-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
Mert nem erre tervezték. Tartós 150 elég sok hőt képez, ebben a motorban amúgy is alul méretezett a kenési rendszer. Ha még ilyen felhasználási mód is kapcsolódik hozzá, akkor nem lesz hosszú életű. Próbálj meg egy ilyen motorral órákig 150 fölött menni...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Majd a tulaj megmondja picit később.
Hány órát mentél vele 150 fölött? 1, 2? Hosszú távban gondolkodj, ne BP-Győr. Menj el vele 2000km-t 150 fölött, és utána gyere vissza ide, és mondd meg, hogy ez nettó hülyeség. A tréler az utolsó 300km alatt nem számítódik bele.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
Csak megjegyeztem, hogy nem erre tervezték, aki ilyenre akarja használni, az meg fogja szívni, főleg hogy használt autókról van szó, amiben minimum 150 000km van. Szóval aki 15 fölötti tartós autózára vágyik, az ne 1.6-ot vegyen, lehet ez neked hülyeségnek tűnik, de én tartom a véleményem.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kalmanchris #86586 üzenetére
OK, de az céges, megvennéd magadnak, most, hogy tudod, mit kapott? Ezt a motort sem erre tervezték, de ugye céges, bírnia kell.
Ha van teljes szerviz történet, érdekelne mi volt rajta eddig cserélve...
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #86962 üzenetére
A sárga és piros fényeket általánosságban írtam, nem konkrétan a chek engine-re
Ez valami DCi vagy HDI lesz.. Azok izzítanak gyorsítás közben.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz järgenGuRu #87014 üzenetére
1 német autót mutass, de abban minden német legyen.
Made in mexico bosch alkatrészekből, made in UK garett turbóból nem lehet német autót építeni.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz werszomjas #87180 üzenetére
Mega méter, mert mindenki km-ben gondolkodik, logikus?
EQMontoya
Az új alaktrész árakat megnézve nem biztos, hogy a PD az olcsóbb. Adagoló 1600 euró, befecskendező darabja 360 euró, az érzékelős 500 euró (3x360+500), kettőstömegű 340 euró, turbó 560 euró.PD 4x 360 ojró a PD elem, az adagoló helyett van benne tandem pumpa, de az sokkal olcsóbb.
Ezek az új árak. használt vagy bontott elkatrész kétes múlttal kétes mesterek kezeiből az új árának töredékéért beszerezhető.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz EQMontoya #87182 üzenetére
Egyáltalán nem időzített bomba a PD elem a régi 1.9-ben. Sok PD-vel van baj, de ritka a befecskendező halála. Leggyakrabban csak a kábelkorbács kontaktos a csatlakozóknál, persze a szerviz felszámlázza a PD elem cserét, mert ebből él(a javítás kimerül a csatlakozók belsejének összenyomásával). Emiatt van ilyen rossz híre a PD-nek. A 2.0TDi PD-re nem térek ki, az úgy beteg, ahogy van. Az tényleg nem legenda.
hobizoli Euro norma. Ez lesz a veszte az összes belsőégésű szekérnek.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DeFranco #87691 üzenetére
185/65 R14 a gyári téli mérete a haver 1.6 fókuszán. Ha felnyomná 4,5 barra, akkor pattogna az úton szerencsétlen autó. Próbáltd meg így 3,8-al feltenni valahová, és majd meglátod, mennyire instabil lesz tőle a szekér.
Vagy ez valami vékony szar, ami kiváltja a 185/65-öt és elbeszélünk egymás mellett?
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz neduddki #87692 üzenetére
Láttam.
Pótkereket emlegetett meg leírta a méretét a többinek, de én a pótkerék méreteit kérdeztem, mert abból lehetne következteni a szükséges nyomásra. Ebből adódott a félreértés.
Nálam teljes értékű a cucc, és van hely így is mindennek, a fókában is van helye a teljes értékű pótkeréknek, nem is értem, hogy miért nem cserélik le a tulajok a talicska kereket egy bontott rendes méretűre, amivel nem kell parázni, hogy hová tegyük, mert elől lefordul róla a gumi kanyarban.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz atos19881101 #87793 üzenetére
Neked is tekerős? Nekem az, de nem tekergeti senki, mert tabu. Még a végén beesik az ajtóba az üveg
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz neduddki #88427 üzenetére
A multitronicban ez a szépség van. A tiptronic csak egy 3 ágú tárcsához csatlakozik.
Szóval mindenki dobálódzik az automata szavakkal, de nem mindegy, hogy milyen.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #88800 üzenetére
Izzócsere?
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #88817 üzenetére
B6 passatban ilyen a xenon izzó cseréje.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz sasa134 #89000 üzenetére
A régi 1.8 20V simán vállalható, a maga kis 92kw-jával elegendő. Ettől még régebbi motorok az igazán tartósak. Az újabb konstrukciók közül az 1.6 8V/16 100 ló fölötti jó, kompromisszum a teljesítmény és a tartósság tekinteteében. Volt 1.6 75 lóval is, no az nem valami jó motor volt.
Ha most mondjuk nyernék ingyen benzin jegyet, biztosan valami 4.2-es szívót választanék.
A turbó motorok külön kategória, nincs értelme őket a szívókhoz hasonlítani.(a 0 erőtartalék miatt)
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #89026 üzenetére
4 éve azzal járok, szóval ha nem volt, akkor sötétben jártam. Az, hogy nálatok mikor kezdték forgalmazni, nem tudom, de itt az nagy Szlovákiában biztosan volt.
Régebben NB 90+ néven volt, majd NB+ most meg az unlimited. Ezek fényereje nem változott, bármit is vésnek a papírra. Legalább is én nem látok különbséget.
Legjobb izzóm a NARVA 90/100-as(pontosan beállítva). A favoritban az volt, ha már nagyon batta a szemem a szembejövő, felkapcsoltam a távolságit, hogy érezze a törődést, le is napozott a retinája rögtön.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kovacsroli #90919 üzenetére
Kinyomó csapágy megfáradt, vagy a kuplung tárcsa teljesen elkopott. Ha nem csúszik a kuplung, akkor marad a kinyomó, de ha szétbontják érdemes cserélni az egész szettet, mert nem sokáig szokták húzni a többi részegységek sem. Járó keret, motoros kasza vagy úrhajó? Márka, motor, évjárat... alap információkat illik megosztani, ha valami konkrét választ vársz.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kovacsroli #90922 üzenetére
Elég surgős, mert a kinyomótárcsát le fogja darálni, az a surrogó hang ezt susogja.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz kovacsroli #90925 üzenetére
Vagy 200 euró lesz az anyag + a munka. Le kell venni a váltót, szóval nem olcsó mulatság. Eredeti SACHS kuplungot vegyél, valeo-t véletlenül se.
Erre nem merek mondani semmit, mert ha széthullik valahol, engem fogsz szidni, hogy pedig a fórumon azt irták, elmehetek vele nyaralni. Te döntésed, én nem mennék vele ilyen utakra.
[ Szerkesztve ]