-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz Elektrosokk #165046 üzenetére
Ezzel tisztában vagyok, ezért írtam több alkalommal hogy esetlegesen rá kell költeni dolgot, de azt hiszem ezt a legtöbb ember itt ignorálja.
Csak megy ne vegyél dizelt demagóg szöveg.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Sziasztok 500 körül peugeot 307 dízelbe mi a vélemény? Melyik hdi az ajánlott?
Ugyan úgy 1. 4, 1.6? Esetleg 2.0? -
batai15
félisten
válasz molnarpeter #169207 üzenetére
De játszik ha az biztosabb vétel, de kizárólag tdi.
Lenne több a keret is, csak nem hosszú távra lesz,hanem max 2 év, csak kurva sokat költöttem az audira, és elegem lett.
Most jó lenne ha egy darabig nem az autóra kellene keresek.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #169209 üzenetére
Keress rá nyár végén le írtam hogy mi volt
Azota is azzal szívok, annak a hozadékával.
(olaj és víz fogyasztás, magas fogyasztás stb
) köszönöm elég volt. 1.4 m et vertem el erre a szarra.
Csak típusok érdekelnének amik nagyjából bele férnek a keretbe és mivel sokat megyek számít a fogyasztás. -
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169212 üzenetére
Igen nem volt vele különösebb gond, csak hát érzelmi alapon nagy oto otomata, költség mentes.
Yep. Azóta szopo roller. Pont azért néztem dízel pugot mert 2 hónap alatt üzem anyagon az át írás is meg térülne.
Persze 500 körül most nem nagyon. látok ami jó, ma meg néztem a környéken egyet lutri.
307 valahogy több van ilyen árban.
Az Audi megbízhatatlan és csak viszi a pénzt, kis pugogal akinek eladtam alig költött rá. Vissza sírom igen.
Azért akarok max 2 évre mert menni akarunk ki külföldre.
Audit 550be talán eltudnam adni, most ennyi a keret.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
az igazsághoz hozzá tartozik hogy havi 20k spórolnék 5 literes fogyasztással számolva egy 1.4hdivel az audival szemben...(1600/100km vs 2600/100km) Viszonylag hamar meg térülne a bukó az autón és az esetleges javítás.
És nálam a kombi hdi evett dinamukus közlekedéssel 4.5 körül 360 ezerrel a háta mögött. Ezért is ragaszkodnék jobban dízelhez.... plusz kb garantált 1000 km egy tankal.. illetőleg a szolgálatba járás egy hónapba kb 3000 forint lenne , szemben az audival ami most kb duplája( térítéssel számolva 9 ft /km)
Benzin esetén is tudnék olcsón tankolni de a távolság és magasabb fogyasztás miatt már nem lenne ilyen jó meg takarítás[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
[link]
Vélemény?
Felhivtam párat hát nem egyszerű, néztem is egyet kettőt.
Lehet el fogom engedni a témát, es inkább rá verem azt a 200at még erre a fos audira legalább tudom h mi a helyzet vele hátha nem ér meg lepetes.
Ti mit mondtok?
Most csak max 100k plusz dobok rá át írással mindnnel együtt és audi talán 550 ér.
Ha törik ha szakad fiatal kevesett futott autót akarok elment a kedvem egy életre az idősebb sokat futott kocsitol. Viszint pont ezért lehető legtöbb pénzt felre akarom rakni. Kell amúgy is másra is.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz 426os #169255 üzenetére
Igen ez is igaz. Illetőleg mint írtam 1500ft /100km vs 2500/100 km ami még lényeges.
Viszont ott van legroszabb eset hogy 600 körül találok autót, haza hozatal atiras első szerviz az plusz 150k, és mondjuk ha audi ér 500at az meg 250 k... És ott van hogy lehet gumizni kell ha nincs főleg ha nyári van, az télen elég necces.
Franc se tudja már...
Aza baj hogy ha nyáron nem szopatnak meg lenne 450k a zsebembe és ha ugyan így kérne egy két dolgot máshogy állnék hozzá.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Lehet fel dobom a megfelelő csoportba hogy így reálisan mit ér utána okosabb az ember.
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169315 üzenetére
Köszi. Múltkor itt is írtátok hogy a 2.0 hdi elég jó konstrukció.
Nem várok csodát amúgy, de motor ha jó bőrbe van akkor, és ha nincsenek még előjelei a porlasztó vagy szivattyú kopásnak, akkor nem egyik napról másikra hal meg.
A melett. 90 lovas hdi ahogy nézem fap,es kettős tömegű nélkül is van.
Kis piros valóban nem gyári felnivel van.
Viszont leírás alapján porlasztók voltak cserélve ami jó omen.
Kis szürke szintén tetszik. Km és kora miatt szimpatikus.
Nem várom el nyilván hogy ne kelljen költeni, de hátha kevesebb szopo roller lesz mint az Audi.
Az biztos hogy ha úgy van állapot felmérés lesz.
Ár, leírás méret, valamint 2 garnitúra gumi miatt a 406 a szimpatikus elsőre. KM ugyan sok, de a kis 1.4 hdimbe is ennél több volt, és egy db porlasztót kért csak, azóta is jár vele az új tulaj.Azt nem tudom h ha jó állapot csapjak le rá,es áruljam ki tudja meddig az audit, vagy várjam meg és akkor nezegessek.
Mondjuk holnap szerelő végre rá néz hogy mitől eszik 12 litert, stb.
Mondjuk erre is 200k rá kell költeni hogy olyan legyen amitől nem fosok meg nem akarom folyamat felgyujtani, 500at mondtak rá amúgy, szóval ha a javítást bele veszem cakk pakk 700 van autóra.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169318 üzenetére
Beszéltem a fickóval. Jókat mondott az autóról, megyek ma meg nézni.
Van pár ismerős kérdezek róluk ezt azt.
Audit meg hirdetem aztán meg látjuk.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169323 üzenetére
Így van. Egy főtengely szimering, többlet fogyasztás meg egy víz cső repedés amit meg kell most oldani. Plusz csapágy, motor tartó bak. Meg ki tudja még.
Olyan 100 150 kell rá. Plusz pár futómű alkatrész.
Meg néztem a pug 406ot.
Szépen jár a motor, nem remeg mint anno amikor egy porlasztó hibás volt az enyém.
Motor porszaraz, futómű, fék is rendben van. Minden működik, csak esztétikai hiba van.
Meg egy két helyen lakk hiba. Illetőleg egy belső kárpit lóg.
Persze szerelőnek is látni kellene de azt mondom jó kocsi.
Jól húzott olyan nagy kaszniban 90 pacival.gumik mind jók. Turbónak nincs hangja. Vezérlésbe van 12k. Olaj csereig meg 7 ezer km.Előttem voltak akik nézték 480ba nem adta oda nekik
Meg hirdetem az audit . Ha elmegy akkor legalább tudom melyik típust nézzem már. Gondolom nem csak ez az egyetlen pug lesz 406 500 körül.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169325 üzenetére
Csak hogy a főtengely szimering csere 50k magába.
Ott van a víz fogyasztás gondja ami remélem csak valami cső.
Ha váltó lent a szimering miatt, már ott van az ember vizpumpa vezérlés, ami megint vagy 30k plusz munka díj, lambda szonda légtömeg mérő hibát is dob, bár utóbbit csereltem nem lett jobb. Termosztát is kell sztem bele.
Plusz a többi.
Vezérlést nem néztem hogy őszinte legyek de mint mondtam szerelő meg fogja nézni ha úgy alakul.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169327 üzenetére
Sok vagy kevés?
Ja értem sok. És ez mind a nyári munka eredménye.
És nem mindegy hogy 1800 v 2600 100km
Ha 500ba elmenne az Audi 2 hónap alatt meg lenne az atiras költsége, annyit meg spórolna az ember ha meg gond van, akkor azt amit audira költene az ember meg ott lenne.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #169330 üzenetére
Igazából mint látod , ha nyáron nem teszik tönkre , akkor most nem itt tartana az ember.
Amik most vannak javarészt még mindíg annak az eredménye.
Nem futómű vagy hasonló dolgok.
Akkor ha úgy nézed nem sokat költött volna az ember az audira sem..
Bár ígyis meg kapott mindent eddig, klima futómű meg mindent, mert úgy voltam vele nem akarom hogy gyűljön .Utána meg sikerült fel ülni a szopó rollerre.Nem az a baj hogy kell költeni, hanem hogy mennyit, és miért.
Környezetembe mindenki azt mondja hogy menjen a kocsi , ne szopassam magam tovább.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Napfénysüti #169337 üzenetére
Az biztos hogy mennie kell mert alá gyujtok.
Viszont tényleg csak ha veszek autót magam fogom nézni,és ha tetszik szerelő ha ok, akkor veszem.
Onnatol csak magam tudom majd hibáztatni, mert eddig mindig másra hagyatkoztam.
Felraktam hirdetni, úgy vagyok vele ha viszik amikor viszik. Ha 3 hónap múlva akkor legalább azt mondom hogy na adok többet mint amiért elmegy, aztán hátha jobban sül el. -
batai15
félisten
[link]
Vélemény? Ugyan úgy 2.0hdi kettős tömegű és fap nélküli. -
batai15
félisten
válasz Luck Dragon #169402 üzenetére
Én is így gondolom. Bár a legjobban ami tetszik a szürke sw,jóval fiatalabb.
-
batai15
félisten
válasz szőröscica #169404 üzenetére
Kovezz meg, de nekem a 206 sw tetszik.
Amit linkeltem 600ert leírás alapján műszakilag talán jobb, viszont ennek a javára van 100 ezer difi, meg ha jól néztem van téli gumi szett is.
Valamint ugyan az 1.4 hdi a kis 1.3 suzukim után más világ volt menet dinamikába,de főleg az Audi után a fele annyi félek h kevés lesz. Én azt mondanám hogy egy biztonságos előzést tudjak abszolválni, jobb lenne a 2.0 hdi /90 le.
1.4 hdinek hogy kb 90 lovas legyen kell egy stage 1 chip, de nem vagyok othol a témában hogy erre alapozzak. -
batai15
félisten
Ja hogy siemens.. Isten ments..
Felhivtam egyébként, km teljesen reális.
Hétköznap városba használták hétvégén vidékre.
Kormány kapcsoló volt cserélve egr szelep, magas nyomású pumpa szabályzó ezen kívül full gyári motor.plusz kötelező szervizek.
Készséges a fickó mondtam hogy egy átvizsgálás esetleg ha úgy van lehet e, mondta hogy semmi probléma. Viszont így hogy siemens elment tőle a kedvem a leggroszab porlasztó típus amit emlegetnek.
Akkor a 406 is amit linkeltem szintén siemens? Bár úgy emlékszem hogy arra a tulaj boscht mondott.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #169413 üzenetére
A kis pug csak hibás érzelmi döntés eredményeként ment.
(nagyobb erősebb autó ami ráadásul automata,férfiasabb és költség mentes)
Most az Audi lpgs, de a 12 litert sokallom, és mivel sokat megyek, nem épp olcsó.
Jelenleg kb úgy kerül 2500 forintba 100km hogy kint tankolom ukranba, és rá megy általában a fél nap, korán kelés, sorban állás stb.
Ithol jelenlegi lpg ár melett ez lenne 3000 Ft minimum.
És akkor még egy liter benzint se tankoltam bele.
Amúgy is azt mondják hogy 2 tank lpg, 1 tank benya ajánlott.
Egyébként is mivel kicsi a tank csak úgy éri meg nekem hogy tele tankolom ezt is azt is.
Az ígért 8 liternek a közelébe sincs az autó, ahogy anno mondta a gazdája.
Ezzel a szemben a kis pug 4 liter körül evett nálam, és ugyan jóval gyengébb mégis hosszú távon azal is dinamikusan mentem. Mai árfolyammal számolva 5 literre kerekítve 2100ft durván. Úgy hogy ithol bemegyek a kútra és szinte stabilan meg van az 1000km különösebb erőlködés nélkül.
Ha meg kint tankolom
Normális kuton 1500 Ft.
Ezzel szemben most az Audi tojás hejjal a lábam alatt 11 benya.
Regebi motorral evett 9 körül.
Ja és jelenleg audival 47 liter lpg plusz 58 liter benya tud 900km körül. Ja az anjat, azt. Tegnap volt diagon és látszólag semmi hiba. Légtömeg mérőt cseréltem. Megy.
Mivel pót kerék tartályos és úgy hogy be raktam a pót kereket is a csomag tartó ami amúgy bőven elég lenne, kb akkora mint egy Suzuki Swift.
Lehet számolni 6 literr a dizelt ithol tankolva még akkor is jobban meg éri, de mivel 1000 km egy tank, még meg érné ki is menni... Pont azt számoltam hogy 2 hónapig ha ki járok meg marad 40 50k át írásra... Az elég sok.
Még ha rizikós is a kinti nafta (amit nem tartok annak mivel okko kuton ennyi a dízel) hónapok alatt meg térülne egy esetleges javítas.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz batai15 #169414 üzenetére
Amúgy audival se lenne akkora gond ha valóban annyit enne mint amit anno a gazdája mondott. 7 8 liter benya és plusz egy liter lpg. Kolléga 1.6 pasattal ennyivel meg van. Beszéltem egy sráccal kocka az V6 10 liter....
Néztem Nem csak ez én problémám Úgy látom a többletfogyasztás A4 esetén benzin bőr plusz Bonus az egy év a cserélt féltengely csukló megint kattog[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Hát ilyen ár sávba nem fér bele, meg amúgy is kell a tökömnek ez a sok lengő káros futómű.
Nem tervezek kint tankolni csak a mihez látás végett írtam le az egészet.
Mondjuk kolléga 1.6 cr octaviaba is azt tolja pedig most vette 2.7 ért és van benne 200000km.
Nem hiszem amúgy hogyha minőségi kuton tankol az ember ártok a kocsinak vele elvégre kint még néha különb autót látni mint itt. Haver 1.6 hdibe nyomta még némivel kevesebet evett mint magyarral...
Szóval ha rizikozom pár hónap alatt is sokat fogok üzem anyagon, amit lehet eseleges javításra költeni.
Inkább az idő ami miatt nem nagyon járnék ki.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #169426 üzenetére
Régebbi motorral evett 9.5 benzinbol még azt is sokallom de legalább az dinamikusan menve evett ennyit.
-
batai15
félisten
Na szóval a 2.0 hdi többség szerint nem simens hanem bosch.
-
batai15
félisten
Na azt a 2.0 hdi kombit elvittek. Nem sokáig hirdették szóval tuti jó volt. Az 1.4 hdi amit linkeltem kmbe jóval több, majd 300.
-
batai15
félisten
Jöttek ma nézni az audit. Srác el volt tőle ájulva. Holnap ad választ hogy meg e tudja venni.
Viszont minden kinézett autó elkelt rövid időn belül, egyedül ez van még :
[link]
Gazdája szerint hibátlan. Egy pár fék tárcsa kellesz mert egyik hullámos lett.
Ha ez sem lesz jó, nehéz lesz mert kb tanacstalan vagyok hogy mit vegyek.
Ja még a 406 van ott. De ugye az 99 es.
Kezdem úgy látni hogy nagyon nehéz lesz.
Mit ajánlanátok még dízelbe ami még bízható?600 alatt lehetőleg?
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz bitpork #169538 üzenetére
Hát úgy vagyok vele pontosan normálisan át kellene nézni.
A 104 ezer kmest nem zártam ki, csak még nem néztük meg. Bár aszony mindenképp kombit akár.
Amúgy pont mondtam minden eladónak. Én nem kezdek el alkudni ha jó az autó. Ma is rám írtak páran az Audi miatt,egyből menyit engedek mondom kocsi melett kellene erről beszélni.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #169540 üzenetére
Néztem őket, de egy öntetüen mindet igen gyengének tartják. Nem úgy mint az 1.4 hdi 67 lovamat, hanem még attól is inkább. És a pályát de nagyon kultiválja.
Továbbá nem valami komfortos a total car szerint nem. Egy haszon gépbe elmegy,de személy autóba én azért szeretnék beszélni is.
Hajtok néha caddy sdit amúgy és elég hangos.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #169543 üzenetére
Köszi agyalok rajta.
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #169546 üzenetére
Hát nagyon nem akarok kijárni max ritkán.jó volna aza havi 2xfel nap mással is mehetne.
Mondjuk kolega 3 milliós cr skodaba tollja és még kevesebbet eszik mint a magyarral. ÁLLÍTÓLAG ukrán gázolaj kén tartalma másabb csak.[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Delonghi mobilklíma eladó, megkímélt, hibátlan
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest