-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Coyot #143947 üzenetére
Új octavia-val furikázhatsz mondjuk évi 4800 euróból, úgy, hogy soha nem a tiéd az autó. Elég nagy luxus. A magyar gazdaság növekszik, de ettől még messze vannak az átlag fizetések.
Ettől nálunk van jobb ajánlat. 3 éves lízing felár nélkül. 3x 5000 euró, meg 1x 500. És a harmadik év végén tiéd a vas. Évente 1x kell törleszteni. 5000 euró önerőből otthon az új autó. A magán operatív helyett érdemes egy évig spórolni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #143951 üzenetére
15500 euró egy közép felszeretségű 1.2tsi octavia. 81kw, normális közlekedésre egy családnak elég. Jól tartják az árukat, ha 5 évesen eladod, még szép pénzt adnak érte. Ilyen stílusban meg ne érdekeljen mennyire tartós. Pár euró a garancia hosszabbítás 4 évre.
Van 1.0 is, de már nem sokáig.
Rájöttek, hogy nem vezet eredményre a lökettérfogat csökkentése. A nagyobb motorok kevesebb károsanyagot bocsájtanak ki.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #144021 üzenetére
Egyébként Golf VI-hoz képest milyenek a kb. ugyanolyan korú Octaviak?
Nagyobbak.
+- azonos minőség, kicsit kevesebb hangszigetelés, de jobban átgondolt megoldások. Az első izzó cserénél megérted, főleg ha xenon van elől.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #144025 üzenetére
Azonos anyagokból van, ami puha a golfban a beltérben, az az octaviaban is ugyan abból van. A forma világ kicsit puritánabb a skodában, de ez egyéni ízlés kérdése. nekem mind1, kifelé nézek belőle.
Árban meg adott összegért több felszereltséget ad a skoda. Golfban a Higline nem ad annyit, mint skodánál a Laurin&Klement.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Tsebacsi #144027 üzenetére
Mondjuk sokat kér érte, ennyit nem ér...
13600 volt az enyém két éve, szintén 2012-es CFHC, capuccino metál, hátsó ülés fűtés, hosszú hatos váltó, radar, xenon, memóriás ülés,ami a tükör állást is megjegyzi az ülés pozícióhoz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Tsebacsi #144032 üzenetére
Az ez utáni viszont nincs olyan jó.
Ezekkel a motorokkal az új csak egyszerű hátsó futóművet kapott, míg a régebbinél nem volt teljesítmény limit a hátsó futómű szempontjából... az 1.4 szívó 55kw is csatolt lengőkaros volt, nem merev hidas, mint az újban...
A mondeo engem is érdekelt. Aztán megláttam mennyire nem tartja az árát, ennek a megbízhatlansága az oka. Egyébként a mondeo nem is az a műfaj baz+, nem egy lábmasszázs.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
BigBlackDog #144036 üzenetére
Inkább a 2.0 dízel.
Milyen nyálat? Nem most vettél insignia-t, vagy keverlek valakivel?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ettől újabbak is rohadnak, talán a dacia gyárból rendelik a lemezt mazdáék?
Kettő ilyen van itt a parkolón, mindkettőnek a hátsó kerékjárati íve meg van kapva.
Két hónapja javítottam egy pont ilyet, pont ez a motor volt benne, ez a szelep ment el benne.. Nem dobtam el magam ettől a motortól, ami a teljesítményt illeti . Többet vártam tőle.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Nem érdekelnek a számok, érzetre fonnyadt, bár az azonos teljesítményű motorral szerelt 8Gen Accordot megette lámpától lámpáig. Azon mértünk 155 lovat, szóval ez is jó lett a javítás után, csak nekem gyengus. szénné kell forgatni, ha akarsz tőle valamit, nekem ez nem jön be. Azokban a fordulatszám tartományokban, ahol én közlekedek, ez a motor használhatatlan.
A számok szerint az octaviam sokkal lassabb, emelkedőn meg kettesével előzöm ezeket, ha nem ül benn a család.
Qru 1500-2500 között 320Nm.
Ha a cseh szélkakas nem szabályozna le 5200-as fordulaton, megmutatnám én ennek azt a 8 másodpercet, hogy milyen különbség van 8s és 8s között, amikor egyszer annyi nyomaték van.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
9,2s a kormos kakas. De nekem kettőt kell váltani, neki csak egyet. Másképp húz a turbó, nem is akarom hasonlítani, mert elsírom magam, ha a szívóra gondolok, meg az itteni emelkedőkre. A másik meg a bőgjünk pályán 4000 fordulaton... na ettől falra tudnék mászni. A mostanit nem adnám 2 szívóért sem: 2800@180km/h.
tresh Szülőkhöz ha megyek 72km a legközelebbi kút, taposva a V8 be sem érne.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hiszem, ha megkerül, ahhoz nagyon jól kellene ismernie a terepet, az autót, és nekem is jó kedvemben kellene lennem, hogy elengedjem a gázt olyan helyen, ahol előzni lehet, ha nem teszem, kevés neki az út, rövidek az egyenesek, a kanyarok meg beláthatatlanok. Addig csak kullogjon.
Ne félj a turbótól.
Mik a kritériumok?
Qru Érik már a dash cam video a kedvenc emelkedőimről, csak hogy tudjátok, miről is van szó, mennyire keskeny az út, és hogy megfogja az autót 4.- ben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Atomgeszi #144271 üzenetére
Nem, az 1.6 Stilo jobb, a 76kw-os, azt még nem fojtja az euro norma. Már ha egyszer rendbe rakod a motorvezérlőt, és átrakod más helyre, emiatt azt nem meri ajánlani senki. A kezét, lábát eltörném annak, aki a motorvezérlőt a hengerfejre csavarozta. Én már forrasztottam a fateréban, és most megint kezdi a cirkuszt, pedig minden jól ment, amíg nem kellett a kábeleket levenni a termostat csere miatt.
Fater szereti... Kettesben megy 100-al.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Integrale #144282 üzenetére
A réginek a karaktere jobban bejön, és ezzel eis el lehet járni 7 literes átlaggal. Vezettem mindkettőt, engem a 76kw 1.6 megvett. Azon éreztem az olasz temperamentumot. az 1.4 már nem olyan fickós. Én is átraktam a faternak a motorvezérlőt, egy évig nem is volt vele gond, de most a -5 fokban le kellett venni, és visszatéve megint van loose connection. Hétvégén megforrasztom megint.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #144286 üzenetére
Felejtsd el a huliettát.
Hogy néz már ki...
A rendes alfa rendes alfa motorral van, az meg csak kettő volt számomra 2.5 V6 meg a 3.2V6 és nem a GM, azt húzza a fütykösre amerika.
Ez jó orrnehéz, de ez még igazi alfa. Sajnos kanyarban jobban túrja az orrát, mint egy 3.0V6 TDI.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez jó messze van a fullostól. Nekem az van.
Se navi, se bőr-alcantara, se elektromos memóriás ülések, se bluetooth, se rendes kerekek, se törhetetlen hang és hőszigetelő oldalsó ablakok. Ez social edition a fullhoz képest.
Az ára jó, és ez a motor megbízható, ha cr-tdi.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Tsebacsi #144431 üzenetére
A vízpumpa szokott ilyenkor behalni. 150 000km körül. Ilyenkor lassan tűnik a hűtőfolyadék. A vezérléssel ha kicserélik, sokáig jó lesz. A dsg ezekben jó. 140 vagy 170 lovas kétliterest vedd, az 1,6 gyengus. Ha cserélrék az olajat a váltóban az előírt intervallumon belül, akkor ninss baja. Ne rángasson indulásnál. Ha nem ránt váltáskor se, akkor nincs baja. A kettősrömegű kb 200 000km-ig jó, utána minden nap ajándék. Az egr a másik gyenge pont. A harmadik az olajpumpa, de az 250 000km-előtt nem szokott vacakolni. Át kelkl vizsgáltatni, ne legyen törött, meg tekert, mert a 2012- esekben inkább 200 000km körül vagy fölötte van. Ritka az eladó példány normális áron, ami nem szaladt ennyit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
hobizoli #144595 üzenetére
Mi a hülyeség? Hogy a benzines nem annyira érzékeny? Mert találtál egy típust, akkor már hülyeség. Minden alól van kivétel, szóval amit írtál, hülyeség.
Persze, hogy össze ér, senki nem állította, hogy nem, de ha picit meg is hajlana a hajtókar, nem biztos hogy a járásán vagy teljesítményén észre lehet venni. A szikra úgy is begyújtja benne a keveréket. Na most a dízelnél csak a kompresszió gyújt, az ha csökken, meg is bachatod.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
!Overdose! #144752 üzenetére
Mind, nem tudtad?
-
Mágus2
Közösségépítő
-
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tresh #145002 üzenetére
Octavia 1 Combi 74kw PD.
Nincs benne kettőstömgű sem, és alapból megfelelően mozgatja a bódét..
Ha erős kell, van belőle 96kw, Lugi motorjával (ASZ). Azt meg tudjuk, hogy lehet húzni szépen.
Csak akkor ajánlom, ha nem kell hátsó lábtér. Ha kellene, passat b5.5 AVF PD.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
focvis #145069 üzenetére
Igen, a lánc feszítő miatt csinálja, de a hangot nem a lánc adja, csak a nem megfeszített lánc megengedi, hogy összeérjen a motor.
Ez az 2-3mp már olyan, hogy nem halogatnám a cserét tovább, ez már cserés..régen.
Aki ilyen autót keres, ezt cseréltesse ki, számoljon vele, utána nyugodtan fogja használni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Jakab66[hun] #145473 üzenetére
Ha már akkor miért nem a 3.0 nézed? Legalább menjen is, ha már költeni kell rá.
A vezérlánc ha csörög, akkor drága, amúgy meg minden más el tud benne romlani, mint bármelyik CR-TDI-ben. Ha automata, nincs benne kettőstömegű.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Jakab66[hun] #145477 üzenetére
Vállalhatóan szar.