-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
vzsryl
nagyúr
válasz Coccolino_O #190986 üzenetére
A 2. vasaló Swift nagyon jól fogyaszt, de a legújabb, vagy egy Baleno elmegy simán 5L alatt, szóval azok még jobbak ilyen szempontból.
Ha hibrid is szóba jöhet, akkor Toyota HSD-k, Auris, Prius, Yaris...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Coccolino_O #190988 üzenetére
Ebbe a keretbe a Swiftek közül szerintem max az első gombóc fér bele, de az nem egy fogyasztásbajnok sajnos, szóval akkor az is felejtős. Nézz spritmonitort, hátha találsz még olyan benzinest, ami kevesebbet fogyaszt a mostani Fiestádnál (nem lesz könnyű dolgod).
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Coccolino_O #190992 üzenetére
Hidd el, molnarpeter fórumtárs mindenkinél jobban tudja, hogy azt SDI-nek hívják. Te a PD TDI-re gondolsz, de az már turbós, és nem olyan egyszerű, mint a szívódízel SDI.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #191016 üzenetére
Az egyik kereskedés 4.490.000-ért reklámozza, és ott is fel van tüntetve, hogy + ajándék. Érdemes megnézni őket, fent van hahu-n.
Szvsz. ennek a Swift-nek a piroson kívül minden szín jól áll, de eddig a kék volt a legvagányabb itt a környéken.A hiteled korrektnek tűnik, még 300k-t sem kellene ráfizetned, nem hangzik rosszul.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz szabonagyur #191028 üzenetére
Szerintem szép. Ez inkább OPC/RS szín:
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz dangerzone #191152 üzenetére
A legújabb i20 beltere elég menő lett, veri a kompaktok egy részét is.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz diegho #191196 üzenetére
Nem akarom felkavarni túlzottan az állóvizet, de a most megjelent Sandero lenne talán a legoptimálisabb számodra. A Clio alapjaira épül, és egy jól felszerelt példány is valószínűleg olcsóbb lesz a mezítlábas Clio-nál.
Pofás kis autó benyomását kelti. LED lámpa, egérmozi, dizájnos beltér stb...
Lehet gázos verzióban is vásárolni, amivel tényleg gombokból fenntartható.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #191268 üzenetére
Nem egyeznek a felszereltségek, de ezt tesztekben is elmondták.
Egyszerű példa:
Swift GL+ már LED lámpás, de előtte ez GLX-nél volt.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz parandroid #191272 üzenetére
Közben ~20%-ot drágultak a CO2 kibocsátási norma miatt, ráadásul ahogy írtam is, a Suzukinál minden felszereltségi szint komolyabb lett, mint előtte, és erre még rájön az is, hogy mindegyik megkapta a lágyhibrid hajtást, ami ugyan lóf@szt sem ér, de az is százezres felár volt 2-3 éve.
Tehát ha mindent ki lehetne számolni pontosan, akkor lehet, hogy a forint gyengülése nem is játszana szerepet. Ha jól emlékszem, akkor év elején a 325Ft-os € árfolyamnál amelyik gyártónak volt friss árlistája, ott hasonló árak szerepeltek, mint most.Az teljesen korrekt meglátás, hogy most nem ér annyit 4M Ft, mint 4 éve (rosszabbul élünk, mint 4 éve ), de a jelenlegi használtautó árak tényleg kicsit elrugaszkodtak a valóságtól. De ezen nem kell meglepődni, mivel kb. 5-6 éve így van ez. Amit mindig felhozok példának, a H Astra + MK2-es Focus használtpiaci ára nem csökkent kb. 2014 óta, pedig azóta mindegyikbe került átlagosan ~100-120k km (magyar, átlagos futásteljesítménnyel számolva), tehát durván amortizálódtak. Ilyenre előtte sosem volt példa.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Mennyire ördögtől való ötlet, ha egy nagy dízel kombit vennék hétvégi használatra, ami minimum 30-40km-t jelentene egyhuzamban, de az éves futásteljesítmény nagyon max 15k km lenne?
Hétköznapi munkába járás, bevásárlás stb. meglenne oldva a motorgenerálos Almerával, vagy lecserélném egy kisebb benzinesenre, ami kevesebbet fogyasztana.
Azért gondoltam erre a dízeles dologra, mert kb. 1M-val olcsóbbak a benzines társukhoz képest, és mivel keveset lenne használva, de hosszútávra, így a fél milkacsokis alkatrészeket is nekem max egyszer kellene cserélnem, amíg nálam van az autó. Ehhez még hozzájön az, hogy évente min. 100k-t megspórolnék az üzemanyagon, amit csak a húzósabb alkatrészeire különítenék el.Ha ezt így bevállalom, akkor milyen verdákat tudnátok javasolni? Legfontosabb szempont az, hogy megbízható típus legyen, és csak a kopó-fogyókat kérje (persze ha egy értelmes darabot tudok kifogni, és nem tenyerelek bele valami pénz/ideg temetőbe).
Dízelekhez abszolút nem értek, de néhány típus eszembe jutott, mert ismerek pár ajánlott motort (tetszési sorrend):
(Valódi 1. helyezett: Opel Insignia MK1 utolsó évjáratok, de teljes vakvilág a dízel motorok terén)
1. Skoda Superb MK2 2.0 CRTDI (itt a kamuszedán/ötajtós is játszik)
2. Pug 508 2.0 HDI (de melyik verziója? )
3. Citroen C5 utolsó évjáratok, 2.0 HDI (kérdés ugyanaz, mint eggyel feljebb)
4. Ford Mondeo harcsaszájú 2.0 TDCI (az ötajtós is játszik)
5. VW Passat VII-VIII 2.0 CRTDI (a VIII kicsit húzósabb árban)Ezekből a típusokból hahu-n már bőven találtam 3-4M környékén, így maradna keret a városi cirkálóra is. Van más alternatíva? Ezek közül melyik a legjobban ajánlott? Gondolom dinamikában és fogyasztásban kb. mindegyik ugyanaz. Kompakt kombikat azért nem soroltam fel, mert ugyanannyiba kerülnek, mint a nagytesó, de ugye az ikerbabakocsi mellé még sok minden el kell férjen a csomagtartóba, így inkább a közép-kategória érdekel. Távol-keleti dízelek fenntartása mennyire lehet gazdaságos?
Kényelemben, minőségben és felszereltségben mindegyikből van megfelelő verzió, tehát egy fiktív példával élve az nekem nem számít semmit, hogy a Passat egy hangyafasznyival jobb minőségű anyagokból építkezik, mint a többi, ha sok kis elektronikai nyűg van vele.ui.: Számomra a dízel, az traktor üzemanyag, de a logikus gondolkodás kezdi elcsavarni a fejem. Utazóautónak még mindig az a legjobb.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #191489 üzenetére
Köszi!
Mi szól a Passat és Mondeo javára?
Népítéletek és megbízhatósági statisztikákban pl. az 508 nagyon veri a mezőnyt.ngaba:
Köszi neked is! 2.0 HDI-d van?
Az Insigniánál úgy tudom, hogy 2014-ben jött a kétezres Fiat motor, ami nem problémás.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz focvis #191497 üzenetére
Értem.
Igeb a 2.0 CDTi-ről tudtam, hogy problémás, de 2014-től elvileg okés.
V70 D5-ből kevés kézi váltós van és kicsit elavultnak hat az egész autó. Hasonló áron olyan tip-top, full extrás 508-asok vannak, hogy ihaj.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz m.lala #191512 üzenetére
Én sem találok negatívumot, illetve egy picit hozzáköthetőt mégis. Apósom Pug Boxer 2.0 blueHDI-t szokott vezetni, és azok szokták enni az olajat, de 20k km-enként cserélteti a cég, ami lehet, hogy már túl sok.
A hunyadival az a bajom, hogy nem tudom mennyire egyszerű és költséghatékony a szervizelésük. Tudomásom szerint Európában európai dízeleket a legkedvezőbb választani, mert jobb a szerviz háttér. Egyébként tényleg jól nézi a kombi változata.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Lefordítom:
Ezek megbízható motorok, már az 1.5 DCi is rendben van, tehát ha olyan példányt fogsz ki (lehetőleg ne a kínálat aljáról válogass), amiben odafigyeltek a szervizelésre, akkor neked is csak kopó-fogyó költségeid lesznek.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz FireFox1996 #191597 üzenetére
Kereskedés(ek)nél ide-oda lett jelentve, nem kell ettől megijedni.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Erről kérhetek egy véleményezést?
Az előző tulaja rakott fel róla videót, mielőtt visszaadta a lízingcégnek: [link]Egyedül a 25k-s olajcsere zavar, de mivel évente 70k km lett belecsavarva, így hidegen tuti nem városozott. Mennyire lehet ez probléma?
Szerk.: Feleségem ennyit mondott a videó közepén: "Beleszerettem". Tehát a fő akadályon simán átment.
[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #191602 üzenetére
Dehogynem, de ez 2,5 éves, és csak 2L-rel kisebb a csomagtartója a 308SW-nek az 508SW-hez képest.
(#191603) Qru: Évente 3x cserélték ebben, szóval én sem tartok tőle túlzottan, csak hirtelen soknak tűnt.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Erről mi a vélemény?
Eddig nem is nézegettem egy Seatot sem, de ez nagyon babának tűnik. Kívül-belül nagyon tetszik, így képeken jó állapotúnak látszik, arrébb is lehet vele állni a 184LE-vel és 380NM-rel, ráadásul magánszemély árulja.Illetve ez is érdekesnek tűnik, főleg, hogy helyben van. A LED lámpák nagyon nagy plusz pontot jelentenek az előzőhöz képest.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Hétvégi/kirándulós/nyaralós, éves ~15k km. Mindenképp nagy csomagtartóval az ikerbabakocsi meg a csomagok miatt.
A hibrideket két okból kifolyólag nézegetem (Auris kombi):
1. Egyelőre elég lenne egy autó is, tehát ezzel városoznék is, és megválnék az Almerától.
2. Nagyon erős az értéktartásuk.
Vagy veszek olcsóbban egy nagyobb, dízelest, és rendeltetésszerűen használnám.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Lakott területen max. akkor vagyok “csibész”, ha minden irányból folyamatosan jönnek, és muszáj kiugranom. Lakott területen kívül viszont sportosan haladok, de ez lehet meg fog szűnni, ha mögöttem lesznek a porontyaim. Szélsőségesen féltős típus vagyok. Valószínűleg írok egy táblázatot, hogy mivel milyen költségek várhatók, és úgy döntök.
Btw. ha az Auris is olyan gyönyörű lenne, mint az új Corolla, akkor más autó szóba sem jöhetne.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #191748 üzenetére
Nehezen tudom elképzelni egy 5-6 éves, szopó benzines Avensisről, hogy spanyol taxi, de tulajdonképpen bármi megtörténhet.
Van ismerős, aki eddig nagyon penge verdákat hozott be, a családban van visszatérő vásárlója is. De gondoltam már becsnepperre is...megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Ezzel egyetértek. Én csak gonoszkodni akartam kicsit.
Btw. amiben bevallottan több km van, azok jóval olcsóbbak is, tehát ha megcsináltatsz rajta mindent, akkor ott vagy, mint egy jóval kisebb futásteljesítményű autóval, de legalább tudod, hogy minden rendben van vele. A motor kopása pedig nem nagy dolog, mert a híresen megbízható dízelek közül nem egy olyanról hallani, ami bőven túlmegy a fél M km-en vagy akár az 1M km-en is, és nincs komolyabb baja. Persze ez csak rendes szervizeltetés mellett igaz.De ott van az én esetem is, ami kicsit árnyaltabb ennél. Dízeleket inkább 3-3,5M körül nézegetek, és hagyok bőven tartalékot, ha hozzá kellene nyúlni. Viszont azt nem tehetem meg, hogy vegyek egy nagyobb futásteljesítményű autót (200-300k km), mert ha 3-5 év múlva el akarom adni, akkor kb. semmit sem fog érni, és azt nem engedhetem meg magamnak, hogy megint szinte 0 autó tőkével vegyem meg a következőt. Inkább keresgetek tovább, de lehetőség szerint ne legyen benne a Föld-Hold távolság. Mondjuk ~pár éves autóknál reális lehet, hogy "csak" 100-200k km-t fusson.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Chereiose #191831 üzenetére
A Vitara picit magasabb, de kisebb, illetve az SX4 Scross egy kicsit csendesebb, nagy autósabb.
Az i30 tömeg/lóerő aránya hasonló a Swift-hez, tehát dinamikában hasonlóra lehet számítani. Az i30 minőségibb anyagokból van, csendesebb és főleg csomagtérben jóval nagyobb, de ugye sokkal drágább is, a Swift kb 5L körüli fogyasztással büszkélkedhet, tehát legalább 2L előnye van.
Méretben a Swift erősen kilóg lefelé, tehát először azt kell eldönteni, hogy pontosan mire van szükség.[ Szerkesztve ]
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz Sir Pocok #191845 üzenetére
Erről az ECO Korandoról nem is tudtam. Ezen az áron elég durván best buynak tűnik.
Előnye: méret, multimedia rendszer (a piac egyik legjobbja), teljesítmény
Hátránya: fogyasztás, várható értékvesztés a magyar piaconmegprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
Beszéljetek le erről.
Mindent tud, amire szükségem van, fiatal, jó állapotúnak tűnik, méretre megfelelő, a motorerő is bőven elég számomra, az ára kiváló.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz BigBlackDog #191912 üzenetére
Remélem is, szerintem még sose tankoltam dízelt, szóval az a jó, ha minél hamarabb kipróbálhatom milyen érzés a traktoros töltőt leakasztani.
#191913 focvis: Szeretem ha van egy kis kihívás az előzésekben. Viccet félretéve, ha a 98LE/136NM-es szopó benzinnel is tudtam értelmesen közlekedni, és könnyedén előzgetni, amikor szükség volt rá, akkor egy 110LE/300NM-es autóval is sikerülhet.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #191983 üzenetére
A vételáron felül +1M felett van a keret, ha dízelre esik a választás, szóval bele van kalkulálva sok minden, viszont olyat nem akarok, amiben ugyanazt az alkatrészt kell folyton mocskos drágán cserélgetni.
Lehet inkább rámegyek egy patika Laguna 3 2.0 DCi black edition-re, vagy Pug HDI, esetleg VW konszern CRTDI, de ez utóbbiak a magyar használtpiacon annyiba kerülnek, hogy sajnos számomra nem éri meg.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz footy #191987 üzenetére
Köszönöm, ezek nagyon hasznos infók.
A Pug 508 nagyon tetszik, régóta figyelem őket, és valami hasonló lökésre vártam, mint most a te hsz-od.
A Laguna zörgéses mizériáról én is olvastam, de lehet, hogy egybe beülök, aztán kiderül mennyire zavar. Méretre bőven elég lenne, mivel én is és feleségem is kicsik vagyunk, a csomagtartóba pedig az összecsukott ikerbabakocsi mellé szerintem még sok minden beférne. Nagyobb dolgokra meg nincs szükség, mivel több fuvarozóval is olyan viszonyban vagyok, hogy bármikor bármit ingyen.
Az Astra benzinnel 3 probléma van: 1. Bő 1-1,5M-val drágább a dízelnél. 2. Váltó problémák vannak a 16-18 közöttiekkel. 3. Az újabb 125-150LE-s 1.4T sokkal megbízhatatlanabb konstrukció, mint az előd 140 LE-s, amit a J-be szereltek.
A B8-as Passatoknak csak az aljáról tudok válogatni, ezért az nagyon necces.308, Megane IV-ről tudsz valamit? A 308 beltere számomra mindent ver.
megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz molnarpeter #191991 üzenetére
1.5 TDCi-ről mit lehet tudni? Típushiba stb...
Ez amúgy az 1.5 HDI Ford nyelven?megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
-
vzsryl
nagyúr
válasz ngaba #191998 üzenetére
Még sosem volt nagy autóm, és főleg nem két verdám egyszerre, tehát a fenntartása se tudom pontosan, hogy mivel jár, ezért gondolkodom kisebben is. Az Almera az évi 25k vegyes km-re mondhatni, hogy észrevehetetlen költség volt. Most ez annyiban fog változni, hogy két biztosítás, két “súlyadó”, két szerviz. Az üzemanyag viszont nemhogy több lesz, hanem inkább kevesebb, mert majdnem fele-fele arányban megoszlana a 25k km, viszont a nagyobb autó csak hétvégi csapatszállításra lenne használva, és az úgy biztosan kevesebbet zabálna, mint az Almera. Feltéve, hogy dízelre voksolunk.
Parkolás meg ilyesmi nem gond, max a feleségemnek, de majd úgyis segítek neki, ráadásul ezekben már minimum van tolatóradar, de sokban kamera is, vagy akár 360-as radar/kamera. Próbálok ezekre is odafigyelni a válogatás során.megprobaltam alairni, de a tollam nem fogja a monitort:/𝔹𝕒𝕔𝕜 𝕋𝕠 𝕃𝕚𝕗𝕖
Új hozzászólás Aktív témák
- World of Tanks - MMO
- Subaru topik
- Kiderült, hogy hol veszik a legtöbb kínai EV-t
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- BestBuy ruhás topik
- Formula-1
- Üzemidő bajnokkal készül a Samsung az olimpiára
- Házimozi belépő szinten
- LG 34GS95QE-B: OLED paneles, ívelt gamer monitor
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen