-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #211385 üzenetére
Mi hideg vízzel szoktuk meglocsolni, csak gyorsnak kell lenni utána a lehúzóval, nehogy vissza fagyjon
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #211419 üzenetére
299 999-el nem megy át a műszakin 2x. szvsz de
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
DJGABI #211445 üzenetére
Szvsz néhol akadozó ellátás előfordulhat, de kimozogja a piac, hónapokkal előre tervezhető szituációról van szó. Ár növekedhet, hiszen túlsúlyos a gázolaj fogyasztás.
Éves futott km és tipikus út hossz alapján megérheti az autó csere, Clio 1.2 szívó faék, de a 3-asban levő turbos is jó, újabb TCe nyűgösebb.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
WasabiTrsr #211469 üzenetére
Értékvesztést nem írta pl. Se az alternatív költséget.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #211514 üzenetére
Állófűtés?
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Yiggdrasil #211516 üzenetére
Problémák jelentősen csökkennének szerintem, ha eggyel kisebb fokozatban használná
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
szabonagyur #211536 üzenetére
Corsa darabszám miatt jó lehet, bontott színazonos sárvédő is könnyebben akadhat
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #211611 üzenetére
Te, szerintem erre a felhasználásra logisztikailag egyszerűbb lenne 1 PHEV, és akkor nem kell 2 autót szervizelni, adózni, stb. SUV úgyis sokat eszik, egy kombiban is van azért hely, nem lenne jó neked egy V60 D6?
Amúgy Outlander PHEV kéne szvsz, arra a minimális benzines futásra ehet sokat, úgyis olcsóbb gy másik kocsi üzemeltetésénél.[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #211621 üzenetére
Szerintem olcsóbb utánfutót/furgont bérelni vagy házhoz szállítást kifizetni, mint milliókért autót tartani
vagy futó is megvan 2-300 körül akár. Szigorúan a költség oldalát tekintve.
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
cappa72 #211651 üzenetére
Mk2-ben 100/101 lovas egyszerűbb. Ha mk3, első évjáratokban villany szervo valami gyári (beázás?) nyűg miatt tönkremegy, drága. (Gyengébb talán 86-106 lovas kapott hidraulikusat, motortérben tartály elárulja, az sem világbajnok, de mégiscsak többen foglalkoznak felújítással, egyszerű olajcsere, stb).
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
TBone #211662 üzenetére
Mondeo-t mondtam volna, de ha azt mondod, 1 gyerek, akkor inkább azt a Focus vonalat nézném meg közelebbről (meg ugye V50 is egy kutya), fogyasztásban nem mindegy, főleg több éves távlatban, tetőbox meg mindig van boltban...
Esetleg ott van még az Octavia/Golf, Megane is van jóféle ennyiért.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
dong86 #211747 üzenetére
Ha Octavia (de Focus esetén is) nekem jobbnak tűnik egy facelift és, széria végi darab, kiforrott technikával, mint egy full új konstrukció ismeretlen hibalehetőségekkel. Skoda esetén mondjuk preFL kéne inkább, osztott lámpa nem begyere
B8 viszont szintén MQB platform, nem horror fenntartás, de belseje stb más kategória, adott pénzért sokat ad, értve ezt az egyszeri és a későbbi kiadásokra is.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
Vismajor01 #211953 üzenetére
100 LE jó cucc, 105 MultiAir modul hibás lehet.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
krokostamas #211992 üzenetére
V60/S60 benzines fronton offos szvsz. (Esetleg 4 felett egy dízel PHEV…)
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
BigBlackDog #212174 üzenetére
Próbáld újra kalibrálni, hátha működik a diag nélküli módszer
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
grizlisandor #212276 üzenetére
Az mondjuk valid, ide elég lenne 2M és valami 2010 körüli, utolsó DPF mentes típusra rárepülni.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz
jozefgucci1 #212294 üzenetére
Motor OK, váltó nem örökös - valamikor kérhet egy mechatronika cserét pl.
Új hozzászólás Aktív témák
- Továbbra is roppant népszerű a Resident Evil 2 Remake
- ASUS Vivobook Snapdragonnal: talán egy új korszak kezdete!
- Autós topik
- Politika
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- Hobby rádiós topik
- Airsoft
- Olasz autó topik (Fiat, Lancia, Alfa)
- Milyen alaplapot vegyek?
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- További aktív témák...