-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz olajbogyo #188636 üzenetére
Az a 2013-as Swift teljesen jó lesz. Nincsenek olyan típushibái, mint az első gombócnak, és jóval kevesebbet is fogyaszt. Egyszerűen gombokból fenntartható, ráadásul kényelmesen elfértek benne egymás mellett, ha vinne téged is bevásárolni a szatyor mellett.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz kenwood #188673 üzenetére
Focus mk2 és H Astra inkább dupla ennyiért van.
Leginkább G Astra-t 1.4 90 lóval vagy az Almera-t 1.5 98 pacival tudom javasolni. Ezek nem rohadnak, ha nem voltak törve, és nem túl költséges a fenntartásuk.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz dbocskai #188989 üzenetére
“szeretem, ha egy autó szép és nem úgy néz ki mint az első kocka 4 keréken, amit rajzoltam oviban, nekem bejön a SUV forma”
Számomra kicsit ellentmondásos a mondat, mert egy SUV pont úgy néz ki, mint amit írtál.
“Lehet az igények nagyok, de pont emiatt az apróságok miatt szeretnék újabb autót. Lehet én vagyok a naiv, hogy azt hittem ennyi pénzért, már többet fog tudni egy autó, mint egy tíz éves Octavia.”
Ezeket az igényeket ki lehet elégíteni, de akkor Octavia kategóriában kell gondolkodni, és nem tankban.Ja, és az autó árak borzasztóan mennek felfele, sőt a használt árak sem csökkenek már 5 éve.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
-
vzsryl
nagyúr
válasz Handball94 #189489 üzenetére
2M-ból a Megane MK3-ból kapod a legjobbat a felsoroltak közül, és abszolút nem problémás széria, tehát nyugodtan vehető.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz kisgesztenye #189507 üzenetére
Esetleg 8. generációs, 2.0 benzines kombiban is gondolkodhatsz. Az biztonságos és nagyon megbízható. A Mazda 6-os 2. generációja is minden szempontnak megfelel, de annál figyelni kell a rozsdásodásra. Ha találsz egy patikát, akkor alvázvédelem menjen rá, és akkor nagy baj nem történhet. Szintén 2.0 benzinnel ajánlott, és sokkal nagyobb a választék belőle, mint az Accordból.
Még a 9. generációs Civic kombi is jó választás lehet, mert belül rendkívül nagy, a puttonya is 624 L.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Luck Dragon #189526 üzenetére
Kb minden Lexus ajánlott az utóbbi 20 évből, kivéve az IS220D. Azt kissé elcseszték, de ha nem zavar a prémium szerviz (így is olcsóbb, mint a német trió), akkor nyugodtan lehet őket venni (mármint az is220d-n kívül kb mindet). Borzasztó halk, kényelmes, luxus autók, és már jó ideje csak hibridet vehetsz tőlük, tehát jól is fogyasztanak, de ami a legfontosabb, hogy megbízhatóak.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Sziasztok!
Anyósom most venne egy kocsit. Passzív a törzskönyv, elvileg cég nevén van. Mire kell figyelni? Meg merjük venni?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Létezik olyan kombi, amibe elfér 3db isofixes gyerekülés egymás mellett?
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #190116 üzenetére
Ez sem túl jó hír, de lehet még egy ilyesmi kompromisszumot tudok kötni.
Nem szeretnék olyan nagy dízel traktort venni, mint a Sharan és társai, nem vagyok én Bud. Hétköznap a feleségem járkálna vele bevásárolni, és hétvégén hagynánk csak el a várost. Mindketten utáljuk a SUV-okat meg minden magasabb építésű autót. Szerencsére az asszony is jól verte be a fejét, és a lapos, széles autókat szereti.
A Mondeo és a Superb is túl keskeny? A Totalcaros tesztben a Mondeoba valahogy bele tudták tuszkolni a 3 ülést. Mondjuk ezekből sincs túl sok benzines, de még mindig több, mint a családi tankokból.
Fogyasztás nem számít, amíg 15L alatt megáll városban.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz cappa72 #190121 üzenetére
& peterkeT:
Köszi!
A dízel kizárt, nem bírom elviselni, szóval ezen a vonalon felesleges továbbmenni.
Az asszonnyal még leboxoljuk ezt a dolgot, mert ő tényleg nagyon beverte a fejét a lapos autókkal.
Eddig a Touran és a Zafira C döcögött át a rostán, de nagyon neccesen...Amíg megy a meccs, addig találjon valaki nekünk egy széles kombit.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #190126 üzenetére
Lexus-ból bármi is jöhet, az Lexus. Csak tudod, a pénz az mindig a legkevesebb.. (Max 5-6M)
(#190127) Somatom: Ez elég sok követelménynek nem felel meg, és a fogyasztás a legkisebb baj.
(#190129) peterkeT: Sógiéknak Mk2-es, 2012-es Mazda 6-osa van, és az ikerbabák közé anya már csak belégzéssel fér be, de 3 db isofixes ülés kizárt. A legújabb szériát se a belső méretei miatt szokták dicsérni, pl. egy Passat sokkal nagyobb, és akkor hol van még a Mondeotól vagy Superbtől...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz kisza25 #190133 üzenetére
Nagyobb első lámpatest nem volt?
Inkább a Zafira. Az is hozza ezt a szintet, csak szebb.
(#190131) emvy: Lehet rámegyek egy kodos Mazda 6-ra, kap egy alvázvédelmet, és tojok mindenre.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Na, úgy döntöttünk a feleségemmel, hogy most nem fog kelleni dömper, mert olyat ráérünk majd akkor venni, ha 2-nél több gyerek lesz. Tegnapi ultrahang szerint most “csak” kettő jön, szóval elég lesz egy kombi is, vagy valami tágasabb szedán.
Amire szükség van:
-benzines vagy hibrid benzines
-manuális váltó (hibridnél értelemszerűen ez nem játszik)
-minimum négy henger
-tolató kamera
-tolató radar
-tempomatAmi jó ha van:
-Apple CarPlay
-korrekt hi-fi (nem csúcs kategóriára gondolok)
-hátul keresztforgalom figyelő
-sávtartó
-távolságtartó
-LED lámpaAmi nem kell:
-naviAmi kizárt:
-dízel
-automata váltóEddig ezeket néztem nagyobb felszereltséggel 5M-ig:
-i40 1.6, 2.0, kombi
-Optima (ritka), kombi
-Insignia mk1 későbbi évjáratok 1.4T, 1.6T, inkább ötajtósban
-Superb mk2 1.4 TSI (1.8TSI, 2.0TSI mind vödör csavar?), inkább ötajtósban
-Avensis T27 1.8, 2.0
-Astra K 1.4T, 1.6T kombi
-Mazda 6 kodo 2.0
-Ford Mondeo mk5 (ebből van négyhengeres benzines?)
-Merci C W204
Az álom egy Lexus IS300h, vagy GS450h lenne, de azokhoz nagyot kéne spórolni, mert azok inkább 6M felett vannak, mint alatta.Új autóból a Corolla TS tetszik, de abból az 1.2T is majdnem 7M.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #190189 üzenetére
Amiket felsoroltam, azok tetszenek is valamelyest. Az Octavia nem tetszik, az Aurist meg elfelejtettem írni.
Superb-ből az tetszik, ami alapból szedán, de egy gombnyomásra ötajtósra vált a csomagtér ajtó. Nem csak emiatt a funkció miatt jön be, hanem az egész autó megjelenése kicsit angolosan prémiumnak hat számomra. A legújabb Superb már nem tetszik, kivéve abban a kékben, mint emvy fórumtársé.
Leginkább az Insignia jön be, de a Mazda kodo sem rossz, csak már kicsit unalmas.
Fogyasztás limit annyi, hogy városban 15L-ben álljon meg. Ha kifejezetten dinamikusan is használható, akkor tőlem annyit is zabálhat, mint egy billenős Zil, de ugye ezekben nincs V8, tehát 20-25L-t ne kérjen.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz parandroid #190196 üzenetére
Minden Mazda ugyanúgy néz ki már 7 éve (emiatt nem komálom az Audikat sem), viszont amiről beszélek Superb, az picit kilóg a többi Skoda közül, kicsit olyan RR-os számomra.
Amikor ezt a Superbet meglátom, akkor azonnal tudom, hogy micsoda. Az első generációs meg a legújabb hirtelen ránézve Octaviának tűnik. Valahogy ez az MK2-es sokkal tekintélyesebb, nyugodtabb, robusztusabb, mint az elődje vagy utódja. Lehet, hogy más számára nem, de számomra ilyen hatást kelt, és ez a fontos, nem foglalkozom más véleményével.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Én szívesen elfelejtem, sok járgányt felsoroltam, meg akár javasolhattok mást is. fogalmam sincs, hogy a Superb most miért jött ennyire előtérbe.
(#190194) focvis: Köszi!
Most vettem csak észre, hogy írtál. A Golffal (meg a Passattal is) az a helyzet, hogy nem tetszik egyáltalán.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Nincs feltétlen szükségem dinamikus autóra, de ha dinamikus, akkor nem zavar a többlet fogyasztás, mert akkor ad valamit cserébe.Továbbra sem kell takarékos, de az biztos, hogy városban sokat lesz használva rövidtávokra, aztán hétvégente meg lesz kergetve.
Az i40-ről senkinek semmi véleménye? 4M alatt már lehet kapni full extrásat, kis futásteljesítménnyel.
(#190206) nandow: Nagyon tetszik az Accord, de sajnos túl elavult technikát ad túl drágán. Az árából majdnem egy generációval újabb közép-kategóriás autót lehet venni, ami már a "jó ha van" részből is tud valamennyit, vagy mindet. Így a 2020-as évek elején már valami modernebbre vágyom.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Az új Insignia nem fér bele a keretbe, a régivel kapcsolatban meg elég sok problémát olvasok, és most nem a tömegére gondolok.
A Mondeonak a hajtáslánca oké, de egy modern autóban az már szinte másodlagos. A többi része az autónak mennyire megbízható? Ha néhány havonta megkotlik benne valami kis dolog, akkor attól kétoldalú agyf@faszt kapok. Nem érek rá arra, hogy folyton kisebb hülyeségek miatt szervizeljem az autót.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz adise #190217 üzenetére
4M környékén néztem az 1. gen. Insignia-kat, szóval csak faceliftes, magas felszereltségű, viszonylag kis futásteljesítményű példányok jöhetnek szóba.
Hibridből leginkább a Lexus-ok érdekelnek, de azoknak nagyon magas a használtpiacos áruk is, nem véletlenül. Sokkal jobban vágyom egy IS-re vagy GS-re, mint magára a hibridségre, de ugye a legjobb, legbízhatóbb Lexus-ok, azok hibridek, ezért is jött képbe ez a dolog.(#190218) z-csongor: Ahogy írtam is, a megbízható hajtáslánc egy dolog, engem inkább az zavarna, ha sok kisebb nyűg lenne a kocsival, mint pl. amit említettél is, a zörgés. Az MK4-es Mondeo-nál ez sűrűn előforduló hiba, pl. anno a Garázs TV-ben tesztelt példány is zörgött, pedig csak pár ezer km volt benne.
(#190219) focvis: Olyanból nem hozott fel benzines találatot a hahu, 10+ éves autó pedig nem kell.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz nandow #190247 üzenetére
Most vettünk lakást, de még jönnek a babacuccok is horror áron, szóval megpróbálok addig nyújtózkodni, amíg a takaró ér.
Most nézegettem a CT200h-t is. Annál a csomagtartó lehet problémás, de azt írják, hogy hosszúnak hosszú, tehát szvsz. egy iker babakocsi elfér benne összecsukva. Ezenkívül csak jókat írnak róla. Olyanokat, hogy közel 200k km-nél semmi hibája sem volt, még izzót sem kellett cserélni stb... Ilyen autóra van szükségem. Nem érdekel, ha drága a szerviz, csak ne kelljen havonta cseszekedni vele...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Picike vagyok (170cm), még ha terpeszkedek is, akkor is szinte bármilyen kocsiban elfér mögöttem bárki.
(#190253) Doki16 : Mert a Lexus sokkal jobban tetszik. Írta már Itt más is, hogy olyan autót érdemes venni, amire szívesen nézek vissza a parkolóba. Az Auris sem csúnya, de a CT jobban néz ki, főleg az fl-es, homokórás.
(#190251) aero. : Erősen gondolkozom azon is, de a tompika első rész, és a műszerfal még nem át az ingerküszöbömön. Kár, hogy a legújabb kuvik aranyárban megy használtan is, mert az nagyon bejön, de csak 1.5T-vel.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #190305 üzenetére
Na, ezt nem tudtam, köszi az infót.
Akkor intézkedj!
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
-
vzsryl
nagyúr
válasz Danex #190383 üzenetére
Ez a probléma mostanában a használtpiaccal.
Ugye már közel sem igaz az a hülyeség, hogy “kigurulok a szalonból, és felét éri az autó”. BMW-nél lehet így van, de a kommersz márkáknál alig esik az áruk, még a több éves 100k+ km futásteljesítményű autók is majdnem annyiba kerülnek, mint ami a szalonáruk volt.
Megveszel pl. egy 2 éves hunyadi i30-at 5M-ért, aztán ha egyből kell rajta csinálni valamit, akkor kb. ott vagy, mintha egy első fingosat vettél volna... Kissé bosszantó...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz bandus #190385 üzenetére
Ha egy hasonlót akarsz venni, akkor nincs nagy ráfizetés. A jól felszerelt i30 használtan nem 5M, hanem bőven 6M vagy felette. Hiába vették 5 körül, simán felnyomják az árát az újnak a közelébe. Szvsz. aki 1-2-3 évvel ezelőtt vett új autót, az most szinte csak tankolásos költségen válthat, mert a kopást kifizetteti a kocsi következő tulajdonosával...
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Gombinyó #190400 üzenetére
Akárhogy is fényezzük, ez így sosem volt jellemző annak idején. Mint ahogy az sem, hogy a fóka 2, H Astra stb. használtpiaci ára 5-6 éve stagnál, vagy nő. Értem én, hogy ugyanaz az összeg ma már kevesebbet ér valamennyivel (nem sokkal), de attól még a használtautó árak ennyi idő eltelte után észrevehetően csökkentek, de ennek most semmi jele, sőt...
A lényeg, hogy aki most akar autót (használt vagy új mindegy) venni, az becumizta csúnyán.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #190514 üzenetére
Igen, a T25-ös Avensis fogyasztása teljesen korrekt, de 2005 utáni kell az 1.8-asból, mert előtte szerette az olajat, ezért meg is ette. A legjobb a 2.0i, mert az sem fogyaszt lényegesen többet, de egy kicsit erősebb, nyomatékosabb, ráadásul nagyon megbízható is. 2M-ig nagyon korrekt T25-ösöket lehet vadászni. 3M-nél inkább T27, abból is facelift.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Kérdezzétek meg nesa-t, hogy neki hány raklap kerék fér be a kocsijába, és nem a Volvoba.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Ezt a kérdést nem tudom, hogy hol lehetne feltenni, de itt szerintem könnyen megválaszoljátok.
A KGFB évfordulóm 09.26. A biztosítón nem változtattam, ki is küldték a számlát. Fizetési határidőnek 09.26-ot jelölték meg. De elvileg az évfordulótól számított 60 nap áll rendelkezésre. Ezek egy napot sem adnak, vagy most én értelmezek valamit félre? Esetleg azért, mert maradtam az eddigi biztosítómnál, így nem áll rendelkezésre a 60 nap?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #190778 üzenetére
Az új i20 4.8M-ért már nagyon jól felszerelt, és erősen érződik rajta, hogy modernebb, mint a Ceed vagy Swift, ráadásul az 1.25-ös szopó benzin megbízható és kevesebbet zabál, mint az ezres turbós, háromhengeres nyamvadékok.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #190783 üzenetére
A Swift még városban is simán elmegy 5,5 alatt, még ha tiporja az ember, akkor se nagyon tud fölé menni. Nincs tömege, nagyon takarékos a motorja, nem SUV, hogy tolja maga előtt a hatalmas légtömeget, szóval ez ilyen. Egyáltalán nem meglepő, ha dízelszégyenítő fogyasztási adatokat produkál.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Watto1991 #190790 üzenetére
Ha nem lehet kombi, akkor ezek közül az SX4 Scross a legnagyobb, csomagtérben is, szóval abból egy 1.4 Boosterjet GL+-t pár tízezer km-es futásteljesítménnyel le lehet vadászni.
Rugalmasságban is nagyon jó, mert kicsi a tömege és 140 LE-s turbómotor hajtja, aminek már 1500-as fordulat felett kezd megjönni a nyomatéka.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Látom sokaknak fontos az ülésfűtés, de ez is szubjektív. Én -20-ban beülök a kocsiba, és észre se veszem, hogy hideg az ülés, max pár mp-ig érzem, hogy nem fűtötte még be a valagam 30+ fokra.
Viszont ülésszellőztetésért önmagában adnék 500k-t, pedig kifejezetten kevésbé izzadós fajta vagyok, és jól tűröm a meleget is. Ja és nem könnyebb átugrani, mint megkerülni.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Múltkor írtam, hogy keresünk egy nagyobb autót, mert jönnek a gyerekek, és ezzel nincs is gond, még nézegetjük, emésztgetjük a piacot.
Más: Van most egy 2005-ös Nissan Almeránk, 1.5i. Mindenképpen két kocsi kell majd, mert az egyikkel szaladgálok én (főleg melóba), a jövőbeni másikkal (nagyobb családi) a feleségem boltba stb., továbbá ha hétvégente megy a család, akkor is a nagyobbat használnánk.
Eddig azon gondolkoztam, hogy az Almerát meghagyom magamnak, de van egy pici bökkenő. Zabálja az olajat, és a vezérlés is (láncos) hamarosan cserés lesz, tehát az autó értékét rá kéne költsem, hogy problémamentes legyen. Nem rohad, klíma tökéletesen működik, és úgy egészében szép állapotú a verda. Az olajevésen kívül még egy hibája van, mégpedig az, hogy a benzint is nagyon szereti (spritmonitor szerint ez a típus ilyenre sikerült).
Mit javasoltok? Költsek a Nissanra, vagy vegyek egy kevesebbet fogyasztó járgányt, és ezt toljam be a méhtelepre/adjam el bagóért?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #190843 üzenetére
Vidéki vagyok, van szerelőm, ő csinálná meg, nem dolgozik drágán, de a gépi munkához mindenképp el kell vigye egy erre specializálódott céghez, tehát a generál mindenképp 200k feletti költség. A vezérlés szett pedig alkatrészáron is bőven 100k felett, tehát 400-500k-ra számítok, mert ez munkaórában is sok.
Az olajfogyasztás már elérte a 1L/1000 km-t, nem elírás, csak 3db nulla. Eleinte az olajcsere utáni első 2000-3000km-en semmit nem evett, de most már a legutóbbi olajcsere után az első 500km-en töltögettem pár decit. Magam cserélem az olajat (van a családban szerelőakna), tehát tényleg friss olajat és szűrőket kap maximum 7-10k km-enként. Ja és nem szórja az olajat, nincs sosem folt a kocsi alatt, max kondenzvíz.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #190853 üzenetére
Ha cserélem, akkor nem ennek az árában néznék másikat, hanem 1M felett, de akár 2M felett is lehet. Attól is függ, hogy a nagyobb autó mennyit fog kóstálni. Gondolkoztam már T27-es Avensisen is, ami ha nem faceliftes, akkor bőven marad 2M a szaladgálósra stb... Illetve az első évben lehet, hogy elég lenne egy járgány, mert az ikrekkel egyedül nehezen tudna mászkálni a párom, amíg babakocsira vannak szorulva. Ha már tudnak totyogni utána, akkor már óvatosan megoldható.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #190858 üzenetére
-meg
-unom már, 3 éve megvan, ebbe nem lennének bepattintva a gyerekek
-nem szeretném túl sokáig használni márA facelift előtti pofázmánya olyan szép, mint egy lóharapás, de az első facelift (2012) után már számomra teljesen korrekt, a 2015-ös meg kb. 1:1 Auris orr, szóval kicsit uncsi.
oldalról és hátulról nekem tetszik. A szedán szvsz. jóval ortopédabb, mint a kombi.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #190861 üzenetére
Az új Swift, a Clio és a Fiesta a legészszerűbb választások, és szerintem is mocskos szép a Clio, de ez nem csoda, hisz olyan gyönyörű ívben emelkedik ki a fara, hogy konkrétan csak az új Mazda 3-as tud ebben jobb lenni, meg néhány szuper sportautó.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz MasterDeeJay #190979 üzenetére
Az 1.2 Dig-T az nem négyhengeres? Nissan Pulsarban tuti, hogy nem 3 henger.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- PlayStation 5
- Diablo IV
- Távol-keleti webshopok OFF topikja (játékok, kuponok, stb.)
- Hardcore café
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Politika
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- MG5 menetpróba
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Autós kamerák
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Suzuki Swift 2005 1.3 GLX CD AC - AndroidAuto & CarPlay
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs