-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
Az indexet nem tettem ki, de nem is kell kitennem.
A követési távolság meg megvan, de egyszerűen egy zöld lámpánál nem arra számít az ember, hogy benyomják a satut előtte, mikor tökéletesen belátható, hogy sehol semmi, lehetne menni, megy is az ember, hogy elérje a zöldet, és akkor befékeznek előtte... A múltkor egyébként mögöttem talán a 3. autó csattant is egy ilyen hülye miatt...
-
giigz
veterán
Mert álló helyzetben nem kell indexelni, majd csak akkor, ha elindulok. Ilyen alapon minden piros lámpánál mehetne mindenkinek az index, mert majd el akar kanyarodni.
Két sáv van, a belsőből lehet majd kanyarodni balra, tehát ha valaki egyenesen zöldnél megáll ott, akkor az csak azt jelentheti, hogy majd balra akar kanyarodni, semmi mást nem jelenthet. Viszont ha valaki a külsőben áll meg, akkor az azt jelenti, hogy nem tudja, hogy lehetne mennie, mert ott az a rohadt zöld nyíl.
Az is lehet, hogy én tudom rosszul, és ilyen helyzetben folyamatosan mennie kellene az indexnek? Teljesen logikátlan dolog lenne, de persze sosem lehet tudni. 10-ből 9 ember nem indexel ott a pirosnál folyamatosan, azért nem szoktam én sem, meg nem is látom értelmét, de ha kell mégis, akkor kell.
-
giigz
veterán
Értem urak, akkor ezek szerint jó lett volna indexelnem, persze soha senki nem indexel, és mégis tudja mindenki, hogy miért áll ott, mert ha ott áll, akkor balra akar kanyarodni. Ettől még a nőnek nem kellett volna dudálnia mint egy hülye, meg mutogatnia, mert ő nincs tisztában azzal, hogy én a balra kanyarodásra várok.
Ja és jó lenne valami szabályt találni erre, hogy kell-e indexelni ilyenkor.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Nyert a nő
Szóval majd máskor indexelni fogok ebben a helyzetben is, mert egyébként szinte mindig szoktam, csak itt annyira a logikám ellen van, és tényleg senki nem is rakja ki (mármint a helyiek, mert ugye mindenki tudja, hogy miért áll ott, aki ott áll), majd figyelni fogok.
Köszi mindenkinek!
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Mai sztori:
Megyek gyalog a járdán, látom jön egy nő kocsival az úton, furcsálltam is, hogy milyen gyorsan közelíti meg a kereszteződést, ahol a többieknek elsőbbsége van, neki meg elsőbbségadás táblája. Gondoltam magamban, hogy na ennek majd jó nagyot kell fékeznie, mert ugye beláthatatlan a kanyar, egyirányú, és fal van mindkét oldalt, tehát simán stoptáblásnak kellene lennie, mert csak akkor lehet megbizonyosodni, ha megáll, és elkezd csorogni... Na szóval jön a nő olyan 60-nal, és csont nélkül átmegy a kereszteződésen
Ha ott jön valaki, akkora csattanás lett volna, hogy az nem igaz... És a nő átmegy, mintha ott sem lenne a tábla, és mintha nem veszélyeztetné ezzel más életét... Mert ha ott jön valaki, akár egy biciklis, vagy bármi, akkor elüti/belemegy...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz kalapacsolok #55771 üzenetére
Pályán mennyivel akarsz menni?
Az év hány napján teszed meg azt a 130 km-t?
-
-
giigz
veterán
A holtankoljak.hu-val mi a franc van manapság? Régebben még kiírta rendesen az aktuális árakat, de manapság semmit nem tudok kideríteni onnan, mert kb. mindenre azt írja, hogy nem közölte, vagy hamarosan...
Hol lehetne megnézni neten a kutak árait, vagy már nincs ilyen?
-
giigz
veterán
Én a múltkor a Lukoilnál tankoltam, gondoltam kipróbálom, hát még bele sem raktam a kocsiba a pisztolyt, de már számolta
-
giigz
veterán
Nem tudja valaki véletlen, hogy a B oszloptól hátra milyen fóliát lehet felrakni? Teljesen mindegy milyet, vagy oda is kell valamilyen minősítő/igazoló lap?
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #56046 üzenetére
Köszi a válaszokat!
És ha nincs bizonylat?
A gyakorlatban ez lehet probléma? Tehát a rendőr fog érte szólni, vagy akár megbüntethet? Esetleg ez a műszaki vizsgán lenne gond? Én csak a B oszloptól akarom...
Laraxior: Neked van róla bizonylatod?
-
giigz
veterán
válasz !Overdose! #56070 üzenetére
-
giigz
veterán
válasz atti1848 #56079 üzenetére
A T-Jet az turbós. A különbség annyi, hogy kevesebbet fogyaszt, jobban megy, cserébe ha rosszat fogsz ki, akkor a turbóra el lehet tapsolni egy kis összeget, de ha ezt belekalkulálod, akkor a T-Jet nagyon jó választás, mert tényleg jól megy, lehet vele haladni rendesen
-
giigz
veterán
Nekem 60 literes a tank, és egy csávó a múltkor azt mondta nekem, hogy a levegőztető miatt +20 liter is bele tud menni, tehát 80 liter össz.
Ez mennyire valós?
-
-
giigz
veterán
Na ez üt.
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
Belinkelem már, az új izzókat tegnap beraktam
-
giigz
veterán
válasz bitpork #56698 üzenetére
Lehet te nem érzed szükségesnek, de az autó igen, könyörög a 3 lityit motorért. És nem fogyaszt többet! Persze az 5 literes már más, biztos többet is fogyaszt
Nyilván ha neked a 2.300 kg-hoz elég a 174 paci + millió Nm, akkor okés a dolog, de én ekkora tömeghez biztos a 3 litereset venném, az jobban boldogul vele. Én sokszor az ólródban is kevésnek éreztem a 2.5-öt, pedig az azért tudja kapkodni a lábát...
Persze itt (Touareg gyártás eleje-közepe) az igazat megvallva minden motor elavult, sokat fogyaszt, és gyenge. Az új 3.0 TDI 313 pacival, az már jobban fogyaszt, és van benne kraft
Szerk.: Most nézem, a 3.0-s még most is csak 239 vagy 245 lóval van, biztos a nyomatékra mennék rá, vagy csak egy turbós
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Na akkor vezetéstechnikázzunk egy kicsit
Városban mi a jó? 1500-2000-es fordulaton autózni, tehát 1500-tól gyorsítani, és 2000 körül váltani, vagy a fordulat ne menjen 2000 alá?
Én manapság azt csinálom, hogy nem engedem a fordulatot 2000 alá, és általában 3-4 ezernél váltok, az adott forgalmi viszonytól függően.
Nem tudom, hogy melyik lenne jobb az autónak, és melyik a fogyasztásnak.
Ha egy autó 5-ben 3000-nél fogyaszt 5,5 litert, akkor az 3.-ban 3000-nél mennyit fogyaszt kb.?
A következő kérdés pedig a világítással kapcsolatos, ti mennyire szoktátok állítani/állíttatni a fényszórót? Ha jól tudom, az az előírás, hogy min. 40 méter, és ne vakítsa el a szembejövőt. Ez a gyakorlatban mennyi? Tehát mekkora a legnagyobb távolság, amikor még nem vakítja a szembejövőt, és ugye a lehető legtávolabb lehet ellátni a tompítottal.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
"3.-ban 3 ezernél valamivel kevesebbet, mint 5.-ben"
Ebben biztos vagy? És akkor 5-ben 1500-as fordulatnál mennyit fogyaszthat?
Mert ha 3.-ban 3000-es fordulatnál kevesebbet fogyaszt, mint 5,5 liter, akkor ezután fel sem fogok váltani
Viszont én ezt valahogy elképzelhetetlennek tartom, de ugye nem is értek annyira hozzá...
Dluinet: Megane 1998 1.4 8v, 4 ajtós
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Akkor már csak egy kérdés maradt
Ha a kocsim 5.-ben 3000-nél 5,5 litert eszik, akkor mennyi lehet a fogyasztása 2000-nél ugyanebben a sebességben?
-
giigz
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Eladó teljesen új, bontatlan Nespresso Essenza mini piros színben
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest