak kicsi es szarul pakolhato a csomagtartoja es gyenge a zajszigetelese.
Az accordot nem probaltam, de a 2.0 szivobenzinnel nem hinnem hogy tul acelos a kombinacio.
(Nem versenyezni akarok vele, eleg a mostani 1.6tdi golf teljesitmenye is, de csiga nelkul itt a hegyek kozott halott az auto.) -
footy
addikt
válasz focvis #156030 üzenetére
Saab gyakorlatilag nincs. Volvobol se tul nagy a valasztek, de a V70 meg rajta van a listan.
A fő lakcíme az osztrák cím? (Hauptwohnsitz?)
Ha 6 hónapnál többet van kint az autó akkor át kell jelenteni, mert nagyon megzsanettozzák az embert.
Volt egy ismerős aki itt szervízbe vitte az (magyar rendszámos)autót a szervíz meg felnyomta és valami 4e euróba fájt a történet. A másik az elvi része is, hogyha már itt keresek, akkor itt fizetem az adót is.
Viszont mindig motoszkál a fejemben, hogyha pl. anyám nevére van bejelentve az autó én pedig csak használom, akkor elvileg nem vagyok büntethető.
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Konzolokról KULTURÁLT módon
- Óra topik
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Autós topik
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Intel Core i5-7640X / i7-7740X "Kaby Lake-X" és i9-7xxx "Skylake-X" (LGA2066)
- Milyen légkondit a lakásba?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen