Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • ribizly

    veterán

    válasz kovaccss #70266 üzenetére

    Garanciaidőn belül elvileg a szállítást is a gyártónak / garanciális ügyintézést rendező cégnek kell vállalnia. Ha amazon-ról rendelsz, akkor is utólag a garanciáztatás után visszautalják a szállítási (postai) költségedet. Persze körülményes, de a legtöbbször közvetlen a gyártóval veszed fel a kapcsolatot és nem egy "harmadik személy" "intézi", akiknek ez nagyon csak teher.
    Pl most Fnatic billentyűzetet rendeltem és szemezek egy Cooler Master Masterkeys L-el és mind a két esetben a legolcsóbb, vagy majdnem a legolcsóbb megoldás közvetlenül tőlük rendelni. Amazon-al (vagy Fedex, DHL, GLS) küldik már a legtöbben külföldről is a cuccokat. Ha bármi van akkor email a gyártónak. Tipikusan a Logitech-nél is ez a leginkább célravezető.
    Az Alza-s "számok" szerintem amolyan beetetős dolgok, nem érdemes azt nézni. Ha rendelhető, akkor rendelhető.
    Valóban régi cuccaid vannak. Érdemes elindulni egy ilyen online rendelős és kifizetős úton. És cipőt is lehet venni, mert ugyanaz igaz rá: ha nem felel meg, akkor visszaküldöd és csá. Persze valóban nem egyszerű, de egy műszaki cikknél ma már mindent meg tudsz bármiről onine (youtube videók és társai), így nem látom be miért kéne személyesen kiválasztani... :U

    |•| https://hardverapro.hu/tag/ribizly |•|

  • Tomi_Sci

    őstag

    válasz kovaccss #70266 üzenetére

    "Ruhát, cipőt, stb. se lehet az ágyból rendelni."
    Őőő, miért? 2018 van, kérlek...
    Nem rendelhetsz asztali PC-t, hogy nézne ki? :D Hát valószínűleg egy nagy doboz rajta az adataiddal, vagy nem tudom.
    De ha szeretsz mindenért többet fizetni meg rohangálással tölteni az idődet, vedd azt ami a helyi boltban van.

    Hirdetéseim: https://hardverapro.hu/aprok/hirdeto/tomi_sci/index.html

Új hozzászólás Aktív témák