Keresés

Új hozzászólás Aktív témák

  • zippofcy

    senior tag

    Láttam ment itt is a kínaimotor téma. Haverom vett tavasszal egy Keeway Swan-t Bővebben: link 200 ezer HUFért, azóta 3000 kmert ment vele. Ma kipróbáltam a gépet, itt vannak a tapasztalataim:
    Külsőre nekem tetszik, egész kis pofás robi. Az átlátszó indexbúrák nekem nagyon bejönnek. A motorjának alig van hangja az én 70ccmes Leovince kipufogós Apriliámhoz képest, és kis sebességen (5-10 km/h) jobban is húz. Végre megy 65-öt (70 kilós ember alatt), tulaja szerint 4 litert fogyaszt max. Beépített riasztója van, aminek a távkapcsolójával be is lehet indítani a motort. (parasztvakítás ? ;] ) Van rajta oldalsztender is. Meg országúti fény (de minek?) Elöl a lámpa felett van egy kis zárható rekesz, kesztyű meg elsősegélydoboz simán belefér. A szatyorakasztó alatt is van egy kis mélyedés, telefonnak stb.
    60as tempónál még nem rezonál, nem akar elmászkálni az úton. A visszapillntó tükrök egész nagyok, bár az igazság az hogy az 1-2 kmes tesztút alatt nem nagyon nézegettem hátra.
    Eddig a jók. Na ezután a rosszak.
    A középsztender már el is tört, arra rakva eldől a motor. A tulaj szerint a robi 3. felhúzására tört el. Az indexkapcsolót én még kesztyű nélkül sem érzem mikor elhúzom, tehát le kell néznem hogy lássam a visszajelzőjét a műszerfalon. Mivel kistestű (legalábbis az Apriliámnál kisebb) ezért nyakamba húzott lábakkal kell rajta ülnöm. Ráadásul a telói sincsenek a helyzet magaslatán, és ez a két dolog így együtt nekem enyhe halálfélelmet okozott már 60 km/h-nál. (Az Apriliámmal a szörnyű állapotban levő vasúti átjárón simán átzúgok 85el, csak közben kicsit megemelkedem az ülésben) A hátsó dobfék olyan mintha nem is lenne (az Apriliámon is dob van hátul pedig) Az első fék nekem megfelelőnek tűnt, de a már említett teleszkóp miatt nem nagyon mertem rángatni ;] A kipufogója egyszerűen röhejes. Nincs rá jobb szó. Egy 5 centi átmérőjű fekete cső, bevonva egy nagy átmérőjű vékony ezüstszínű kályhacsővel. Hát nem egy Leovinci :D
    Ja a tulaja szerint mióta egyszer lemosta a robit beázhatott vmi rajta mert azóta ha bekapcsolja a riasztót kikapcsolni már nem tudja, illetve ha a távkapcsolóval indítja be akkor csak azzal tudja kikapcsolni, ha a gyújtáskapcsolóval próbálja akkor járva marad a motor. Az ülés alatti bukótartó nagy, de hülye módon ott van az akksi. Ez aztán megakadályozza akár a legkisebb méretű bukósisak berakását is. A tulaja rövid távokra emiatt inkább bukó nélkül megy, főleg földúton. Segítsük a biztonságos közlekedést, ugye Keeway? ;]
    Ja és mivel gyakran használja földúton, egyszer ott el is dőlt a motor. Nem sérült a fényezése se az oldalán se sehol, de a gagyi műanyag amiből van az egész burkolata, kettétört az ülés mögött, pont középen. Mondjuk ez nem éppen a rendeltetésszerű használat következménye, de azért mégis.
    Na ennyi volt a rövid teszt. A motor hangja (hogy halkabb mint az enyém) tetszett nekem leginkább, meg az indexei. De az enyémre el nem cserélném. még ha ráfizetne a tulaja akkor se. Meg kistestű robi se kéne egyáltalán ;]
    Meg ezek után megértem a kínai motorokat forgalmazó szervizek problémáit a garanciával. Ilyen motort szerintem a Metróból meg a Tescóból érdemes venni, 150 ezer HUFért max. Egy idényre. Nem rossz, nem csúnya, csak gagyi. :(
    Talán lassan megvalósul a vízió az egyszerhasználatos eldobható robogóról? :U
    Üzenem mindenkinek aki nem érti mitől kerül egy Aerox 550 ezerbe, mikor egy Keeway csak 200 : nézze, rángassa meg, próbálja ki mindkettőt. Megérti. Rögtön.

    Nekem olyan okos a telóm meg a TVm hogy én már nem rajtuk játszok hanem velük. Társasozni szoktunk.

  • zippofcy

    senior tag

    válasz sharpapa #1164 üzenetére

    Az NSR nagyon jó moci, csak az a baj vele hogy nincs az a hülye rendőr aki elhiszi hogy 50es. A robogóknál a burkolat miatt nyugodtan lehet járni 125össel rendszám nélkül, rengeteg haver csinálja. Amelyik hülye és rendőrautókat előzget 100al azt leállítják és ha bizonygatja hogy igenis 50es, legfeljebb elküldik KPM vizsgára. Bólogat, aztán b@szik elmenni. Eddig még egyikükért se jött este a fekete autó ... pedig milyen jól mutatna másnap a Fókuszban ;]
    Kár hogy Svájcba az utiköltség (benzin, kaja, szállás) szerintem annyi hogy 3 motornál is épphogy csak megéri ... ráadásul ha lebuksz a határon akkor mi van? Lefoglalják amíg nem fizetsz vmi sarcot ÁFA, adó vagy vmi hasonló címen? :U

    Nekem olyan okos a telóm meg a TVm hogy én már nem rajtuk játszok hanem velük. Társasozni szoktunk.

Új hozzászólás Aktív témák