-
Fototrend
Kezdő vagyok, szeretnék projektort vásárolni, tudnátok segíteni?
Természetesen! Mindenképp olvasd végig ezt az összefoglalót és ha úgy érzed, hogy nem kapod meg a válaszod, akkor tedd fel a kérdésed nyugodtan!
Ami mindenképp fontos lesz tudnunk ahhoz, hogy segítsünk:
- mire szeretnéd használni a projektort (pl.: házimozi, iskolai célok, prezentációk, csak videó, főleg állóképek (bemutatók)),
- mire szeretnél vetíteni,
- mekkora méretű képet szeretnél vetíteni, illetve milyen távolságból néznéd azt,
- mekkora a szoba,
- van-e korlátozás arra, hogy hol helyeznéd el a projektort (plafonról, vagy asztalról esetleg a szoba másik végéből szeretnél egy polcról vetíteni),
- mennyit szeretnél rá költeni (cég esetén ha kell számla, akkor nettó vagy bruttó árról beszélünk-e?),
- mennyire világos/sötét a szoba/terem/iroda.
A topik általánosságban foglalkozik mindenféle vetítővel és ahhoz kapcsolódó kiegészítőkkel és megoldásokkal (üzleti, low budget projektorok, falra vetítés stb.).
Új hozzászólás Aktív témák
-
Cseneles
őstag
válasz Del Tommaso #63557 üzenetére
Egy f32 vizsim (2800lumen, ez a leggyengébb fenyereju f32) fenyerejenek jobb ledekkel esetleg a harmadat hozza egy fl32. Kontrasztban sem jobb, sot… a dinamikus led vezerles meg kuka az fl sorozatban.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Az ls5 2fl amivel fenyesebb a sajat vasznadon. Ezt mondtad. Az ls5 1000lumen. De ha meg is megvaltozott ez az ertek par honap alatt, arrol nem is beszelve hogy az fl32 kozelebe se er a Runconak. Egyik legerosebb egy chip dlp gep! Sim2 nero 3D, Runco Q750i es ennyi volt, a tobbi csak jelenthet nekik.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
-
Cseneles
őstag
Fenyero akkor igy megegyezik szinte minimalisan a pd javara. Viszont meg igy is csak 39%- egy F32 vizsim gepnek amibol ez az egesz kiindult. Jo tisztaban lenni a tenyekkel. Ha valaki nem lat kulonbseget 2000:1 es akar nalad 9000:1 kontraszt kozott az nyugodt szivvel vegyen Sony gepet is. Szivarvany indokot elfogadom, egy chip dlp geprol beszelunk. Viszont ez a gep az egyik de ha nem leg kisebb mertekben szivarvanyozo geptipus.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
A tesztnapot azt en is. Viszont a runco dinamikus gamma irisz konbo azert nem emlitheto egy lapon a tobbi ceg probalkozasaival. Errol h velekedsz?
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
nem neked cimezem, hanem ugy altalanossagban.
Na…azert ne emlitsuk mar egy lapon ez muanyag vackot egy fesokategorias dlp gepek kozott is kiemelkedo peldannyal! Led az led a lampa meg lampa. Ettol fuggetlenul az a led vetito egy kicsivel jobb kepminoseget produkal mint egy aliexpresszes csoda.Ha ledezni akarsz olyan minosegben mint amit egy LS5 produkal akkor Runco q750i, sim2 m150, mico 50 es tarsai magaslataba keresd. Vagy a nero3 led de az mar az elottiek alattit produkal.
benq 3100i on/off kontraszt 900:1 dinamikus 1700:1
Runco ls5 on/off 3500:1 dinamiku 12500:1ezek valos mert szamertekek, nem a kezikonyves kacsa.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
-
Cseneles
őstag
Ebben semilyen szamisztika nincs, tenyek bizony vannak. Egyszeruen a regi felso kategorias gepek anyaghasznalati minosege, mind optika mind chip es fenyut kivitelezes nem megvasarolhato a mai piacon 10millio forint alatt.
kepminoseg tekinteteben nyilatkozom mindig. Ugyan ez a kepminoseg dc3 chippel es lampa helyett lezerrel ma 17millio.Kerdezem hol van ehhez a benq?
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz makkmarce #64008 üzenetére
Egymás mellé tennénk a 2 gépet egy vászonra vetítve kitakarva egymás mellett öket, nagyon félre álna a szád a benq képétől. Viszont igen a benq 10000lámpaóra 4K-nak nem nevezhető de ráírják, így elfogadom igen 4K.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz deexteer #64476 üzenetére
Szerviz menuben a szinkerek indexelest a dmd-hez lehet allitani de rutin kell hozza. A firmwaretol meg messze lesz a quantumtol mivel a kontraszt aranyod marad a regi(irisz cserevel ez is orvosolhato) viszont meg kellene merned a kontrasztot es a szinteret illetve a kosztes szineket. Nekem volt acielo quantum gepem. Fele fenyero mint egy vizsimbright f22 kb.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz deexteer #64489 üzenetére
Azert nincs anomaliad a geppel mivel a szinkerekhez tartozo dolgokat a formatter tarol ami a dmd-t is vezerli. A firmwarenek ehhez semmi koze es felulirni sem tudod sehogyan. Igy van egy szinhelyes vizsimbright(rec.709 90%-os) 2000-2200:1 on/off kontrasztu geped. Ugyan az mint a sima f22 csak mas lett a menud. A szinkerek szinkron is a formatteren van mentve.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz deexteer #64570 üzenetére
A szivarvany eltunesenek oka a kepfrissitesi frekvenciaban rejlik. Megegyezik a fenykepezogepevel, felrehetoleg 60hz amin volt a vetito. Kepfrissites fugvenyeben valtozik a szinkerek sebesseg.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
0%-os Fekete szint nem lehet kalibralni. Az a vetito fizikai tulajdonsagabol ered az optikai rendszeren keressztul.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Minden duplán szűrt LCD(DLA,XSRD) gépnek minimum 10000:1 ON/Off kontraszt értéket illik hoznia teljesen nyitott iriszek mellett. A Sony XW sorozat sem kivétel. Csak magyarországon van 4-5db XW7000 ami új korában is csak 4800-6300:1 ON/Off értéket teljesített. Nagy a szórás..
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Szamtalan meres, szervizeles 10ev + tapasztalattal!
itt olvasgathatsz.
https://avxforum.hu/forum/viewtopic.php?t=86547[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
-
Cseneles
őstag
Fenyero csokkenes max illetve minimum zoom kozott merheto minimalisan. Viszont a kontraszt nem valtozik hiszen az irisz atmerot nem befolyasolja egy zoomolas es egy fokuszolas.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Természetesen lett viszaküldve projektor 2400:1 on/off konztrasztértékkel. Visszajött 4 hónap után és produkált 4700:1 értéket. Volt olyan is, hogy a DreamCinema megbízásából egy lézeres Sony 760es készüléket kellett kitakarítanom, megmérnem stb.. Rengeteg képet kértek amiket meg is kaptak majd értetlenül álltak a tény előtt hogy a készülék 3800:1 ON/Off kontrast értéket teljesít hisz a projektor.hu oldalon ezt tesztelték és mérték 14000:1 értékkel. Dynamikus lézer szabályozással volt képes 4500:1 értékre. Olyan is akadt hogy egy 590es készüléket hibásnak analizáltam. Együtt mértük a kisker mozitermében majd AVX forumon megprobálta ezt a tényt, méréseim közzététele követően meghazuttolni. A gép gariztatva lett és a garilevélen 4 honap elteltével komplett optikai blokk csere állt. A másik probléma a kontrasztvesztés után h a Sony foszfor kereket használ ami 5000 üzemóra körül elkezd durván búgni. Műanyag polikarbonát objektív még 5millás árszegmensben is stb.. Sorolhatnám estig a Sony tapasztalataimat de azt már AVX-en leírtam.
JVC NZ7 gépet kell venni azzal sohasem lesz gond. Statikus foszfor és nem csökkenő kontraszt, stabil működés. Árban igaz kicsit a Sony XW5000 felett van de még az XW7000 ára alatt pár millával.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Semilyen projektor gyártó terméke nem produkál kontraszt vesztést csak a Sony. Ebben egyedülállók! Természetesen minden elromlik egyszer ami elromolhat.
Egy hasonlat....Veszel egy Ford Mustang autót, nagyon raj vagy, téped a szőrt a melkasodról. Természetesen nem vagy tudatában hogy 300-460le a gyári szórás és egy év múlva az első olajcsere előtt, hétvégente elővett sportautód találkozik a lámpánál egy fiatal suttyóval és az agyonmatricázott csilli-villi járművével. Zöldre vált a lámpa majd jól képnél hagy mivel gyári teljesítmény felét hozza a sportautód.
Természetesen A-ból B-be el lehet menni vele, használható és teszi a dolgát.
Nekem teljesen mind1 ki milyen projektort használ és bizonyos emberek irásaira is csak azért kapom fel a fejem, mivel tökéletesen tudatában vannak az átalam leírt dolgoknak. De anyagi érdek, munkahelyi elvárásból mást próbálnak közvetíteni és ez fejében engem hiteltelennek beállítani.
Az hogy Morph linkelt valamit az egy ember állítása. Először a projektorjunkies kezdte el nyilvánosan minősíteni és mérni a Sony termékpalettát. Majd a Cine4Home.de. mindkét céghez ellátogatott egy több fős Sony delegáció ezt le is írták, Ekki videoban is közölte. Ez a találkozó után megszüntek a hibás gép mérési beszámolók és csak pozitívan nyilatkoznak a Sony projektor termékcsaládról.
Az hogy megfenyegetés vagy lefizetés történt esetleg ezek egyvelege....azt nem tudni. Viszont ettől német és amerikai neves forumokon folymatosan bukkannak fel kontraszt vesztett, kékes lilás feketeszintet produkáló 4K Sony készülékek. Illetve elém is került már idén is három kontrasztvesztett gép.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Illetve ezekhez a kontraszt vesztett 4K Sony gépekhez úgy is hozzá lehetne állni nagyker illetve kisker szinten, hogy igen itt egy hibás készülék és akkor mérjük meg(természetesen más fuggetlen kalibrátor jelenlétében), analizáljuk a hibát elismerve azt majd lebonyolítva a garanciáztatást. Visszakapva a készüléket újra mérni és ha minden oké joggal megveregetni a Sony vállát. Elégedett az ügyfél, elégedett a nagy illetve kiskeres is. Mindenki boldog
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz szepi0808 #64859 üzenetére
Ez a video arrol szol, h mint eddig jopar projektorhoz most a Sony xw sorozathoz is kifejlesztett es gyartott egy filtert amit a gyari nativ szinhomersekletet korrigalja hardveresen. Igy nem veszt fenyerot, mivel a filter hardveresen D65 szinhomersekletet hoz letre es egyben kontrasztot is novel ez altal 30%-ot. LPE filternek hivjak, eddig epson jvc es a regebbi sony gepekhez mar gyartott.
Ossze-vissza linkelsz mint eddig is mindent, google fordito nem az igazi…
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz szepi0808 #64859 üzenetére
Telis tele van a topikon( [link]Mekka Digital Szepi házimozi AVX-en Sony XW5-7000 gépek méréseivel. Álltalad mért értékek.
Itt van egy XW7000 4500:1 ON/Off kontraszt értékkel
HDR kalibrációd 6300:1
másik XW7000 5400:1 On/Off
hdr 4073:1
Estig linkelgethetném de akit érdekel elég ha átnyálazza a te topikodat. Ritka ha mérsz 9-10000:1 kjörüli vagy feletti gépet. Ezek a 10000:1+ feletti készülékek nevezhetők hibátlan példányoknak.Azt nem értem, vagy is tudom...hohy miért állítasz mást és beszélsz butaságokat?! Hisz számtalanszor te magad is ilyen akár dobozbol újan kiemelt 0 uzemórás példányokat is értékesítettél és mértél! Most akkor kinek is lapos a föld?
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
[Stereonet.com]
Sony XW5000 1700:1 ON/OFF kontrasztérték és dynamikus lézerrel 4448:1
Ők is lapos föld hívők nyilvánRunco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz szepi0808 #64871 üzenetére
Egy vetítésre nem optimalizált fehér falakkal megáldott helység az abszolut fekete színt mérésre minimális hatással van csak, oly mértékben hogy betudható mérési pontatlanségnak. ON/OFF kontraszt mérés esetén is ez a tendencia. ANSI kontrasztra viszont nagy a hatása! Gondolom nem felkapcsolt lámpák mellett mértél...?!
Bizonygatni nekem nem kell, elmúlt 10 évben mér megtetted.
Viszont azt jóvolna már elismerni hogy igen is elég nagy a gond a Sony projektoros szegmensben a termékekkel. Hisz már ez nemzetközileg köztudott tény.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz szepi0808 #64871 üzenetére
[Az álltalad linkelt videóban] "amiből kiindult az egész" Az van, hogy EKKI a Sony XW sorozathoz készített egy LPE filtert és ezt prezentálja. Igen vannak bent számszerűsített értékek amik arra vonatkoznak hogy Natív fehérszint mellett tapaasztalható a filterrel 30% konztraszt növekedés zoomállástól függően. Mivel nem veszt a készülék fényerőt D65-fehérszínt mellett kalibració esetén, ez hardveresen van megoldva az objektívre felpattintható plusz filterrel. A zoomnak is ezért van hatésa a dologra mivel objektív végén található és nem a fényútban az objektív előtt.
Itt olvasható a [Tuningról]
Ebből te kihoztad azt amit a goolge fordító összehozott.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz szepi0808 #64880 üzenetére
Egy kalibracio az szabvany szerinti. Nincs olyan ,hogy az RGB gain/offszett resznel elveszek ebbol vagy abbol vagy itt ott csalok. Ezek betartasa menten ha kulonbseget mersz az a gep. Mondjuk hiába tolod el akar -15érdtékkel az RGB bias részt egy degradalt gépnél, akkor is 2-3-4000:1 ON/OFF kontrasztot fogsz mérni.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz szepi0808 #64886 üzenetére
Figyej csak ide kicsit ha már embereknek felajánlod ,hogy majd te értékesíted az álltalam alvázig kigombolt és kitakarított, kalibrált amúgy 1000:1 ON/OFF kontrasztra letérdelt a végletekig degradált Sony projektorát. Nem a gesztus a baj hogy felajánlod eladni hanem az hogy majd hibátlanként árulod és azt mondod mint eddig is, mindenki más nem ért hozzá és stb....
Azt a gépet ha szétszeded, illetve bármelyik Sony gépet amit takarítottam és kalibráltan számtalan helyen a gépen belül jelolöm, illetve sorszám alapján méréski jegyzökönyvel egy mappában eltárolom. Pont azért mert amit én mérek és közzéteszek az bárki álltal visszamérten is megegyezőnek kell lenni és ha vita alakulna ki a jelenlétemben újra mérhető a készülek. Természetesen előzetesen belenézek h a jelőlések jelen vannak-e a készülékben.
Az hogy RS232-n nem volt hajlandó kommunikálni és a gamma maradt olyan amilyen a kontraszt érték 1000:1. Engem minősítesz ismételten már sokadszorral, pedig van baj a füled mögött rendesen.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz szepi0808 #64907 üzenetére
Ez a 12-eves duma….tobb degradalt projektorrol is tudsz, sot adtal mar 2000:1 kontrasztra leterdelt 4k gepet is! A mereseidet mar belinkeltem de van meg boven….azok a 4-5000:1 kontrasztal rendelkezok mind azok! Ott van az a gep is amikor Vhiktort megfenyegetted, 2400:1 amit tudott. Toled vasarolt uj gep volt es en is mertem mar a Sony support megjarta utan. En nem fogok emberekre hivatkozni mint te, sem kellemetlen helyzetbe hozni oket!
A kijelentesem h a Sony szar….az azert van mert degradalodnak es meg 4millioert is gagyi polikarbonat objektivet hasznalnak, olcso kinai foszforkereket a lezeres modellek.
A klima meg a hozza hasonlo baromsagokat most hagyjuk, ez is csak kereskedők, hozzá nem értok szajabol hangozhat el! Ennyi erovel nem jo csillagallas alatt lett vasarolva a gep! A problema az alul polarizalt feny es a 45fokos WireGrid polar!
A masik, engem ekezel hogy nem ertek hozza es Krisztian HW55-os gepet is rosszul mertem a gamma vegett stb..A gammanak semmi koze a fekete szinthez Vhiktor is leirta. Ha jo volt vegpontozva a gep, marpedig alltalam mindig jol akkor a meres hiteles!!![ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Cseneles #64912 üzenetére
Egy 4K lezer modell 760es
Alltalam takaritott, kalibralt. 3800:1 on/off kontraszt 1500 uzemora utan.(14800:1-ről) Dc(Ivan)epitette be es mindvegig egy szinvonalas dedikalt moziteremben teljesitett szolgalatot ahogy a legcsererol sem feledkeztek meg! Igy a korulmenyek biztositva voltak a hosszutavu stabil mukodeshez!
Az optikai motores a 45fokos WireGrod polar
Majd a foszfor kerek
végezetül az alltalam gagyinak titulalt muanyag objektiv ami motorostul konnyebb mint egy 2dcl pohar viz.
Nem a levegobe beszelek, tenyek allnak mogottem! Ez a gep a projektor.hu oldalon tesztel peldany! Ott meg 14800:1 on/off kontrasztot tudott!
[Teszt itt olvashato][ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Ez egy beegett kek dmd egy 14000 lumenes 3chip dlp gepben fekete kep vetitese eseten. Termeszetesen a dmd-t csereltem a gep tokeletes mint ujkoraban.
a kovetkezo kepek hasonlitas keppen Sony 4k modellek fekete kep vetitese eseten.
majd egy masik 4k modell
A kepek enyhen tulzoak mivel a fenykepezogep exponal viszont szemmel is jol kiveheto a vetitett keprol.Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Telefonrol vagyok igy limitalt a fototaram de itt egy ujabb 4k modell. Gondolom felismerheto abbol a muanyag halmazbol?!
A 100% feheren csak azert csaltam h ne 2500:1 legyen a merheto on/off kontraszt.Linkelgethetnem estig viszont ez nem lejarato kampany! Csupan azert tettem, h tisztanlatas legyen illetve nehogy mar olyan ember engem minositsen a vetitestechnika vilagaban aki a projektorokban befele a lampan tul meg nem jutott!
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz szepi0808 #64906 üzenetére
Amugy tok egyszeru es pontot is tehetunk az ugyre. Te mint a Magyarorszagi Sony elso embere, kuldesz nekem egy uj xw7000 gepet. Installalom a mozitermemben ahol hovisszanyeros szellozteto rendszer is uzemel az optimalis korulmeny eloidezese vegett. Bekalibralom, jegyzokonyv meresi diagrammokat kozzeteszem es 200-uzemorankent ujra merem, majd 2ev utan visszakapod a keszuleket. En ha valami stabil es jo ugyan ugy elismerem!
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz szepi0808 #64918 üzenetére
Ennyire …hw55es] iden a masodik degradalt HW55es az asztalomon ami pontosan 666:1 on/off kontraszt ertekre kepes!
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
-
Cseneles
őstag
90%-ban laikusok vásárolnak és a maradék 10% a hozzáértő aki mér, kalibráltat vagy kalibrál és foglalkozik a dolgokkal, netán dedikált moziszobával rendelkezik.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Mivel minden eladott gépeket nem mértem ami értékesítésre került Magyarországon nem tudok választ adni a kérdésedre. Én másodállásban foglalkozom projektorokkal, szervízelés terén és hozzám a problémás készülékek kerülnek. Ha valaki vesz tőlem készüléket az nem hirdetés útján teszi, hanem felhív egy régebbi elégedett ügyfél és megkérdezi hogy mi lenne a következő lépcső a rendelkezésre álló tőkéből. Bár a családi vállalkozásunk tevékenységi körébe tartozik, Audio Video berendezések forgalmazása és értékesítése, még nem szerződtem le senkivel. Nem ez a fő tevékenységi kör.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz szepi0808 #64955 üzenetére
Az alltalam ismert dedikalt moziszobak (20-25db) kozul 3db amiben Sony teljesit szolgalatot. Ez nem veletlen, laikusok termeszetesen veszik akik nem ertenek hozza! Jvc ANSI kontrsztra reagalva. Mivel rengeteg ilyen merest vegeztem szamtalan keszulekkel es a HighEnd dlp fronton geptipustol fuggoen 30%-os Ansi kontraszt tuningot merten tudok elerni…. Kotve hiszem ha nalam valaki tapasztaltabb ezen a teren. Egy abszolut vetitesre optimalizalt full sotet tobb esetben nem festett hanem karpitozott moziteremben vaszonrol visszamerten en meg nem mertem 200:1 erteknel magasabbat olyan gepek eseten sem amik gyari parametere ANSI kontraszt teren 1000:1.
Ezek fugvenyeben persze lathato es merheto is egy alapbol gyengebb, nevesitsuk JVC vagy Sony esetleg Epson 4-500:1 gyari erteke. Ezek tobbnyire visszamerten vaszonrol mivel a vasznat nezed…egyuttesen a szobaval 100-130:1 ertekre teheto ami nagyjabol 100nit(29fl) fenysurusegig igaz 20m2 koruli helysegben.
Az hogy a JVC 110:1 a Sony pedig 130:1 kb szemre tokmindegy! Viszont egy komolyabb Dlp gep 200:1 erteke mar szembetuno kulonbseget produkal.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Az ra a magyarazat h a Sony erdekeltsegek kenytelen ezt a teny tagadni, illetve kotelesek a szőnyeg alá söpörni.
Szepi0808Az ,hogy ismetelten linkelgetsz ossze vissza mindent tapasztalat, tudas hianyaban ez nem vezet sehova! A hozzaertoket megerosited a nem hozzaertesedben, a laikusokat meg teljesen osszezavarod az ertelmetlen egy embertol valo linkelgeteseddel. Ez egy szakmai forumon kritikan aluli. Magad képtelen vagy a tények ellen kallni es valos ervekkel azokat alatamasztani, csak beszelsz es ez nagyon keves. Meg a sajat mereseid is ellened vallanak.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Közben időm engedett géphez ülni. Csak hogy a szavaknak súlya is legyen a tegnapi Sony HW55es gépekkel kapcsolatban. Megosztok pár képet és mérést.
Degradáció okozta színtér fakulás, jól látható REC709-ben mérten a színtér csökkenés 67%-ra.
Majd a valós ON/OFF kontrasztérték.
A Gammát nem sikerült egy szervíz programmal a helyére tenni, mivel hiába az RS232 usb átalakítóm nem kommunikált a géppel. Viszont a gammának semmi köze a mérhető kontraszt értékhez!Ez a Sony projektor elért 666:1 értéket...
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Egy Sony 270es 4k gép is volt nálam az idei évben.
Előzetes mérést és kalibrációt a tulajdonos elégedtlenségére és kérésére, Vhiktor(Tökéletes kép)aki az egyik, ha nem a legjobb és felkészültebb kalibrátora megejtett.
Az ő mérése: 2458:1 ON/OFF kontraszt érték.
Majd nem kis kavalkád után visszatért ugyan ez a készülék a Sony Supportól. A tulajdonos még mindig elégedetlen volt a látottakkal és felkeresett a garancia lejártát követően engem. Takarítás után 3800:1 on/off kontraszt értéket teljesített.
Amit egy gamma kalibrácó a Sony segédprogrammal, majd egy teljes színtér és köztes pont szabvány szerinti beállítás követett.
A végén egy maximálisan elérhető kontraszt mérés egybe kötve a szürkeskála pontosságával.
Mondhatni újkori tudása 50%-át nyújtja még a SonySupport után is viszont azt 99%-ban színhelyesen teszi.Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
A félreértések elkerülése végett, MINDEN hozzám kerülő degradálódott Sony projektort, minden alegységen jelölök a gépben ami közreműködik a kép előállításban és felelős a kontraszt-ért!
Annak esetére ha megkérdőjeleződne bármi álltalam mért érték, az a jelenlétemben és mérési környezetemben újra mérhető, előzetesen a gépben ellenőrzött alegységek után bárki számára! A kiszállás és járulékos dolgok a kívéncsi szemeket terhelik.
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Ez pedig egy másik HW55es
Takarítás után 820:1 nem kalibrált on/off kontraszt és 69%-ra beszűkült színtérlefedettség.
Nagyobb színtérben rá lehetett erőlteni egy "nagyjából" színhelyeen nézhető képet Dynamikul full állású iriszvezérlés mellett 4700:1 kontraszt volt maximálisan elérhető.
Gammán ez a gép esetén sem tudtam segíteni. RS232 a ludas de az a kontraszt értéken semmit nem fog segíteni. Kalibráltan ha emlékeim nem csalnak 8-900:1 ON/OFF érték volt mérhető!Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Janaboy #64968 üzenetére
Ugye a kereskedők új gépekkel foglalkoznak én pedig 90%-ban a problémásokkal.
Nem tudok számokat mondani mivel az emberek 95%-nak felsem tünne ha egy gép 10000:1 értékről leereszkedik 300 uzemóra alatt 3-4000:1 környékére. A maradék 5%-az aki moziteremmel rendelkezik, avatottabb szemmel és fusztrálja valami hogy nem oke. Hozzám ezek e gépek jutnak el és én még nem mértem itthon olyan Sony legyen FullHD vagy 4K készüléket ami 5000:1 felett teljesített volna. Lámpás, lézer teljesen mind1. Lilás kékes feketes szint elegye a szürkével jó kifakultan...
Nehéz számszerűsíteni az esetet, nálam évente kb 4db...idén eddig 3-om.
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz sony89 #64976 üzenetére
JVC DLA projektoroknal nincs kontraszt vesztesz csak gamma dropp. Ahogy vhiktor is mondja kalibralassal vagy az ujabb modelleknel szofveresen orvosolhato! En tulnyomoreszt Jvc gepekkel foglakozom a csucs dlp-k utan. Ezekkel nem volt gond komolyabb. X3-7-9, x30-50-70-90 gepeknel ballaszt szokott behalni illetve infra vevo. x7900-as sorozatnal meg lencse takaro elhuzo egyseg..
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
Vaszonrol szinte egy JVC dla on/off kontraszt erteket nem tudsz megmerni olyan mely fekete szintel rendelkeznek tenyleges vaszonmeretre zoomolva. Csak akkor ha osszehuzod a kepet a minimalis meretre es maximalis fenyerore kapcsolod a gepet. Ilyenkor en 16000:1 korul szoktam merni teljesen nyitott iriszek menten.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
-
Cseneles
őstag
válasz Khaosz55 #65030 üzenetére
Ez meg az én DC4 dmd-s Runco 3chip DLP gépem a sajat mozitermemben mérve.
50% ADL 196:1 (ANSI kontraszt)
20% ADL 627:1
10% ADL 1288:1
5% ADL 2064:1
2% ADL 3140:1
1% ADL 3924:1
0% ADL 5273:1 (ON/Off kontraszt)Azok a 3-400:1 Ansi mérések lcd gépek esetén nem tűnnek reálisnak. Más tehodussal mérnek mint én. Feltehetőleg készítettek egy boxot a műszer köré ami kutakarja, kizárja a szobát. Az én gépem gyári specko 1000:1 ANSI kontraszt és full optimalizált vetítési környezetben fekete falakkal 196:1
Én még nem mértem dedikált moziszobában 200:1 feletti ANSI kontraszt értéket.
[ Szerkesztve ]
Runco VX22i-CineGlide prism, Hivilux 2.35:1 gain 1.2, Emotiva XMC-1, XPA5 Gen1, Wharfedale EVO 4.4-CS-4.2, 2 Dayton Audio Ultimax 12-22 DIY, 2 Definityve Technology IW13, Behringern NX4-6000
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali VGA-s kérdések órája
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Politika
- Revolut
- Gyúrósok ide!
- Formula-1
- ubyegon2: Airfryer XL XXL forrólevegős sütő gyakorlati tanácsok, ötletek, receptek
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Napelem - 100%-os támogatású pályázat
- Bluetooth hangszórók
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen