-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #149124 üzenetére
Szia!
Én lehet megpróbálnék egy gombóc stiftet. Azzal lényegesen kevesebb probléma lenne, és az alkatrészek is sokkal olcsóbbak, a fogyasztásról meg már ne is beszéljünk...
Próbálj ki egyet.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #149138 üzenetére
Műanyag, de látszik rajta, hogy modernebb egy Golf 4-esnél. Szerintem jobb autó, csak ugye picike, főleg a csomagtartó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #149158 üzenetére
A Golf 4 szerintem hangosabb és kényelmetlenebb a gombóc stiftnél (nem az ülésekre gondolok!), és ez teljesen normális, mert ~7-8 év különbség van köztük. Értelemszerűen egy azonosan modern Golf vagy Swift közül már a Golf nyer minden tekintetben, de a kis gombóc szerintem kellemesebb jármű a Golf 4-esnél, feltéve ha nem nézzük a méretet.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz FrankMonzano #149161 üzenetére
A képen a 2. gombóc van már, ami jóval drágább az elsőnél.
Az 1.3-as gombóc kicsit fürgébben járkál a Golf 4-nél, mivel sokkal kisebb, könnyebb és motorerőben nincs nagy difi.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz lenko #149172 üzenetére
Hozzá tette FrankMonzano fórumtárs, csak vissza kell olvasni, 1.6 16V. Az 1.3 gombóc érzésre jobban megy, vezettem mindkettőt már, és csak 1 évvel volt fiatalabb a stift, de ugye a konstrukció kb. 7-8 évvel.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz lenko #149176 üzenetére
Én közvetlenül T25 Avensis kombi után vezettem gombócot és semmivel sem volt hangosabb a stift. Golf 4-et azt 2-3 hónappal régebben, és nem volt nagy hűha, még egy első gen. Jazz is sokkal halkabb. Autópályán viszont nem próbáltam őket, ott már jobb lehet a Golf 4.
Szerintem városban cirkálni a gombócnál nincs jobb az 1 milliós ársávban, még a Yaris sem, főleg hogy abba férfi sofőr nem ajánlott (kis cuki női beltér, középső cockpittel... fújj...).megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz #94529552 #149195 üzenetére
Nincs, és nem lenko-ra, ráadásul nem is rábeszélni akartam FrankMonzano fórumtársat, hanem csak ajánlottam neki, hogy próbálja ki. Én vezettem mindkét autót, és ismerem az általános problémákat, fenntartási költségeiket. Jobb választásnak tartom összességében a stiftet, ha városi szaladgálásról van szó, ennyi.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tamoo #149240 üzenetére
Kinek a pap...
Szvsz. egy prémium autónak max. pár éves koráig van presztízsértéke, vagy ha már eléri épségben az OT-s rendszámot. A kettő közötti intervallumban nagyon sok olyan ember veszi meg ezeket, akik csak jampizni akarnak, és emiatt elveszíti a presztízsértéket szegény járgány... tisztelet a kivételnek...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz AMD Power #149415 üzenetére
Ez a dolog akkor igaz, ha az ember kerete sokkal magasabb a lefingott autó áránál, és simán ki tudja fizetni a magas szervizköltséget, de sajnos inkább az a jellemző, hogy a kínálat aljáról azok vesznek autót, akiknek pont annyi pénze van, és utána hónapokig, évekig áll a háza előtt egy roncs.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #149490 üzenetére
Általában a Lexus-hoz húzósabbak az alkatrészárak. A Totalcar pl. megnézte a 10 évvel ezelőtti E90 320D-hez és IS220D-hez: a cikk alsó részében
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
Ha nem egy lerúgott fost veszel az E120-as Corollából, akkor egyértelműen az a legbízhatóbb a felsorolt járgányok közül, amire vélhetőleg a legkevesebbet kell majd költened. Egyébként ezt az ára is tükrözi, mivel átlagban magasabb áron fut, mint a többi...
Olajzabálás az 1.6-osnál nem tudom milyen mértékű, de pl. az 1.8-as verzió 2dl/1000km, és ez gyári adat, amit pl. az ismerősöm Avensis T25-öse tart is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Citroware #149726 üzenetére
Japánok, VW konszern (VW, Skoda, Seat), modernebb koreai típusok.
Leginkább a következő típusok: Corolla, Avensis, Civic, Jazz, Accord, Swift, Mazda 3, 6, Golf, Passat, Polo, Octavia, Fabia, Ceed...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz kovacsroli #149961 üzenetére
Ajánlott. Rozsdára kell figyelni, illetve a szívósor örvénylapátkáinak letörésére. Ha ezek orvosolva vannak, akkor max. a kéttömegűt kell párszázezrenként cserélni, és viszonylag kis fogyasztás mellett kimegy a világból. SCI motort kerülni kell!
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #150403 üzenetére
+1, ég és föld, főleg komfortérzetben.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz creedszl #150805 üzenetére
700-800-ból inkább egy jobb állapotú G Astra 1.4-es, 5ajtóst vennék. Városban óvatosan használva képes 8L alatti fogyasztásra, főleg "peremvidéken", araszolgatás nélkül. Ezt az autót olcsóbb fenntartani, mint az eddig említetteket, mivel mocskos sok van belőle, és majdnem Swifthez hasonló alkatrész árai vannak.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #150893 üzenetére
Szerintem a Note. Az biztos, hogy a 207-esnél sokkal nagyobb. Jazz nem játszhat? Kollégám most vett egy 2006-os 1.2-est 1.2M-ért, szinte teljesen patika. Én biztos, hogy valami hasonlóra mennék rá.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #150897 üzenetére
Ott nálad a vezető előtt is végigszaladó tárolórekesszel van a baj.
Ebben az esetben én a Note-ot mondanám. Még nem utaztam benne, de pakolhatóságban brutál jó a méreteihez képest, és ránézésre az üléseken is jól el lehet férni. Mindenképp próbálj ki egyet. A többi felsorolt biztosan kisebb belülről, sokkal.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz theuprising #151043 üzenetére
Ha csattanik' egy másik autóval, akkor a "végeredményben" meglátszik, mi a jó benne...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Jakab66[hun] #151356 üzenetére
Ennyiért elvileg van jó állapotú E46 M3, ami elég "megbízható" típus, már ha lehet ilyenről beszélni egy élményautónál, viszont nem árt, ha el is bírsz vele, nem gyerekjáték.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Sirandrish #151939 üzenetére
El lehet benne férni, azzal nincs gond, inkább a csomagtartó számít igazán kicsinek.
A fenntartása nagyon olcsó, jól is fogyaszt, ha nem tapossák ki a szemét, ráadásul jól is megy, mert könnyű.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ezekiell #152061 üzenetére
Szia!
Leírtad az előnyöket, hátrányokat, innentől azt kell eldöntened, hogy mi a fontosabb.
Vitara:
+olcsóbb
+magasabb-gagyibb anyagok
Ceed:
+kényelmesebb
+nagyobb csomagtér
+jobb minőségű beltér-drágább
Mindenképp próbáld ki őket, aztán a pro-kontra ismeretében döntsd el, melyik éri meg számodra jobban. Mi nem dönthetünk helyetted. Én pl. nem csípem a SUV-okat, és a normál személyautók közül legjobban pont a kombikat kedvelem, emiatt biztosan Ceed-et vennék, de valószínűleg van olyan ember is a topikban, aki a szöges ellentétem, tehát objektíven nem tudnánk dönteni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs