-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
a_tesz
Korrektor
próbálj ki egy 1.0-t, rájössz majd, milyen az ha nem húz alulról
#14028 Arkar: az mk3 bódé nincs egy tonna, és mindent összevetve bőven előnyére változott. azért a mk2 gyakorlatilag egy erősen ráncfelvarrott mk1 volt, amit meg '83-ban mutattak be, érezni is lehet rajta hogy nem mai követelményeknek megfelelő tervezés.
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
azért ez szerződéstől is függ, ismerősöm hasonlóan vett swiftet, 1 év volt hátra a hitelből, bementek együtt az eladóval a bankba, letette a hátralevő pénzt, meg még x forintot a szerződés lezárására ( ami ilyen 30-40k volt), és ment mindenki boldogan dolgára
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
azért amikor a 3 tonna hátulról betalál, ahhoz egy betonfalat jó lenne vinni magad mögött, egyébként bármivel így járhatsz. teszem hozzá, ki tudja mekkora sebességgel pukkant bele, másrészt ezen nem hinném, hogy segítene ha bármilyen autóval is vagy
ha mindenképp le akarod beszélni az ignácról, inkább a magas építésből adódó viszonylagos borulékonyságát emeld ki, meg azt a "komfortot", amit mondjuk én egy régi swift után nem rossznak tituláltam, az új swiftből visszaülve viszont nagyon durván észrevettem. meg úgy az egész autószerűsége sehol nincs egy g astrához képest...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
azért tizenéves kisautók esetében arról beszélni, hogy az egyik biztonságosabb, mint a másik, kicsit vicces, főleg hogy korrózióvédelem szempontjából egyik sem olyan hűha, pláne ha már történt vele előtte egysmás. ilyen tizenéves kisautóktól amiket felsoroltál, kb azt lehet elvárni hogy ne ázzon be, meg ha megáll benne valami, ne kelljen az autó értékének a felét belelapátolni. én a swift vagy a punto közül választanék.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
-
a_tesz
Korrektor
Én akkor ezt csak magyarul merem leírni, és bízok benne, hogy a német rendőrség nem használ google fordítót (meg úgyse értik meg), de egy jó hónapja a német autópályán 2x400 km-t vezettem. A korlátozás nélküli szakaszon 200 felett azért néha nekem is sikerült megérkezni hirtelen pár ember mögé, rendőrrel nem is találkoztam... Na meg engem is úgy tologattak le páran, ahogy nem szégyellték, egyet se szedtek ki. Mondjuk ezzel együtt is sokkal jobb ott közlekedni, bár az tény, hogy oda kell figyelni, mert nem szégyellnek benézni a belső sávba 100 körüli tempóval, hiába jössz ott bármivel.
Az már csak a ráadás, hogy rohadt sok volt a felújítás, 400km-t négy óra alatt sikerült megtenni, pedig ahol lehetett, megvolt a 220 is. Nem kicsit voltam "boldog", de szerencsére nem siettem sehova.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #19451 üzenetére
Nekem is volt már szerencsém hozzá, igaz 2.0jtd, azt hiszem 170 lovas. A futóműve nekem is nagyon bejött, de a motort én kukáznám belőle, valami rendes benzinessel jó kis kocsi lehet belőle.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Dell XPS #19549 üzenetére
Azt akarja mondani, hogy kell egy másik autó, lehetőleg papír nélkül, ami aztán ott áll a kertben, és ha valami elromlik az eredetin, gyorsabb és főleg olcsóbb kiműteni a donorból a szükséges alkatrészt.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #19563 üzenetére
- Nem sajnálni kell, így jár aki csak a majdhogynem kötelező teszteknek megfelelő autót tervez, és innen is látszik, hogy a Volvo még mindig egyenlő a biztonsággal - véli az egyik oldal.
- Persze, egy újabb fizetett hirdetés, hogy valamivel felhúzzák a gyengélkedő eladási statisztikát mutató Volvót - kontráz az ellentábor.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #19800 üzenetére
Hogyne vágnám, még az államvizsga bizottságomban is benne volt, lejött falura Viccesen is nézett ki, a sok professzornak csilivili új autók, neki meg a mindent kibíró Merci, de én neki adok igazat, kell a francnak NVH csökkentett autó
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz hobizoli #20456 üzenetére
Érdekes dolog ez, nekem 1999-es 1.3 8v van, 4wd-vel súlyosbítva, fateréknak 2007-es swift 1.3 16v. Az enyémmel tény, hogy eggyel kevesebb visszaváltással megoldható minden előzés, de az övékkel gyorsabban oda lehet érni, és alattam kevesebbet is eszik, mint az enyém.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz #10726912 #20903 üzenetére
Meg el is fáradnék a nagy sóhajtozásban (most ezt nem rád értem, hanem úgy általában)
#20904 kornelka: Én a helyedben elmennék egy-két márkakereskedésbe, úgy tennék, mint aki komolyan venni akar egyet (azt nem kell tudniuk, hogy nem újonnan), és kipróbálnám mindkét motorral. Lehetőleg hasonló vagy akár ugyanolyan útvonalon. Pesten még maradt is egynél több kereskedés, ahol akár meg is teheted, szerintem most nagy kapkodás van a vevőkért, szóval könnyebben rá is állhatnak akár.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz MunezXBK #21013 üzenetére
Vonóhorog Másrészt, ha neki az fontosabb, hogy menjen az autó, és mindig rendelkezésre álljon, egy páréves Suzukinál nemigen talál jobb lehetőséget, kivéve talán egy új Suzukit
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz neduddki #21446 üzenetére
Márciusban én is végigjártam ezt az utat, úgy volt, ahogy mondjátok. Nekem a néni az okmányirodában azt mondta, hogy az a matrica felragasztásának (!) az ára, nevettem is, hogy adja ide, felragasztom én, de "Hát olyat nem lehet, uram!"... Ott b*a meg a bürokráciát meg a sok vízfejet a jó ég. Arról már csak zárójelben beszélek, hogy két hete kivonták a forgalomból a kocsimat, mert nem fizettem biztosítást. Noha én mindent rendben elintéztem, csak a biztosító meg az illetékes okmányiroda közt nem volt akadálymentes az adatáramlás. De hogy az legyen a megoldás, hogy egyből kivonják... Vicc az egész.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #21962 üzenetére
Szerintem ha valós a km benne, akkor bőven ráérsz még gyertyát keresni. Mellesleg 105k km-re a 20k nem sokkal több, mint a 30k km-re a 4k. Csak egyszerre kellemetlen kiköhögni, bár egy kettős tömegű lendkeréknél még így is sokkal barátibb az összeg
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #22305 üzenetére
Semmi extra, egy '99-es 1.3, rövidebb végáttétellel, meg plusz 120 cipelnivaló kilogrammal. Viszkós összkerékhajtással készült, ami alapesetben csak elöl hajt, ha fordulatszám-különbség lép fel az első és a hátsó tengely közt, akkor összezár a viszkó és hajt hátul is. Ha leesik a hó, nagy móka, de esőben sem rossz. Annyi, hogy rá kell számolni, hogy először kicsit az orrát tolja, és csak utána fog arra menni, amerre akarsz, de onnantól kezdve vidámság van
Fogyasztása így alakul, nem az a tipikus Suzukis spórolós, de nem szeretek országúton hetvennel büntetni
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #22309 üzenetére
Gyakorlatilag mintha egy 1.0 Swift lenne, óra szerint 130-nál 4100-at forog. Nem tudom, mennyi lehet a vége, 160-nál még ment volna, de nem volt szívem tovább nyomni neki.
Azért egy laza literrel többet leöblöget, mint egy sima elsőkerekes 1.3, de nem is azért vettem, hogy fogyasztási rekordokat döntögessek vele
Szerk: és ha Veszprémben jársz, találunk alkalmat hogy kipróbáld, ha érdekel
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #22317 üzenetére
Suzuki, szóval mért hullana szét? Van pár specifikus alkatrésze, mondjuk a kipufogó más, háromszor annyi is hozzá, mint az elsőkerekeshez, de alapvetően nem vészes.
A terepet az enyém annyira nem szereti, kicsit alacsonyabb, mint kéne, a múltkor fel is koppant párszor a vonóhorog De azért becsülettel felmászott egy elég komoly kaptatón.
Nem mindig szoktam hatezerről rajtolni, mert akkor elég keményen beüt a hátsó tengely, hosszú távon nem tolerálná a gép.
#22315 t1: küldök egy privátot
#22316 neduddki: jól tudtad, csak áthelyeztem a tartózkodási helyemet egy pár lépéssel arrébb, hogy kiteljesedjek a szakmámban
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz SyntaxeError #22269 üzenetére
Ennyiért ez engem egy Tom Cruise főszereplésével készült film címére emlékeztet (Mission Impossible), szóval ne csodálkozz, hogy nem halmoznak el tanácsokkal.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
-
a_tesz
Korrektor
válasz Szplöttyy #23827 üzenetére
De mi benne az új? Modellfrissítésnek hívják az ilyesmit, a legolcsóbb módja, hogy kicsit feltornássza az érdeklődést egy modell iránt, de azt hiszem, a ráncfelvarrás még találóbb kifejezés erre. Kicsit igazítanak a lámpákon, új színek, új felnik, pár új kárpit, esetleg a legújabb elektronikus kütyük, és kész is a marketingesek álma, egy "új" modell fillérekből.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz zoo8800 #24218 üzenetére
Ez még Japánban készült, ezeknek ilyen a műszerfala.
szerk: #24217 aram01: Ha az a 80 000 km városban került bele, rosszabb, mint 200 000 vegyes használatú, csak úgy mondom...
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz aram01 #24227 üzenetére
Ne csörögjön, ha lehet, hidegen indítsd be, és akkor se füstöljön. Ha meleg motorral várnak, amikor kipróbálod, az már intő jel lehet. Menet közben ne legyen rendellenes zaj, könnyen járjon a kormány, a váltó, ne rángasson, ne fulladozzon. Az alját is érdemes megnézni, mennyire rozsdás. A legjobb úgy menni, ha viszel valakit, aki ért hozzá, vagy mondjuk valakinek ilyenje van, és ő is megy vele egy kört,. De igazából ennyi pénzért nagy csodát nem szabad várni.
szerk: itt egy totalcaros link is a vásárláshoz, ebben sok minden benne van: klatty
[ Szerkesztve ]
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Oda se neki, azt nem írta, hogy hogy tiporta. Lehet, hogy be sem indították, csak álltak egy helyben, és páros lábbal ugráltak a kocsikon, közben a havernak becsúszott 6 liter sör, Varoz 5,7 liter után kidőlt.
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz bitpork #29190 üzenetére
Ez nem néz ki valami jól, gondolom nem újonnan vetted. Mondjuk nyolcévesen amúgy is megérett már a cserére... Szerencséd volt azért, inkább a sok kis bacogtatás, mint egy ilyen gond 180-nál
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
Nekem 3 600 Ft volt, amit felmondtam, és 1 706 Ft lett az új. Évente.
Segédmotorra
Az autómra nem kaptam jobb ajánlatot, jelenleg 17 000 Ft körül van az éves díja (+ nemadóadó).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz Kornel #30767 üzenetére
Szerintem is a Splash lehet a jó megoldás ilyesmire. Városban eleve nem megy hosszú távokat az ember, arra az időre négyen elférnek egy akkora autóban, aztán eszik neki 6 litereket, aminél kevesebbet dízellel se fogyasztana, cserébe lesz fűtése, és még pénze is marad tankolni. Ráadásul, ha nem úgy használja, mint egyik ismerősöm az ezres régi Swiftjét, hogy 2000-nél elváltogatta, a korommal se lesz gondja (ő meg csodálkozott, mért eszik olyan sokat az a kocsi...).
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
-
a_tesz
Korrektor
válasz hobizoli #32943 üzenetére
Nekem a 4wd régi Swift eszik pályatempónál (óra szerint 140, GPS szerint 131 km/h, ~4500 rpm) 7,5 litert most télen, nyáron inkább a 7 liter a jellemző. Mondjuk elég hektikusan fogyaszt, és nem bírok rájönni, mi okozza, mert van, hogy országúton mindenkit előzgetve 5,8 az átlag, van, hogy békésen bandukolva 6,5 meg még több...
スバル | De semmi baj Eric, ne feledd, nincsenek hülye kérdések, csak hülye gyerekek! - Mr. Garrison
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen