Új hozzászólás Aktív témák

  • AnTomySm

    tag

    Mint egy nagy ismert műszaki áruház volt alkalmazottja csak tovább erősíteni tudom a korábban elhangzottakat.

    Először is semmilyen komolyabb képzést nem adnak azért, hogy a "szakértő" szakértő legyen. Az elsőszámú kompetencia, hogy jó meggyőző képességed van-e? Hogy mit kell eladni egy értékesítőnek?

    Azt amit az ügyfél venni akar. Ha az ő fejében egy adott márka, típus jó és érdekli akkor nekem TILOS volt őt meggyőzni az ellenkezőjéről. Nem számít, hogy jó érzéssel sosem ajánlanám.

    Ha nincs elképzelése akkor jöhet a tanácsadás. A FŐBB SZEMPONTOK tanácsadáskor:

    Mi az ami elfekvő (régóta rohad a nyakukon), mi az amin nagy a haszon, mit lehet könnyen rásózni és csak végül azt, hogy az ügyfélnek mire van szüksége.
    Azt nem oktatják, hogy mit kell tudni a laptopokról, de azt igen, hogy hogyan kell meggyőzni arról, hogy nálad vegye meg és ne a konkurenciánál.

    Szomorú, hogy ez a helyzet, de higgyétek el a boltokba betévedő embernek halvány dunsztja nincs, hogy mit szeretnének, jóformán azt ad nekik egy ügyes eladó amit ő szeretne. (főleg, ha jutalékot kap utána)

    Szóval ti akik ide jöttök segítséget kérni, már mérföldekkel jobb eséllyekkel indultok, hogy ne legyetek átverve.

Új hozzászólás Aktív témák