-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
batai15
félisten
válasz kisza25 #215148 üzenetére
Miért szerinted nem enyhén vicces hogy üresben van az alapjárat ? Egyébként toló üzemnek hívják a motor féket,az alapjárat meg szintén a motor egy üzem állapota.
Legalábbis úgy emlékszem.
Szerintem túl beszéltük a témát, köszönöm ezúton is.
További szép hétvégét mindenkinek.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Helló törpe dizelből (1,4 körül ) milyen autókat lenne munkába járósnak nézni ? Alapvetően Peugeot HDI vonalon gondolkodom , de nem igazán találtam sem 206bol sem 207ből megfelelő példányt. Igazából klíma ami kellene , minnél egyszerűbb legyen azon kívül minden eleme.
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #217066 üzenetére
Ez a nem a psa féle 1.5hdi igaz? arról tudni valamit?
-
batai15
félisten
Egy Peugeot 508ba mennyire ajánlott az 1.5 HDI ? Illetve mennyire lett megbízhatóság motor ?
-
batai15
félisten
Az 1.5t(182le) civic kerülendő ?
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #217804 üzenetére
Most hogy az 1.5hdi és így az 508 felejtős, nézelődöm hogy mik lehetnek még . Mazda 3,mazda6 nézegetek még. Mivel nem mindennap lenne használva majd (hosszú táv , hétvége stb ) jó lenne egy kicsit több Kraft is . 180le már elég lenne. Ez a bajom a mazda3al is , jellemzően 120le a kínálat. Mindenképp sedan,vagy max lépcsős hátú kell , illetve jó lenne ha napfény tető vagy panoráma lenne.
Alapvetően 7m körül lesz a plafon keret ha minden jól megy.
Néztem még focus 1.5 Eco-t is
Corolla igaz az gyenge hibridbe ,valamint vitara 1.4boosterjet . Utóbbi kettő inkább racionális választás mint sem emocionális. Bár a Corolla gr-ben sedan tetszik is. Igaz remélhetőleg jövőre lesz meg a teljes keret ,de már nézelődöm tájékozódom ,mert nagyon nehéznek tűnik a választás .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz BigBlackDog #217806 üzenetére
1.6 tph messze kerülöm, 2.0hdi ritka, legalábbis az új 508ból.
Ha össze jön a keret szeretnék minél fiatalabb alacsonyabb futású autót . Ezért is nézem ezeket ,amúgy az egyel régebbi 508 is jó lenne ,de mint írtam minél fiatalabb , kissebb futás,mivel hosszú távra tervezek .
Citroen Renault nem játszik. Mégane nem lenne rossz ,de 1.6 sce gyenge ,de az 1.33 is már szúrja a szemem erősen.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #217807 üzenetére
2016 körüliek . Nem tudom hogy az 1.5 higitja e az olajat , azért kérdezem .
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #217811 üzenetére
Ott még víz fogyasztást olvastam. Köszönöm az infót ,akkor ez is ki lőve.
Visszatérve a hosszú távra azért ez inkább ritkább lesz ,illetve nem a nagy család a szempont ( egy gyerkőc majd ) úgyhogy a nagyon nagy autó csak a motor /Szedán miatt került a képbe ismét. Jelenleg egy 407em van munkás autóbak marad , bőven elég mindenre. -
batai15
félisten
válasz molnarpeter #217813 üzenetére
Tudom mi egy gát repedés,hf stb de azt hiszem hogy én hűtő közeg (valami cső repedés )miatt olvastam erről ,nem a blokk repedés miatt ,de lehet nem jól .
Így viszont külön kerülendő hogy a blokk reped.
Vag /egyéb vonal valahogy nem vonz.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz mycso #217822 üzenetére
Mint írtam a nagyobb méret a teljesítmény/ motor miatt néztem , továbbá futás/autó kora illetőleg ne kizárólag racionális legyen hanem legyen benne valami ami miatt szeretjük az autókat. Mégane nem esett viszont szóba,formailag tetszik,motor nem .
Vag pedig mint írtam kilőve. -
batai15
félisten
-
batai15
félisten
Egyébként utolsó kérdés: civic 1.5t vagy Mazda inkább ?
-
batai15
félisten
Köszönöm mindenkinek ,a civic felé húzok.
-
batai15
félisten
válasz grizlisandor #217838 üzenetére
Mondjuk ha Mazda 3 nem csak 120ps lenne akkor nem lenne kérdés melyik. Ültem ilyenben nagyon bejött .
-
batai15
félisten
válasz stilo18 #217846 üzenetére
Első és utolsó tapasztalom a Suzuki volt ,utóbbi években inkább Francia autókban utazom,nem igazán voltam képben a mazdaval,csak egyik barátomnak aki Angliába lakik ,amikor most kint voltunk nagyon megtetszett a hármasa.
Aztán azóta is nézem őket ,plusz még a Honda ami még tetszik,főleg mióta elment a kedvem az 508-tól.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
A mazdákban található automata váltó ( elvileg saját fejlesztés) mennyire kell félni ?
[link]
Erről mi a vélemény ? -
batai15
félisten
válasz KoVee84 #217982 üzenetére
Jelenleg is aisin arf80sc van a peugeotom alatt .
Nekem is úgy rémlett hogy aisin váltó (legalábbis tutira a Mazda 6 2.5 tesztben mondták hogy 6-os aisin váltó) de a net szerint a mazda 3ban fs6a-l típusú váltó van . De sok mindent nem találtam róla.
Az általad linkelt Wiki oldal is 2012-ig írja hogy addig volt szerelve aisin váltóval.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz dellfanboy #218169 üzenetére
Én tuti nem venném meg. Ennyi km combos akárhogy is nézzük.
-
batai15
félisten
Ford focus 1.5 ecoblue-ról mit tudni ? Kerülendő? Ajánlott ?
Van egyezés a PSa 1.5hdivel ? Utóbbinál eltántorít a vezérmű tengely lánc szakadás, és annak a cca 1 milliós megelőző javítása. Elkezdtem nézegetni a fordokat (Mk4) kb 5 millió forint értékben, 308sw ellenében.
Nehéz a dolgom ,mert egyrészt racionális , másrészt azért érzelmi alapú is az elvárás ( fiatal , viszonylag keveset futott ,kombi /Szedán,carplay gyárilag ,és azért tetszen is külsőre)Mk3 esetén az 1.5 TDCI PSa =1.5 HDI ?
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #219943 üzenetére
Közben elkezdtem túrni a netet ,és igen valóban 8 szelep csak. Forma miatt viszont azért inkább Mk4 focus lenne kívánatos ,1.5 ecoblue más kávéház ?
Azért minnél fiatalabb autót szeretnék, és szeretném le tudni az autó vásárlást a következő 5 évre legalább.
Viszont úgy adódott hogy stabilizálódott a meló ,és 130km nekem az út oda vissza a lakóhelytől ,így benzin kizárva .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #219956 üzenetére
Ezért sem akarok 308 sw-t , mert tönkre tud menni a motor és 1 millió a lánc csere . 3as fóka is jó , elvileg van ami tudja gyárilag a carplayt . szóval,de halgatok a releváns érvekre.
Vagy megint előveszem az 508at ,amúgy is a 407et váltja... Abban van Szedán ,rendes motor kraftal jó automata .csak abból öregebb ,többet futott jutna.
Vagy 308 1.6 hdivel még.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz martonv92 #220213 üzenetére
Ez sem feltétlenül igaz.Jó ideje francia autóim vannak, elektronika téren az évek alatt 3 félével találkoztam.(jelenleg pug 407 hajtok 4 év 100km 2.0 hdi atf80sc )
Mondjuk költöttem is rá, ma megyek érte tárcsa+betét egy hátsó kerék csapágy 250k
206 hátsó lámpa test hiba-
206 index kapcsoló hiba(kopás),a bmwnél nincs ilyen gond mert nem használják.
407 bsm modul(bosch, leginkább felépítés miatt) A legbosszantóbb a bsm modul volt,mert azzal egyszer ott maradtam. Utóbbi forrasztási hiba,és inkább a beszállító sara ami viszont nem túl sűrű főleg nem egy 17 éves autó esetén
A francia autók ellen egy dolgot tudok felhozni. Néha egy két műszaki megoldás megvalósítás amit egyszerűbben meg lehett volna oldani,de sikerült bonyolulra csinálni.Viszont akár a francia konyha, lehet hogy nem egyszerű, és nem jelenti azt hogy rossz is.
VIszont a peugetot is el érte az emissziós hurrikán, és már a hdi motor sem garancia( 1.5 hdi lánc szakadás) a benzinbe meg a puretech sosem volt túl megbizható
Ősszel autó vásárlás nekem is, ha peugeot lesz(508, 308)ez lesz az utolsó dízelem, és peugetom hacsak nem történik valami csoda benzines fronton.
SZóval marhaság hogy a francia rossz, bár nem is feltétlenül jobb mint egy német, csak más kávéház.Mondjuk a peugetos fórum userek viszont szofisztikáltabbak közé tartoznak szemben pár csoportal ahol az e penis, egymás lenézése lekezelése megy.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #220216 üzenetére
Elvileg a korai évjáratok voltak, és megoszlanak a vélemények is ez ügyben hogy meddig. Van akik szerint 2017ig biztosan, mások szerint 2019 ig , mert elvileg az 508nál is volt már motor csere , szóval inkább az utóbbi a reális.
Ami biztos hogy alvazszám alapján meg lehet mondani hogy érintett e az autó.
Maga az átalakítás 1 millió alsó hangon,(ezért sem proritás) és szerelő szerint fordokat nem érinti, szerinte a más títusú olaj miatt.
Egyébként jó kis motor lenne, más számottevő hiba nélkül.
Jó magam mivel fiatal autót (18 körüli) nézek eddig mk3 focus, és 508 2.0 bluehdi van fókuszban. Teljesen nem tudok gond mentes autót venni, mert a fókusznak 500 egy villanyszervó, de ha 508automata lesz ott is lehet az elektromos kézifkékkel gond. Hozzáteszem egyik hiba sem általános, de fáj ha mégis jelentkezik
Magától az aisin váltótól nem félek, enyémbe is még nem hulott szét(bár volt olaj csere) és nem rossz hírben álló váltó,bár a hő cserélőre rászorul egy upgrade .
Néha fel fel szokott bukanni egy egy sw /limo active kivitelben manuálba , elektromos kézifék nélkül ,na egy olyan kéne nekem is azzal lenne a legkevesebb gondom.
Úgyis kap majd egy droidos fejest,automata fényszóró tolató radar stb úgy is tud, nagyon többnem is kell .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #220218 üzenetére
köszi! ennek mik a tünetei? nem olvastam még utána konkrétan
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #220220 üzenetére
Jajj értem,köszi . mondjuk szerintem az 508 manuálba is értelmes választás,aztán az mégiscsak jobban illik hozzám,főleg hogy szedan parti vagyok. Mondjuk még ősz messze van , úgyhogy bármi is változhat addig
-
batai15
félisten
válasz molnarpeter #220226 üzenetére
Abból csak kombi. Mondeo nem tetszik
-
batai15
félisten
válasz imyourfriend #220300 üzenetére
Igazából annyira nem is program hanem paraméter.
Töltő nyomás, porlasztó nyitvatartási idő, befecskendezési nyomás stb stb .
Normális szakinál alap hogy mentek több kört hogy lássa az élő adatokat ,neki hogy tetszik ah autó és neked . Plusz mivel még új autó és új autó között is van különbség,nem hogy több éves használt esetén, ugyan az a paraméter nem biztos el éri a kívánt hatást, és hogy jó lesz a setup ,lehet össze ömlik a rail nyomás (kopogásos égés stb ) . Plusz a jobbak ha pl a korrekciós érték már nem jó ,nem is csinálják meg .És amikor ez találkozik akkor lehet azt mondani hogy ér valamit a szaki. Plusz a jobbaknak van pad (akár az egyszerűbb kerék alá helyezhető) hogy lásd nem csak placebo meg ne arcoskodjon az ember hogy 100+ írták meg.
Ismerősnek BMW E39 2.5 sorhat valami 400 le-nek megfelelő üzemanyagot kért le az ecu aztán nem bírt menni ,és még gyengébb is volt mint gyárilag .[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz tboldi #220305 üzenetére
Igen annyit elfelejtettem írni hogy általában le töltenek egy fájlt (meg előtte csinálnak backupot a régi ecu adatokról) amit aztán feltöltenek ,és a rendelkezése álló adatok alapján finomítanak ,majd próbakör .
Nekem a 206sw 2.0 HDI (90le) volt piszkálva ,elsőnek így írta meg a srác hogy 210et ment ,viszont nem volt különösebben dinamikus normál közlekedéskor ,aztán közép tartományba lett dinamikusabbra írva. Majdnem egy literrel evett kevesebbet (5 alatt volt , előtte stabil 6) és egy ellőzéskor nem kelett vissza gangolni.
Most a 407et nem bántottam az automata miatt ,ugyan elbirná de a 140le sen rossz alapvetően.
Ha ősszel az 508 meglesz ,első körben 160-180le gyári példány lesz a cél,ha viszont a manuális 150 pacis ,akkor valszeg kap egy kis kraftot ,de majd meglátom nem lehet már száguldozni. Bár még nem teljesen tettem le róla hogy nekem is legyen egy kicsit egyedi autóm.Szép az a mito egyébként, gratula hozzá .
[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Ismerős nézegeti az autókat (VW) olyan 50km munkába járásra , szerintetek 1.4 TSI ,vagy 2.0 cr (150hp mindkettő) van a cr javára lényeges fogyasztási és 1.4 TSI javára megbízhatósági és fenntartási különbség ?
Én a 2.0 crt mondtam neki ,főleg hogy néha mennek hosszabb távra is ,meg azért dinamikusabb is az.[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
válasz Villa7 #220456 üzenetére
Igen ezzel tisztában voltam , sőt ismerős is utána nézett,nem sok különbség van a TSI motor alkatrész árak között és a cr között.
Most hogy haver nézi amúgy egy 2.0 cr Octavia még rendesen meg tetszett ,főleg mert sok belőle a Szedán ami nagyon jól pakolható ,az RS meg az egyik legjobb autó a kategóriában. Hmm lehet nem Peugeot lesz hanem egy dsg octi hamarosan[ Szerkesztve ]
-
batai15
félisten
Srácok ,cr TDI mennyire hajlamos olajat enni ? Beléptem már az RS Octavia csoportba,aztán nem az első poszt ami azzal kapcsolatos.
Új hozzászólás Aktív témák
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs