-
Fototrend
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cseneles
őstag
válasz rudi77 #60871 üzenetére
Mikor en kijelentettem h egy F32 Vizsim utodjat nem lehet megvasarolni kozel 10.000.000ft-os uj aron majdnem megkoveztek avx-en. Persze en egy teljesen rendberakott, modernebb lampakkal hajtott, ANSI es ON/OFF kontraszt feljavitott geprol beszeltem.
Inkabb 40+fl lesz az a fenyero a 270-es vasznadon, viszont nincs elteres REC709, DCI-P3 eseten(18,5fl vs 21fl)
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz ordgabo #60928 üzenetére
Megéri! Mivel a nagy vászonfelület hajlamos behullámosodni jgy tökéletesen sík felület csak feszítéssel elérhető. Ha vetítésről van szó és látom a helység félkész, mindenféle képpek a falak színét fesd át valami sötét tónusura. Szemmel láthatóan ez fog a legnagyobb képminőség beli javulást hozni.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz ordgabo #60931 üzenetére
Tobb helyre epitettem be oldalfeszitettet a Hiviluxtol. Magam is egy fixet hasznalok a kinalatukbol.
https://www.hivilux.de/en/tab-tensioned-screen/16-9-tab-tensioned-motorised-screen-housing-white-square.html?cnid=b884a2ca0cc4576b7954330d7dab0f7b&actcontrol=alist&lang=1&pgNr=0&cl=details&anid=380f9d471f5b3b01ab485a7bcb18755a&varselid%5B0%5D=40a76ac16fd76a7d90d2c412cfde6622Ar szempontjabol szerintem jo vetel!
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz rudi77 #60953 üzenetére
Ki csinálta a takarítást illetve milyen lámpák kerültek bele? Kevesellem az fényerőt...
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
-
Cseneles
őstag
válasz karl23 #60973 üzenetére
Szia!
Használtan próbálj meg beszerezni egy Panasonic PT-RZ370 vagy 470 vagy 475 projektort. Fényforrás ügyileg lézer+LED. Fényerőben bőségesen az LG felett leszel több mint a duplájával és minden más paraméterben übereli azt.https://www.hcinema.de/pro/anzeigen.php?angabe=panasonicptrz370k
260cm vízszintes szélességű képet 390-756cm vetítési távolságból képes megvetíteni
Szerintem ez szintén megfelelő az elvárásaidnak.[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
-
Cseneles
őstag
Ha a szepi fajtát vennéd az visszamérten álltalam 0,6 Gaines. Ezzel jobb tisztában lenni.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz makkmarce #61269 üzenetére
Halihó!
Ha zöldül/sárgul a képed akkor a lámpádnak a világító tornya kezd elferdülni és ez álltal megváltozik a bevilágítási szög a tüköralagutba. Amikor ez a szög már eléri a tüköralagút bejáratának a falát az látható inhomogén, jellezgetesen zöld/ lila/piros színben tátható a teljes szürkeskálán. Vetíts egy full fehéret az is jól megmutatja.
ÜdvPéjé
Optoma HD80,82,83,86,87 Infocus SP8602,8604 ajánlott vehető mozira alkalmas vetítő.
On/Off kontraszt közel 2000:1 dynamikus mérten 3000-4000:1 között tudnak minimális észlelhetőséggel.[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz makkmarce #61277 üzenetére
4k gepet nem ajanlok dlp fronton, a nativ amugy is 40millanal kezdodik😃. FullHD gepeket nalam tobbet is meg lehet nezni, 3200:1 on/off kontraszttol 700:1-1000:1 ansi kontrasztig. Felsokategoris egytol egyig es mind DC4 dmd-vel szerelt. Teljesen mas ligak mint a szobanforgo gepek. Fenyeroben elviselheto hangal 120” vasznon hoznak 20fl-t.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Tudok mutatni JVC gepeket is, bar ha ram hallgatsz inkabb egy 3chip dlp 5000:1 kontrasztal. Ez melle hozhatsz nyugottan lezeres Sony gepet vagy epsont…4k ide vagy oda a Dlp jobb kepet produkal. Hiaba a 4k…. Ahhoz kell egy jo objektiv is ami megtudja kelloan reszletgazdagon es elesen jeleniteni. Itt a problema, az tobbe kerul mint egy Epson LS12000 de csak picivel olcsobb mint egy Sony 7000-es. Alltalam latott elerheto aru bar igen csak drága gepek kozul 2 az ami mar majdnem utoler egy jo dlp-t reszletessegben, elessegben kepi dinamikaban. Jvc nz9 es a Z1
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz viperabácsi #61301 üzenetére
3chip 0,95" dlp
Christie HD6k,10k,14k DC3 Dmd
Runco VX22i DC4 Dmd
Digital Projection Titan 1080, 1080 3D(DC4 de mindegyik) de ezek is csak a HC objektívesek3chip 0,65"
Runco LS10,LS12i (DC4)
Digital Projection Highlite 260,330 (DC4) de csak a HC objektívesek.
Digital Projection Titan 1080, 1080 3D (DC4 de mindegyik) de ezek is csak a HC objektívesek a nagy kontrasztúak. Ha az nélkül veszed 2200:1 de kész jtek bele irisz ha kell igény esetén.[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
-
Cseneles
őstag
válasz Vhiktor #61378 üzenetére
"A 200 nit sem megy a porektoroknak......"
Ezt azért nem mondanám Csak a gagyi 4K gépeknek 6-7 milláig bezárólag. Múlt héten egy ügyfél megbízásából kimaxoltam egy Christie HD14K-M 3chipes DLP gépet. ANSI kontraszt feljavítás illetve kapott egy iriszt az objektívbe ami lenti ábrán látott fényerőből lenyes még 10-15%-ot de cserébe 4000-4500:1 amire felemeli az on/off kontrasztot. Szepi fajta szürke 0,8 Gaines 3m széles vásznon ami a valóságban 0,6 gain, ECO módban 66Fl-t, 226 nitet mértem tökéletes D65 kalibráció esetén nyitott hátsó irisz mellett. Max fényerejű módban 98fl, 335 nit.
Ezekhez a gépekhez képest egy 4K Sony vakteszten is azonos fényerő mellett is elbukna! 10-ből 9 a FullHD gépre mondaná, hogy 4K. Csak az az egy ismerné fel a Sonyt aki tisztában van a gyengeségeivel.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Khaosz55 #61374 üzenetére
"hamár 4K a vetítő és "tudja" a BT2020-at."
Az a Sony 590ES még a DCI-P3 90%-ot sem tudja nem hogy a BT2020-at Mondjuk ezzel a nagyobb testvérei sem büszkélkedhetnek lézer ide vagy oda...Persze ettől függetlenül kiírhatja képmódnál, így megnyugtathatja a felhasználók lelkét.
A madVR beállításnál csinálj, vagy csináltass egy hozzáértővel 3Dlut kalibrációt a vetítőddel és azt alkalmaztasd a ToneMapping résznél. így lesz a legpontosabb vagy igazábólígy lesz csak pontos!
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz sony89 #61418 üzenetére
Pc madVR tone mapping verhetetlen! Meg egy Barco Freya+ vetitoben sem a gyarit hasznaljak hanem a madVR-t! Ezzel azert nem art tisztaba lenni! Nincs jobb lehatszo mint egy pc, ezt kepminosegre ertem!
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Turbo73 #61444 üzenetére
"a HDR dinamikusabb és szebbek a színek"
Nem lehet összehasonlítani! Mivel az SDR-t Rec.709 színtérben rögzítik, a HDR többségét DCI-p3 ban és pár darabot BT2020 színtérben. Ezért látod szinesebbnek. Kapcsolj egy kalibrált DCI-P3 színteret a megjelenítődön SDR film esetén és ugyan úgy szinesebb lesz. Ebben semmi varázslat nincs.
A másik az ,hogy rengeteg múlik a felvételi oldalon. Jelenleg piacvbezető referencia szintet jelentenek az ARRI kamera rendszerek. Amiket ezekkel a kamerákkal rögzítettek egytől egyig a legjobb képminőséget tudhatják magukénak. Teljesen mind1, hogy SDR vagy HDR!
itt van pár cím amik ezzel a kamerával készültek.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Khaosz55 #61515 üzenetére
Beállítás után egy gombnyomással meglehet oldani hogy a képernyo jobb oldalan madVR tone mappingal fusson a film, bal oldalt meg a projektor beépített képességével.
Ez mindenkinek szól! Hangsúlyozom még egyszer, nincs jobb a PC madVR ToneMappingnál. Tök mind1 HDR, HDR10, DolbyVisin. Azt elismerem ,hogy szaktudást igeényel a beállítása és nem kevés hozzáértést.
Még 40-50millás RGB lézeres gépeknek sem a gyári feldolgozását használják HDR és társai processzálására. Vajon miért?
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
A szoba hogy feher falakkal korbevett vagy fekete az on/off kontrasztra minimalis hatassal van! Az egyideju kontrasztra viszont hatalmas!
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz szepi0808 #62364 üzenetére
Hagyjuk a jelzőket Szepi, teljesen felesleges! A tényeken ez semmit nem változtat.
Itt a linkeld ALR vásznad.
ALRV értéke 34% Halkan megjegyzem az összes sima fehér Gain 1.0 standard vászon 15%-al rendelkezik...- Hazavágsz a gép fényerejéből 50%-ot de ha már a háromszemélyes kanapé szélén ülsz 60%-ot. Egy normális ALR vászonnak 60-70-80% ALRV(fénykizárási) értéke van és csak a gagyik hotspotolnak! Veszteség mentesek 99%-ban, Magyarul Gain értékük 1.0 feletti többnyire 1.2-1.3 Gain közöttiek. Nem linkelem be újra, már számtalanszor megtette...
- Másik...Áltánosan ha elveszel egy gép fényerejéből 50%-ot iriszek segítségével az optikai rendszerének hatásfokán keresztül nagyjából +100% mérhető kontraszt értéket kapsz, ami minimum felezi a fekete szintet de jobb gépeknél harmadolhatja is.
Mi értelme van a veszteséges vászonfelületeknek??
Most akkor áruld el itt mindenkinek, hogy mi értelme van ennek légyszíves ?
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz BIGi75 #62372 üzenetére
Nem linkelek, vedd a fáradságot és olvass vissza itt a fórumon.
"ha leveszek 50%-ot irisz zárással, a fehér fényerőt is csökkentem ugye, hogy lesz ebből +100% mérhető kontraszt?"
Úgy , hogy tömören nem egyenes arányban csökken a fényerőd az irisz zárásával. Ezért tapasztalható, mérhető kontraszt növekedés. Az iriszek első sorban a szórt fényt és a nemkívánatosat hivatottak kizárni szűkülésükkel.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz BIGi75 #62379 üzenetére
Ott a Hivilux hivigrey Cinema 5d. Gain 1,25 es nem csillog. Egyik legjobb ALR vaszon a mezőnyben. Nem szivesen ajanlok vasznat, kerj mintat kuldenek es eldontod.
ezzel a vaszonnal ugyanolyan fekete szinted van mint egy 0,6 gaines szurkevel csak megmarad +70% fenyerod amit akar kontrasztra is fordithatsz… vagy az sem mindegy hogy valamit 20fl vagy 34fl fenysuruseggel nezel a HDR korszakaban.[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Akos1994 #62467 üzenetére
A vetitesi kornyezet 90%-ban csak az egyideju (ANSI) kontrasztra van hatassal de arra nagy mertekben. Nyugodtan valassz JVC projektort. Strapabiro darabok!
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz MrZenan #62471 üzenetére
A projektor menuben talalhato Contrast, Brightness menupont vegpontozasta valo semmi masra! Magyarul….a Contrast segitsegevel allitod be hogy a lejatszo altal kiadott 255 vagy 235 maximalis feher jel a projektor altal is maximalis fenyessegu feher legyen. A Brightnessel ugyan ezt alitod be csak a feketevel. Lenyege a dolognak a részletek megorzese.
Egyideju kontrasztot csak a vetitesi kornyezet sotetitesevel tudod novelni, addig a pontig amig el nem ered a vetitod korlatait.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Mertem jopar helyen ansi kontrasztot is viszon meg sotet moziszobaban sem sikerult 50/50es abran 200:1 felettit mernem. Termeszetesen a szobaval egyutt tortentek a meresek nagyjabol 30cm meresi poziciobol a vaszontol.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Khaosz55 #62799 üzenetére
Bolti uj aron nincs dlp brutto 14-18milla alatt ami hozza a 10eves csucs dlp-k kepi vilagat! Ezek a muanyag dlp,sony,epson gepek hogy is mondjam… kommersz kategoria a vetitestechnika vilagaban. Hiaba tobb millios a vetelaruk. Jvc gepek jol osszerakottak kivalo uveg optika viszont a folyadek kriszaly az folyadek kriszaly…. Nz9-el azert hosszutavon egyutt tudnek elni de ha hasonlitanom kellene a 3chipes dlp gepemhez a kepet, nem fizetnek erte dupla arat sem, nem hogy 4 szereset.
Egy altalam rendberakott es tuningolt F32vizsim geppel is meglehetne szorongatni ugyan azon a vasznon durvan egy Barco Baldert…. Pedig az egyik gep beszerezheto feltuningolva rendberakva 5-700.000ft korul a masik meg 16-18milla.
Egy regebbi Christie hd sorozatu gep is lazan ver barmit a piacon 10 millaig bezarolag. Bar ez nem veletlen… egy mai lezeres rezegtetett 4k 3chipes lezer gep csak egy rezgo uveggel es a lezer fenyforras amiben kulonbozik tole cserebe elkernek 40 millat. Objektiv, feny ut, dmd block ugyan az.Nincsenek csodak! Ami regen draga volt es csucs, az ma is az csak tobbszorosen deagabb! Ugyan azt a Konika Minolta objektivet hasznaljak teljesen mindegy milEn muanyaggal fedik el, legyen szo Barco, Christie, Digital Projection stb..
Az F32, Christie HD, a sajat Runco VX22 gepem, Marantz vp15s1 es sorolhatnam meg….9-50-70.000$ arszegmensben elhelyezkedo gepek voltak. Nem is ertem sokan miert varjak a csodat a mai Sony , Epson es tarsai gepektol ezekkel szemben…
Ertem en, h na de a fekete szint , 4k es itt ki is fulladt barmi amit a mai gepek mentsegere fel lehet hozni.. A 4K-t ki is huzhatjuk a sorbol mivel ezekkel a muanyag vacak objektivekkel keptelenek a reszleteket a szemunk ele tarni!
Szamtalan 4K gepet takaritottam, teszteltem es szinte mindegy volt melyik dlp gepet huztam ki a szekrenybol reszletezobb kepet vetitett! Hala a minosegi objektivnek.
En 2 olyan folyadek kriszalyos valodi 4k vetitett kepet lattam eddig amire azt tudtam mondani, h na ez igen….JVC nz9, es Zozi JVC z1 gepe. Koszonhetoen a bennuk rejlo objektivnek.
Szemüveges forumozok jobban ertik mirol beszelek, feltehetoleg talalkoztak polikarbonat es uveg lencses szemuveggel, koztuk levo kulonbseggel. Igy eltudjak kepzelni h egy objektiv altal ez 5-10* (lencsetagtol fuggoen) jobban erzekelheto a vaszonra kivetulve.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
A tarsadalom berendezkedett a tömeggyártás , olcsositas, “fogyasztoi” tarsadalomra. Igy a 💩-t is el lehet milliokert adni laikusoknak es a felhasznalok 1%-a az a kozeg aki ertekeli is a leirtakat es igenyli a minoseget. Kifinomult maximalista es lát a nevezetes jelzovekkel (Hdr,Alr,Dolby V) ellátott termekek kozott.
Ugy hogy be a vackokat a fák ala!
Kellemes Unnepeket mindenkinek! 🙂🌲👌
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Khaosz55 #62802 üzenetére
En mint mindig a keprol beszeltem! Egy mostani barcot, christie, vagy lezeres (kozepesen-maxon jaratva) Sony gepet sem szeretnel a fejed folott hallgatni.
Visszaterve a fekete szintre…ez csak egy a fenyero, elesseg, egyidelyu kontrast, mozgas megjelenites, szinterlefedetseg mellett. Egyben-kettoben jobb minden masban gyengebb es ez 90% egymas melle teve latszik is vetitett kepen. On/off kontrasztot nem hoznam ide mivel az egy magas ansis gepnel csak sotet jeleneteknel latszik.
A hangja a gepeknek mas kerdes. Senkinek nem kozelezo feje fole belogazni a gepeket. Ha nincs mas lehetoseg ez is magan problema es a vetitett kep minosegen semmit nem valtoztat.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
-
Cseneles
őstag
válasz devil-k #62815 üzenetére
Az a 10millas jvc felveszi a versenyt a csucs dlp gepekkel. Egyik veglet lcd fronton.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
-
Cseneles
őstag
válasz deexteer #62877 üzenetére
Az hogy valami oldal azt irja h DC4 az attol meg nem ugy van! DC4 dmd-k sorozatszamat meg a TI sem adta ki. En a kedvedert elovettem azert egyet a fiokbol. Ez 100% hogy DC4, szamtalan gepbe raktam mar probara es merten rendere verte 10% kontraszt es 10-15% fenyerovel a benn helyet foglalo DC3-at.
1910-9130
9065569Nem veletlen hogy errol semmit nem talasz a neten😁
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Cseneles #62880 üzenetére
0,95” DC4 chipes gepek.
ProjectionDesign Avielo Quantum (F22)
Runco VX22 3chip
DigitalProjection Titan1080 3D 3chip
Runco Ls5
Runco Q750i
Planar PD8150
Sim2 Ht3000e
Sim2 Ht5000e
Sim2 Nero sorozat de csak a 0’95” dmd-s gepek
Infocus IN83
Marantz VP11s2Feltehetoleg 0,66” dc4 dmd
Infocus SP8602
Infocus SP8604
Optoma HD86
Optoma HD87[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Janaboy #62882 üzenetére
Batyoval folytattunk egyszer egy beszelgetest ezekrol a gepekrol… feltunoen kiemelkednek nativ kontrasztban a tarsaiktol. Ő emlitette hogy 0,66” ban is volt DC4 es hogy lehet ez a gepcsalad az.
Ezert irtam h feltehetoleg….dc3 gepek 1500:1 nativ kontraszt amit teljesitenek. Ez a 4db felsorolt alapottol fuggoen 1900-2200:1 kozott merten.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Atomgeszi #62885 üzenetére
Veszel egy 1.33-as abamorphic prizmat es a problema megoldva😉 raadasul fullhd kepet nezel. Masik meg, h a felsorolt gepek mindegyikehez valaszthato volt az objektiv szeles korben.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Szedd szet, pucold meg. Tegyuk fel 3m szelessegre kizoomolod a gepdet es 16fl fenysuruseget mersz. Prizmaval ugyan igy raallitod a gepet es ujra mersz. 21fl kozeleben kell, hogy kapj. Volt par anamorf lencsem es prizmam. Mindegyik tudta a plusz 30% fenyero novekedest…
milyen prizmara tettel szert?
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Nincs Magyarországnak projektor gyára. Igy tok mindegy, hogy honnan vasarolsz! Mind ugyan onnan jon.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz thomasrc #63389 üzenetére
Jo kis meresi sorozat. A masodik helyen mindig kevesebb fenyerot biztosit a lampa f30-32-35 geptipusokban. Ennek egyszeru az okat, amit mutattam neked az a perizszkop uveg a ludas. Az egyes lampahoz kepest egyel tobb elemmel erinkezik a feny. Egy lampaval 2 lampas gepben keptelenseg homogen kepet vetiteni, egyik oldala a kepnek mindig fenyesebb lesz. Gondolkodtam mar azon hogy lehetne egy lampasra atalakitani egy f32 gepet. Nem bonyolult a dolog, csupan az egyes lampa poziciojat modositani kell ugy, hogy a tukoralagut atlos kozeppontjaba vilagitson be. Ehhez eleg egy gyari lampahazat atalakitani viszont a tukoralagutrol lekell szerelni a periszkop uveget.
Ezzel nagyjabol egy lampa hasznalat eseten merhetoen +15-20% fenysuruseg novekedest tapasztalhatnank es nemi kontrasztnovekedest.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz thomasrc #63389 üzenetére
Az mondjuk erdekes ,hogy nalad 101” 0,8gaines vaszonfeluleten 2 lampaval 20,9fl 3900:1 kontrasztot produkalt. Nalam amikor mertuk 135” gain 1.2 feluleten a masodik lampahelyben a 800 uzemoras egovel produkalt 20fl es 3300:1 kontraszt erteket.
Visszakerestem AVX-en 2 uj lampaval mit tudott nalam 20fl fenysuruseggel egy F32 gep.
https://avxforum.hu/forum/viewtopic.php?t=86547&start=450[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Mértem én is egy ADL sorozatot a mozitermemben. Runco VX22i CineGlide prizmával 292cm széles 2.35:1 Gain 1.2 vászonfelületen. Mérési pozíció a vászon átlós középpontján a vászontól 29cm távolságból történt 34fl fénysűrűség mellett. Kevesebbre nincs opcióm.
50% ADL 196:1
20% ADL 627:1
10% ADL 1288:1
5% ADL 2064:1
2% ADL 3140:1
1% ADL 3924:1
ON/Off kontraszt 5273:1Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Festve van fekete lábazati festékkel. adl mérésnél nagyon fontos a mérőműszer távolsága a vászontól. Minél közelebb van annál jobban kizárja a szobát, én nem tudom közelebb rakni a jelenlegi álvánnyal. Másik befolyásoló tényező a fénysűrűseg ami bevilágítja a termet. Minél nagyobb annál nagyobb hatással van az egyidejű kontraszt értékre.
Amúgy egy Runco Ls3 vagy Ls5 gép jóval magasabbra képes 1,2,5% adl mellett. Az már megfog egy Sony xw7000 gépet is. 10-20-50% nál meg elveri.
Hátránya az 1chip es a fényerő és a fullhd. Bár 21fl amire képes 135" gain 1.2 vászonfelületen anamorfikus frizmával kalibráltan.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz makkmarce #63407 üzenetére
En 34fl fenysuruseg mellett mertem, kevesebbre nincs opcio viszont ha tudnek en is 16fl mellett merni akkor a kontraszt 10000:1 koruli lenne. 1% adl nel meg 8000:1 es igy tovabb.
nalam az a gep 30fl amire kepes volt 1900:1 kontraszt mellett.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Nem lehet hasonlita a te meresedet az enyemhez. Az en vasznamon a te geped talan most a 2 uj lampaval utolerne fenyeroben az en 3chipes gepemet ecoban. Viszont csak nyitott irisszel ugy meg lenne 1900:1 on/off kontrasztod 34fl mellett szemben az en 5273:1-el.
viszont amit erdemes osszevetni az az ANSI kontraszt. Esetemben optimalizalt kornyezet feher vaszon es 190:1
nalad szurke vaszon es 82:1
Az en gepem 1000:1 gyari ansi specko, tied 650 de merten igaz masik gepben 30% amit javit az a modositas amit elvegeztem szamodra. Ebbol lehet kovetkeztetni.felteve ha te is 29cm tavolsagra volt a muszered a vaszontol amikor merted az ertekeket?!
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Igen, bocsanat😃 nalad azert nem volt merheto mivel lampat kapcsoltad ecoba, thomas irisszel csokkentett fenyerot max lampa mellett. Ha te is igy csinalsz akkor merheto lesz bar lehet meghaladja a muszer tudasat.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Formatter problema bgazott chip reszleges zartlat. Ha a dmd-t is kivetted esetleg ott lett kontaktos de kicsi ra az esely.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen