Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • Anonymus23

    veterán

    válasz jeni #31598 üzenetére

    Hát ezzel nem tudok mit kezdeni. Azért nem tudod regisztrálni, mert nem kell a kiterjesztett garanciához.

    Ha te jobban bízol egy boltban, mint a márkaképviseletben, akkor ok, én mondjuk a helyében ezt csinálnám:
    Küldenék egy emailt/felhívnám a Samsungot, elmondanám a boltban tapasztaltakat, és kérném az állásfoglalásukat, hogy az adott terméket (szériaszám) ők értékesítették-e, ha igen, akkor azzal együtt jár az 5 év, ha nem, akkor meg mennék vissza a boltba.
    A Samsung oldalán ez nem promóció, hanem az éppen aktuális garanciális/jótállási feltételek leírása. Ez azért lényeges, mert ők tényleg ez alapján garanciáztatnak. Ha a vásárlás után változtatnak a feltételeken, az visszamenőleg nem érvényes. Ennyi, ezt jogszabály írja elő, nem a gyártótól függ.

    ;) - The Power of the Light Side

Új hozzászólás Aktív témák