-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz AssAssynn #209207 üzenetére
Én úgy vettem észre, hogy a nagyon fontos termékek ára még mindig brutálisan emelkedik, de a többi elkezdett stagnálni. Tehát az élelmiszerek és a fűtés/szigeteléssel kapcsolatos dolgok még mindig elképesztően drágulnak, de pl. az autók, burkolatok, faanyag stb. ára kezd megállni, vagy megállt pár hete/hónapja.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz grizlisandor #209701 üzenetére
A Clio 3 vs Megane 3 összehasonlításból számomra érthetetlen, hogy miért a Clio jött ki győztesen, hiszen a Megane egy sokkal komolyabb autó. A felsoroltak között magasan a legtöbbet nyújtó járgány.
Az Auris szvsz. szintén korrekt, de szerintem az is szűkös lesz. A Bravo-hoz képest sokkal kellemesebb és jobb anyagokból építkezik a beltere.
Ha nagy hely kell elől, és közép-kategória, akkor Golf vagy Octavia…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz grizlisandor #209704 üzenetére
UFO kuvikot nézd meg, abban biztosan elférsz, és az 1.8-as motorral lehet haladni, ha használod a gázpedált.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz q13579 #209712 üzenetére
A kis futásteljesítmény megnyomhatja az árát, de aki Audit keres, az nem biztos, hogy ilyen mezítlábas verzióra rá akar nyúlni. Én bepróbálkoznék első körben 4M-val. Most magasan vannak az árak, ki kell használni. 4.2M-ért van jobb felszereltségű 117k km-rel.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz hramon94 #209743 üzenetére
Mivel felmentek az árak, ezért én elgondolkoznék egy patika állapotú, gyártás végéről származó C Vectra-n is. Az 1.8-as benzinessel nagyon megbízhatónak számít. A külső méretei nem elképesztően nagyok, de belül nagyobb minden akkori kategória társnál a Superben kívül.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz rbalint88 #209853 üzenetére
Kis bővítés, hogy tényleg tartós motorral válasszon:
Corolla E12 1.6 benzin, 1.4 dízel.
Avensis T25 2.0 benzin (1.8 csak a javított verzióval 2005 után), 2.0 dízel (2.2 dízel erősen kerülendő, főleg 2009 előtt)
Accord gen. 7 2.0 vagy 2.4 benzin, 2.2 dízel
Civic gen. 7 1.4 vagy 1.6 benzinmegprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Pitterix #210051 üzenetére
A C-Max nem rossz, de rohadós, és hiába egy kategória a B Zafirával, belül mégis jóval kisebb.
A Nissan egy népszerű divatautó volt annak idején, de amúgy nem is túl megbízhatóak, és belül kisebb még talán a Merivánál is.
B Zafirából egy 1.8-as benzinessel nehéz mellényúlni, ha szép állapotú és jól karbantartott.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #210108 üzenetére
Octavia-ban nagyrészt kényelmetlen ülések vannak, de amúgy minden stimmel. Hiába Golf méretosztály, belül simán hozza a Passat méreteit. 2.0CRTDI-vel kell venni. Az 1.6-os kb fél literrel kevesebbet eszik, de problémásabb is, és érezhetően nehezebben gurítja el a kasztnit.
A Mondeo értékállósága rosszabb, ezért nagy eséllyel jobbat kapsz belőle ugyanannyiért, mint az Octavia-ból. A futóműve ugyanolyan feszes, mint a VAG autóké ebben a kategóriában, de mégis sokkal kényelmesebb, ráadásul az ülések is jobbak bennük.
Az 508-ra is igaz ez az értékállóság dolog, de kényelemben és felszereltségben még jobbat kaphatsz a pénzedért.
Az Accord túl van árazva, szóval értelemszerűen a többivel nem tud versenyezni ár/értékben, ráadásul nem túl tágas, főleg a csomagtere nem.Nekem ezek közül a Mondeo lenne a befutó, de a VAG-ok kezelése és user friendly ergonómiája egyszer már elcsábított, és inkább Superb lett.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #210422 üzenetére
Az A4 utastérben semmivel sem nagyobb a Leonnál. A Passat már jelentősebb lábtérrel rendelkezik. De ha esetleg 5 emberes utazás, akkor valami nagy egyterű vagy amcsi SUV a megoldás, mert ebben az utazóautó kategóriában mindegyik borzasztóan keskeny a “méternyi” kárpitozás miatt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #210428 üzenetére
A Superb 3db 2 méteres, 47 kilós szupermodellnek tökéletes hátul, de 50kg felett inkább kétszemélyes. A Mondeo ugyanez, de abba 185 cm-es, 47 kilós csajok férnek csak el kényelmesen. Ezek a 10-15 éves vagy fiatalabb verdák borzasztó szűkek lettek (sajnos elől is). Most G Astra a szaladgálós autóm a Superb mellett, de ebbe is sokkal kényelmesebben huppanok bele, és nagyterpeszben tudok ülni a borzasztóan fapados ülésében. Előtte az mk2-es Almera ugyanez volt, de annak legalább f@sza volt a fotelje.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz mustang08 #210663 üzenetére
Azok nagyon rohadósak, de ha találtok egy jó állapotút, akkor alvázvédelemmel kell kezdeni, és nem jártok úgy, mint a Hiace-szel.
Egyébként 1.6-2.0-2.2 HDI/TDCI nagyon jó motorok, ha rendesen karbantartják őket.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz hege1989 #210970 üzenetére
Használtan biztosabb vétel egy ilyen Toyota hybrid (Swace=Corolla), de újonnan inkább valami autószerűbb talán jobb vétel.
Pl Octavia (Leon, Golf 8) 1.5 TSI csendesebb és belül sokkal tágasabb. Vagy egy 308/L Astra (ez a kettő is egyforma építőelemekből készül) is többet ad a pénzedért.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Paxker315 #211008 üzenetére
Én valami egészségügyi szakembert javaslok, nem IS300H-t.
Megpróbálom finoman kifejezni magam: Nagyon-nagyon abnormális a reakciód a zajokra, vagy legalábbis ezekre az enyhe, monoton hangokra.
Szvsz. egy idő után a Lexus is zavarni fog. Talán majd egyszer egy 200-300k £ körül kapható elektromos RR vagy Bentley megoldás lehet…megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #211517 üzenetére
Tuti, hogy a 2011-től gyártott stiftet venném erre a célra. Nincs ismert szériahibája, mint az elődjének, és a fogyasztása is jobb átlagosan 1-2 literrel.
Yiggdrasil: 2.0CRTDI-t tilos 1500-as fordulat alatt használni. 1-2-es fokozatban elkerülhetetlen, de felette nagyon egyszerű kivitelezni.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz andrás47 #211580 üzenetére
Szerintem nincs a követelményeknek megfelelő autó.
Legközelebb az Ignis 1.3DDIS áll a felsoroltakhoz, mert 4 méter alatt van, magas az üléspozíció és dízel. Viszont gyenge és nem is olyan megbízható, mint a szívó benzines kivitel.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz tibbike01 #211749 üzenetére
Az O3 is MQB platformos, mint az O4, de az O3 összességében megbízhatóbb és sok esetben jobb minőségűnek tartott autó. Azt viszont aláírom, hogy az O4 kívül-belül vagányabb, modernebb hatást kelt.
Btw. 2.0TSI L&K Superb-ből van választék 10M alatt. Én tuti arra mozdulnék rá a helyedben, ha már Arteon-t is nézegettél. A Superb belül nagyobb az Arteon-nál, de kívül egyforma a méretük, és az L&K felszereltség mellett egy új Style O3 finoman fogalmazva “kicsit” lejjebb van.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz AssAssynn #211812 üzenetére
Brutális pénzromlás + még annál is brutálisabb forint romlás + covid miatti gyártás leállások + covid miatti konténer szállítmányozás árrobbanás = teljesen korrekt piaci árak.
Tehát sajnos nem az autók vannak horror áron, hanem mi vagyunk csórók. A piac ezt diktálja, de máshol van kereslet, ne a magyar viszonylatból indulj ki.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz TrollBalint #211868 üzenetére
Benzinesnél az 1500-2000 jellemzően a kenguru üzemanyagot hozza magával. Dízelnél még oké, de egy benzinest illene 2000 felett használni. Egyébként nekem a 2.0 CRTDI CFFB motoros autóm is 2000-2500 között rendelkezik a legjobb hatásfokkal és fogyasztással, tehát tempomat 140km/h és autópálya.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz tibbike01 #212200 üzenetére
Mihez képest? Egy Zoe-hoz képest igen, de 6.2-es Escalade-hez képest hangyapiszok.
10M környékén az Arteon-nál többet nem sok minden tud adni. Esetleg egy L&K Superb még szóba jöhetne. Meg ugye a nagyobb, földszintes Lexus-ok, de azoknak kompromisszumos az infotainment rendszere.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Utóbbit aláírom. Hosszában nincs para, mert az 5 métert be szokták tartani (felfestésnél), és abban elfér, de széltében csak emberes helyre tudok állni a Superb-bel. A G Astra-ba már tigris bukfencbe tudok beugrani akkor, amikor a Superb-be élével is alig tudom behajtogatni magam.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tothgera30 #212356 üzenetére
Ma megnéztem egy Cosmo H Astra-t (1.8@140LE), egy Golf 6-ost meg sok más autót. G Astra-t meg nem kell bemutatni, mert nekem is van egy 1.4-esem, meg egy MK2-es, faceliftes Superb-em.
Nem tudom, hogy ez a H Astra mennyire megbízható, de beltéri anyagminőségben a Superb-et nyaldosta, és mindent vert a felsoroltak közül, a Golf 6-ot is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz rbalint88 #212371 üzenetére
Nem tudom, hogy a Highline-ban habosított műanyagok vannak-e, de ebben a Trendline-ban kopogós volt mindenhol. A H Astra-ban a Superb-emhez hasonló puhaságú habosított műanyagok voltak ott, ahol ez lényeges. De a bőrös borításokat nem veszem figyelembe, mivel az csak a magas felszereltség részét képezték.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
Az mennyire aggályos, hogy egy autókereskedés az 1.6M-s autónál csak 750k-t tud írni az adásvételire? Olaszországból szokták hozni a verdákat, és jóval kisebb összeg szerepel az onnan származó papírokon. Állítólag emiatt nem tudnak nagyobb összeget írni a szerződésre. Túl nagy lenne az adó vonzata.
Emiatt csak 750-et utalhatok, a többit kp-ban kéne fizetnem.btw. a környék legnívósabb használtautó kereskedéséről van szó. Nagy múltú, nagyon szép és drága verdáik vannak. Csak jókat hallok róluk mindig.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Köszi srácok! Én is így gondoltam.
Akkor marad a magánszemély keresés.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bigrob #212672 üzenetére
A J Astra biztos, hogy többet zabálna, mert kb 2 mázsával nehezebb a fókánál. Én MQB platformos 1.4TSI-re, vagy Toyota 1.2T-re vagy ugye az ilyenkor alapnak számító 1.8HSD-re szavazok. Ezek közül mindegyik 5l körüli értéket tud kihozni magából az általad vázolt ingázásnál. Persze csak akkor, ha “könnyű” a lábad.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
2020-ban vásárolt, és 2023-ban eladott járműnél is van SZJA kötelezettségem, ha drágábban adom el, mint amennyiért vettem?
Ingatlannál ezen már kétszer átestem, de ott csak 5 évig él az adókötelesség, és a 2. évtől csökken a mértéke.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #212876 üzenetére
Csak ha a tankolás is számít.
Nincs számlám semmiről. Mindent ismerőstől vettem hozzá. Az autó alkatrészbolt tulajával jóban vagyok, a szerelőmmel mondhatni haverok vagyunk, a gumisom is hasonló. Gondolom emiatt is kapom mindig a Republic sláger címét: "Neked könnyű lehet!".#212878 kisza25 : Azt a motorjához meg síeléshez kívánd neki. Főleg az utóbbihoz.
Btw. Te mit tudsz az SZJA-ról?[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖