-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
giigz
veterán
VOLKSWAGEN GOLF II 2.9 VR6 Feléért még meg is venném...
-
giigz
veterán
válasz Clapaucius #20114 üzenetére
Mint írtad, többnyire városban használnád, tehát a 90 LE-s 1.4-es is elég lehet. Nyilván arra tökéletes, hogy a forgalom ritmusát felvedd, ha kimész országútra akkor 90-es tempóval kényelmesen tudj haladni, ha az van, akkor előzni.
Az 1.6-os erősebb egy kicsit, meg nyomatékosabb, tehát ha több személy, csomagok, akkor jobb választás.
Mivel az veszem ki az írásodból, hogy nem a teljesítmény lesz a döntő, ezért ha egy jó állapotú 1.4-est találsz, akkor vedd meg, pontosan úgy, mintha egy jó állapotú 1.6-ot találsz, akkor vedd meg.
-
giigz
veterán
válasz Tothgera30 #20127 üzenetére
Akkoriban a szembejövő is Lada volt.
(#20133) Dell XPS: Jaja, iszonyatosan mennek, 250-300-ért megérheti megvenni, néha durvulni egy kicsit.
-
giigz
veterán
válasz Tothgera30 #20139 üzenetére
"160-al csapott szét egy traktort, ha 80-al ment volna, akkor is ott marad"
Ebben azért nem lennék biztos.
-
giigz
veterán
válasz Tothgera30 #20156 üzenetére
Értem amit mondasz, de az biztos, hogy 80-nál több esélye van, mint 160-nál. Egy ilyen töréstesztben, ahol az NCAP-nál 64-gyel, itt meg 80-al mennek neki, egy mozdulatlan tárgyról beszélünk, amit ha egy tank megy neki, akkor sem mozdul el. (Najó, lehet elmozdul, vagy felőlem lehet biztos is, de nem ez a lényeg.) A traktor esetében pedig ugyanúgy érvényesül a fizika, tehát az autó arrébb fogja tolni a traktort, az lehetetlen, hogy a traktor ne mozduljon meg, és a traktor oldala nem annyira merev, mint az a cucc, amibe nyomatják a törésteszten a kocsikat.
Nem akarok okoskodni, csak én úgy gondolom, hogy ha 80-nal megy, akkor simán lett volna esélye a túlélésre. Persze tudom, hogy az egy dolog, hogy maga az utascella valamilyen szinten egyben marad, a szervekre pedig megint hatnak különböző energiák, főleg egy átlagos "edzetlen" embernél. Mert amibe belehal valaki, ott lehet, hogy egy F1-es pilóta "röhögve" szállna ki, mert olyan terhelés neki "rutin".
-
giigz
veterán
válasz bitpork #20164 üzenetére
Amikor én vezettem az ólródot, nekem is furcsa volt a xenon, mert előtte szerintem még nem is ültem olyanban, max. nappal.
Az volt a durva, hogy a táblákat olyan szinten világította meg, hogy szinte kirikítottak, amiket régebben este nem is figyeltem, az most rikított felém, de tényleg nagyon durva volt.
Nyilván meg kell szokni, az a sárgás fény tényleg kellemes, ez meg raj.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
És most a következő ~ 1 hónapban nem is nagyon esélyes. Majd szeptember-októbertől térek vissza rá... Persze ha itt a városban találnék egy jóáras Focust vagy G Astra-t, és patent állapotban lenne, akkor azt valószínűleg elhoznám, de most nem ez az első, majd egy kicsit később térek vissza.
-
giigz
veterán
válasz bitpork #20252 üzenetére
Igen, ez az ólród érzés.
Hajdúszoboszló - Nagyhegyes távon mi is mentünk az ólróddal, az valami b@szott szar út, Toyota RAV4 pl. ment vagy 80 körül, átlag autók meg 60-70-nél úgy döcögnek... Mi az ólróddal meg simán mentünk el mellettük 120 körüli tempóval.
Persze ez nem tükrözi a valóságot mert a 206-tal is mentünk ott 110 körül, persze döcögött rendesen, de az tény, hogy az ólród brutálisan jól megy ezeken a kátyús utakon, meg kb. mindenhol.
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
Miskolci topicban ezt írtam rá... De csak annyit tudok mondani, hogy nő ne vezessen, + BMW = halálos páros...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Tökmindegy #20297 üzenetére
Nem akarok vitát belőle, legyen ez az én véleményem.
"Legalább annyi idióta pasi vezet autót mint nő" Én nem így látom, írhatnék egy csomó példát, ami így hirtelen eszembejut, nagyrésze női vezetővel kapcsolatos.
"Ez nem nemiség kérdése." De, ez nemiség kérdése. Azért férfiak az autóversenyzők, gondoljunk csak az F1-re, ralira, mert a nők nem ide valóak. Elismerem, hogy vannak jó női vezetők, de általánosságban BÉNÁK, nem autóvezetésre valóak, balesetet okoznak, vagyis nem mindig, mert sokszor sikerül kikerülni. Én pl. haltam volna már meg női vezető miatt, ha nem figyelek fel arra, hogy ezt egy nő vezeti, és figyelek dupla olyan jól.
"Amúgy semmivel sem vezetnek rosszabbul mint mi férfiak" Nyilván erről te is tudod, hogy vicc, 100x rosszabban vezetnek. Pont.
-
giigz
veterán
Ezt pl. tegnap rakták fel YT-ra, BMW + vezetni nem tudó fiatal srác. Itt a videó.
-
giigz
veterán
"Ja, és a slusszpoén: ismerős csaj minden egyes fékezésnél kinyomja a kuplungot is, akkor is ha 90ről 87re lassit"
Ez mondjuk kb. én is így csinálhatom, csak én még frissjogsis vagyok, és nem sokat vezettem az órákon kívül... De nyilván azt szeretném, hogy ne így legyen majd, csak hát kellene egy rohadt autó.
Viszont ami érdekes, hogy egy ismerősöm, aki már kb. 1 M km-t vezetett, ha megyünk városban 50-nel, és pirosra vált a lámpa egy kicsit messzebb, akkor nem azt csinálja, hogy felemeli a lábát, és gurulunk motorfékkel, aztán majd amikor 1.000 alá csökken a furdulat, vagy valami ilyesmi, benyomja a kuplungot, hanem már kb. 50-nél megfogja, és berakja az üresbe, aztán úgy kezd el fékezni...
[ Szerkesztve ]
-
giigz
veterán
válasz Napfénysüti #20625 üzenetére
Egy típusból biztos törnek többet is, van olyan törésteszt ahol a távoli képnél és a közeli képnél más színű az autó. Egyébként nyilván frontális legalább 1 autó, meg oldalról legalább 2 autó kell.
-
giigz
veterán
válasz LaptopSystem #20828 üzenetére
Iszonyatosan király!!!
-
giigz
veterán
válasz LaptopSystem #20835 üzenetére
Nem nehéz annak lenni, kívül-belül úgy néz ki, hogy az nagyon durva... Ha leraknák elém, csak nézném, nem tudnék betelni vele. Belülről is nagyon el lett találva, komolyan irigyellek.
Új hozzászólás Aktív témák
- USB to S/PDif konverter a modern RIAA, elektroncsövekkel
- Kamionok, fuvarozás, logisztika topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- OTP Bank topic
- Gyúrósok ide!
- Autós topik
- Computex 2024: gamer alaplap és „AI” PC az ECS-től
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Hobby elektronika
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs