Új hozzászólás Aktív témák

  • spyduck

    nagyúr

    válasz forzaroma #76023 üzenetére

    Régen ha probléma volt egy termékkel akkor az ügyfél bement bármelyik Ideapad szervizbe (mint csepp a tengerben) és pár nap alatt megjavították. Utána átkerült az egész a lengyelekhez, ami a kezdeti nehézségek után szerintem egész jó színvonalt biztosított a nagy átlaghoz képest. Amióta hazakerült a szerviz nincs megcsinálva 1 készülék sem. Mit csinál az ügyfél? Fel akarja jelenteni a viszonteladót. Ezzel azt akarom mondani, hogy elképzelhető, hogy hasonló hibaarány volt, viszont most többen balhéznak, hozzáteszem jogosan. Egy dolog viszont biztos, 2 évvel ezelőtt ennyi eleve hibás, karcos, törött, pixelhibás készülékkel nem találkoztam. Nagyon durva minőségromlás történt!

    Nem tudom mit hoz a jövő, a múlt pedig nem érdekes. Ha a jelent vizsgáljuk, aki jót akar magának csak Dell, HP és Fujitsu gépet vásároljon, meg persze Apple, egy bizonyos rétegnek :) . A Fujitsu egyébként azért ennyire megbízható, mert a Japánoknak más az üzletpolitikájuk. Túl büszkék ahhoz, hogy belemenjenek a consumer harcba. Lásd: az alsóbb kategóriát is a Németek gyártják, a felső-kategóriát pedig a japánok. Nekik az a lényeg, h amit eladnak az jó legyen. Egyébként ez minden Japán termékre igaz. A kivételekbe ne menjünk bele, ott is emberek terveznek, gyártanak, mindenki hibázhat.

    A kérdésedre válaszolva: Az első Z50 amit kibontottam GPU hibás volt, a második pixelhibás. Én nem vennék :)

    [ Szerkesztve ]

Új hozzászólás Aktív témák