-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #222223 üzenetére
Valami évjárat, keret, egyéb kritérium nincs még? Linea 90 LE 1.3 Multijet jutott eszembe.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz macilaci78 #222227 üzenetére
Hibrid pályán nem előny, nem is hátrány, de felesleges pénzügyi kockázat az akku szvsz.
-
molnarpeter
nagyúr
válasz aujjobba #222399 üzenetére
Az 1.5 TSI az már kiforrott Kb 20 éve jöttek be VW csoportnál ezek a turbós, közvetlen befecskendezős motorok, megtanulták már, hogyan lehet tartós és nem problémás (Honda még küzd a témával, olajban futó vezérműszíj miatt problémák vannak, benzinnel hígul az olaj, stb.)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz mustang08 #222463 üzenetére
Klíma cső szokott lámpa mögött kikopni, hegeszteni kell, meg a problémát okozó műanyag fület eltávolítani, cső rögzítést ellenőrizni.
Okoskerék mellé számold a vezérlés cserét. Tud kopogni dugattyú kopás miatt is, az nem gond, csak zavaró (alacsony fordulaton nem szabad erőltetni). -
-
molnarpeter
nagyúr
válasz slett27 #222517 üzenetére
Lehetőleg gázolaj mehet az olcsóbbik, ahol jobb áron van... Inkább szűrő cserére figyelj oda, illetve vegyél belőle márkásat, minimum Sofima szerintem. Egyszerű az üzemanyag rendszere, felújítás költséghatékony, spórolni meg így könnyebb (bár tudnak elég tartósak lenni, de adott futás mellett ne várjunk csodát). Cikkszám 0445110276
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz szőröscica #222521 üzenetére
Amúgy még a cső átmérő is eltér, szóval gázolajat a benzinesbe nem tudsz tenni. Ha van visszacsapó a dízel tankoló nyílás végén, jellemzően az is úgy van kialakítva, hogy ne menjen be a benzines kisebb cső
-
molnarpeter
nagyúr
válasz scott_free #222557 üzenetére
Hol parkol - van-e konnektor? Golf GTE jutott eszembe elsőre. Illetve melyik megye? (Specialista szerelő miatt.)
[ Szerkesztve ]
-
molnarpeter
nagyúr
válasz fogkefe21 #222621 üzenetére
Nem rosszabb az ezekben az évjáratokban szerelt 1.6 TDI, mint a mk3 facelift Focus-ban lévő 1.5 TDCI. Váltó hibák (kézi, difi csapágy) előfordulnak viszont a VAG-nál. Ford esetén a szervó hiba ami drágább, illetve viszonylag fiatalon beázik a hátulja és újra kell tömíteni. 2.0 TDI váltó nem nyűgös tudtommal.
-
molnarpeter
nagyúr
Adok javaslatot is: mk3 facelift széria legvégét, gyakorlatilag pár hónapos kor különbséggel meg tudod kapni. 1.5 TDCI, kézi váltóval amit javasolnék. Az előny, hogy egyszerűbb a motor. Mk4 1.5 dízel az 16 szelepes, 2 vezérműtengely van, kettő között lánccal, ami hibás konstrukció és a gyári megoldás több százezer forintos átalakítás lenne, plusz regeneráció problémák voltak (túl sok gázolaj ment a motorolajba). Mk3-nál egy tengely van, így nincs semmi lánc, nem volt AdBlue sem.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs