Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • peppe79

    senior tag

    válasz sentinel #53034 üzenetére

    Happy end. :) Hát, én viszont befejeztem náluk az udvariaskodást. Az ügyfélszolgálatosok nem tudnak segíteni, kompetens személlyel pedig nem tudom felvenni a kapcsolatot. A legviccesebb a mai chat operátor volt, aki a telefonszámom alapján először közölte, hogy mivel közalkalmazotti csomagban vagyok, ő meg lakossági ügyfelekkel foglalkozik, ezért semmilyen felvilágosítást nem tud adni, és bebökött egy smiley-t. Leírtam, hogy ennek semmi köze a flottás csomaghoz, mivel listaáron vettem a készülékeket. Hát, de listaár ide vagy oda, ő akkor sem. Később persze rájött (vagy segítettek neki), hogy hülyeséget állított. Vicces is lenne, hogy ha a vodafone-os számomat adom meg, akkor segítettek volna, ha viszont a telekomos flottát, akkor nem. :) Épp elég szégyen, hogy ehhez a csomaghoz már több, mint 10 éve nem lehet kedvezményesen vásárolni készüléket, csak listaáron. Vicc az egész. Vége lett a türelmemnek, megtettem a bejelentést a járáshivatalnál...

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák