-
Fototrend
TOPIK ÖSSZEFOGLALÓ
Ezt a leírás azért hoztuk létre, hogy segítsünk eligazodni a tévék kusza és állandóan változó világában. Először következzenek a kérdések, amikre szeretnénk választ kapni:
1. Tévére szánt összeg, forintban?
2. Mire használnád leginkább? (pl. filmnézés, tévénézés, játék, sport)
3. Milyen messziről nézed a tévét, és mekkora méretűre gondoltál?
4. Világos vagy sötét szobában nézed-e a tévét, többnyire nappal vagy este?
5. Szemből vagy enyhén oldalról nézed-e a tévét, illetve általában többen nézitek-e?
6. Milyen szolgáltatások/funkciók fontosak neked? (pl.HBO, Netflix, AirPlay, PIP stb.)
7. Milyen csatlakoztatási igényeid vannak? (pl. jack-csatlakozó, optikai stb.)
8. A tévé talpa középen vagy oldalt legyen?
9. Miket részesítesz előnyben? (pl. márka, operációs rendszer stb.)
10. Milyen egyéb követelményeid vannak? (pl. Ambilight, légegeres távirányító stb.)
11. Csak új vagy használt tv is szóba jöhet (garanciával vagy anélkül)?
Ajánlott modellek összehasonlító táblázata (haladóknak)
Új hozzászólás Aktív témák
-
asdf_
veterán
Teljesen más célból voltam nemrég egy MM-ben, és meglepődtem, hogy szarérhugyér tolnak 40+ collos 4k tv-ket mostanság (jó, nem, de azért 43-as LG- 120-ért 5 év garival, ezen csodálkoztam). El is kezdtem filózni, hogy mi lenne, ha a sorozataimat egy ilyenen nézném, és ha már a netről letöltött file úgyis 5.1-es hangú, akkor esetleg lőni mellé egy használt régebbi 5.1-es erősítőt és hangfalakat (újat ezekből biztosan nem, az már egy vagyon lenne).
Figyelembe véve az alábbi körülményeket, van olyan TV úgy 150 körül, amivel nem járnék rosszul és megfelelne az igényeknek?
- nem nézek TV-t. Egyáltalán. Semennyit.
- 24"-os, kalibrált, IPS paneles Dell monitor előtt ülök, tehát képminőség tekintetében azért a minimálisnál magasabbak az elvárásaim
- IPS glow nem feltétlen zavar, a fenti monitor középről nézve jó képet ad, csak szögből nézve van gond (de olyat meg nem teszek), kérdés, ez ekkora bazinagy panelnél is így van-e
- kb. 4x4 méteres szoba, kb. 2,5 méterről nézném (egyedül, így szűkösebb betekintési szögtől nem feltétlen félek, de mindenképp látnom kéne egy VA-st élőben, mielőtt rábólintok, szóval látatlanban inkább az IPS-t preferálom), ide gondolom 43-50" célszerű, ha kis árkülönbség van a kettő között, nyilván a nagyot választom
- nem vaksötét szobában használom, nálam tv, monitor mögött _mindig_ van egy lámpa, tehát a nem tökéletes fekete a fekete nálam kisebb probléma, mint a vaksötétben mozizóknál
- smart funkciók egyáltalán nem érdekelnek, soha nem fogom használni, ugyanúgy mint a parasztvakító kép"javító" fícsöröket
- ha a beépített mediaplayer képes lenne úgy feliratokat megjeleníteni, hogy a felirat helye és mérete állítható, az nagyon baba lenne (ÉS kapcsolatban, ha nem tudja mindkettőt akkor számomra ez a funkció nem létezik), mert akkor nem kéne médialejátszóval bohóckodni és erre még plusz pénzt költeni (a számítógép messze van tőle, 5+ méteres kábel kéne + videokártyacsere, ami kizárt a kalibrált monitor miatt), ha ezt nem tudja, akkor kényszerűen médialejátszó/htpc gépről megosztott mappából.
- 10-20 oldalt visszaolvastam, meg netet is túrtam valamennyit, az androidos Sony-t boztosan kihagynám, meg ugyan a Pana TX-50EX700E tényleg mocsokjó áron van az ediginél, de VA-s és azért osztják is miatta -
asdf_
veterán
válasz sakal83 #22914 üzenetére
Neeeeeem, monitorkent egyáltalán nem használnám, egyedül a sorozatozás költözne át a Dell monitorról TV-re. A monitort csak azért hoztam fel, mert így kalibráltan bazijó képe van, a fehér az fehér, a homogenitása szerintem nagyon jó, tehát ennél alább nem adnám, a képe ne egy belépó ócskaság legyen, fölöslegesen nem költök pénzt, egy általam elvárt magasabb színvonalra viszont hajlandó vagyok (ha ezt elérni viszont drágább, mint ameddig a takaróm ér, akkor inkább nem veszek semmit, mert szart meg minek). Ami még felmerült, hogy ekkora méretben mennyire jönnek ki a netes release-ek bw limites tömörítési melléktermékei? Gondolok itt arra, hogy egy kisebb blokkosodást egy 1 gigás 1080p release-ben 24"-on nem feltétlen veszek észre, 50"-on meg lehet, hogy kiveri majd a szememet.
(ekkora méretben ekkora távolságról meg tudom, hogy tökfölösleges a 4k, de lényegében a 4k meg a kamu HDR az új x megapixel, a FHD-kból mutatóban van még pár darab -aminek fele noname fos/megvásárolt egykori jól csengő márkanév-, így kb. kényszerűen a 4k-ra megy az ember)[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Ha keresőbe beütöd a típusszámokat sok vélemény előjön. Az áruházak oldalain, vagy az árukereső, olcsobban.hu oldalakon is vannak vásárlói vélemények. Gondolom oda olyanok írnak be, akik meg is vették
Ez szerintem azert nem tul jo tamasz, mert hiaba ir velemenyt olyan, aki megvasarolta a keszuleket, ez egyaltalan nem jelenti azt, hogy ert is annyira a keszulekhez/adott technologiahoz, hogy a velemenye szamitson, kapaszkodo tudjon lenni egy vasarlas soran. Mert ugyanazok irnak oda velemenyt, akik miatt, pl az az agyonszaturalt szemet a default beallitasa a samu oled telefonoknak, mert a hulye juzer az irrealis szintengerre cuppan ra, es az szerinte gyonyoru, en meg pl. sugarban hanyok tole. Es egy ilyen embertol szarmazo barmilyen velemenyt en csak ezerrel ignoralnek, mintsem megfogadnek..
Nem mellesleg, hogy meg konnyebb legyen, tv-knel iszonyat szubjektiv is ez a dolog, mert egy atlagjoskanak lehet valami gyonyoru, amire en egy picit hozzaertobb -de messze nem hozzaerto- szemmel ranezek, es azt mondom, hogy katasztrofa.
Ezert jon az ember a szaktopicba, abban a remenyben, hogy hozzaertoktol, szakertoktol kap valaszt, es nem azok elemenyere tamaszkodik, akinek sanszosan koze nincs a temahoz, mindossze csak birtokoljak a keszuleket. -
asdf_
veterán
válasz Roland861010 #33813 üzenetére
Vidd vissza!
3 napod van ha online vetted akkor 14.Pontositsunk, mert huszonx eve nem igy van, es meg ma is a teves infot gondoljak sokan: 3 napon belul KIZAROLAG hibas termeket lehet visszavinni (azt is csak akkor, ha a jelzett hiba a rendeltetesszeru hasznalatot akadalyozza).
A panaszos meg elso korben nezze meg, hogy tenyleg valami h264-es videot nem tud-e lejatszani a cumo. -
asdf_
veterán
válasz bigmasterg #33809 üzenetére
Ha tovabbolvasol: a 10 kg-nál nehezebb kisgépek meghibásodását írásban kell a vásárlónak bejelentenie az garancia@grx.hu e-mail címen.
(nem is lehetne maskepp, hiszen ezt jogszabaly irja elo, attol negativ iranyba valo elteres automatikusan semmis) -
asdf_
veterán
De erre azert ne vegyunk merget, futar es futarcege valogatja a hozzaallast, alapvetoen ha a termek _csomagolasa_ nem serult, akkor reszukrol ok hibatlanul leszallitottak a cuccot. Van olyan bolt, ahol pluszkent lehet kerni, hogy a futar a kibontast is varja meg, ami meg nem ilyen, ott egy Matyas kirallyal biztos lehet segiteni
-
asdf_
veterán
válasz bromi84 #39526 üzenetére
Batrake a szerencse:
Hitachi TV who makes
Hitachi has not been producing televisions since 2012, nor is it investing in the development of new televisions. Carries out only placing orders for the production, sale and service of televisions manufactured under the Hitachi brand.
Hitachi TVs in Europe
For the European market, TV sets are produced by the Turkish concern Vestel. This is one of the largest outsourcing TV manufacturers. To promote sales and service, TVs are allocated in a separate cluster and supported by the associated company Hitachi Digital Media Group and are available on the website http://tv.hitachi.eu. This division is engaged in television sets in Europe, Turkey, Russia. TVs for Europe have model numbers 55HK6500, 43HE4000, 75HL17W64 A.
-
asdf_
veterán
válasz donmichael #39586 üzenetére
80k-ért full hd, smart tv-t tudtok ajánlani?
Ennyibol csak noname-ek meg 32-esek jonnek ki. Kicsit hozzateve is csak 40-es, 43-as, Toshibanak meg Sharpnak matricazott izet kapsz. Eseleg smart nelkuli LG 43LT340C de az meg nem tv otthonra, hanem business display, tehat hasznalatit nagyon alaposan elolvasni elejetol a a vegeig, hogy biztosan megfelel-e, az okositas meg hdmi stick-kel utolag.
-
asdf_
veterán
-
asdf_
veterán
válasz nyuszi123456 #39929 üzenetére
Nem vagyok spilere a temanak, de szerintem amerikai lakcim es bankkartya nelkul nem fogsz tudni hulu elofizetest kotni*, vpn nelkul pedig tutira nem fogod nezni itthonrol (es VPN-bol sem akarmilyen random amerikai, hanem olyan, amin (meg) megy a hulu).
*A Hulu subscription is intended for use by members of a single U.S. household. Therefore, you will need a U.S.-issued form of payment when you sign up. Read on to learn more about a few other international restrictions.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Még csak teljesen elmélkedés, a méret sincs meg, viszont ezen fennakadtam a kínálat böngészése közben: Fejhallgató kimenet: Nem (és nyilván line output sincs, az lenne az igazi természetesen).
Ez (a hülyeség) mennyire elterjedt? Egy nagy, jó hangú, bőséges méllyel rendelkező CRT-t váltana, így a lapostv vacak kis prüntyögői bárminemű próba nélkül is teljesen egyértelműen kizártak. A heroináron szórt soundbarok is. Házimozi nincs, nem is lesz és külön DAC-cal sem szeretnék szórakozni (meg pénzt költeni rá). A fadobozos, jól szóló aktív hangfal megvan/meglesz, annak kell szólnia és punktum.
Jellemző valamely márkákra a line out és/vagy a 3,5 jack hiánya, esetleg kollektívan beállt emögé a teljes tv ipar? Egyelőre ha jól látom, az LG-k felejtősek. -
asdf_
veterán
válasz pappkarcsi #40328 üzenetére
AN-MR650A Benne van a hasznalatiban...
-
asdf_
veterán
válasz Gabesz87 #40511 üzenetére
Múltkor néztem egy tesztvideót, amíg egy negyedmilliós tévében függőlegesen 4 (!!!) vízszintesen 12 mezőbe osztják fel a kijelző háttérvilágítását, és olyan halálbuta algoritmus van mögötte, hogy egy starfielden elveszik, én megmondom őszintén, a local dimming létezésével (legalábbis amíg a mátrix felbontását nem közlik/nem kideríthető) nem is foglalkoznék, ugyanarra a sorsra jutna mint a sok hülye képj"avító" baromság, hogy kikapcsolja az ember azonnal.
-
asdf_
veterán
válasz gyuribácsi88 #40506 üzenetére
Mielőtt döntesz, nézd meg [ezt a videót] , aztán vedd meg a samsungot.
Ez itt almat kortevel, ha egy VA-s melle odaraknak egy IPS-t (raadasul szemre mintha nagyobb fenyerovel is, mint a masik) ne csodalkozzunk, hogy az IPS feketeje tejben uszik es eg es fold a VA-shoz kepest.
-
asdf_
veterán
Ha marad 11 honap, akkor a tovenyileg eloirt egy ev kotelezo jotallason velhetoen mar tul van a kerdezo (hacsak nem 1 honap + volt a csere) , es a gyarto altal onkent vallalt feltetelek elnek. Igy se az ujat kap, se az ujraindul nem biztos. Gyartoja es feltetele valogatja. Az atalad irtak csak akkor igazak, ha a hibabejelentes idopontjaban a keszulek meg nem volt egy eves.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
Ha a két éven ( vagy amennyi a garancia, 3, 4, 5 év ) belül, akár az utolsó napon is cserélik mindig elölről kezdődik az új készülék garanciája.
Nem, mert a jogszabaly egy ev kotelezo jotallast ir elo (es tovabbi egy ev szavatossagot, de azzal most nem foglalkozunk). A gyarto a tovabbi evekben, amit onkent vallal, es ami a jogszabalyban irtaktol a fogyaszto elonyere ter el, sajat maga diktalja a felteteleket, leven ez a jotallasra vonatkozo jogszabaly altal szabalyozot idon kivul eso terulet, tehat jotallasi jogszabaly mar nem vonatkozik ra. Ha a gyarto akarja, akar azt is teheti feltetelul a negyedik evben torteno ugyintezeshez, hogy csak akkor szervizel ingyen, ha meg tudod mondani, hogy mennyi 45413+8912, ha ezt elotte beleirta a felteteleibe.
Ugyanakkor ha megnezel egy Samu jotallasi jegyet:
„Kiterjesztett Samsung jótállás”: a Samsung az általa forgalomba hozott termékekre 12 hónap teljes körű kötelező jótállást (alapjótállás) és további 12 hónap kiterjesztett Samsung jótállást biztosít. A kiterjesztett Samsung jótállás alapján a jótállás kizárólag a készülék kijavítására vonatkozik, továbbá az alapjótállási időt követően történő fődarab csere esetén a jótállási igény elévülése nem kezdődik újra. Mobiltelefonok esetén a kiterjesztett Samsung jótállás nem terjed ki a készülékkel együtt értékesített tartozékokra, és a beépített akkumulátorra.
Ha vettél hozzá + garanciát, akkor pedig még annak az ára is visszajár, ha a rendes garanciaidő alatt kell cserélni.
Ezt megint nem lehet kijelenteni, mert amikor plusz garanciat vasarolsz, akkor az esetek donto tobbsegeben marhara nem kiterjesztett garanciarol van szo, hanem egy igen megtevesztoen kiterjesztett garancianak
hazudotthivott biztositasi szerzodesrol. Aminek megintcsak egyedi feltetelei vannak, megpedig az, amit alair az ember. Ha abban az all, hogy az 4. evben 70%-os avultatas van, akkor az van. Ha az van bene, hogy ha a 3.5. evben kicserelik a termekedet, onnantol kiterjesztett garinak hivott ize nellkul vagy, akkor anelkul vagy (es biza anellkul leszel, mert te az X gyarto, Y tipusu, Z gyari szamu termekere kotottel biztositast, azt pedig kicsereltek neked, igy a biztositas targya -a keszulek maga- lenyegeben megszunt, gyartoi gari persze lesz az uj termekre, hizen az friss vasarlas a biztositasi osszegbol, de meg ket ev garis tv-nel is lehet igy egy nasodik meghibasodasnal ket szek kozt a padlora csuccsenni, mert 2+2<5).A garanciális csere szabályai mindenre érvényesek, a ruhaneműtől kezdve a műszaki termékekig.
Igen, ervenyesek, akkor, amikor a termek meg abban az eletkorban van, amikor barmilyen jotallasi/szavatossagi jogszabaly ervenyes ra. Egy harmadik eves koraban (vasarlastol szamitott ket ev + 1 nap) levo termeknel egyik sem.
-
asdf_
veterán
-
asdf_
veterán
A szinte természetes, hogy minden biztosítás más, ez mindennél így van
Igen, csak a Sony-nál nem biztosításról van szó, pont erre próbáltam rámutatni, hogy almát körtével ne hasonlítsunk össze és ne kezeljük egyként, mert nem az.
A gyártótól/importőrtől/annak márkaszervizétől vásárolható kiegészítő jótállási szolgáltatás, és a mindenhol máshol köthető, garanciakiterjesztésnek hazudott biztosítási szerződés két külön dolog. -
asdf_
veterán
-
asdf_
veterán
válasz Piftuka #41831 üzenetére
Bocsanat, hogy 3 hónappal ezelőttire válaszolok megahosszan, de most futottam bele, és nagy mellénnyel teljesen rosszat ír, a téma Hitachi 5 év gari:
"de megfogott az 5 év gari, akkor azt mondta, hogy az sem úgy van ahogy gondolná az ember, mert a szervizelő cég ki sem jön, a felhasználónak kell gondoskodnia a szervizbe történő eljuttatásról."
Ha esetleg még úgy alakul, hogy találkozol ezzel az eladóval, akkor én üzenem neki (és az áruház üzemeltetőjének is), hogy nagyon téved!
Már önmagában bosszantó, hogy ilyen téves információt adnak neked, de ha a gyakorlatban is így állnak hozzá, az már komoly probléma!
Ebben a hozzászólásban leírtam, hogy miért.
Álljatok ki magatokért, olvassatok utána a fogyasztói jogaitoknak, és legyetek tudatos fogyasztók!
A jelenleg érvényes jogszabály 10e Ft. feletti televíizióra 1, azaz EGY év kötelező jótállást ír elő, ekkor vonatkozik rá az, hogy a 10 kilónál nehezebb készüléket (a kérdéses TV 11,4 kiló) a helyszínen kell javítani, vagy ha ott nem lehet, akkor a jótállásra kötelezett, vagy teljesítési segédje (magyarul: a bolt vagy a szerviz) gondoskodik az oda- és visszaszállításról. Az ezt az egy évet követő, ÖNKÉNT, a jogszabálytól a vevő részére pozitívan eltérően adott további 4 év önkéntes jótállás feltétele minden további nélkül lehet az, hogy nincs helyszíni javítás, nincs furikázás, hanem tessék szépen bevinni a szervizbe. Ruppótlannak ruppótlan, de teljesen jogszerű. Hűtőknél is adnak 5 meg 10 év kompresszorgaranciás készüléket, aztán a kisbetűben ott van, hogy egyetlen dolog van ingyen, a kompresszor. Sem ia kiszállás, semi a munkadíj, sem a hűtőközeg nem tartozik ebbe bele (tehát úgy 25 ezerről indul kb. a történet).
Fentiekhez az is hozzátartozik, hogy amennyiben az első év jótállás feltételei (melynek feltételeit jogszabály írja elő), és a további önként adott évek jótállási feltételei (melyet jogszabály nem szabályoz, így azok lesznek a feltételek, melyet a papírra vésnek), tehát ha ezek a feltételek eltérnek, akkor természetesen semmi esetben nem lenne szabad ezt a készüléket 5 év jótállásosnak feltüntetni és hirdetni, hanem minimum 1+4 év korlátozott, de inkább 1 év jogszabály szerinti + 4 év korlátozott jótállásosnak, és termésuetesen a korlátos jótállás korlátjait ismertetni is kellene.
Ugyanakkor -hogy ellentmondjak magamnak-, ha egy bolt akkora barom, hogy egy olyan terméket, melynek gyártói jótállási jegyén 1+4 év van, a webshopjában 5 év garisnak reklámoz (que az összes notebook-reklám, amik 3 év garisnak hazudnak a valóságban 1+2 év garis termékeket), az természetesen fogyasztó megtévesztése, és GVH pozitív történet (a szomorú része a dolgonak viszont az, hogy ha utólag a vevő nem tudja bizonyítani, hogy 5 évet ígértek, akkor nem a reklám, hanem a papírok lesznek az alapjai a számonkérhetőségnek, ergo ha van egy számla, amin NEM szerepel az 5 év, és emellé a gyártói jótállási 1+4-et r, akkor ez lesz a megkötött szerződes része, és nem lehet kisajtolni a boltból, hogy helló, te öt évet ígértél, ha emellé volt olyan hülye a bolt, hogy a számlára is ráírta, hogy 5 év jótállás, akkor viszont a tanácsnak megfelelően a vásárlás helyén bátran verhetjük az asztalt, hogy elromlott, tessék szépen elvinni (de a tanács abból a szempontból még mindig hibás, hogy jogszabályokat idéz olyan esetre, időpontra, amit jogszabály már NEM szabályoz)
Lehet még az az eset is, hogy a Hitachi 5 év teljeskörű jótállást biztosít és a boltban mondtak totál hülyeséget, ebben az esetben feleslegesen koptattam a billentyűzetet és tekintve, hogy a forgalmazói reklámképeken a TV-kre rakott 5 év garancia logó mellett nincs kiscsillag, erre egész nagy esély van. -
-
asdf_
veterán
válasz t-joco #44682 üzenetére
A békéltető nem döntést hoz, hanem ajánlást, aminek nem köteles alávetnie magát a panaszoltnak. Ugyanakkor a bepanaszolt jelezheti a tárgyalás előtt, hogy önként aláveti magát ennek, még anélkül, hogy ennek tartalménak ismeretében lenne (mivel ez azért nagy lutri, lévén a békéltetős emberkék nem feltétlenül az adott terület szakértői, nem feltétlenül szokták). Ha nem vetik alá magukat az ajánlásnak, akkor felkerülének valami webes feketelistára, amit kb. ki nem szar le, ellenben te a javadra szóló papírossal mehetsz bíróságra, ahol ez elég jó ajánlólevél. Más kérdés, hogy polgárin úgy kb. egymillió forint érték alatt totálisan értelmetlen pereskedni.
Fontos dolog még, hogy tv-re egy év kötelező jótállás van jogszabályilag, az utána levő esetleges éveket csak önként adják. Ha ebben az első évben vagy, akkor amúgy neked azzal kell összeakasztanod a bajszodat, amely cégtől a készüléket vetted, mert ők a jótállás kötelezettjei, és a garis szerviz szar munkájáért is ők felelnek. Tehát ha békéltetőzni akarsz, akkor célszerű előtte az eladónál is járni egy kört, hogy így jártam a szakszervizzel, ezt csinálták, ami nem jó, így most nálatok jelentkezem a hibával, oldjátok meg.
Mi volt a hiba és a gond a javítással?[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz t-joco #44690 üzenetére
Tallán ezt lehetne ráhúzni.
PTK
A SZERZŐDÉS TELJESÍTÉSE6:123. § [A szolgáltatás minősége]
c) rendelkeznie kell azzal a minőséggel, és nyújtania kell azt a teljesítményt, amely azonos rendeltetésű szolgáltatásoknál szokásos, és amelyet a jogosult elvárhat, figyelembe véve a kötelezettnek vagy - ha nem a kötelezett állítja elő a szolgáltatás tárgyát - a szolgáltatás előállítójának és ezek képviselőjének a szolgáltatás konkrét tulajdonságaira vonatkozó nyilvános kijelentését;Ugyanakkor sajnos:
Hibás teljesítés
6:157. § [Hibás teljesítés]
(1) A kötelezett hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek.Szerintem menj egy kört előtte a Telekommal is (ők nem pattinthatnak le, hogy ha a szerviz szerint jó, akkor az jó, sőt, minőségi kifogásodról kötelesek jegyzőkönyvet felvenni), megemlítve, hogy a szerviz szerint jó, szerinted nem, és hivatkozol az első PTK-s szövegre, hogy a készüléknek olyannak kell lennie, mint a többinek, ami tőle általánosan elvárható. A gond az, hogy valamennyire minden készüléknél jelen van ez, a mértéke a kérdéses, tehát hogy neked mit dobott a gép (bónuszként még a szubjektivitása is), másrészt, hogy szerintem nincs szabvány és/vagy a gyártó nem vállalt értéket a screen uniformity-re, így mégsincs túl sok kapaszkodnivalód. A gond, hogy ez (hacsak nem a fóliákkal van gond) panelcserével járna, azt meg nem nagyon szívesen menek neki, csak ha igen nyomós indok van rá. Ráadásul, ha ennek a mértéke romlott, akkor akár az is lehet, hogy ténylegesen mocskos a készülék, bár fél év alatt ezt nem valószínú, hogy összehozza.
Ha van normális fényképezőgéped, akkor sötét szobában alacsony iso-n egy hosszú záridős képet csinálhatsz 5 és 50%-os szürke képen, aztán majd a hozzáértők megköpködik, vagy azt mondják, ez még belefér.
[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz Gabesz87 #44840 üzenetére
Igen, ezt tiszta elmebeteg szerintem is. Megvan a sztereó vonal, mert az megy ki a hangszórókra majd, egy 50 forintos csatlakozó, meg kát ellenállás, talán ennyi kéne hozzá. De nem, vegyünk csak új fülest, azt töltögessük majd, ha kfingik az akksi, akkor jó esetben rakjunk bele újat, rossz esetben dobjuk ki az egészet és megy a szeméttelepre. Esetleg beledugj egy párezer forintos PC hangszórót, hogy ne azt a szemetet kelljen hallgatni, ami a TV-ben van, de szerintük inkább vegyél heroináron BT soundbart. Line kimenet szintén, nehogy egy esetleg meglevő sztereó erősiítőbe meg hangfalba be tudd ám dugni...
-
asdf_
veterán
válasz Wolverine #44844 üzenetére
A meglevő hangkimenetek digitálisak, az RCA és a jack meg analóg jelet használ. Így egy belső DAC-ot megspóroltak.
Ez így rossz elgondolás szerintem. A DAC benne van már, az tolja a hangot a tv saját sztereó hangszóróinak. Ezt a jelet kellett volna csak megcsapolni és kiküldeni egy 3,5-es aljzatba. És ha már csapoljuk, csapoljuk kétszer, és legyen line out is. Ide inkább külön erősítő ÁK kell a jelszintek miatt, meg a füles jack-ből egy visszavezetés, hogy beledugtak valamit, vágódjon el a hangszórókimenet. Került volna párszáz forintba.
De olyan ez, mint a notification LED a telefonokon, pár dollárért kapsz 1000(!) darabot, de az istenért be nem rakná a telefongyártók 90%-a a készülékeibe. -
asdf_
veterán
válasz Wolverine #45095 üzenetére
Ha már ott dolgozol,.akkor a továbbiakban, az összes ügyfél felé legyen már az első sima meghibásodiási biztositás, a második pedig baleseti+meghibásodási biztosítás.
Semmi nincs kiterjesztve, semmi nincs meghosszabbítva, semmi köze az egésznek a garanciához (amely amúgysem létezik, mert csak jótállás van meg szavatosság), hívjuk már biztosításnak a biztosítást... A kiterjesztett, a meghosszabbított és a garancia szavak használata nélkül -
asdf_
veterán
Telekom garancia biztosítás Kiterjesztett garancia biztosítás televizió-, notebook, és nem sim képes (wifis)tabletkészülékre
VI . Csatlakozás a csoportos biztosítási szerződéshez, a kockázatviselés kezdete
...
c) a Szolgáltató www.telekom.hu domain név alatt elérhető internetes oldalán, a Készülék megvásárlásával egy időben, elektronikus úton tett önkéntes Nyilatkozattal;[ Szerkesztve ]
-
asdf_
veterán
válasz concrete86 #45234 üzenetére
TM1950C
-
asdf_
veterán
El kell vinni kalibrálni, aztán onnantól nincs, hogy ez nem tetszik, az nem tetszik.
-
asdf_
veterán
válasz tha_answer #51363 üzenetére
Újan kb. biztosan nincs olyan, jelenleg 43" az induló méret, és 32"-ost adja még ki valahogy az a több négyzetméteres tábla, amik lejönnek a sorról. A kettő között nincs semmi (jó, van, zs kategóriás noname termékekbe még szórnak 39"-os HD ready, meg 40"-os panelt Full HD felbontással régi gyártósorról, de ennyi).
-
asdf_
veterán
válasz tha_answer #51365 üzenetére
Nem hiszem, mert 32-es tv-t konyhába, fürdőszobába, 5 m2-es garzonba, lakókocsiba, vagy valahova másod tv-nek vesz maximum az ember, ott meg semmi igény erre. A 32-es tv olyan, mint a második autó a családban, 1 literes motor, három henger, elvisz a-ból b-be, és ezzel ki is fújt.
-
asdf_
veterán
válasz JanesKing #51389 üzenetére
Fejből talán LG um 57(0) ha egyáltalán kapni, de az max 43" és talán csak FHD, ilyenhez az üzleti készülékeket kell nézni, LFD (Large Format Display), amit csak kijelzőnek vagy hotel tv-nek szántak. LG és Panasonic tuti van ilyen.
De attól, hogy van benne, neked még nem kell használnod.[ Szerkesztve ]