- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vakegérke: NyalóVilág: tizenegy, nem babra megy - VV11 - Való Világ 11
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- SirRasor: Garmin Venu SQ és Garmin HRM-Dual összehasonlítása, avagy kell-e a szíj?
-
Fototrend
Új hozzászólás Aktív témák
-
nesa
veterán
válasz gaborbol #170227 üzenetére
A régi még volt EU ba de az meg a régi vágású rakat szar KIA volt vagy talán ott indult meg valami de meg nem igazan volt autónak nevezhető az itt kia carnival néven volt 2.9CDI vagy mi.
Nem lenne halott kategória ha nem lenne a piac tele mindenféle mikrocarokal én 4,2m alatti autóknak még a gyártását is betiltanám, a használt piacon is látszik hogy kell az embereknek az ilyen kategória minden szakmai csoportba 10 családanya rinyál hogy valaki adjon már el nekik egy használható darabot, amik ott 5 perc alatt kelnek el.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Luck Dragon #170357 üzenetére
Huhh az jó lehet nem tom van-e kombiba, mert nekem a touring jóban tetszett 300C böl.
-
nesa
veterán
válasz Csabroncka #170401 üzenetére
Az ilyen hibridnek én nem sok értelmét látom ahol benzinnel termeled az áramot.
-
nesa
veterán
válasz Csabroncka #170404 üzenetére
Feleződik ha nem megy a benzines és villannyal gurulsz előrébb, de akkor se fűtés se klíma ... ha ugy gondolod hogy neked ez megéri akkor biztos jó választás, már rég olyan hibrideket kellene a Toyotának gyártani ami lazán lefut villany módba 80km és konnektoros, ennek lenne értelme.
(#170403) joamilestoné
Neked menő ha LOL-t írsz, de szerintem akkor sincs sok értelme, oké hogy kevesebbet eszik de nem annyival,pedig tök jó villanymotor van ezekbe csak az akku pakk gyenge talán ezekbe még NI-MH van?
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
Úrak, az asszonynak kellene valami kiskocsi a jövőben, a feltéelek max 400k, automata (megbízható fajta),klima, ha van sok légzsák az se baj , dizel/benzin mindegy évi max 3-4000km futna , vagy még ennyit se , évjárat mindegy , felőlem 1980as is lehet ha tudja a feltételeteket, én W124 vagy W126 ra gondoltam bár utóbbiak drágulnak, nem kell v8 meg sok erő, Mama bírjon elmenni az óvodába, túl nagy kocsi se kell(pl ford grand victoria nem kell)...valami tipp
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
110 lovas1.2 puretech motorrol van valakinek tapasztalata, hogy alakul a fogyasztása (5-7 személyes berlingoba)?
-
nesa
veterán
válasz Fredo78 #173333 üzenetére
Én nagyon akarok egy nissant, a fórumon azt mondják hogy attól függ hogy mikor használod, télen vagy nyáron és normál közlekedés mellett 6 és 8Ft/km lehet számolni tehát átlagosan 7Ft/km, persze ha mindig padlózva van gondolom ez is elszállhat akár 20ft/km ig is.
Az a baj hogy igazan a Leafnek nincs konkurenciája a használt piacon mert az összes többi szereplő vagy micro car vagy 4 személyes, szuper mini kategóriába ami elfogadható 5 személyes csak a Leaf marad, 5-7 év múlva már jobb lesz a helyzet.Megbízhatóság terén is a Leaf ami megbízható, kb fél éve néztem hirdettek 5db E golfot ebből 3 üzemképtelen volt ami elsőre nem túl meggyőző pedig szuper mini kategóriába az sem lenne rossz, de így
-
nesa
veterán
válasz tibbike01 #174269 üzenetére
Túlárazott ford focus, én ennyiért V70 et néznék, az Volvo.
(#174268) 8th
Azt nem tudom mitől lehet egy csomagtartó indokolatlanul nagy, szerintem nem lehet elég nagy.
Jó az a Toyota, gondolom a gyerekeket rakna hátra, viszont nagy kár hogy a 4runner nincs kínálatba.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz BUZZLGHTYR #174350 üzenetére
Nem tartom valószínűnek hogy SDI , ez valószínű sima D tehát kamrás dízel, csak van az a réteg akinek a szívó dízel mindig SDI a TD meg rögtön TDI .
G3 bol csak a AEY motorkód volt SDI az utolsó 2 évbe amibe talán beleférhet ha valóban 95 os de akkor is inkább valószínű a DKamrás motort 3000 felett nem érdemes járatni inkább alatta a bemelegítésre kényes, pikk pakk hengerfejes lesz ha hidegen megrúgod, ha figyelsz rá millió km lefut, a hirtelen gázadásokat melegen sem kedveli egy kamrás dízel se.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz BUZZLGHTYR #174378 üzenetére
Nem kell félni tőle.
#174377) molnarpeter
Szinte biztos voltam benne
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #174384 üzenetére
Ez előtt meg volt 1H az meg benzines, szerintem semmi logika nincs benne.
-
nesa
veterán
válasz DrDobos #174412 üzenetére
Nekem csak a mérete probléma a lada kabin 15mm nagyobb széltébe pedig az is kicsi autó, aktuális Golf 69mm el szélesebb szóval a c osztály is szuper mini, de többnek látszik, de ahogy írod neked ez a méret passzol akkor ok, az én kordélyom belül 29,5 cm el szélesebb és az is nagyon passzos.
A forma nagyon bejön, arányaiba ha ezt csinálnák bent 30cm el szelesebbre nagyon akarnám, mert szép!
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz Core2duo6600 #174422 üzenetére
Most nem vagyok gép előtt, de ha az belül szélesebb 25-30centivel akkor élhető.
-
nesa
veterán
válasz cappa72 #176486 üzenetére
Én is néztem de én teljesen más vonalon gondolkodok csak teherautó alapokra épített gépeket néztem, a tolóajtó nagy luxus nem mondanék le róla.
Fiat Doblo maxi, nekem ez jön be leginkább még ha ez a legrégebbi típus.
citroen berlingo
Peugeot Rifter
Opel combo ezekből is a hosszú változat.
(#176495) máyköl
Ismerős mondta hogy ö jövő héten már szalad venni DÁCSIÁT nincs most se jó kocsija se sörnyitója ez meg kettő az egybe, mert mindent tud, nagyon fasza és hülye vagyok ha én is nem veszek egyet, na most megnéztem, mondom olyat konfiguráljunk mint a 22 éves citroenem + kéne ülésfűtés.
Nagyok az igényeim mert 6x villany ablak nincs
Plüss kárpit nincs (baszki a dako 1300ba volt)Digit klíma nincs
Kárpitozott ajtók, nincs
Toló ajtó nincs
Világos belső nincs
Mondom jó azért egy automata váltóval még meggyőzhető vagyok, de basszus az sincs.
Így azért nehezen vagyok meggyőzhető meg keskeny is nagyon.[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz CactuS #176542 üzenetére
Ez a baj, erről beszélek, a szomszédnál, havernál, meg a sógornál meg annak a haverjánál ennyit eszik, vagy még ennek a felet se, akkor az nálam biztos 12+ lesz, a mostani kocsim minimum 1 számmal nagyobb ha nem 2 vel 1.9TD és nekem 7,5-8L átlagba, tudom hogy másoknál 6-6,5 de nekem soha nem arra lejt az út amerre dolgom van, és ahol másoknak lejt ott nekem emelkedik és szembe fúj a szél, ezért több az én fogyasztásom.
Szóval csak a dízel játszik nálam, Doblobol is a 120Le 1.6 dízelt néztem.
-
nesa
veterán
Ebbe a bódéba 3 féle dízel volt 1.9TD(90le), 2.0HDI(110), 2.1TD(110) a 2,1 es kb ugyanennyit eszik, a Hdi kevesebbel is beéri, de nem cserélem le másik ugyanilyenre, annyira nem érdekel.
Az xc70 el (2.4D)kevesebbel is tudtam járni,de normál használat mellett ugyanennyit evett, csak 2x ilyen erős és sokkal gyorsabb[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz aero. #176554 üzenetére
Nem hasonlítom, csak azt mondtam nekem nem kell benzines mert többet eszik mint a dízel.
Vw nem fogok venni mert nem gyárt olyan hokedlit amibe 5 percnél többet kibírok, gondolom az újabbak se jobbak mint 5-6 éve, és árban sem találkozunk sehol.Még igazán azt sem döntöttem el hogy kell-e nekem ez a kedvezményes új autó, nagyon penge énen billeg a kell és a nem kell között.
valaki mondta itt hogy nézzem meg a limitált sörnyitókat is, megnéztem innen nemigen van feljebb, vagy benéztem valamit. , de nem vagyok lenyűgözve, több mint 20cm el keskenyebb a doboz belül mint a mostani, és hátra se nagyon lehet beszállni az 5. ajtón= használhatatlan, nem nekem találták ki.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz MunezXBK #176557 üzenetére
Ohh köszi de nem, kinőttem a sportülésből, inkább a komfort számít, meg nem is tudom milyen 7 üléses van sportülésél
(#176559) MunezXBK
Kinek mi jön be,én minden véleményt elfogadok, ugyan megérteni nem tudom mi kényelmes egy kemény tömésű hokedlin, de ha valakinek az a tuti akkor ok.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz molnarpeter #176561 üzenetére
Nem veszek dácsiát, csak megnéztem.
Inkább hajlok elektromos irányba Pl egy Leafet rohangálósnak ingázni.
[ Szerkesztve ]
-
nesa
veterán
válasz bitpork #176691 üzenetére
Ja ezek ilyenek, már nem 4cm az ajtó mint a Trabantba, megmértem a menekülő buszomat is, azon 14cm vastag az ajtó + kárpitok, nálad meg kb kárpit nélkül 20cm re tippelnék.
Boldog lennék ha végre az európai gyártok is megszórnák a piacot nagy vasakkal.
Néhány luxus modellen kívül nincs normális méretű autó, pedig tuti lenne igény olcsóbb nagy vasra. -
nesa
veterán
válasz soldi3r #176694 üzenetére
Nekem is az a bajom vele mint minden hasonló tulajnak hogy annyira billeg kileng hogy a Nakatomi torony kutya fasza ehhez képest, egyenes úton is hogyha nincs szerencsém egy stabilan billegés mentessen futó szembejövő kamion letépi a tükröt.
Sajnos akkor a problémás enyhe kanyarokról nem is beszéltem, a körforgalomba mindig felborulok de szerencsém van mert egy Q7 vezető kolega is pont akkor jön így tudunk segíteni egymásnak talpra állítani a gépet, feleségem utálja hiába szál be/ki könnyen de a tengeribetegség hamar jön és a napi 52 km alatt 4-5x is tele hányjuk a kocsit meg a ruháinkat , szóval a mosógépnek se jó ez, én már az ablaktörlőt is átszereltem a belső oldalra mert gyakrabban hányunk mint esik, a gyógyszertárba már nem kapok dedalont mert azt hiszik azért viszem szatyor szám mert függő vagyok.
-
nesa
veterán
válasz bitpork #176696 üzenetére
Persze hogy nem billeg, az enyém se, csak a kacsa billeg.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest