-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz Yiggdrasil #167523 üzenetére
A max. 100k km abszolút lehetetlen ennyiért, szóval ezt nagyon gyorsan el kell felejteni. 150-200k km még reális lehet. G Astra 1.4-es, 90LE motorral jó választás lehet.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #167527 üzenetére
Ez oké, de 2005-től felfelé nincs nagyon más, értelmes autó ennyiért. Esetleg egy Almera, de az többet eszik, és drágább hozzá az alkatrész, viszont jobb autó. Ha egy G Astra-ra költeni kell, akkor az általában gombokból megoldható.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Yiggdrasil #167532 üzenetére
Itt főleg a keret a szűk keresztmetszet. Természetesen van 2005 utáni, 100k km alatti futásteljesítménnyel rendelkező autó a piacon, de az jóval drágább. Én továbbra is a G Astra-t javasolnám, és rámenni egy minél szebb darabra.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #167606 üzenetére
Átgondoltam. Persze szubjektív a dolog, de eleget keres ahhoz, hogy ő adjon "hálapénzt", ne a vásárló.
Gombinyó: Akkor az a kereskedő le akarta itatni és el akarta csábítani az asszonyt...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #167629 üzenetére
Én ebben az esetben mindenképp újat vennék. Szvsz. akkor érné meg neked használtat venni, ha érdeklődnél a magasabb kategóriás autók felé is, de te használtan is ugyanazokat nézed, mint újonnan.
Az új autók szerintem gazdaságilag is jobb választások a használtnál, feltéve ha megteheti az ember, hogy olyat vegyen. Van rá garancia, tehát nagyobb költségtől nem kell félni, ráadásul az áruk sem esik annyira, mint ahogy sokan riogatják vele a laikusokat. Persze, ha valaki prémiumot vesz, annak tényleg brutális mértékben zuhan az ára, de egy alsó-közép kategóriás autónak kb. ugyanannyira, mintha használtan venné az ember.
Mostanában kíváncsiságból rengeteget nézegettem az alig használt, pár ezer km-es futásteljesítménnyel ellátott alsó-közép kategóriás autókat a hahu-n, és majdnem ugyanannyiba kerülnek, mint a 0 km-esek...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Jól látom, hogy kb. azonos felszereltséggel + motorral a lejjebb pozicionált, kisebb Vitara 50.000 Ft-tal drágább, mint az S-Cross? (Hahu-n most csekkoltam, 4.720.000 Ft vs 4.770.000 Ft.) Ennyit számítana, hogy a Vitara divatosabb?
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Gabi 8906 #167745 üzenetére
Szia!
Első és legfontosabb, hogy legközelebb vigyél magaddal egy hozzáértő embert, és lehetőség szerint ne kereskedőtől vásárolj.
Esetleg még próbálkozhatsz fogyasztóvédelemmel, perrel, totalcar-nak levéllel, hogy cikkezzék le stb...Az utóbbi mondatban leírtaknak annyi értelme van, hogy több hónapig, évig szivatod magad, és nem fog történni semmi.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz q13579 #167749 üzenetére
Ilyen adatokkal nem tudok szolgálni neked, max. esetleg a google, de az biztos, hogy egy közép-kategóriás kombi csomagtere sokkal mélyebb egy nálánál rövidebb SUV-nál. SUV-ból óriásit és mocskosul drágát kell venni ahhoz, hogy csomagtartó mélységben hozza egy közép-kategóriás kombi méreteit, lásd bitpork fórumtárs ajánlatát.
Egyébként nem értem, hogy ha már i40 kombi is képbe jött, hogy lehet rávetemedni egy Sportage-ra.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
A legnépszerűbb 10 autó a lakossági piacon. (Magyaroország, 2018 első 9 hónap eladásai.)
A Vitara egyértelmű volt, meg az is, hogy az SX4 Scross-ból sokat eladnak, de ez elég nagy fölény. Ahhoz képest, hogy az SX4 Scross küllemét mennyien szidják, mégis 80%-kal többet adtak el belőle, mint a 3. helyezettből, és ki tudja, mennyivel többet, mint az agyon dicsért kodo-s Mazdákból...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bitpork #167884 üzenetére
A SUV-k több szempontból óriásit dobnak az autóiparon és autózáson.
A gyártóknak azért jó, mert a divat meglovagolásával nagyobb profitra tudnak szert tenni, amitől jobban pörögnek, könnyebben tudnak újabb termékeket kifejleszteni. A vásárlóknak pedig azért, mert egyrészt szeretik a SUV-zást, másrészt a jövőben még jobban élvezhetik a fejlesztések gyümölcsét.Az már más kérdés, hogy sokak szerint rondák és böszmék a városi telepjárók'. Nekem se tetszenek, de az SX4 Scross elcseszett formája nagyon bejön.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Yiggdrasil #167925 üzenetére
G Astra 1.4 90LE.
Ennyiből már lehet jobbat is vadászni, gombokért lehet kapni alkatrészt, korrekt a fogyasztása és az 1.4-es nem zabálja az olajat, mint az 1.6-os változat. Az üléseit én kapásból kidobnám, és szerválnék valami normálisat.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Integrale #168054 üzenetére
Minden annyit ér, amennyit adnak érte.
Tegyük fel, hogy ezek a Hondák tényleg csak üzemanyagot és kötelező, kopó alkatrészeket kérnek és sosem autómentőt. Ebben az esetben akár jó vétel is lehet. A vásárlóbázisa ebben bízik.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz hobizoli #168073 üzenetére
Tisztában vagyok ezzel, de az urban legend miatt mégis magas áron tudják értékesíteni ezeket a használt Hondákat, tehát nincs túlárazva. Ha nem vennék meg, akkor igaz lenne rá a jelző, de amíg veszik, mint a cukrot, addig sajnos azt kell mondani, hogy nincs túlárazva.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Szajo #168141 üzenetére
A fogyasztását nem tudom, de annyira nem megy vészesen rosszul, szokásos Ford: [link]
Rosszul mondják a srácok, nem 1 literes, mivel abból csak turbós van. Ha tényleg szívó volt, akkor csak az 1.1-es lehetett.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #168194 üzenetére
Nem baj, lesz mit olvasni a totalcar panaszládájából...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz galacsindobá #168406 üzenetére
Szia!
A Vitara és az SX4-Scross is kb. 4,7-4.8m az 1.4-es, turbós motorral, GL+ felszereltségben. Jelenleg ebben a sávban, hasonló motorral, mérettel és felszereltséggel csak a Fiat Tipo van. A többi gyártó hasonszőrű modelljei általában pár százezerrel drágábbak.
A Vitara előnye, hogy nagyon divatosan néz, de az a legkisebb a 3 közül. A Tipo előnye, hogy kombi változatban az pakolható a legjobban, de teljesítményben a leggyengébb. Az Scross alapból a legnagyobb, viszont sokaknak nem tetszik.Szerk.: A háromhengeres motorok is jól húznak a turbó miatt, de a hangjuk olyan, mint egy 20+ éves dízelnek...
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szőröscica #168413 üzenetére
Már alig emlékszem a Wartburg hangjára, viszont az 1.0 TSI-nek (T-Roc) és az 1.2 PureTech-nek (Pug 308) is olyan hangja van, mint egy őskövület SDI-nek. Ezekkel volt most a napokban tapasztalatom, de a többi háromhengeres is borzasztó idegesítően szól, kivéve az 1.5-ös, 200 lovas Fiesta ST-ben található, mert az eszement jól muzsikál.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Tom1939 #168907 üzenetére
Szerintem kb. az egyetlen olyan nagyobb SUV, ami élőben abszolút nem dömperes. Persze van tekintélye, de kellően "kecses" ahhoz, hogy ne nevezzük dömpernek. Nekem tetszik, de élőben egy hangyányit csajos.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz #16741888 #168934 üzenetére
Azt nem írtad, hogy a szervizkönyv nem teljesen tükrözi a valóságot, szóval támadhatatlan a hirdetés.
Viszont ha most valaki ebből a topikból kinézte magának ezt az Hondát, akkor az már skippelte' is.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz zolnagy #169017 üzenetére
Két fontos oka van annak, hogy mindenképp ki kell próbálnod ezeket az autókat, és azután dönts.
1. Mindkét autó racionális választás, és egységnyi pénzért kiemelkedően sok "autót" kapsz (az autó itt most melléknév).
2. Ennél sokkal kevesebb pénz elköltésénél is "a puding próbája az evés".megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #169041 üzenetére
Nem feltétlenül sorolnám ezen autók közé az Scross-t. A Multipla és a Thalia már ~20 éve mindenkiből kihozza a gyomor alsó-felső rész cserét, de az Scross-t sokan megszokták már, és tetszik nekik. Először bennem is hasonló gondolatokat ébresztett, mint a Multipla, de 1-2 év elteltével már kimondottan bejön az orra. Számomra a hátulja túl semmilyen, elavult, csúnya.
Az Scross megítélését leginkább az új kuvikhoz tudnám hasonlítani. Azt is meg kellett szokni, és már többeknek felsejlik az "olyan csúnya, hogy már szép" érzés, például nekem is.De ízlések és pofonok ...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz LilProphet90 #169090 üzenetére
Pug 308 SW.
Esetleg még ha szóba jöhetnek, akkor K Astra 1.4T Enjoy, Fiat Tipo 1.4T, Kia Ceed 1.4T, Hyundai i30 1.4T.
A SUV-ok minden kategóriában magasabb áron futnak, mint a hasonló méretű, normál magasságú társaik, kivéve a Suzukik. A Vitara belül nem túl nagy, de az SX4 Scross az már bőven bevehető a kompaktok közé, sőt...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz LilProphet90 #169094 üzenetére
A legracionálisabb döntések 5M alatt jelenleg az SX4 Scross és a Tipo, de pont pár napja volt erről szó, és akkor a közösség az Scross-t hozta ki győztesként.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz G@bi90MR #169359 üzenetére
Valami kevésbé sportos, jó ülésekkel megáldott jármű kellene neked. Én nem szoktam elzárkózni az üléscserétől sem, szóval ilyenben is gondolkozhatsz. Anno gondolkoztam G Astra vásárláson, de abban előbb cseréltem volna ülést, mint hogy a nevemre írattam volna.
Egyébként egyet értek diegho fórumtárssal abban, hogy nézz meg valami magasabb építésű autót, akár Meriva-t, akár Fusion-t stb... Aztán jöhet bele valami korrekt Recaro vagy valami hasonló.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Predator2 #169751 üzenetére
Gombóc Swift fullos felszereltséggel, tip-top állapotban. Ennyiért már nagyon szépet kapsz, és gombokból fenntartható, ráadásul ritkán hibásodik meg benne valami. ABS kockával szokott néha gond lenni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs