-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz domojko #144704 üzenetére
Egy bő 3L-es fogyasztástöbbletet elkönyvelhetsz. Nem versenyautó, de arrébb lehet vele állni. Típushiba nincs túl sok, egyedül a rohadás lehet komoly, illetve olajfogyasztás lesz, de ettől nem kell megijedni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Kornel #144707 üzenetére
Az igen. Fél miskát egy B Vectra kasztnijára rákölteni elég elvetemült dolog lenne. Itt a környékén a lényeges dolgokat szakinál kb. 100k-ból meg lehet oldani, haveri alapon 40-50k anyagköltséggel együtt.
(#144712) Integrale: Évi 10-15k km-t megyek, és 365-ből minimum 360 napot használva van a járgány, szóval családi felhasználás mellett simán lehet egy 15-20 éves autóban 200-300k km környéke, főleg ha ilyen kis benzines, vélhetőleg nem céges múltú kocsiról van szó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Integrale #144715 üzenetére
Megerősítettem a hozzászólásod tartalmát, és nem belekötöttem, továbbá nem én szoroztam, az Jorus fórumtárs volt.
(#144716) kornelka: Szomorú dolog lehet Budapesten élni, de akkor sem muszáj odahordani az autót lakatoltatni, főleg ha százezreket buksz a mutatványon. Apósomék is autóztak 250km-t az A6 alkatrészekért, mert elment kb. 10k az üzemanyagra, de spóroltak 400k-t....
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ádám16 #144754 üzenetére
Koreai Opel, 0 presztizs, kicsit eszi az olajat az ecotec motor, egy tipikusan semmilyen autó, különösebb problémák nélkül. Racionális választás lehet, de izgalmat nem nyújt.
Azt nem tudom, mennyire rohad. Ilyen szempontból az európai tesója, a G Astra biztosan jó választás, mert az ritkán korrodálódik.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Ádám16 #144761 üzenetére
G Astra-t olyan drágán én biztos nem vennék, akkor se ha 60k km-t futott volna egy papánál, karcok nélkül...
Ennyiért már van Corolla, Civic, Focus MK2 stb... A Jazz valóban jó választás ebben a kategóriában, mert hiába picike, annál jobban pakolható.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz domojko #144833 üzenetére
Ha jól emlékszem, a család miatt kell egy nagyobb járgány. G Astra vagy Fóka kombiban nem gondolkodtál? Astraból a tetejét kapod 900k-ból, 1.6 elegance kivitelben, 116 lóval, de Fókából is elég csinosak vannak ennyi pénzért. Fogyasztásban pedig jobbak a lasagnenél...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szilchi #144929 üzenetére
Ezek közül én az Almera-t venném, de ez főleg azért van, mert a többi nem győzött meg kellőképp. 700k körül vannak jobb fókák is (a 172k km-t én nem hiszem el), a 323 szintén korrekt járgány, de nagyon durván tud rohadni (a többi is, de nem ennyire), az Accentet túlzottan nem ismerem, gondolom az alkatrész ellátása rosszabb lehet a többihez képest, mert ritkább.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #145063 üzenetére
Én úgy hallottam, hogy TSI motorterében állítólag el lehet tölteni pár órát némelyik egyszerűbb szerelési metódussal is, emiatt magasabb lehet a szervizköltség. Lehet csak rossz helyről kaptam az információt, nyugodtan javíts ki, ha tévedek.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Corsa, Puttony, Fiesta, Micra, 206 stb... Mindegyik űrtechnológia a régi stifthez képest, mind kényelemben, felszereltségben, sőt még biztonságban is, persze nem Volvo kategória... Értelemszerűen a fenntartásuk is jóval drágább, de ugye a koruk és az áruk is mutatja, viszont ezekhez is vannak gombokért alkatrészek.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz adalbert1 #145219 üzenetére
Ezekben a kompaktokban elfér egy kisebb család, de a kombiban természetesen jobban. Befér a babakocsi is, de a kombiban még utazótáska is odatehető mellé, ezt nem árt figyelembe venni. A Mazdák rohadnak, de ha kifogsz egy szépet, majd gyorsan csináltatsz rajta alvázvédelmet, akkor nincs azzal sem gond.
Szívó benzinből fóka 1.6 101LE, Astra 1.6 116LE az ajánlott, Mazdából bármelyik.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tomi0703 #145605 üzenetére
Hali!
Ezek a szó szoros értelmében bontószökevények, ráadásul zsebbenyúlósak is lehetnek. F asztma vagy stift a racionális választás, és legyen rajtunk minél több műszaki, mert a következőn nagy eséllyel nem megy át. Vagy gyűjtögess még ugyanennyit, és végy egy tip-top, hasonló kategóriás kocsit.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tomi0703 #145617 üzenetére
Azt tegyük hozzá, hogy ennyi pénzért, ilyen korú autókban nagyon nagy az esély arra, hogy legalább az egyik nem működik a két, általad preferált extra közül, és ezt bizony a hirdetésekben nem tüntetik fel külön.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz pocokxx #145622 üzenetére
Egyik ismerősöm 99-es A6-ost cserélt egy ilyen, 2002-es D5-ös S60-ra kb. 3 éve. Évente kb. 30-50k km-t teker bele, és eddig csak kopó alkatrészeket cserélt benne. Valamelyest drágább volt hozzá, mint az 1.9 TDI A6-hoz, de nem eget rengető, ráadásul elmondása szerint 1000+ km levezetése után is úgy száll ki belőle, hogy semmi baja nincs, viszont az Audi-tól mindig leszakadt a háta.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz erik365 #145639 üzenetére
Hátsó híddal van gond az összes kompakt vagy annál kisebb PSA kocsinál, és ennek a cseréje kb. 100k szokott lenni, de garanciát is adnak rá. Ezenkívül más komolyabb hibájuk nincs, viszont 206-ost fél millió alatt én biztos nem néznék.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz erik365 #145642 üzenetére
Nővéremék 360k-ért adták el az 1.2-es Punto 2-est, de arra legalább ugyanannyit rá is kellett költeni, pedig ők mindent megtettek érte, hetente 3x vitték szerelőhöz.
Igazán rossz autó nincs (na jó, 1-2 kivétellel), csak betyárt körtét érő szerelő, aki főleg azért cseszi el a járgányt, mert lesz@rja, hiába kapja rogyásig a pénzt... Jelenleg én is úgy állok, hogy ha valami probléma lenne a kocsimmal, akkor fogalmam sincs, hova vihetném.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz htomi85 #145647 üzenetére
Ez azért sok mindentől függ, de van benne igazság. Azért egy mindennel telepakolt autó (kéttömegű, dpf, turbo) kopó alkatrész ára jóval magasabb, mint egy szopó benyáé, és még 0 éveset is kapsz ez utóbbiból, bár egyre kevesebb gyártónál.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Mauzes #145738 üzenetére
Ennyit csak a problémás darabok veszítenek az árukból, főleg ha tele vannak extrákkal, mivel az extrák értékcsökenése sokkal nagyobb magánál az autónál. Tehát egy 7-8m alapárú autó ára 5 évesen kb. 3,5-4-re csökken, de ha tele van dobva 2-3m extrával, akkor a használt ára nem 10--->5 lesz, hanem inkább 4,5m. Most nagyon lesarkítva írtam, de általában így alakul.
Egyébként megfigyelhető, hogy a japán, a koreai és a VAG kocsik ára kevésbé zuhan, viszont vannak egyéb márkákból olyan típusok, amiknek extrém módon esik az áruk, ami nem véletlen, és most nem német presztizsbálnákra' gondolok, hanem átlagos járgányokra.Aztán ott vannak azok a tényezők is, amiket a többiek írtak...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Mágus2 #145895 üzenetére
Nekem még nem említette ezt senki, és nem olvastam sehol, pedig szoktam követni ezeket a Mazdákat, mert érdekesnek találom őket. Kellemetlen hír ez is. Sajnos akik ~10év múlva akarnak használt autót vásárolni, annak nem sok jó konstrukció jut, mert a mai új autókról mindenkitől (itt is) csak azt lehet hallani/olvasni, hogy nyugodtan vedd meg, mert garanciás, utána meg... váll vonás...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz enginev3.0 #146014 üzenetére
Szia!
Ilyen áron max. a brava játszhat. A többi mind 500-600k környékéről indul, de annyiért sem érdemes megvenni őket, inkább 700-800k-tól.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ReSeTer #146052 üzenetére
Ezekhez a féltételekhez inkább 1,5M kellene. A 2-es fóka tényleg biztonságos, országúton elmegy 6,5l-ből az 1.6-os, de 1.2-1.3M alatt nem érdemes ilyet nézni. Hasonló kategória a 7gen Civic, H Astra, 3-as Mazda is, de azokat is inkább 1.5M-hoz közelebb kell keresni, vagy lehet lutrizni is, de annak könnyen betegágy lesz a vége...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #146062 üzenetére
Jó kis autó, de 1045kg-hoz a 69LE elég papás. Ha ez nem probléma, akkor jó választás. Az Ignishez képest a vezethetősége és futóműve űrtechnika.
Integrale: 1.4-1.6-ról bővebbet tudsz írni? Típushibák, hogy mennek, menetzaj stb...? Megjelenése óta bejönnek a Stilok, egyre lehet beneveznék.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #146096 üzenetére
Az belülről kisebb a Civic-nél, tapasztalatból írom, még a kombi is kb. Fabia kombi méretet ad, vagy annyit se...
Ilyen áron még esetleg Mazda 6 Mk2 lehetne, de az rohadhat, és mocskosul zajos (futómű, szél) a kategóriájához képest.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz vapeti12 #146155 üzenetére
1.6 8V szopó benya nem eszik olyan sokat, és mocskosul igénytelen. Sokban van szervó, de ha ereszti (típus hiba), akkor töltögetni kell néha, nagy baj nem lesz. Az 1.4-es nagy teher mellett borzasztó lomha lesz, alig lehet vele arrébb állni, szóval azt nem ajálom.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz LuxusGSM #146194 üzenetére
Akkor egy jó kis E klasse. Kényelmes, jól megy, "szép" is, és szívesen beleülnek a hölgyek. Hátránya, hogy rohad és mocskos drága a fenntartása, de ugye valamit valamiért... 4-5 évesnél öregebb...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Soybex #146254 üzenetére
Focus (1-es), Golf 4, Stilo? Mindegyiket főleg az 1.6-os szívóval érdemes nézni. Ezek közül a Stilo a legújabb fejlesztés, és a másik kettőből hiába találsz 2003-asnál újabbat, jóval régebbi konstrukciók.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Új autónál egy hátránya van a franciáknak, mégpedig az, hogy általában nehezebben eladhatóak, tehát nagyobb az értékvesztésük, de mivel a Megane mocsok jó áron van, jól felszerelve, ezért még ezzel kapcsolatban sem lesz túl nagy gond. Én konkrétan sosem szimpatizáltam a Renault márkával, de az új Megane valami eszeveszett jól sikerült, nálam simán kategória győztes.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Keil Walker #146306 üzenetére
Szia!
Új Fiat Tipo.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz z123456789 #146388 üzenetére
9misi körül egy tökéletes állapotú M3 E46-ot + még marad gumikra is, mert zabálni tudja szépen, főleg ha rendesen használják. Újabbakat nem vágom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz freelanced #146459 üzenetére
Punto 2, Megane facelift. Értelemszerűen a Megane nagyobb, kényelmesebb, biztonságosabb, de a Punto szerintem rohadtul pörgős és stift szinten fogyaszt. A Punto 2-esünk (ami szar volt egyébként) soha nem rohadt és eljártunk vele 5-5.5L-rel.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- NVIDIA GeForce RTX 3080 / 3090 / Ti (GA102)
- bambano: Bambanő háza tája
- Óra topik
- Ukrajnai háború
- Megérkezett a legújabb és eddigi legátfogóbb 3DMark teszt
- Anglia - élmények, tapasztalatok
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Diablo IV
- További aktív témák...
- Legrand Netatmo Presence Siren Okos kamera FÉLÁRON
- ELADÓ GÉREX gyártmányú akkus fúró, csavarozó
- UPPSPEL Gamer állítható magasságú számítógépasztal, fekete, 180x80 cm
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- ABSINA 1 fázisú elektromos autó mobil falitöltő 3kW, 13A
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs