-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
válasz Dare2Live #12867 üzenetére
Sajnálom ami történt, nyilván a Kadettes a hibás, 300 m-ről csak le tudott volna lassítani. Azt viszont nem értem, hogy barátnőd mit csinált addig, amíg az a kocsi 300 m távolságból odaért. Index a buszmegállóban, körülnéz, nem jön semmi, index balra, megfordul, és go visszafele. Mire vártatok?
-
giigz
veterán
10 oldal óta a baleset megy.
-
giigz
veterán
Ford Focus 1.6
2006 végi, most van benne kb. 100k km. A 100 LE-vel kényelmesen lehet vezetni, jól megy, viszont autópályán ordít. Nem vagyok már biztos benne, de 130-nál 4.000-et pörög. Műszakilag különösebben nem volt gond vele, egyszer romlott el a csomagtartó ajtó, a kábelek törtek meg, meg egyszer volt még valami kisebb probléma, de a motor, futómű, váltó, minden hibátlan. A belső mintha új lenne, nem kopott, nincsenek karcok. Persze nem olyan, mintha egy BMW-be ülnénk be, de jól bírják az anyagok.
A fogyasztás teljesen vegyesben, de azért mégis sok várossal 7.5 L, országúton 5 körül. Egy másik ismerősömnek pedig 10 L-es átlag is szokott lenni, tehát erősen lábfüggő, de talán ez a 7.5 még belefér, nem olyan rossz.
Ha az ember egy megkímélt, karbantartottak kifog, akkor nem lesz egy pénztemető, jó vétel lehet.
(#13355) MunezXBK: Az a min. 10 egy kicsit erős, mint írtam is, 7.5-tel is el lehet járni, ami nem egetrengető, ha azt nézzük, hogy egy 1.4-es is bekap 6.5 L-t.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Azt ugye tudjátok, hogy a MOL adja az üzemanyagot mindenkinek? Tehát, amikor OMV-nél tankolsz, az is MOL-os benzin, annyi különbség lehet, hogy az OMV ad hozzá valamit. A Lukoil is MOL-os benzint ad, szintúgy az Agip, stb.
-
giigz
veterán
-
giigz
veterán
Szerintem...
Ha tank érzés kell, akkor mondjuk egy Ford F 450, direkt nem F 650-et írtam, az már kamion kategória.
Ha pedig luxusautó, akkor nem hinném, hogy egy ezeréves S Merciről kellene beszélni, inkább egy Audi A6 Allroad Quattro 3.0 V6. Persze azóta már ez is 300 LE-re lett növelve.
Ha pedig benzines luxus, akkor egy kis BMW M5
-
giigz
veterán
válasz Louloudaki #13733 üzenetére
Ha a helyedben lennék, és sportos kocsit kellene vennem, akkor egy Peugeot 206-ot vennék. Méghozzá egy RC-t. Kinézetre szerintem elég sportos, viszont van hozzá alkatrész, és persze nem egy 20 éves papírautó.
Szerintem az általad említett új autó és a régi sportos autó között ez a tökéletes átmenet. Használhatod a mindennapokra, de ha durvulni akarsz, akkor az 1 tonnához 177 LE tökéletes erre.
Én tuti ilyet vennék, vagy valami 3-as BMW-t, de az meg népautó. Szóval:
-
giigz
veterán
válasz MunezXBK #13735 üzenetére
Lehet van egy családi autó, és ezt meg másodautónak használták. Mivel kereskedős, lehet vissza lett pörgetve, de ha még a dupláját vesszük, kb. 100k km-t, az sem annyira vészes. Persze attól függ minden, hogyan volt használva, amire egy komplett állapotfelmérés ajánlott.
-
giigz
veterán
válasz Anulu79 #13847 üzenetére
Focus-ról írtam pár sort.
-
giigz
veterán
válasz Anulu79 #13868 üzenetére
Nem. Sokallod a 8 litert? Mert akkor számolj egy tízessel, annyit is be tud kajálni. Jó esetben 7-7,5 literből eljársz vele, ami szerintem nem katasztrofális. Egy 1.4-es is megeszik 6 litert, városban meg 7-et is. Ez meg 7-10, nem annyira sok. Vagy megy bele gáz, vagy dízel, de ha meg nem jársz vele sokat, akkor így sem rossz.
-
giigz
veterán
Próbálj ki egy 1.6-os Focust, és nézd meg, mennyi benzin fogyott.
90-es tempónál fogyaszt kb. 5 litert, mint ezt írtam is. Mi a problémád? Városban 7-8 liter, de ha valaki jobban nyomja neki, klíma, dugók, stb. akkor 10 liter is lesz belőle.
"Tiszta jó ez a topik, amióta megjelentek itt az új arcok azóta elég szép meséket lehet olvasni."
Ezt remélem nem rám értetted, mert amit írtam, az úgy is van, ha pedig nem hiszed el, akkor az csak téged minősít, de mint írtam is, ki lehet próbálni, aztán írd meg az eredményt.
-
giigz
veterán
Ha jól tudom, az a papírautó Swift egy Peugeot 206 ára körül mozgott akkoriban, és nyilván a két kocsit nem lehet összehasonítani. Épeszű ember, ha volt rá pénze megvette a 206-ot (voltak páran), a többi meg vette a Swift-et, amire olyan hitelezés volt, hogy mindenki vehessen, az is Swift-tel járt, akinek semmi pénze nem volt. Aztán meg lett ami lett, nem mindegyik maradt a tulajnál 72 hónapon keresztül, vagy akár több.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Ez ugye relatív, mert egy emberélet lehet megér annyit, hogy a szar Pözsóban üljön, és ne abban a papírban. Én pl. be sem mernék ülni egy régi Swiftbe, vagyis csak városban. Egyszer mentem vele országúton, meg régebben, vagy 120-al, mostani eszemmel még most is félek tőle. Komoly.
(#13916) !Overdose!: A 206 sokkal kényelmesebb, tágasabb, biztonságosabb, és nem úgy néz ki mint egy szar Swift, ami manapság már 300k körül van, hanem modern formája van, nem szégyen kiszállni belőle, és még most is 1 M Ft egy jó belőle.
-
giigz
veterán
Na ezt magyarázza el nekem valaki!
Adott ez a baleset...
Suzuki Swift és Peugeot 206 frontális ütközése. Azt gondolná az ember, legalábbis én biztosan, hogy a Swift egy papírautó, nem véletlenül marad minden ütközésben alul, és halnak meg benne annyian. A 206-nak 4*-os töréstesztje van, és éles helyzetekben is jól szokott szolgálni. Ebben a helyzetben pedig teljesen szemből kapták el egymást, és szinte ugyanúgy tört a két autó.
Én azt gondolnám, hogy a 206 törik valamennyire, de az utascella nem sérül, míg a Suzukiban sérülne. Ezt magyarázza már el valaki nekem, most akkor a Swiftnek frontálisan ilyen jó lenne a biztonsága, vagy ez csak egy egyedi eset, és az alacsony sebességnek köszönhető? Gondolom mindketten be voltak kötve, és ez az eredmény: A Peugeot-t vezető székesfehérvári férfi súlyos, a Suzuki sofőrje könnyebb sérüléseket szenvedett.
-
giigz
veterán
(#13926) Szplöttyy: A Peugeot sokkal jobb anyagokból van összerakva, a Swift bűn rondán néz ki, a 206-nak pedig ma is kellemes formája van, nem egy elavult szar kocka. A Swift jobban megy? Talán megbízhatóbb, de a 206-nak sem szokott sok baja lenni, persze aki nem ért hozzá, annak alapból nem való autó, hogy aztán annyit tudjon mondani, a francia szar.
(#13927) 8th: Nem lesz igazam? Mivel kapcsolatban? A 206 szebb, jobb, biztonságosabb, kényelmesebb, jobb anyagokból van összerakva, nem egy szemét Swift, stb. stb. Már hogyne lenne igazam.
(#13928) Varoz: Most vagy hülyeséget beszélsz, vagy nem ültél mindkettőben.
(#13929) MunezXBK: Ez tetszett.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Megbízhatóságról annyit tudok, hogy egyikre sem kell költeni, nem az az elromlós típusok.
2003 utáni 1.4-es dízel 206-ot vezettem, meg egy 1.3-as Swift-et, tehát nem túl reális az összehasonítás, de nekem a 206 kényelmesebb volt, jobb érzés volt vezetni, nem tudom, egyszer ki kell próbálni egy benzines 206-ot, vagy venni pl. egy RC-t.
Viszont amikor a 206-ból kiszállok, akkor azt érzem, hogy aki ránéz úgy tartja, hogy milyen szép kocsi, míg amikor a Swift-ből szálltam ki, az az érzés volt, hogy bárki ránéz, csak annyit lát, hogy egy szar Swift-re telik... <- Ezt a bekezdést mindentől függetlenül írtam, csak egy hülyeség.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Szerintem meg kisautóba dízel, nagyautóba is. Ahova benzin kell, az már egy 3-as BWM, vagy M5, stb.
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest