-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Kornel #38050 üzenetére
Próbáld ki a saját autódon, és majd meglátod, h igazam van.
50 000km periódus, 3 cserével. Utána szétkapjuk, és majd meglátod mit tesz a csodaolaj.(előtte azért add fel neki az utolsó kenetet, mert szüksége lesz rá)
zoo8800 Vannak kivételek, de nem ez a jellemző.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
tomcsi23 #39957 üzenetére
Ha egy motornak padlót nyomsz terhelés nélkül, és tartod kicsit, az már többé soha nem lesz az igazi. Ezt ne próbáld ki otthon.
Úgy lett tervezve a szerkezet, hogy bizonyos ellenállás alatt nem szabad egy bizonyos fordulat fölé menni, mert az ellenállás hiányában valami elszabadulhat. Főleg egy PD motorban, ahol a vezérműszíj, nem csak a szelepek rugóit kell hogy átnyomja, hanem a PD elemek és az üzemanyag keltette ellenállást a PD elemben is.
Benne van a használati útmutatóban, hogy lefogazhatja a szíjat a parkolóban kormoló
júzerlúzer.Az újabb technikában már van a bolondbiztos elektronika ami pl 2500 vagy még addig sem engedi forgatni a motort üresben. Amint látod kell is ilyen.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Melack: Használt autó, ráadásul öreg, hitelre? Ne kísértsétek a szerencséteket! És mi lesz, ha elromlik?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Melack #41076 üzenetére
Mind idősebb mint 10 év, de egy felicia kombi lenne amit ajánlani tudok. 1.3MPI a te autód. Olcsó fenntartani, elvisz, hazahoz, tágas a csomagtartó és belefér a keretbe.
Igénytelen skoda motor, tartós és megbízható. Nem egy erőgép, de 2x voltam ilyennel a tengernél szóval tényleg tartós.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ezen kezdtem anno a szerelést, a végére már olyan szintre fejlődtem, hogy 2 óra alatt cseréltem kuplungot.
Ehhez a művelethez a varcsinál ki kell venni a motort.Átgondolt szerkezet volt, kár hogy gyenge volt az anyaghasználat akkoriban.. Múlt év decemberében leadtuk a rendszámot, és elvitte az autómentő utolsó útjára. Csak ezért vitte, mert a motort és a váltót kivettem, kell a házi készítésű traktorba.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Dany007 #48445 üzenetére
Az első tankolásnál megtudod, hogy hol a buktató.
Van több lehetőség.
1 megfogadod a többség tanácsát és nem veszel ilyen autót, mert megeszi a fejed, akkor is ha nem romlik el semmi, de itt az elektromosság a gyenge pont, ugyhogy ilyenekről ne álmodj.
2. megveszed mert tetszik, meglátod hogy igazunk volt, de azért is megtartod önigazolás képpen.
3. megveszed mert az a fajta vagy aki csak a saját kárán tanul, buksz rajta egy csomót, eladod és belátod, hogy igazunk volt.A választás rajtad áll. Ha nem értesz a kocsikhoz, valami kevésbé ritka autót nézz ki, valami kisköbcentis(1.6 ig), megbízható benzinest, azzal nem lehet akkorát bukni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz
Laraxior #49256 üzenetére
Minden ajtó beázik az üvegnél(üveg és a gumi szigetelés között), de alul erre vannak a vízelvezető lyukacskák, hogy ott utat találjon a víz. ezek lesznek nálad eldugulva. Ajtó kinyit, alsó perem végignéz, vagy 3 vízelvezetőnek lennie kell, de a por, kosz eltömítette, valami finom dróttal átpucolod és meglátod mennyi van még az ajtóban.
Taat- Csak pár másodperc...
Revolit meg a fék sem...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Építő/felújító topik
- Fejhallgató erősítő és DAC topik
- Villanyszerelés
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- NVIDIA GeForce RTX 4060 / 4070 S/Ti/TiS (AD104/103)
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Videó stream letöltése
- Mr Dini: Mindent a StreamSharkról!
- PayPal
- Nem egyedül érkezett a OnePlus 6
- További aktív témák...