-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
trassher
addikt
válasz Tothgera30 #140458 üzenetére
Ennyiért valóban korrekt ha jó állapotban van és a leendő tulaj nem rakétát keres.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
-
trassher
addikt
válasz Kornel #141101 üzenetére
Szerintem meg pont nem meglepő. Te konkrétan nem férnél el benne hidd el. Annyi hely van benne, hogy teljesen hátratolt anyósüléssel nem tudtam kinyitni a kesztyűtartót teljesen mert a térdemtől nem volt neki hely. Vezetni is elég érdekes, nem fértem benne sehogy. Bónusz a világításkapcsoló. Indexelésnél nem egy alkalommal kapcsoltam le a pilácsot.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #141169 üzenetére
Félreértés ne essék, én nem tudtam kinyitni rendesen a kesztyűtartót mikor az anyósülésen ültem. Nem vagyok benga a 184cm-el de nekem teljes mértékben kényelmetlen volt. Mögöttem a 170cm-es haverom csak középen fért el úgy, hogy a sofőr 165cm.
Érdekes mód b5.5 passat-ban ki tudom nyitni a kesztyűtartót teljesen az anyósülésen ülve. Nagyon nem egy kategória a 2 autó se belül se kívül. Az 1996-os swift-emben több hely volt elől és hátul is mint egy megane 2-ben az már biztos. Mögöttem terpeszkedni tudtak hozzám hasonló magassággal.Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz roberto211 #141189 üzenetére
Akkor leírom harmadjára is, hogy nem a sofőr nem tudta kinyitni a kesztyűtartót hanem én az anyós ülésen mivel olyan kevés a hely. Az ajtaja nem tudott lenyílni mert ott volt a térdem.
t1: Az opelben is akkora kesztyűtartó van, hogy belefér 2 tepsi mégis kitudom nyitni ha ott ülök. [link]
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz mycso #141194 üzenetére
3-man is lekapcsoltuk index közben a világítást mikor próbáltuk az autót. A sok rekesz tényleg jó de akkor lehet én vagyok ilyen, hogy alig férek sok autóban. Ma is egy j astra sports tourer-el mentem, teljesen le kellett engednem az ülést, hogy a jobb térdem ne feszüljön a középkonzol ívének. A kesztyűtartó probléma akkor tűnt fel amikor harmadik alkalommal állítottak meg igazoltatni és mindig ki kellett adnom a sofőrnek a forgalmit.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Kornel #141384 üzenetére
Minden van hozzá, keveset eszik, relatíve kényelmes. Ismerős 350K-t tekert bele 8 év alatt, a legnagyobb kiadás egy lendkerék volt és egy turbófelújítás. Azt mondta ha tudna ilyet venni 150K km-rel a mai napig megvenné újabb 8 évre. 600K km-rel az órájában adta el, minden nap látom az autót.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Ezek közül octavia vagy g astra. A astra-ról tudok érdemben nyilatkozni bár az enyém 1.4. Az 1.6 nem rossz motor csak van amelyik szereti az olajat konstrukciós hiba okán. Pakolhatósággal nem lesz gond az 5 ajtóssal, én 5 ember 1 heti cuccát pakoltam bele mikor visszajártunk egyetemre. Fenntartása nem lesz drága, minőségi alkatrészek árai sem borsosak. Beltere masszív, nem pusztul csak a váltó és kézifékszoknya ami gyárilag műbőr + a dudagombok szoktak beszakadni 180-200 környékén de ez sem triviális. 800-ért már lehet kifogni szépet és jót vagy ez alatt picivel olyan 700K környékén. Az ilyen 1,4 - 1,6M-s árú darabok kelthetnek az emberben kételyt, hogy akkor mit adnak 800-ért de nem kell félni. Azok túlárazott, silány lengyel szarok, szebben nem lehet kifejezni. Fék és futómű alkatrészek bírják a strapát, ez ugye a bp-i használatnál előny. Hátsó kerékjárati ívek alja tud rohadni és a tankbetöltő melletti lemez.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Az 1.6 szerintem csendesebb mint az 1.4, ugye csak arról tudok nyilatkozni bár jobban belegondolva nem. Ugyanaz a váltó van alattuk így nincs hosszabb áttétel. 1.6-os b5.5 passat-hoz képest az 1.4 egy, talán másfél fokkal hangosabb. Az 1.4 ugye nem igazán erre való, nem is forgalmazták németországban csak 1.6-tól felfelé. Ha nem kell azonnal az autó akkor én inkább keresgélnék míg nem találok egy szebb 1.8-ast csak az a gond, hogy nagyrészt 3 ajtós kasztniba és bertone coupe-ba szerelték.
Rozsdára érdemes figyelni azokon a pontokon ahol írtam. Párásodást okozhat a külső-belső keringtetést állító zsalu kikopása. Ha nyitott állásban marad akkor belső keringtetés van és megjelenik a pára. Gyújtásnál lehet hallani egy halk daráló hangot a kesztyűtartónál ha ki van kopva. Zárhídra adattábla van szegecselve, ha az nincs akkor törték az elejét. Anyósülésnél a gumiszőnyeg alatt egy kis műanyag fedél, gyárilag van benne szivacs. Ez takarja az alvázszámot. Ide érdemes benyúlni, hogy nem e nedves. Ha ezt tudom megúsztam volna egy nkh-s alvázszámot mert otthagyom az autót. A tetőantenna talp tömítése tud elöregedni, ez könnyen észrevehető, 2000 forint egy új, gyorsan lehet cserélni megelőzve a beázást. Benzines motoroknál ugye van egr szelep amit illik tisztítani csak sokan elfelejtik. Ha koszos, kezd leragadni akkor 2-es és 3-as fokozatban adott gázpedál állást tartva rángat, motorfék pedig szakaszos. Így hirtelen ezek jutottak az eszembe.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz BigBlackDog #142510 üzenetére
A 125 lóerős motor ahogy linkeled g-ben más váltóval volt szerelve + egy zafirában azért szerintem a szélzaj is máshogy érzékelhető. Már egy motorháztető szigetelés is sokat segít. Próbáltam már classic g-t amiben ugye gyárilag nincs. Na az tényleg hangos volt.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Atomgeszi #144327 üzenetére
Ez nem cserélt lufiborítás mivel textúrájában és színében is passzol a kormányhoz. Opelfórumos tapasztatalak alapján 200.000 km környékén szakad ki de nekem még 244K-val is csak hullámos a bal oldali. Ebből így csak annyit lehet megmondani, hogy gyári.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Sziasztok!
Tavasszal autócsere következik és szívesen vennék ajánlásokat. Jelenleg egy 1.4-es 90 lóerős astra g-m van, lassan 5 éve.
Kritériumok:
-65% autópálya/főút, 35% város.
-Üzemanyag majdnem lényegtelen, évi 15 - 20.000 km körül megyek mivel van céges is
-Sedan, 5 ajtós és kombi jöhet szóba. A mostanitól kisebb semmiképp.
-Benzines esetén minimum 130 lóerő, dízel esetén minimum 110.
-Szokásos extrákon kívül (minimum 2 elektromos ablak, klíma, tempomat) nincs nagy elvárás. Ülésfűtés ha van az oké de nem létszükség.
-A kevés km futás miatt a fogyasztás nem igazán szempont, inkább legyen elég a bőven dinamikus közlekedésre és ne kelljen gépészkedni 1-1 előzés alkalmával.
-Természetesen minél fiatalabb annál jobb ezért nagyjából a 2000-s évek vége lehet reális a vételárat tekintve.
-1,5 - 1,8 millió forint a keret. Lehet itthoni vagy kinti autó és alkalomadtán egy kis szereléstől sem riadok vissza, van/volt min gyakorolni.
-184 cm vagyok szóval a dodzsem kategória kizárva.A fentieket figyelembe véve mely típusok és motorok lehetnek számomra érdekesek? Elképzelés van de több információ, nagyobb választási lehetőség.
Válaszokat előre is köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz molnarpeter #175595 üzenetére
Szerintem pedig adja el, mondom ezt G tulajként. Sosem volt egy jó autó cserébe az alkatrész is drága.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Gergőke88 #175605 üzenetére
Egy B5.5 passat-hoz olcsóbb rengeteg alkatrész. Barátommal mindig pislogunk mikor alkatrész kell. Egy tisztességes termosztát nekem 14.000, neki 6.000. Fék alkatrészek, lengéscsillapítók is kivétel nélkül olcsóbbak és nagyon nem egy kategória a két autó. Bontott extra alkatrészek is drágábbak (bőr szett, kormány, stb), persze ez abból fakad, hogy kevés volt a jól felszerelt astra.
Azért be kell látni, hogy az akkori Golf IV, Focus Mk1, Astra G trióból az Astra a legegyszerűbb.Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Ha már Focus 2 akkor mik a tapasztalatok az 1.8 FFV és a 2.0 motorokról?
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
-
trassher
addikt
Corolla 1.8 hybrid-el kapcsolatban van valakinek tapasztalata? Hónap végén cserélik az 1.6 hdi 308-asom és valahogy nem vagyok elragadtatva. Az, hogy mekkora az adott, 1-2 embernek elől talán oké lesz viszont attól tartok, hogy nem fog menni cserébe zabál. 5,5 a norma rá, mondjuk úgy megmosolyogtató.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz Dare2Live #180196 üzenetére
Olyat nem lehet, hogy nem taposni. Ha adott nap debrecenből el kell mennem győrbe és még aznap haza akkor nem fogok 120-al menni a pályán. A peug ebben például tökéletes. 145-150 tempomat és 5,2, vegyesben pedig 4,5-4,7-ből megáll. A kollégák már szivatnak is vele: "Majd megmondják otthon szabolcsban, hogy itt a bolond a kuplungos toyota-val"
Még jó, hogy bevásárolt belőle a cég yaris-okkal és rav4-ekkel együtt.[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
-
trassher
addikt
Aki csak városban használja az autót annak valós alternatíva, másoknak már kevésbé. A fogyasztásról pedig annyit, hogy az 1.6 hdi 308-as minimum 1 literrel kért kevesebbet mint az 1.8-as hybrid corolla ami állítólag a technológia egyik igen jeles példánya.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
Kis távokra szerintem is ideális. Nem rossz ez a corolla de a cvt váltót süketeknek találták ki. Sajnos az enyém hatchback így pakolni sem nagyon lehet és hátul is szűkös. Viszont egy 2 literes kombi már megy is, hely is van benne és jól is mutat. Persze annyi pénzért már sok mindent lehet kapni.
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
6-os kézi volt a pözsó, 112 lóerős.
Qru: Tavaly december óta használom új kora óta. Az én fülemnek hangos és rettentően forog ha gyorsítani akar az ember. Ettől eltekintve tényleg nem rossz autó, mondjuk az is poén, hogy nem széria az android auto/apple carplay de kezdem ezen is túltenni magam
Redmi Note 7
-
trassher
addikt
válasz rbalint88 #185569 üzenetére
Ha reggel elindulok Debrecenből mondjuk Győrbe és még haza is akarok érni értelmes időben akkor csak a gáz marad. Ezt majd megkérdezem, nem lenne rossz, ki is fizetném akkor is ha csak céges autó de most hómofisz van.
dj79: Egy relatíve keveset futott, jobban felszerelt darabot most is elfogadnék magánnak.
[ Szerkesztve ]
Redmi Note 7
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Milyen okostelefont vegyek?
- PlayStation 5
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Diablo IV
- XGS24 - Október elején jön a Diablo IV - Vessel of Hatred
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Sub-ZeRo: Euro Truck Simulator 2 & American Truck Simulator 1 (esetleg 2 majd, ha lesz) :)
- Xbox Series X|S
- XGS24 - Jövőre érkezik az új Fable
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen