-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Manitou
addikt
A muszáj nagyúr, de sokan ennek ellenére vesznek hitelre, úgy hogy nem lenne életbevágó, aztán meg nem tudják fizetni/ vagy szervizeltetni stb... Szóval, ha már a megvételnél nincs pénz, akkor mi lesz a javíttatásnál? Esetleg egy nagyon megbízható típusnál ok lehet a dolog, ha van mellé biztos jövedelme.
-
Manitou
addikt
válasz zolikaDB #3474 üzenetére
Egy? Több is van Egy konkrétan a kolegámnak is van. 2 literes V6-os kézi váltós, szövet kárpitos, direkt ilyet vadászott. Imádja Illetve neki ennek az eggyel előbbi változata van, ez a fajta: [link]
Olyan kocsit keresett amiben elfér kényelmesen 196cm/115kg, max 2 literes a motorja, japán, és árban is oké. Ő is csak véletlen akadt rá erre a típusra, elég ritka jószág.
De az újabb típus csak kivülről más , a belseje tök ugyanez, meg a motor is úgy tudom. Megbízható gép. Alkatrészárak sem vészesek főleg egy vele egy kategóriában lévő némethez franciához képest, nem mint ha kéne.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz zolikaDB #3481 üzenetére
MIért? A 607-es 3 literes V6-al ?
Ez legalább 2 literes, annyira nem zabálja le a a hajadat mint a 3-as, plusz minden járulékos költség is kevesebb rá, de az autó mozgatásához már kellő erő van benne. És a hangja is szép a V6-nak Ráadásul nem nyomorogsz benne.
Én manuális váltóval venném + bőrrel, ha neked az tetszik. Bár a bőr ülésnél egy jobb van, a szövet -
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #3513 üzenetére
-
Manitou
addikt
Azért az olcsó fenntartásra majd térjünk vissza, ha több évig használsz is egy franciát.
Lehet tényleg nem lesz vele gond, de erősen benne van a pakliban, hogy igen. A benzines még jobbik eset szerencsére.Erről az jut eszembe, amikor kolegám aki egy 1,2-es kis fapad 95-ös cliot használt ( nem egy bonyolult technika). Mindig mondta, hogy végülis nincs vele gond... de azért a legvégén mikor eladta, mert kezdtek rajta egyre gyakrabban előjönni a hibák, akkor azért belátta, hogy hát igaz hogy viszonylag olcsóért megjavították ha baja volt,de azért ez mégsem ugyanaz, mint ha egy igazán megbízhatóval max akkor járni szerelőhöz ha cseréled a kopó alkatrészeket.
Vagy ott van főnököm a C5-ösével. Hogy én hányszor hordtam autóvillamosságishoz/autószerelőhöz az elmúlt években.....
Azt kell, hogy mondjam nem alaptalan a francia autókkal szemben lévő előítélet.
Még aki meg is van elégedve az autójával(francia), azért ott is kibukik, hogy valami kis idegesítő hülyeség mégis van az ő kocsijával is...., igaz hogy ettől még használható, na de akkor is. -
Manitou
addikt
válasz soldi3r #3703 üzenetére
Az igaz , hogy ennyiért az állapotot kell nézni leginkább, és az alapján vásárolni.
Swiftet én is írtam, illetve almera is jó vétel szerintem. Mivel japant keresett, gondolom nem szeretne fastrát venni. De ha talál jó állapotút akkor hajrá, azzal sem lehet nagyon mellényúlni.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Lehet bizonyos méretekben valóban hiány van , de itt most megnézve egy 185/60R14-et gumisnál, ahova szoktam menni kb 54 autóra való garnitúra van készleten jelenleg. Azt nem nevezném kevésnek.
205/65R15 -ből jóval kevesebbet találtam készleten, nem lehet valami gyakori méret.
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #3870 üzenetére
Én meg tavaly előtt Az a durva, hogy amit vettem gummedlit az most majdnem 1,5x annyiba kerül mint 2 éve De mindennek felment az ára.
Lehet téligumiba kéne fektetni a pénzt -
Manitou
addikt
válasz V.Stryker #3914 üzenetére
de ugyebár most nagyot estek a kötelező árak
Pont emelkedni fog nem Vagy most mire gondoltál?Ha első autó és nem volt neveden még autó, akkor A0-ban kezdel, aztán ha nincs baleseted, akkor évente lépdelsz felfele, egészen B10-ig.
kisza25
Én is hallottam mér ilyen bonusz "vételről", de az nem hiszem hogy legális volt[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Winner_hun #3918 üzenetére
Mifene.... Bár én a baleseti adó beleépítése miatt írtam, hogy emelkedni fog. De ezek szerint az árak baleseti adó nélkül lesznek feltüntetve majd az alkuszoknál holnap után, de mellé lesz írva a baleseti adó várható éves költsége is. Összességében lehet azért mégsem lesz olyan sokkal olcsóbb. De kiváncsi vagyok milyen árakat adnak majd az egyes biztosítók
-
Manitou
addikt
válasz Alvin_ti4200 #3921 üzenetére
Én is most néztem. K&H-nál vagyok jelenleg. De többre hozta ki vagy 1,5-2 k-val mint eddig. Nekem a postát dobta a legolcsóbbra : ~15k/év
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
Azért az nem gyenge, hogy van olyan biztosító aki úgy gondolja nekem 385k/éves díj lenne a legkedvezőbb KGFB, mikor van 15-ért is
Nekik lesz vajon ügyfelük -
Manitou
addikt
válasz Motion_Blur #3987 üzenetére
Falkennel mi a bajod? Nyáriba elég jók, és az áruk sem vészes télibe nem ismerem.
Hankook meg isten
[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Motion_Blur #3990 üzenetére
Én most nem téliekben gondolkoztam, hanem úgy általában ajánlott márkákat írtam.
A hankook lehet papíron nem premium, de valóságban igencsak az, már ami a nyáriakat illeti. Ráadásul mande in hungary
Nekem nyáriban Hankook Ventus V12 Evo van, elégé utánajártam mikor vettem, mert a legjobbat akartam venni egy bizonyos árkategórián belül. Vehettem volna premium márkákat is, mert az is belefért volna az adott árba, de tesztek alapján a hankook volt a nyerő, igaz nem is itt tesztelték hanem az usaban, meg jó pár külföldi felhasználói véleményt is vévigbogarásztam, és ez tünt a befutónak. Nagyon durva ez a gumi. Vizes és száraz úton is nagyon durván tapad. Az volt ráírva egyébként a matrinyára amikor megvettem hogy Ultra high performance Summer Tyre, ami igaz isÉn még 10-11k-ért vettem a Fulda Kristal Montero 3-at két éve, most már 14-16 körül van . Anno bestbuy volt. Most 16-ért mondjuk már lehet mást vennék. Hóban viszont nagyon harap a fulda, de ezt a tesztek is alátámasztják, vizes úton írják gyengébbnek a legjobbaktól, én nem tapasztaltam ezt a dolgot, nem volt vele gondom.
Ja és 2 éve mikor vettem a fuldat, akkor a nagyon ajánlottak között szerepelt.[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Motion_Blur #4120 üzenetére
Szerintem azt még bringával is legyorsulom
kisza25
Én ha óvatos vagyok akkor 30 körül már 3-asba teszem, 40-4-es 55-nél 5-ös, Ha nem, akkor 2-esben 60-ig, aztán be 5-be[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz Motion_Blur #4131 üzenetére
Műszakin áttolja egy szélesebbel aztán visszateszi a virslit, ennyi, ha gond lenne a vékonysága. Amúgy szerintem ha váltóméret és nem nagyon tér el a gyáritól, akkor simán átmehet.
-
Manitou
addikt
válasz dízelracer #4436 üzenetére
A videon mit kell nézni? Nekem egy nagy büdös semmi jön be
mod: na most már ok[ Szerkesztve ]
-
Manitou
addikt
válasz h1n1_900 #4459 üzenetére
Nekem van egy pár 2003-as gyártású Matador MP56 téligumim. Tavaly és tavaly előtt is az volt feltéve hátul Nem volt vele gondom. Elöl meg egy zsírúj Fulda. Idei telet még kihúzom ezzel a matadorral, aztán valószínüleg veszek még egy pár fulda-t hogy egyforma legyen mind a 4.
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #4482 üzenetére
Azért a leírás se semmi Ha tényleg gyári állapotban lenne az autó még jó is lenne, de így
-
Manitou
addikt
válasz Napfénysüti #4488 üzenetére
Hasonló fogalmazódott meg bennem is.
Új hozzászólás Aktív témák
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Robot porszívó Mi Robot Vacuum Mop 2 Pro eladó
- LeoVince LV10 carbon sportkipufogó
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!